Kohtalon muuttaminen

Anonyymi

Palaisin takaisin menneeseen, jos olisi mahdollista ja kertoisin koko totuuden kaikesta. En tiedä, saanko mahdollisuutta ja anteeksiantoa ollenkaan.

33

2091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ilman sitä totuutta tuskin saat aikaan niin yhtään mitään. Turhaa lätinää.

    • Anonyymi

      Itse en halua palata menneeseen ja pohtia sitä mikä meni pieleen. Mennyt on mennyttä. Ei ole ollenkaan varmaa edes se, haluanko olla tekemisissä hyvin kauan tuntemani ihmisen kanssa. Katselen aina kulkiessani ikäisiäni vastakkaisen sukupuolen edustajia.

      • Anonyymi

        Älä viitsi jauhaa mitään paskaa. Minut sinä kuitenkin haluat niin mitä sitten teeskentelyä toi on että sinä et halua tulevaisuutta minun kanssani.


    • Anonyymi

      Minulta saisit jos olisit hän. Voisi keventää oloasi. Saa minulle soittaa.

      • Anonyymi

        Kiitos 🌹😘, mutta ei kiinnosta yhtään mitään soittaa eikä olla tekemisissä mutta voithan sä ottaa yhteyttä ja yrittää tehdä sovinto niin katsotaan sitten suostunko antaa sinulle yhtään mitään. Sen verran pettynyt siihen sinun käytökseen vielä olen ja nähtävästi tulen pettymään vielä pahemmin kun eihän sulla ole aikomustakaan pyytää irl anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🌹😘, mutta ei kiinnosta yhtään mitään soittaa eikä olla tekemisissä mutta voithan sä ottaa yhteyttä ja yrittää tehdä sovinto niin katsotaan sitten suostunko antaa sinulle yhtään mitään. Sen verran pettynyt siihen sinun käytökseen vielä olen ja nähtävästi tulen pettymään vielä pahemmin kun eihän sulla ole aikomustakaan pyytää irl anteeksi

        Eri tyypi ☺️


    • Anonyymi

      Kerro totuus.

      • Anonyymi

        Haluan tietenkin olla sun kanssa ihan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietenkin olla sun kanssa ihan oikeasti

        Niin minäkin haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan.

        No kerro se irl tai sitten mä vaan muutan jonnekin muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro se irl tai sitten mä vaan muutan jonnekin muualle

        Muutat? En edes tiedä missä hän eli mies asuu.


    • Anonyymi

      Ehkä minäkin kertoisin ne pari seikkaa jotka valehtelin oikein päin niin ehkä mitään tällaista sotkua ei olisi koskaan edes tullut mutta toisaalta maton alle lakaistuna mitä helvetin väliä sillä enää on kun ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi varmasti vielä vähemmän jos kertoisit. Häipyy mielestä sitten. Nyt se jää sinne kun et kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi varmasti vielä vähemmän jos kertoisit. Häipyy mielestä sitten. Nyt se jää sinne kun et kerro.

        Ei tarvitse kertoa totuutta muille kuin minulle, mutta jos pidät minua noin ala arvoisena niin ei tietenkään tarvitse minulle kertoo miksi tuhosit minun elämäni ja kyllä tiedät että muutan todella kauas pois kaikesta mikä muistuttaa sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kertoa totuutta muille kuin minulle, mutta jos pidät minua noin ala arvoisena niin ei tietenkään tarvitse minulle kertoo miksi tuhosit minun elämäni ja kyllä tiedät että muutan todella kauas pois kaikesta mikä muistuttaa sinusta

        Eri tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri tyyppi

        Vain minä olen se ainut oikea sinulle


      • Anonyymi

        Vai vai niin


    • Anonyymi

      Mäkin haluaisin palata menneeseen ja tehdä asioita toisin, ei olis kokea niin paljoa kaikkea turhaa paskaa mitä on tullut koettua. Kaikkea ei tietenkään voisi muuttaa, mutt toisin valinnoilla olisi elämä voinut olla vähemmän henkisesti rankkaa ja välttynyt muutamilta ikäviltä ihmisiltä matkan varrella, mutt elämähän on jatkuvaa oppimisläksyä, eihän se elämää olisi jos liian helpolla olisi päässyt. Henkisesti tullut kunnolla turpiin useat kerrat, virheistä oppinut jotakin ja en ole toistamiseen samojen ihmisten kans naamatusten ottanut uudestaan paskaa vastaan. Pysyn pois sellasten silmien edestä, kiusatkoot muita välillä.

