Luottamuspula

Anonyymi

Ystäväni eivät halua olla enää ystäväni virheitteni vuoksi. Vaikka ne eivät kohdistuneet heihin, he eivät voi hyväksyä käytöstäni siitä, mitä menin kostamaan eräälle henkilölle, tästä huolimatta, että tämä henkilö on itse kiusaaja!

13

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luottamuspula voi syntyä, jos käyttää ns ystäviä hyväkseen pelinappuloina eikä ole sen parempaa puolustusta, kuin sanoa, että ”enhän minä teistä ole puhunut”. Luottamuspula viittaa siihen, että olet valehdellut suut ja silmät täyteen ja ihmisten ei tarvitsekaan hyväksyä sitä, että heidän rooli on ollut lähinnä shakkinappulan arvoinen.

    • Anonyymi

      Kostaminen on tyhmin tapa oikaista yhtään mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ystävät ja viholliset kannattaa pitää erillään toisistaan ettei tule eturistiriitoja.

      • Anonyymi

        ihan oikein, että joku patologinen valehtelijanarsisti jää joskus kiinni.


    • Anonyymi

      Kyllä sä olet itse se kiusaaja, jos olet valehdellut silmät ja suut täyteen ja käyttänyt typeriä hovi-ihmisiäsi välikappaleina kostoissasi. Eiköhän sullekin löydy juuri sopivia "ystäviä" jostakin, heidän kanssaan voit punoa valheita ja juonitteluja täysin vieraista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Ja teidän vuoksi viillän kurkkunne auki, ettäs tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja teidän vuoksi viillän kurkkunne auki, ettäs tiedätte.

        Ei harmainta aavistusta, kuka sinäkin olet. En tunne höyrypäitä irl. Joten tuskin sinäkään kirjoitat oikeille tuttavillesi.


    • Anonyymi

      Paljon on suomessakin typeriä ihmisiä, jotka luulee oikean elämän olevan pelkkää draamasarjaa.

      Kukaan ei jaksa olla ystävä sellaiselle, joka on vain aina vailla antamatta mitään itse.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan jaksa olla. En ole etsimässä ystävää vaan kumppania, joka samalla olisi myös ystäväni.


    • Anonyymi

      Minulla meni luottamus pula jo aikoinaan meni sisareni.Hän edessä makea ihana, ottanut minut silmätikuksi.Koko ikänsä ollut lihava.Minunko syy ja minun täytyy hänen henkinen väkivalta kärsiäkkö? Olkoon en tervehdi jos näen.

    • Anonyymi

      Tilanne luku tai väärin lukeminen? Omat kokemukset toisesta voivat olla kovin erilaisia muiden kanssa. Toisen kunnioittaminen ja arvottaminen omista/toisen toilailuista voivat jakaa mielipiteitä. Aina ne ei mene yksiin.

      Häpeän tunne voi etäännyttää toisista. Luottamuspula voi syntyä pienistäkin asioista, jotka toinen kokee suuremmiksi tai eri tavalla (mielikuvat syntyy milloin mistäkin, aina ne ei kohtaa). Jännitteet syntyy epävarmuudesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe