Palaisin takaisin menneeseen, jos olisi mahdollista ja kertoisin koko totuuden kaikesta. En tiedä, saanko mahdollisuutta ja anteeksiantoa ollenkaan.
Kohtalon muuttaminen
33
2138
Vastaukset
- Anonyymi
No ilman sitä totuutta tuskin saat aikaan niin yhtään mitään. Turhaa lätinää.
- Anonyymi
Itse en halua palata menneeseen ja pohtia sitä mikä meni pieleen. Mennyt on mennyttä. Ei ole ollenkaan varmaa edes se, haluanko olla tekemisissä hyvin kauan tuntemani ihmisen kanssa. Katselen aina kulkiessani ikäisiäni vastakkaisen sukupuolen edustajia.
- Anonyymi
Älä viitsi jauhaa mitään paskaa. Minut sinä kuitenkin haluat niin mitä sitten teeskentelyä toi on että sinä et halua tulevaisuutta minun kanssani.
- Anonyymi
Minulta saisit jos olisit hän. Voisi keventää oloasi. Saa minulle soittaa.
- Anonyymi
Kiitos 🌹😘, mutta ei kiinnosta yhtään mitään soittaa eikä olla tekemisissä mutta voithan sä ottaa yhteyttä ja yrittää tehdä sovinto niin katsotaan sitten suostunko antaa sinulle yhtään mitään. Sen verran pettynyt siihen sinun käytökseen vielä olen ja nähtävästi tulen pettymään vielä pahemmin kun eihän sulla ole aikomustakaan pyytää irl anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🌹😘, mutta ei kiinnosta yhtään mitään soittaa eikä olla tekemisissä mutta voithan sä ottaa yhteyttä ja yrittää tehdä sovinto niin katsotaan sitten suostunko antaa sinulle yhtään mitään. Sen verran pettynyt siihen sinun käytökseen vielä olen ja nähtävästi tulen pettymään vielä pahemmin kun eihän sulla ole aikomustakaan pyytää irl anteeksi
Eri tyypi ☺️
- Anonyymi
Kerro totuus.
- Anonyymi
Haluan tietenkin olla sun kanssa ihan oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tietenkin olla sun kanssa ihan oikeasti
Niin minäkin haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin haluan.
No kerro se irl tai sitten mä vaan muutan jonnekin muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro se irl tai sitten mä vaan muutan jonnekin muualle
Muutat? En edes tiedä missä hän eli mies asuu.
- Anonyymi
Ehkä minäkin kertoisin ne pari seikkaa jotka valehtelin oikein päin niin ehkä mitään tällaista sotkua ei olisi koskaan edes tullut mutta toisaalta maton alle lakaistuna mitä helvetin väliä sillä enää on kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kiinnostaisi varmasti vielä vähemmän jos kertoisit. Häipyy mielestä sitten. Nyt se jää sinne kun et kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi varmasti vielä vähemmän jos kertoisit. Häipyy mielestä sitten. Nyt se jää sinne kun et kerro.
Ei tarvitse kertoa totuutta muille kuin minulle, mutta jos pidät minua noin ala arvoisena niin ei tietenkään tarvitse minulle kertoo miksi tuhosit minun elämäni ja kyllä tiedät että muutan todella kauas pois kaikesta mikä muistuttaa sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kertoa totuutta muille kuin minulle, mutta jos pidät minua noin ala arvoisena niin ei tietenkään tarvitse minulle kertoo miksi tuhosit minun elämäni ja kyllä tiedät että muutan todella kauas pois kaikesta mikä muistuttaa sinusta
Eri tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri tyyppi
Vain minä olen se ainut oikea sinulle
- Anonyymi
Vai vai niin
- Anonyymi
Mäkin haluaisin palata menneeseen ja tehdä asioita toisin, ei olis kokea niin paljoa kaikkea turhaa paskaa mitä on tullut koettua. Kaikkea ei tietenkään voisi muuttaa, mutt toisin valinnoilla olisi elämä voinut olla vähemmän henkisesti rankkaa ja välttynyt muutamilta ikäviltä ihmisiltä matkan varrella, mutt elämähän on jatkuvaa oppimisläksyä, eihän se elämää olisi jos liian helpolla olisi päässyt. Henkisesti tullut kunnolla turpiin useat kerrat, virheistä oppinut jotakin ja en ole toistamiseen samojen ihmisten kans naamatusten ottanut uudestaan paskaa vastaan. Pysyn pois sellasten silmien edestä, kiusatkoot muita välillä.