      • Anonyymi

        Joo en ole kenenkään kanssa tekemisissä jos Se olisi se sinun tarkoitus että et kiusaa minulle tee.toisaalta ei ole mitään järkeä luottaa sinuun enkä luota mihinkään enään joten lähden täältä helvettiin,paska Suomi ja suomalaiset eivät kuitenkaan kuulu minun tulevaisuuden suunnitelmiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en ole kenenkään kanssa tekemisissä jos Se olisi se sinun tarkoitus että et kiusaa minulle tee.toisaalta ei ole mitään järkeä luottaa sinuun enkä luota mihinkään enään joten lähden täältä helvettiin,paska Suomi ja suomalaiset eivät kuitenkaan kuulu minun tulevaisuuden suunnitelmiin

        En mä tiedä kuka olet, itsestäni vaan kirjoitin, omaa kokemusta, olen ollut liiankin luottavainen muutamien ihmisten suhteen ja saanut just heiltä eniten paskaa niskaan. Toivon vaan etten jatkossa olisi liian luottavainen vaan varoisin vieläkin enemmän, kun joudun uusien ihmisten kans tekemisiin. En ainakaan kuvittele kellekään ystäväksi kelpaavani, en ole aiemminkaan kelvannut. Lisään vaan kuorta ympärilläni, en päästä ketään liian lähelle ja välitän jatkossa vaan lähisukulaisistani, muut pitäköön huolen itse itsestään, ei kukaan ole piitannut musta tai mun tunteista paskan vertaa vaan ovat loukanneet useastikin ja vähätelleet loukkaamisiaan, kun olen sanonut siitä, itse kyllä ovat herkästi ottaneet itseensä, kun ovat mielestään niin vitun täydellisiä kaikessa mitä ovat ja tekevät ja samalla vähätelleet mua ihmisenäkin. Mä muuttaisin korpeen ja katkaisisin yhteydet muihin ihmisiin, jos olis mahdollista, ettei tarvitsisi enempään joutua loukkauksia kärsimään, mäkin olen vaan tunteva ihminen tämän karseaksikin sanotun kuoreni alla.


    • Anonyymi

      Mietin nyt näin että siihen en pysty rehellisesti..

      Valitettavaa mutta totta..
      ..

      • Anonyymi

        Kokeile.


    • Anonyymi

      totuuden haluaisin vaikka millaisen tahansa

    • Anonyymi

      Kohtalo on alati muuttuva ja valinnoillaan voi siihen vaikuttaa. Menneeseen ei voi palata. Mutta ei se estä sinua totuutta. Mahdollisuuden aina saat ja voit järjestää. Anteeksi kannattaa aina pyytää jos aihetta, anteeksiantoa et voi vaatia. Vaikka et anteeksi saisikaan jo anteeksipyytäminen tuo sinulle lohtua.

      • Anonyymi

        Sinähän olet loukannut minua pahimmillaan joten jos ajattelet että mun pitää olla kiltisti kotona yksin ja uskollinen niin ole rehellinen minulle ja mennään naimisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet loukannut minua pahimmillaan joten jos ajattelet että mun pitää olla kiltisti kotona yksin ja uskollinen niin ole rehellinen minulle ja mennään naimisiin

        Kyllä tiedät että mulle ei mikään ole niin tärkeää kuin omat lapset ja sinä, niin pystyn olla ilman muiden kanssa kontakti lukuunottamatta tietysti töissä pakolliset kontakteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet loukannut minua pahimmillaan joten jos ajattelet että mun pitää olla kiltisti kotona yksin ja uskollinen niin ole rehellinen minulle ja mennään naimisiin

        Millä tavalla olen sinua loukannut??? Muka. Jos joku on loukannut niin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla olen sinua loukannut??? Muka. Jos joku on loukannut niin hän.

        Joo en tiedä kuka on Se hän enkä halua tietää.mä en liity mitenkään sun ongelmiin joten Anna minun lähtee helvettiin Suomesta pois.en halua olla täällä kiero maa ja kieroutta täynnä. Kaikkea muuta ymmärrän mutta en kieroutta enkä valehtelua.hyvästi


    • Anonyymi

      Pakkasin kapsäkin, paluu menneisyyteen alkakoon . Odottelen ihan pihalla. Mistään mahdollisuudesta mitään tiedä, mutta omenia mulla olis antaa.

    • Anonyymi

      Siinä kaksi sanaa, joissa onkin elämistä. Anteeksianto tai kohtalo.

    • Anonyymi

      Ei kohtaloa muuttaakseen tarvitse palata menneisyyteen. Asioista voi edelleen puhua ja kertoa totuuden kaikesta. Ei totuudelle ole mitään parasta ennen -päivämäärää.

      Anteeksi voi antaa ilman totuuttakin, mutta eteenpäin voi päästä vain totuuden kera.

      • Anonyymi

        Kunpa ihmiset olisivatkin aina rehellisiä toisilleen. Mutta ei millään inhorealistisella tavalla kuitenkaan. Tahdikkuus on parasta.


    • Anonyymi

      Minä en halua palata menneeseen, jos se liittyy sellaiseen ihmiseen jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Kaikkiin sellaisiin joiden kanssa en ole ollut tekemisissä, tai olen tuntenut vain muutaman vuoden ajan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe