Millaista on käyttää vaippoja 24/7?

Anonyymi

Millaista on käyttää vaippoja 24/7

Millaista on käyttää vaippoja 24/7, esimerkiksi töissä, ystävien ja kavereiden seurassa? Mitkä ovat suurimpia haasteita tai ongelmia? Miten suuri, mahdollisesti mullistava arjen ja elämän muutos on ollut joutua käyttämään vaippoja 24/7?

15

2857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaipat on ihan ok. Ei haittaa yhtään, eikä oikeastaan osaisi edes olla ilman.

    • Anonyymi

      Pitkäaikaisena 24/7 vaipoissa olleena . Kaikkeen tottuu mutta sosiaalinen elämä rajoittunut paljon. Vielä pitää sinnitellä työelämässä pari vuotta.
      Toivonut että löytäisi kaverin jolla olis samat ongelmat .

    • Hei

      Jos joku haluaisi keskustella 24/7 vaipoissa olevan kanssa .
      Voisi laittaa meikäläiselle viestii.

    • Anonyymi

      Itsellä nyt onnettomuuden jälkeen vuosi vaipoissa ja koko loppuelämä niiden kanssa edessä. Joka kertaa tuntuu nololta pukea vaipat ja ystäville kertominen oli hirveää. He kyllä suhtautuivat myötätuntoisesti, mutta silti tuntuu hävettävältä, että kaikki tietävät mulla olevan vaipat housuissa. Kaikista nolointa on sanoa, että pitää mennä vessaan ja siinä kohtaa kaikki jo tietävät, että housuissa on. Pitkä prosessi tämän asian työstämisessä vielä. Jotenkin sitä on niin vain orientoitunut asiaan, että vauvoilla ja vanhuksilla on vaipat, mutta että muillakin voi olla.

    • Anonyymi

      Kyllä tähänkin on jo tottunut. Riippuu tosi paljon, miten asiasta ajattelee. Jos jatkuvasti miettii, miten noloa ja ”vauvamaista” on joutua pitämään vaippoja, sitten kannattaa mennä vaikka tuttiostoksille, kun taas itse yritän ajatella, että käytän periaatteessa nesteitä imeviä alusvaatteita, jotka mahdollistavat elämän kodin ulkopuolella. Mulla ongelmana on, että kaikki tarpeet tulee vaippaan, eikä mitään pidätyskykyä enää ole ja alussa kyllä häpesin sitä paljon. Etenkin kun en aina kehdannut heti sanoa vaikka, että tuli kakka housuun ja pitää mennä vaihtamaan vaippa, vaan yritin jatkaa toimintaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja sitten ympäristöstä huomasin, että kaikki tietävät ja sehän teki tilanteesta vielä nolomman.

    • Anonyymi

      Aika nololta edelleen tuntuu ja yritän piilotella asiaa parhaani mukaan. Hirvittää edes ajatella, että työkaverit saisivat tietää minulla olevan vaipat. Stressaavinta on, kun ei voi etukäteen tietää, missä ja milloin vaippa kastuu ja että miten nopeasti ja huomaamattomasti sen pääsee vaihtamaan. Toissapäivänä jouduin olemaan useamman tunnin märässä vaipassa ja se oli todella kiusallista.

      • Anonyymi

        Itellä samoja fiiliksiä. Mietin entä jos työkaverit huomaa. Mutta tähän asti olen onnistunut pitämään ne salassa ja eiköhän jatkossakin onnistu pitämään vaipat salassa töissä. Vaikka ei niitä tartte salata ollenkaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä samoja fiiliksiä. Mietin entä jos työkaverit huomaa. Mutta tähän asti olen onnistunut pitämään ne salassa ja eiköhän jatkossakin onnistu pitämään vaipat salassa töissä. Vaikka ei niitä tartte salata ollenkaan. :)

        Minkä ikäisiä ja sukupuolisia te työkavereita murehtivat olette?

        Mä oon 33-vuotias mies, teippivaipoissa eletty suurin osa teini-iästä ja koko aikuisikä. Elämä vaippojen kanssa on ihan yllättävän hyvää ja positiivista, ei juuri kielteistä sanottavaa. Ainoastaan läheisten kaverisuhteiden solmimiset mietityttää, että uskaltaako jossain vaiheessa tai kokeeko tarpeelliseksi kertoa näin intiimistä ja henkilökohtaisesta asiasta tai että huomaako joku jossain vaiheessa, etten kykene pärjäämään arjessa ilman vaippoja ja että olenkin pidätyskyvytön.

