Apuja kaivataan, kaveri kadoksissa, tunnetko ?

Tunnetko tämmöistä janteria johon kuvaus sopisi ?

Mies nykyään noin 55- 65 ja asunut jo pitkään Saksassa, toimi aiemmin Värtsilän, Valmetin tai jonkin vastaavan yhtiön myynti /konsultti tehtävissä tuolla Saksan maalla. Saattoi olla myös joku isoista suomalaisista metsä yhtiöistä kenen palveluksessa oli tuolla Saksassa.

Nykyään muiden töidensä ohessa auttaa Suomalaisia auton hankinnassa Saksan suunnasta. Ja tästä syystä kyseistä kaveria nyt myös etsin.

Luin kaverista artikkelin jostain ilmaisjakelu lehdestä joka ilmestyi kotiin, Pirkka , yhteishyvä, öljyviesti tai joku vastaava… pistin lehden jemmaa kun tutut kasvot artikkelista tunnistin mutta oli niin hyvä jemma, ettei ole lehti vieläkään löytynyt. Kyseinen juttu ja lehti ilmestyi tässä viimeisen 1,5 vuoden aikajänteellä.
Artikkeli käsitteli nimen omaan juuri tuota auton tuontia Saksasta !

Semmoinen muisti kuva on, että nimi olisi ollut Markku tai jotain siihen suuntaan tai sitten on joku ihan muu .. ei muista ?
Kooltaan aika pieni heppu, siro rakenteinen ja silmälasit oli jo tuolloin.

90 luvulla vietti perheineen aina kesälomat noin 5-6 viikkoa Lahden seudulla. Hänellä oli aina mökki vuokrattuna Messilän kartanohotellin alueelta.
Kova ukko pelaamaan Golffia, pelasi messilän Golffissa ja hänellä oli siellä myös oma osake kuten minullakin. Tästä yhteydestä hänet myös tunnen, pelattiin useampana kesänä porukassa reilusti yli kaksisataa kierrosta kolopalloa.

Joka tavalla olen yrittänyt kaveria esiin kaivaa netistä jne … mutta ei löydy, tunnetko kyseistä kaveria ? Laita ihmeessä minulle tänne viestiä tai tietoa mistä voisi tavoittaa.

Ystävällisin terveisin. Juha p 0400 818 450

0

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
        Ikävä
        100
        822
      2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        361
        790
      3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
        Ikävä
        73
        600
      4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
        Ikävä
        49
        600
      5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
        Ikävä
        38
        589
      6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
        Ikävä
        65
        575
      7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
        Ikävä
        30
        566
      8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
        Ikävä
        25
        530
      9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
        Kemijärvi
        48
        527
      10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
        Ikävä
        27
        522
      Aihe