- Anonyymi
Joo en ole kenenkään kanssa tekemisissä jos Se olisi se sinun tarkoitus että et kiusaa minulle tee.toisaalta ei ole mitään järkeä luottaa sinuun enkä luota mihinkään enään joten lähden täältä helvettiin,paska Suomi ja suomalaiset eivät kuitenkaan kuulu minun tulevaisuuden suunnitelmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en ole kenenkään kanssa tekemisissä jos Se olisi se sinun tarkoitus että et kiusaa minulle tee.toisaalta ei ole mitään järkeä luottaa sinuun enkä luota mihinkään enään joten lähden täältä helvettiin,paska Suomi ja suomalaiset eivät kuitenkaan kuulu minun tulevaisuuden suunnitelmiin
En mä tiedä kuka olet, itsestäni vaan kirjoitin, omaa kokemusta, olen ollut liiankin luottavainen muutamien ihmisten suhteen ja saanut just heiltä eniten paskaa niskaan. Toivon vaan etten jatkossa olisi liian luottavainen vaan varoisin vieläkin enemmän, kun joudun uusien ihmisten kans tekemisiin. En ainakaan kuvittele kellekään ystäväksi kelpaavani, en ole aiemminkaan kelvannut. Lisään vaan kuorta ympärilläni, en päästä ketään liian lähelle ja välitän jatkossa vaan lähisukulaisistani, muut pitäköön huolen itse itsestään, ei kukaan ole piitannut musta tai mun tunteista paskan vertaa vaan ovat loukanneet useastikin ja vähätelleet loukkaamisiaan, kun olen sanonut siitä, itse kyllä ovat herkästi ottaneet itseensä, kun ovat mielestään niin vitun täydellisiä kaikessa mitä ovat ja tekevät ja samalla vähätelleet mua ihmisenäkin. Mä muuttaisin korpeen ja katkaisisin yhteydet muihin ihmisiin, jos olis mahdollista, ettei tarvitsisi enempään joutua loukkauksia kärsimään, mäkin olen vaan tunteva ihminen tämän karseaksikin sanotun kuoreni alla.
- Anonyymi
Mietin nyt näin että siihen en pysty rehellisesti..
Valitettavaa mutta totta..
..- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
totuuden haluaisin vaikka millaisen tahansa
- Anonyymi
Kohtalo on alati muuttuva ja valinnoillaan voi siihen vaikuttaa. Menneeseen ei voi palata. Mutta ei se estä sinua totuutta. Mahdollisuuden aina saat ja voit järjestää. Anteeksi kannattaa aina pyytää jos aihetta, anteeksiantoa et voi vaatia. Vaikka et anteeksi saisikaan jo anteeksipyytäminen tuo sinulle lohtua.
- Anonyymi
Sinähän olet loukannut minua pahimmillaan joten jos ajattelet että mun pitää olla kiltisti kotona yksin ja uskollinen niin ole rehellinen minulle ja mennään naimisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet loukannut minua pahimmillaan joten jos ajattelet että mun pitää olla kiltisti kotona yksin ja uskollinen niin ole rehellinen minulle ja mennään naimisiin
Kyllä tiedät että mulle ei mikään ole niin tärkeää kuin omat lapset ja sinä, niin pystyn olla ilman muiden kanssa kontakti lukuunottamatta tietysti töissä pakolliset kontakteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla olen sinua loukannut??? Muka. Jos joku on loukannut niin hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla olen sinua loukannut??? Muka. Jos joku on loukannut niin hän.
Joo en tiedä kuka on Se hän enkä halua tietää.mä en liity mitenkään sun ongelmiin joten Anna minun lähtee helvettiin Suomesta pois.en halua olla täällä kiero maa ja kieroutta täynnä. Kaikkea muuta ymmärrän mutta en kieroutta enkä valehtelua.hyvästi
- Anonyymi
Pakkasin kapsäkin, paluu menneisyyteen alkakoon . Odottelen ihan pihalla. Mistään mahdollisuudesta mitään tiedä, mutta omenia mulla olis antaa.
- Anonyymi
Siinä kaksi sanaa, joissa onkin elämistä. Anteeksianto tai kohtalo.
- Anonyymi
Ei kohtaloa muuttaakseen tarvitse palata menneisyyteen. Asioista voi edelleen puhua ja kertoa totuuden kaikesta. Ei totuudelle ole mitään parasta ennen -päivämäärää.
Anteeksi voi antaa ilman totuuttakin, mutta eteenpäin voi päästä vain totuuden kera.- Anonyymi
Kunpa ihmiset olisivatkin aina rehellisiä toisilleen. Mutta ei millään inhorealistisella tavalla kuitenkaan. Tahdikkuus on parasta.
- Anonyymi
Minä en halua palata menneeseen, jos se liittyy sellaiseen ihmiseen jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Kaikkiin sellaisiin joiden kanssa en ole ollut tekemisissä, tai olen tuntenut vain muutaman vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768