Perjantaina miehelläni oli poikien ilta.
Itse kävin ystävätteren kanssa shoppailemassa ja muutama viini.
Kotona otin vähän viiniä.
Mieheni kotiutui lopulta ja tuli kaverinsa kanssa meille saunomaan.
Menin miesten kanssa yhdessä saunaan ettei tarvinnut yksin saunoa.
Saunan jälkeen miehet tanssitti minua vuorotellen ja mieheni alkoi ehdotella kolmen kimppaa.
Suostuin ehkä viinin ja kahden miehen huomion osoituksen takia enempää asiaa harkitsematta.
Yöllä oli hyvää seksiä kahden miehen kanssa.
Aamulla kun nain vieraamme kanssa alkoi kaduttaa kun olin antanut himojeni ohjata toimintaani.
Mies on mieheni hyvä kaveri ja hänellä on iso ja paksu muna, sormeni eivät riitä varren ympäri.
Nautin yöstä ja vieraasta miehestä mutta ongelmaksi muodostuu kun hänen vaimonsa on minun hyvä kaveri ja tämän takia minulla on morkkis.
Poden morkkiksesta
Anonyymi
4
1550
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten heräsin
- Anonyymi
No hyvä kun heräsit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797