Oon tyttö.
Vasta 15v.
Sairastan anoreksiaa.
Oon päättänyt parantua, koska tahdon vielä kehittyä ja kasvaa, sekä elää oikeasti onnellista elämää.
Mutta yksi asia mua on jäänyt vielä vaivaamaan:
Oon 167cm pitkä ja painan 58kg.
Oonko hyvä näin (olkaa rehellisiä)
Ei kai 58kg oo teistä lihava (olkaa yhä rehellisiä)
En anna teidän mielipiteiden pysäyttää mun parantumista, mutta kaipaan tietynlaista varmistusta siitä, että oonhan varmasti kaunis..
<3
Mä paranen, mutta oonks hyvä näin..
Anonyymi
2
306
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kaunis, miltä itsestäsi tuntuu, muiden mielipiteistä ei paljoa kannata välittää.
Tärkeintä on, että haluat, ja olet päättänyt parantua.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, luota ja usko itseesi, niin varmasti tulet pärjäämään. - Anonyymi
Myönnän, että jos itse painaisin yli 50kg niin pitäisin itseäni lihavana. Mutta ystäväni on todella hoikka, saman mittainen ja 55.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833