Meillä nurmikko elää vain lannoitteilla. Nyt siirrymme luonnonlannotteisiin toiveena että maan pieneliötoiminta parantuisi mutta mutta. Ilmeisesti heittökädessäni on parantamisen varaa. Nurmessa on nyt lannoitekaarien jäljet. Syyslannoitteelle kokeilin naapurin lannoitelevitintä. Määrän säädöstä en päässyt jyvälle ja lannoitteen levityskaari vaihteli kävelynopeuden mukaan ja oikeastaan kone ampui rakeita miten sattuun. Pk lannoitetta kuuluukin olla joka paikassa, mutta ongelmaksi muodostuu nämä vain nurmelle tarkoitetut lannoitteet, niitä ei ole tarkoitettu puille ja pensaille. Bygmaksissa on käteen tarkoitettu pattereilla toimiva. Onkohan kenelläkään kokemusta siitä? Sitten on niitä hiekkalevittimiä, mutta näen jo kuinka nurmessa on heittokaarien sijasta ruudukko. Ilmianna siis paras ja täsmällisin toimiva levitin.
Paras lannoitelevitin
Anonyymi
2
476
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile Timo Soinia.
- Anonyymi
Otse ole ollut tyytyväinen Gardenan työnnettävään. Siinä pystyy säätämään sekä levityksen määrää että vähän myös suunta.
https://www.gardena.com/fi/tuotteet/nurmikonhoito/levittimet/levitin-xl/967676201/
Mikään XL se ei kyllä ole nimestään huolimatta. Jos on käytössä puutarhatraktori tai mönkkäri, katselisin jotain vähän suurempaa laitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569