RIKSULA . KERTOKAA KOKEMUKSIA

Anonyymi

ollaan uteliaita, kun ei itsellä ole asiaa sinne

28

3947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt oli aloitus huippuluokkaa

• Anonyymi

Kun ensimmäiset uutiset kylätuvan perustamisesta tulivat, heräsi huoli sijainnista. Sehän oli tunnetusti Riksun vilkkain huumekauppapaikka. Varsinkin, kun ekaksi puhuttiin vanhusten päivätoiminnasta.

Näitä kylätupia on perusteltu muuallekin. Taitaa olla ihan muotia. Ei ole osunut yhtään, jonka kokoontumispaikka olisi aseman vieressä.

Ehdotin keskustelua poliisin ja A-klinikan kanssa sekä kunnon vartiointifirman kanssa.

Olen ollut huolissani ja antanut vinkkejä, mistä saisi tietoa, EN OLE KYSEENALAISTANUT KENENKÄÄN AMMATTITAITOA.

• Anonyymi

Edelleen pelkään Riksulan asiakkaiden puolesta. Sisäpuoli varmaan saadaan turvalliseksi, mutta ulkona liikkuminen. Minulla on ne vanhat muistikuvat pahoista tilanteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen pelkään Riksulan asiakkaiden puolesta. Sisäpuoli varmaan saadaan turvalliseksi, mutta ulkona liikkuminen. Minulla on ne vanhat muistikuvat pahoista tilanteista.

Riksulassa ei ole kassoja, joita voitaisiin tulla puukko kädessä ryöstämään. Se ero siihen liikekeskukseen, josta pahat muistot on.

• Anonyymi

Riihimäellä on lähes 30000 ihmistä. Vain pienellä osalla on asiaa eli syytä tulla Riksulaan.

Pieni osa lukee tätä palstaa. Mutta jos täällä olisia hyviä uutisia Riksulan touhuista, se ilahduttaisi lukijoita ja leviäisi puskaradioon.

• Anonyymi

Miksi vain pienellä osalla?
        Kaikille avoin paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vain pienellä osalla?
        Kaikille avoin paikka

Kaikille avoin,mutta avoinna vain arkisin 9-15 eli eläkeläisille ja työttömillekö tämä Riksula on??

• Anonyymi

Ihmettelin, että mikä riksula mutta näytti olevan ilmaisjakelu lehdessä juttua. No minuun ei vaikuta, eli en mene.

• Anonyymi

Muutaman kukkahattutädin oma fiilistelypaikka. Onhan näitä ollut aikaisemminkin vain eri nimillä. Taas joku keksinyt pyörän uudestaan!

• Anonyymi

mikäs sen vaaletukkasen vanhan akan hukkasi

• Anonyymi

Täällä on valtakunnan parhaat huumeet.

• Anonyymi

Live musiikki on liian kovaa basso jumpotusta ei hyvä musiikki tarvitse huutaa

• Anonyymi

Nyt on kaksi kirjanlukupiiriä kerran kuukaudessa pitävää miestä saanut paljon myönteistä huomiota aamupostissa.

On vain vetäjät, osallistujia kaivataan.

• Anonyymi

enään ei pääse sisään kun ei ole koronapassia no hyvä se on ei tarvitse pelata shakkia sairas yhteiskunta

• Anonyymi

siel käy vaan vähän vinksahtaneet kun ei o muuta tekemistä

• Anonyymi

Oliks toi mulle tarkoitettu? ;'(

• Anonyymi

nyt ei pääse edes kahville kun ei ole koronapassia ei se mitään sain tartunnan tästä paikasta olen sairaana

• Anonyymi

et silleen montakohan muuta sai tartunnan

• Anonyymi

Pääsee sujuvasti ohi moottoritietä mutta junat taitaa vielä pysähtyä siellä.

• Anonyymi

lähijunat pysähtyy.

• Anonyymi

Mummola olisi sille osuvampi nimi.

• Anonyymi

Lonkkavikakin parantuu tanssilla

• Anonyymi

Riihimäellä on paljon hyvän näköisiä naisia

• Anonyymi

Enemmän on työntekijöitä kun asiakkaita.

• Anonyymi

Ainakin se yksi miestyöntekijä on niin epäystävällinen ettei tarvitse tuolla käydä.

• Anonyymi

Mikä tämä riksula on? Kysyy entinen riihimäkeläinen.

• Anonyymi

olen jo vastannut, että goooglaa Riksula Riihimäki, löytyy tietoa

jostakin syystä viestini on poistettu

• Anonyymi

ihan roska paikka kaikkia siellä pidetään ihan pellejä koko liikerata on täynnä alamaaliman porukkaa jopa vartiat tarkastaa ruokakassin onko olutta myös vartiat notkuu bulldogin tiskillä tunnin kyttäävät uhreja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      144
      2293
    2. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      128
      1292
    3. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1212
    4. Pim pom ovikello soi :)

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
      Ikävä
      87
      918
    5. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      47
      914
    6. Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?

Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i
      Maailman menoa
      293
      884
    7. Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .

Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali
      Maailman menoa
      139
      841
    8. Asiat olisivat voineet olla toisin

jos olisit näyttänyt että välität hänestä. Vain hänestä.
      Ikävä
      37
      716
    9. Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
      Sinkut
      70
      648
    10. Minulla on vain yksi jouluntoive

Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.
      Ikävä
      30
      645
    Aihe