Löytyisikö fiksua ja viriiliä matkaseuraa 47-62-vuotiaasta miehestä Inglesiin tammikuun lopussa 5-kymppiselle naiselle?
Inglesiin tammikuun lopussa
7
1107
Vastaukset
- Anonyymi
suattashan tuota lähteä pakkasta pakoon, tuttu mesta, lähes joka talvi on tullu siellä pyörähdettyä.
- Anonyymi
Tervetuloa Olen asunut täällä talvet jo 12 vuotta Nim. Martti
Moi! Suunnittelen reissua myös tammi-helmikuulle; kävin juuri ennen pandemiaa. Muutama vuosi menee yli ikähaarukastasi mutta en usko sen olevan este :) tv savuton, fiksu ja sopeutuva mies Treelta
- Anonyymi
Moi...kyllä kiinnostaa lähteä...monena vuonna olen ollut siellä lomalla......olen 63v mies..
Jos kiinnostaa niin ilmoita... - Anonyymi
Moi! Tässäpä kiinnostunut Kanariankävijä suunnittelee kauden toista reissua Gran Kanarialle vko 4 2022. Minulle sopisi lähteä torstaina tai myöhemmin viikolla. Olen ns vanhan koulun ja nuorekas 62 v. maailmanmatkaaja. T. Veijo, Hesa
Viestintäpä Veijolle!
- Anonyymi
Se potkas tyhjää just, jäi metron alle Mellumäjessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607