Kuten ennenkin ☺️. Ei sinua parempaa ihmistä olekaan vaikka oletkin vähän assi 😘🤗.
En jaksa miettiä enää mitään sinun paniikkeja ja omantunnontuskia vaikka siksi tässä erillään ollaankin. Olet aarre minulle vieläkin eikä sinua voi korvata. Asun yksin sitten jos et mieltäsi muuta. P.S ruokin kyllä linnut talvella, älä ole huolissaan 😘🤗
Oveni on auki sinulle
10
1714
Vastaukset
- Anonyymi
Minäpäs keskityn nyt vaan hyvään fiiikseen eikä sitä mitkään AASIT kyllä pilaa.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008092762.html- Anonyymi
Tässä on eri tyyppi. Hän sitä assia käyttää niin laitoin ☺️
ap
- Anonyymi
Hyvin avoimeksi jätit kyllä tilanteen, niin avoimeksi, että ei ole tarkkaa tietoa mistään. Sinun ovesi taitaa olla avoinna varmaan kelle hyvänsä.
- Anonyymi
Hän tietää sanonnan mutta ei hän täällä pyöri. Tämä on tavallaan itselleni ☺️
ap
- Anonyymi
Ja sä oot dorka, tiesitkö?
- Anonyymi
En. Osaatko kertoa paremmin? Viittaatko tuohon meidän sisäpiirijuttuu kun hänestä on hassua tuo assi juttu? Hän ottaa sen luottamuksella ja rakkaudella. Sinulla taitaa olla se sarkasmi/ironiapuoli enemmän hukassa kuten monella aspergerillä (ethän pahalla ota, se kuuluu asperger kuvaan). En tahdo loukata ketään, tää on meidän huumoria 🤗🤗🤗
ap
- Anonyymi
Minä tulen nainen huomenna :))
Muista vilkuilla jotta osaat tulla avaamaan oven minulle! - Anonyymi
sut mäa halua ja aion sut saada loppuelämäksi
- Anonyymi
No sut haluan. Jospa ruokitais ne linnut yhdessä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2432142- 1891634
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647