RIKSULA . KERTOKAA KOKEMUKSIA

Anonyymi

ollaan uteliaita, kun ei itsellä ole asiaa sinne

28

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt oli aloitus huippuluokkaa

    • Anonyymi

      Kun ensimmäiset uutiset kylätuvan perustamisesta tulivat, heräsi huoli sijainnista. Sehän oli tunnetusti Riksun vilkkain huumekauppapaikka. Varsinkin, kun ekaksi puhuttiin vanhusten päivätoiminnasta.

      Näitä kylätupia on perusteltu muuallekin. Taitaa olla ihan muotia. Ei ole osunut yhtään, jonka kokoontumispaikka olisi aseman vieressä.

      Ehdotin keskustelua poliisin ja A-klinikan kanssa sekä kunnon vartiointifirman kanssa.

      Olen ollut huolissani ja antanut vinkkejä, mistä saisi tietoa, EN OLE KYSEENALAISTANUT KENENKÄÄN AMMATTITAITOA.

      • Anonyymi

        Edelleen pelkään Riksulan asiakkaiden puolesta. Sisäpuoli varmaan saadaan turvalliseksi, mutta ulkona liikkuminen. Minulla on ne vanhat muistikuvat pahoista tilanteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen pelkään Riksulan asiakkaiden puolesta. Sisäpuoli varmaan saadaan turvalliseksi, mutta ulkona liikkuminen. Minulla on ne vanhat muistikuvat pahoista tilanteista.

        Riksulassa ei ole kassoja, joita voitaisiin tulla puukko kädessä ryöstämään. Se ero siihen liikekeskukseen, josta pahat muistot on.


    • Anonyymi

      Riihimäellä on lähes 30000 ihmistä. Vain pienellä osalla on asiaa eli syytä tulla Riksulaan.

      Pieni osa lukee tätä palstaa. Mutta jos täällä olisia hyviä uutisia Riksulan touhuista, se ilahduttaisi lukijoita ja leviäisi puskaradioon.

      • Anonyymi

        Miksi vain pienellä osalla?
        Kaikille avoin paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vain pienellä osalla?
        Kaikille avoin paikka

        Kaikille avoin,mutta avoinna vain arkisin 9-15 eli eläkeläisille ja työttömillekö tämä Riksula on??


    • Anonyymi

      Ihmettelin, että mikä riksula mutta näytti olevan ilmaisjakelu lehdessä juttua. No minuun ei vaikuta, eli en mene.

    • Anonyymi

      Muutaman kukkahattutädin oma fiilistelypaikka. Onhan näitä ollut aikaisemminkin vain eri nimillä. Taas joku keksinyt pyörän uudestaan!

      • Anonyymi

        mikäs sen vaaletukkasen vanhan akan hukkasi


    • Anonyymi

      Täällä on valtakunnan parhaat huumeet.

    • Anonyymi

      Live musiikki on liian kovaa basso jumpotusta ei hyvä musiikki tarvitse huutaa

    • Anonyymi

      Nyt on kaksi kirjanlukupiiriä kerran kuukaudessa pitävää miestä saanut paljon myönteistä huomiota aamupostissa.

      On vain vetäjät, osallistujia kaivataan.

    • Anonyymi

      enään ei pääse sisään kun ei ole koronapassia no hyvä se on ei tarvitse pelata shakkia sairas yhteiskunta

    • Anonyymi

      siel käy vaan vähän vinksahtaneet kun ei o muuta tekemistä

      • Anonyymi

        Oliks toi mulle tarkoitettu? ;'(


    • Anonyymi

      nyt ei pääse edes kahville kun ei ole koronapassia ei se mitään sain tartunnan tästä paikasta olen sairaana

      • Anonyymi

        et silleen montakohan muuta sai tartunnan


    • Anonyymi

      Pääsee sujuvasti ohi moottoritietä mutta junat taitaa vielä pysähtyä siellä.

      • Anonyymi

        lähijunat pysähtyy.


    • Anonyymi

      Mummola olisi sille osuvampi nimi.

      • Anonyymi

        Lonkkavikakin parantuu tanssilla


    • Anonyymi

      Riihimäellä on paljon hyvän näköisiä naisia

    • Anonyymi

      Enemmän on työntekijöitä kun asiakkaita.

    • Anonyymi

      Ainakin se yksi miestyöntekijä on niin epäystävällinen ettei tarvitse tuolla käydä.

    • Anonyymi

      Mikä tämä riksula on? Kysyy entinen riihimäkeläinen.

      • Anonyymi

        olen jo vastannut, että goooglaa Riksula Riihimäki, löytyy tietoa

        jostakin syystä viestini on poistettu


    • Anonyymi

      ihan roska paikka kaikkia siellä pidetään ihan pellejä koko liikerata on täynnä alamaaliman porukkaa jopa vartiat tarkastaa ruokakassin onko olutta myös vartiat notkuu bulldogin tiskillä tunnin kyttäävät uhreja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe