Todella heikko itsetunto

Anonyymi

Miten jollain voikin olla noin heikko itsetunto?
Viestiin on pakko vastata jotain tyhmää. Siis todellakin näyttää olevan pakko. Vainko todistaakseen itse itselleen, kuinka pätevä mies itse on.
Tässä otteet kahdesta ensimmäisestä ketjusta:

Laukase ittes narikkaan homo
Hyi hemmetti tuon ikänen fossiili joutaa vanhainkotiin

Noitahan piisaa. Jokaisessa näyttää taustalla olevan pelko omasta seksuaalisuudesta, vanhenemisesta ja itsetunnon puutteesta.

Kannattaisikohan hankkiutua terapiaan,,,

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä huomiotta,tuo on häiriköinyt täälä jo pitkään, on varmaan henkisesti sairas.

      • Anonyymi

        Ja mitä tekeekään ylläpito?
        Keskittyy asiaviestien poistoon. Näille se ei tee yhtikäs mitään.


      • Onhan tuota ihmetelleet jo aiemminkin,ja osa kirjottanut olleensa yhteydessä ylläpitoon,ilman vastausta,oisko ite yp,n joku porukasta trollaamassa ja ilkkumassa ihmisille? tiä häntä mutta peli vaan jatkuu.


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Onhan tuota ihmetelleet jo aiemminkin,ja osa kirjottanut olleensa yhteydessä ylläpitoon,ilman vastausta,oisko ite yp,n joku porukasta trollaamassa ja ilkkumassa ihmisille? tiä häntä mutta peli vaan jatkuu.

        Olin joskus yhteydessä ylläpitoon eräästä sitkeästä vakitrollista. Sain vastauksen sähköpostitse. Ylläpito oli tietoinen trollauksesta, mutta sille on käytännössä mahdotonta tehdä mitään, sillä edes IP-osoitteen bannaaminen ei estä hc-trolleja. Uusi IP on todella helppo hankkia, sitä paitsi harvalla on enää kiinteä IP, jolloin osoitteen bannaaminen estäisi jotakuta muuta (trollaamiseen syytöntä) kirjoittamasta palstalle sen jälkeen, kun trolli on käynnistänyt tietokoneensa tai puhelimensa uudelleen. Tyhjänpäiväinen trollaaminen ei myöskään ole rikos jonka selvittelyyn virkavalta tuhlaisi rajallisia resurssejaan.

        Ongelma siis on ollut jo kauan ylläpidon tiedossa, mutta sille on käytännössä mahdoton tehdä mitään. Ainoa keino olisi viestien moderointi ennen julkaisua, mutta se vaatisimelkoiset resurssit ja tekisi keskustelusta vaivalloista, kun viestien julkaisu voisi kestää pitkäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin joskus yhteydessä ylläpitoon eräästä sitkeästä vakitrollista. Sain vastauksen sähköpostitse. Ylläpito oli tietoinen trollauksesta, mutta sille on käytännössä mahdotonta tehdä mitään, sillä edes IP-osoitteen bannaaminen ei estä hc-trolleja. Uusi IP on todella helppo hankkia, sitä paitsi harvalla on enää kiinteä IP, jolloin osoitteen bannaaminen estäisi jotakuta muuta (trollaamiseen syytöntä) kirjoittamasta palstalle sen jälkeen, kun trolli on käynnistänyt tietokoneensa tai puhelimensa uudelleen. Tyhjänpäiväinen trollaaminen ei myöskään ole rikos jonka selvittelyyn virkavalta tuhlaisi rajallisia resurssejaan.

        Ongelma siis on ollut jo kauan ylläpidon tiedossa, mutta sille on käytännössä mahdoton tehdä mitään. Ainoa keino olisi viestien moderointi ennen julkaisua, mutta se vaatisimelkoiset resurssit ja tekisi keskustelusta vaivalloista, kun viestien julkaisu voisi kestää pitkäänkin.

        Aiemmin luotsien aikaan tuo moderointi onnistui.
        Kehitys on täällä taantunut.


    • Anonyymi

      Joo, aika paljon tuntuu olevan noita typeriä kommentteja.Luultavasti useimmat ovat pikkukakaroits jotka löytäneet jännän sivun .
      Mutta tuo yks ja sama hönlilijä ja fossiili sanoja käyttävä on joku surkimus joka purkaa katkeruuttaan tänne .
      Mut mitpä siitä jos se jeesaa vähän ressukkaa...tulee paree mieli hetkeksi

    • Anonyymi

      Juu kyllä sun kannattaa todellakin hakeutua hoitoon jos saisit vaik lääkityksenkin kuntoon siinä samalla ammattilaisten toimesta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe