mopopojilla näyttää taaskin menevän villiksi touhu. milloinkahan poliisi puuttuu asiaan? monikohan mopo mahtaa olla laillinen. veikkaan että aika harva. villin näköistä on touhu kun keulivat jalankulkijoiten ja autoilijoiden seassa.
moporatsia
2
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa keulintaa se on Oulussakin. Ei kiinnosta PolPoa, väärinajattelevien vaino ja pervomarssiin osallistuminen virkapuvussa, virka-autolla, työajalla kiihottavat paljon enemmän. Ja kaikkihan tiedämme, että PolPo ja Demla kiihottuvat äärimmäisen herkästi tuollaisesta!
- Anonyymi
olen kahdeksan vuotta pyytänyt poliisia valmomaan tätä touhua turhaan.Ei ole tapahtunut mitään .Paikallis lehteenkin sain pari riviä.poliisille oisi helpoa kun menis koulun pihalle.siellähän ne on rivissä.poliisin pitäis käydä ennenkun koulut loppuu.
Kun kerran tuli poliisi sokkarin pihalle .heti kännykät soi ja ilmoitus levisi äkkiä. Poliisi lähti ja homma jatkui samaan malliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721