Oon tyttö.
Vasta 15v.
Sairastan anoreksiaa.
Oon päättänyt parantua, koska tahdon vielä kehittyä ja kasvaa, sekä elää oikeasti onnellista elämää.
Mutta yksi asia mua on jäänyt vielä vaivaamaan:
Oon 167cm pitkä ja painan 58kg.
Oonko hyvä näin (olkaa rehellisiä)
Ei kai 58kg oo teistä lihava (olkaa yhä rehellisiä)
En anna teidän mielipiteiden pysäyttää mun parantumista, mutta kaipaan tietynlaista varmistusta siitä, että oonhan varmasti kaunis..
<3
Mä paranen, mutta oonks hyvä näin..
Anonyymi
2
293
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kaunis, miltä itsestäsi tuntuu, muiden mielipiteistä ei paljoa kannata välittää.
Tärkeintä on, että haluat, ja olet päättänyt parantua.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, luota ja usko itseesi, niin varmasti tulet pärjäämään. - Anonyymi
Myönnän, että jos itse painaisin yli 50kg niin pitäisin itseäni lihavana. Mutta ystäväni on todella hoikka, saman mittainen ja 55.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706