Toimiikos RVS käsittely

Anonyymi

Mites on jos teettää autolle onko etuja ketä on teettänyt yleensä: onko hyötyy ??

10

2361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ääntä pitävä kulunut ohjaustehostimen pumppu hiljeni jo yhdellä RVS ohjaustehostinkäsittelyllä. Joten ei mistään huuhaasta voi puhua vaan ihan poikeasti toimiva aine.

      Käsittelyn kestolla olisi tosin toivomisen varaa, muistaakseni 2 tai 3v ja noin 20tkm kuluttua alkoi uudelleen pitämään ääntä.

    • Anonyymi

      Toimii se. Erikseen on se mitä siltä haluat. RVS muodostaa keraamisen pinnoitteen rautapinnoille. Ei sillä mitään vikoja korjata. Sillä saa jonkin verran vähennettyä kitkaa sekä luotettavuutta voiteluhäiriöitä kohtaan. Joissakin tapauksissa jotkin äänet pienenevät väliaikaisesti. Ylimääräinen ääni on merkki viasta eikä sitä purkkitavaralla korjata.
      Naputtaviin hydraulisiin venttiilin nostimiin tepsii paremmin moottorin sisäpesuaine. Suosittelen ennen RVS-käsittelyä moottorin sisäpesua.

      Voimansiirron käsittely teki autostani herkemmin rullaavan. Mitään muuta en huomannut. Polttoaineen kulutus putosi keskimäärin litralla, mutta siihen on varmasti syynä myös täysesteri öljyt, jotka vaihdoin käsittelyn jälkeen moottoriin ja voimansiirtoon. En voi sanoa kuinka suuri osuus oli RVS-käsittelyllä polttoaineen kulutukseen.

      Sen käsittelyn voi tehdä itsekin. Tarvitset tosin paikan missä voit vaihtaa myös voimansiirron öljyt sekä työkalut ja osaamisen millä se tehdään. Voimansiirron käsittely on yhtä tärkeää kuin moottorinkin jonkinlaisen hyödyn saamiseksi. Monissa autoissa on oletuksena ettei esim. vaihteistoöljyjä koskaan vaihdeta. Hyvä markkinointikikka. Tulee ainakin loppu vaihteistolle nopeammin. Ikuisia öljyjä ei ole vieläkään keksitty.

      • Anonyymi

        Kiitoksia vastauksista: taitaa olla hyvä aine katselin youtubesta vastaavia juttuja jotka kuvaavat ja laittavat autoihinsa... omalla ajettu sen 200tkm ja kuluttaa öljyy jonkin verran ehkä voi auttaakkin :)) ja tuo vielä lisäkilometrejä moottoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista: taitaa olla hyvä aine katselin youtubesta vastaavia juttuja jotka kuvaavat ja laittavat autoihinsa... omalla ajettu sen 200tkm ja kuluttaa öljyy jonkin verran ehkä voi auttaakkin :)) ja tuo vielä lisäkilometrejä moottoriin.

        Kyllähän sen ainakin teoriassa pitäsi suojata moottoria jos sattuu joskus käymään öljyt vähiin... ehkä suurin hyöty on moottorin äänen hiljeneminen. En usko että öljyn kulumiseen vaikuttaa juurikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen ainakin teoriassa pitäsi suojata moottoria jos sattuu joskus käymään öljyt vähiin... ehkä suurin hyöty on moottorin äänen hiljeneminen. En usko että öljyn kulumiseen vaikuttaa juurikaan

        Mielestäni hiukan parempi tuote on vastaava Resurs -merkkinen


    • Anonyymi

      Jos venttiilinohjurien tiivisteet ovat rikki niin ei vaikuta öljyn kulutukseen. Toinen asia miksi VW-konserniin autoissa on ollut öljynkulutus ongelmia on johtunut pikeentyneistä männänrenkaista. Siihen tepsii se moottorin sisäpesu. Tosin ongelma uusiutuu jos jatkaa ajamista samoilla huonolaatusilla öljyillä ja liian pitkillä vaihtoväleillä.

      • Anonyymi

        Jospa auton vaihto auttaisi? Minun Pösöllä ajettu vasta 540 000 km eikä mitään tarvetta millekään teinipoikien "moottorin sisäpesulle". Teinipojille ei vieläkään ole mennyt sen väärinpäin käännetyn lippalakin alle, että kaikki moottoriöljyt ovat jo ainakin 70 vuotta olleet peseviä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa auton vaihto auttaisi? Minun Pösöllä ajettu vasta 540 000 km eikä mitään tarvetta millekään teinipoikien "moottorin sisäpesulle". Teinipojille ei vieläkään ole mennyt sen väärinpäin käännetyn lippalakin alle, että kaikki moottoriöljyt ovat jo ainakin 70 vuotta olleet peseviä...

        Sun pösö on jo paalattu-))) et sä mitään ymmärrä autoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pösö on jo paalattu-))) et sä mitään ymmärrä autoista

        Mun skodalla ajettu 388 000km ja käytellyt noita resurs-aineita enemmän ja vähemmän säännöllisesti ei kuulu mitään sivuääniä


    • Anonyymi

      Toimii .
      Perusteena on kesä-autona 320 bmw 1981 ja kone rapisee ja raksuttaa kilometrejään kuluneisuuttaan sieltä ja täältä ,
      mutta tein ko. käsittelyn kesällä ja totta moottorin äänet sivistyivät tai vaikenivat ja tuntuu että pikkaisen pöllytteli öljynkäryä moottorijarrutuksella kuumana , no bemarien typpi ominaisuus, väheni .
      Ei ole uskon asia van oikea toimiva tuote.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe