Uuskeskiaikaisuus ja ihmisoikeudet Suomessa

Anonyymi

A.1. Yleisesti Suomessa pidetään kauhistuttavana sitä, että muslimiradikaalit heittävät homot katolta, koska heitä pidetään ”syntisinä”.

A.2. Yleisesti Suomessa ei pidetä kauhistuttavana sitä, että lapsia surmataan mukavuusaborteissa, koska heitä pidetään ”rasittavina”.

B.1. Homojen murhaamista pidetään Suomessa vääryytenä eli n ”huuhkaimen oikeutena”.

B.2. Samaan aikaan Suomessa kutsutaan rasittavien lasten surmaamista aborteissa ”naisen oikeudeksi”.

C.1. Millä tavalla suomalainen aborttiväki eroaa Talibanista tai Isiksestä?

C.2. Suomalainen aborttiväki on keskiaikaisempaa ja taantumuksellisempaa ja väkivaltaisempaa kuin pitkäpartaiset muslimi-radikaalit. Suomalainen aborttiväki on saanut mahdollisuuden koulutukseen ja jopa sosiaalihistorian ymmärtämiseen. Aborttiväen toiminta ja sen seuraukset ovat kuitenkin teoiltaan pahempaa, vaikutuksiltaan tuhoisempaa ja motiiveiltaan alhaisempaa kuin keskiaikaiset fundamentalistit tai terroristit ovat kyenneet tuottamaan.

D.1. Keskiaikaiset fundamentalistit pukevat naiset burkhaan, mutta pronssikautinen äärifeministien aborttiväki toimittaa lapset tuonelan tuville. Mikä on yhteistä tällaiselle toimintavalle?

D.2. Molempia hirmuhallintoja perustellaan uskonnolla. Isiksellä on fundamentaalinen islam ja aborttiväellä on aborttiuskonto, Islamissa pelastus perustuu profeetan ilmoituksiin ja aborttiuskonnossa lapsen kustannuksella hankittaviin pieniin mukavuuksiin.

17

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki kyllä miten uskonnoilla syrjitään tiettyjä ryhmiä. Ihan kuin Räsänenkin heittäisi homot katolta jos saisi päättää. Kristinusko ja islam on ihan samaa.

      • Anonyymi

        Niin. Jotkut pitää naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia kulttina joka on tuhottava. Siinä islam ja kristinusko on ihan samalla kannalla. KD on suomalainen versio talibaneista.


    • Anonyymi

      Kun tutkiskellaan maailman kehittyneimpiä ja onnellisimpia maita, Suomi on siinä joukossa. Miksi? Eikö maamme olekaan surkea ja keskiaikainen?

      Mr X

      • Minua kanssa naurattaa aina tämä hauska skitsofreenisuus KKK:n teksteissä. Suomi on samaan aikaan kauhea keskiaikainen taantumus, missä uskovaiset tappaa ihmisiä koko ajan ja menee pari päivää, niin ylistetään, kuinka Suomi on maailman onnellisin maa, jossa naisilla ja lapsilla on parhaat mahdolliset olot, ja jokaisella on mahdollisuus pärjätä, on hieno sosiaaliturva ja muuta kivaa.

        :DDD


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Minua kanssa naurattaa aina tämä hauska skitsofreenisuus KKK:n teksteissä. Suomi on samaan aikaan kauhea keskiaikainen taantumus, missä uskovaiset tappaa ihmisiä koko ajan ja menee pari päivää, niin ylistetään, kuinka Suomi on maailman onnellisin maa, jossa naisilla ja lapsilla on parhaat mahdolliset olot, ja jokaisella on mahdollisuus pärjätä, on hieno sosiaaliturva ja muuta kivaa.

        :DDD

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        "Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta."

        Skitsoilu on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        "Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset."

        Ne varmaan valehtelee kun ei ole kysytty narkkaavalta yksinhuoltajalta tai juopolta työttömältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        "Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus"

        Joo, keskiaikaa ja sen naiskäsitystä yrittää saada ujutettua kaikemmailman lahkolaiset kun nainen set elää modernissa maailmassa ja päättää asioistaa itse. Siksi naiset voi hyvin kun saa elää vapaana. Vai onko talibaanien naiset onnellisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        Suomi on liberaali ja moderni maa, jossa abortti ei ole suuri kysymys.

        Mr X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        Aloittaja ei siis ole ainakaan akateeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        "Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija"

        Akateemisissa opinnoissa ei useinkaan mennä vuosikursseittain kun jokainen valitsee itselleen sopivan op.kokonaisuuden eri aineista. Lääkiksessä taitaa olla vuosikurssi systeemi. Aloittaja kovasti ihailee akateemisuutta ja haluaisi itsekin olla kai sellainen kun joskus on sellasta esittänytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija"

        Akateemisissa opinnoissa ei useinkaan mennä vuosikursseittain kun jokainen valitsee itselleen sopivan op.kokonaisuuden eri aineista. Lääkiksessä taitaa olla vuosikurssi systeemi. Aloittaja kovasti ihailee akateemisuutta ja haluaisi itsekin olla kai sellainen kun joskus on sellasta esittänytkin.

        "ihailee akateemisuutta ja haluaisi itsekin olla kai sellainen kun joskus on sellasta esittänytkin."

        Kuvaa parhaiten palstan "tieteilijä-sosiologia". XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta.

        1. Suomi on rikas ja turvaklinen valtio, jossa mm. sosiaalipolitikkan kautta riskejä tasataan siten, ettei lasten abortointiin ole sosiaalisia syitä.

        2 . Samaan aikaan Suomessa surmataan joka viides lapsi "rasituksena". Näin Suomessa on sekä hyvinvointi ja modernismi että väkivalta ja varhaiskeskiaikainen taanntumus . Ikävä (skitso) piirre on väkivallan kohdistuminen suojattomiin lapsiin.

        Hyvinvoinnin indikaattoreita ovat esim . onnellisuustutkimukset. Aborttien määrä näkyy virallisessa tilastossa. Molemmat - hyvinvointi ja väkivalta - ovat sanaan aikaan totta .

        "Akateemisten opintojen alkuvaiheessa viimeistään toisen vuoden opiskelija ymmärtää, että useat asiat ovat samanaikaisesti totta."

        Jep jep. Suomi on keskiaikainen taantumuksellinen hirmuhallintomaa, joka on naisille ja äideille maailman paras? 😂😂😂 En kyllä Suomeen vaan tunkua riittää vaikka onkin hirmuhallinto jne jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihailee akateemisuutta ja haluaisi itsekin olla kai sellainen kun joskus on sellasta esittänytkin."

        Kuvaa parhaiten palstan "tieteilijä-sosiologia". XD

        Ei, vaan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinua.

        Mikään kohta vaan ei osu minuun. Anoastaan palstan suosijatrolleihin jotka mieluusti leikkii opettajia, lääkäreitä, sosiolookeja, yleis tieteilijöitä jne. mitä asiantuntijuutta milloinkin katsoo tarvittavan. :)


    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä niin kamalalta maalta suomi. Ei Semmoseen lapsia voi tehdä. Kärsimään ja pelkäämään kristillisiä talipaaneja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe