Oon tyttö.
Vasta 15v.
Sairastan anoreksiaa.
Oon päättänyt parantua, koska tahdon vielä kehittyä ja kasvaa, sekä elää oikeasti onnellista elämää.
Mutta yksi asia mua on jäänyt vielä vaivaamaan:
Oon 167cm pitkä ja painan 58kg.
Oonko hyvä näin (olkaa rehellisiä)
Ei kai 58kg oo teistä lihava (olkaa yhä rehellisiä)
En anna teidän mielipiteiden pysäyttää mun parantumista, mutta kaipaan tietynlaista varmistusta siitä, että oonhan varmasti kaunis..
<3
Mä paranen, mutta oonks hyvä näin..
Anonyymi
2
167
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kaunis, miltä itsestäsi tuntuu, muiden mielipiteistä ei paljoa kannata välittää.
Tärkeintä on, että haluat, ja olet päättänyt parantua.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, luota ja usko itseesi, niin varmasti tulet pärjäämään. - Anonyymi
Myönnän, että jos itse painaisin yli 50kg niin pitäisin itseäni lihavana. Mutta ystäväni on todella hoikka, saman mittainen ja 55.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238779Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3571731Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3091507- 3881428
- 901413
- 61315
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331080Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521012- 36978