        Deittailu on itselle oikeastaan se haastavin, että miten toinen osapuoli reagoi, tykkääkö, välittääkö, pitääkö, kiinnostaako enää, jos ja kun uskallan kertoa ja avautua, että on virtsanpidätyskyvyttömyyden takia teippivaipat 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä ja sukupuolisia te työkavereita murehtivat olette?

        Mä oon 33-vuotias mies, teippivaipoissa eletty suurin osa teini-iästä ja koko aikuisikä. Elämä vaippojen kanssa on ihan yllättävän hyvää ja positiivista, ei juuri kielteistä sanottavaa. Ainoastaan läheisten kaverisuhteiden solmimiset mietityttää, että uskaltaako jossain vaiheessa tai kokeeko tarpeelliseksi kertoa näin intiimistä ja henkilökohtaisesta asiasta tai että huomaako joku jossain vaiheessa, etten kykene pärjäämään arjessa ilman vaippoja ja että olenkin pidätyskyvytön.

        Deittailu on itselle oikeastaan se haastavin, että miten toinen osapuoli reagoi, tykkääkö, välittääkö, pitääkö, kiinnostaako enää, jos ja kun uskallan kertoa ja avautua, että on virtsanpidätyskyvyttömyyden takia teippivaipat 24/7.

        Kyllä niitä sosiaalisia haasteita joo on enemmän ja vähemmän. Deittailun suhteenn voi vaikuttaa semmonenki, että töistä ällöttää jos ajatuskin pidätyskyky tietyissä asioissa ja jos se pissa pääseekin väärään paikkaan...😉Ja sitten tietysti, paisuuko se nahkapatukka niinku pitäs ☺️Yleisesti ottaen pidätyskykyongelmat haittaa, mutta näissä on yksilökohtaisia eroja kumminkin.

        Monisairas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä ja sukupuolisia te työkavereita murehtivat olette?

        Mä oon 33-vuotias mies, teippivaipoissa eletty suurin osa teini-iästä ja koko aikuisikä. Elämä vaippojen kanssa on ihan yllättävän hyvää ja positiivista, ei juuri kielteistä sanottavaa. Ainoastaan läheisten kaverisuhteiden solmimiset mietityttää, että uskaltaako jossain vaiheessa tai kokeeko tarpeelliseksi kertoa näin intiimistä ja henkilökohtaisesta asiasta tai että huomaako joku jossain vaiheessa, etten kykene pärjäämään arjessa ilman vaippoja ja että olenkin pidätyskyvytön.

        Deittailu on itselle oikeastaan se haastavin, että miten toinen osapuoli reagoi, tykkääkö, välittääkö, pitääkö, kiinnostaako enää, jos ja kun uskallan kertoa ja avautua, että on virtsanpidätyskyvyttömyyden takia teippivaipat 24/7.

        samoilla ajatuksilla.
        Kaverikin haussa


    • Anonyymi

      Vaipat on tosi hyvä juttu, kun vaihtoehtona on pissat housuissa.

      Minulla on kaksikin ystävää, joilla on aina vaipat käytössä. En tietäisi asiasta, elleivät olisi itse kertoneet, ja toisen kanssa olen tehnyt ulkomaanmatkojakin. Vaipat mahdollistavat hyvän elämän.

    • Anonyymi

      Käytän ite teippivaippoja suuremmaks osaks. Välillä myös housuvaipat käytössä. Käytössä ihan 24/7. Ja ei vaikuta juurikaan arkeeni.

    • Anonyymi

      Minulle vaipat mahdollistavat normaalin elämän, työn ja huvit. En minä vaippoja salaisuutena pidä, lähipiiri tietää, mutta ei se mitenkään kiinnostava aihe ole kenellekään. Maailma on täynnä kiinnostavampia asioita kuin jonkun vaipat.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin sujuu elämä vaippojen kanssa. Vapauttaa stressistä, kun ei tarvitse suunnitella menojaan vessojen sijaintien mukaan. Vyövaippojen kanssa vaipan vaihtaminenkin on helppoa.

    • Miespuolinen kaveri olisi kiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe