Osaako joku auttaa?
https://youtube.com/shorts/7xm-g3dEE4M?feature=share
Honda 5hv vaihde ei mene päälle
5
457
Vastaukset
- Anonyymi
100 pistettä videosta! Joku osa on irronnut tai mennyt poikki tai muuten särki. Ei välttämättä iso vika. Etänä paha ottaa enemmän kantaa. Soita merkkihuoltoon niin asia todennäköisesti selviää tai ainakin saat lisätietoa mahdollisista vaihtoehdoista.
- Anonyymi
Siellä on sellainen turvavaruste, joka estää vaihteen kytkemisen päälle, jos kaasukahvaa on käännetty ohi tyhjäkäynnin.
Tarkasta sen toiminta näin alkksi. - Anonyymi
En tunne tuon Hondan rakennetta, mutta omassa 5 hp koneessa ja muissakin on vaihdetangon jatkos lähellä perän liitoskohtaa, yläpuolella rungossa.. Usein tuo jatkos löytyy ison kolikon kokoisen muovisen peitelevyn takaa, muovilevyn saa auki esim. tasakärkisellä ruuvarilla jatkoksen saa auki/kiinni parilla pienellä kiintoavaimella. Suuremmissa koneissa jatkos on rungon ulkopuolella esillä, näkyy yleensä paremmin kun vaihde on peruutusasennossa. Jos jatkos on löystynyt niin vaihdevivun voima ei siirry perään, ja luultavasti vaihteen kääntäminen tuntuu jotenkin " löysältä".
- Anonyymi
Kiitoksia vaan, taidan viedä korjaamolle
- Anonyymi
Luovuttaja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605384- 1002841
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.202027- 211828
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911687Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391646Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631321Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2161317- 231286