Apuja kaivataan, kaveri kadoksissa, tunnetko ?

Tunnetko tämmöistä janteria johon kuvaus sopisi ?

Mies nykyään noin 55- 65 ja asunut jo pitkään Saksassa, toimi aiemmin Värtsilän, Valmetin tai jonkin vastaavan yhtiön myynti /konsultti tehtävissä tuolla Saksan maalla. Saattoi olla myös joku isoista suomalaisista metsä yhtiöistä kenen palveluksessa oli tuolla Saksassa.

Nykyään muiden töidensä ohessa auttaa Suomalaisia auton hankinnassa Saksan suunnasta. Ja tästä syystä kyseistä kaveria nyt myös etsin.

Luin kaverista artikkelin jostain ilmaisjakelu lehdestä joka ilmestyi kotiin, Pirkka , yhteishyvä, öljyviesti tai joku vastaava… pistin lehden jemmaa kun tutut kasvot artikkelista tunnistin mutta oli niin hyvä jemma, ettei ole lehti vieläkään löytynyt. Kyseinen juttu ja lehti ilmestyi tässä viimeisen 1,5 vuoden aikajänteellä.
Artikkeli käsitteli nimen omaan juuri tuota auton tuontia Saksasta !

Semmoinen muisti kuva on, että nimi olisi ollut Markku tai jotain siihen suuntaan tai sitten on joku ihan muu .. ei muista ?
Kooltaan aika pieni heppu, siro rakenteinen ja silmälasit oli jo tuolloin.

90 luvulla vietti perheineen aina kesälomat noin 5-6 viikkoa Lahden seudulla. Hänellä oli aina mökki vuokrattuna Messilän kartanohotellin alueelta.
Kova ukko pelaamaan Golffia, pelasi messilän Golffissa ja hänellä oli siellä myös oma osake kuten minullakin. Tästä yhteydestä hänet myös tunnen, pelattiin useampana kesänä porukassa reilusti yli kaksisataa kierrosta kolopalloa.

Joka tavalla olen yrittänyt kaveria esiin kaivaa netistä jne … mutta ei löydy, tunnetko kyseistä kaveria ? Laita ihmeessä minulle tänne viestiä tai tietoa mistä voisi tavoittaa.

Ystävällisin terveisin. Juha p 0400 818 450

0

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        34
        2735
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        36
        2581
      3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2564
      4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        96
        2084
      5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        40
        1951
      6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        312
        1732
      7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1526
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        73
        1388
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1158
      10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        27
        1113
      Aihe