Moi. Olen äiti ja haluaisin teiltä kysyä että millä tasolla murrosikäjutut voisi kertoa?
Kiitos jo etukäteen! : )
11-vuotiaan poikani
7
1020
Vastaukset
- Anonyymi
?
.. - Anonyymi
Koulussa kerrotaan nykyisin kaikki murrosikäjutut.
On parempi ettet huomaa koko murkkuikää kuin jos kerrot jotain tökeröä joka on itsestä mielenkiintoista.- Anonyymi
Eihä kai se oo oikee ku eiks pitäs antaa tietoo esim. siemensyöksyistä jos rupee tulee?
- Anonyymi
Voitteko auttaa häntä?
- Anonyymi
Kasvavien poikien isänä sanoisin että ongelma on useimmiten meissä aikuisissa eikä lapsissa. Meidän nopeasti amerikkalaistuneessa kulttuurissa lasten seksuaalisuus on jo nyt niin valtavan iso tabu,´että aikuisia nolottaa ja hävettää puhua siitä omien muksujen kansssa. Lapset itse olisivat hyvinkin vastaanottavaisia.
Jos aikuista hirveästi nolottaa koko ajan ja ollaan jatkuvasti kuin tulisilla hiilillä sen suhteen ettei vaan kerrota liikaa, luulen ettei jutustelusta ole silloin enää mitään suurempaa hyötyä. Lapset vaistoavat aikuisen vaivaantuneisuuden vaikka tämä kuinka toistelisi että on kyse luonnollisista jutuista.
Eli sanoisin että jos murrosiästä ja seksuaalisuudesta ollaan koko lapsen elämän aikana oltu täysin hiljaa, on aika mahdotonta toivoa että kuin salama kirkkaalta taivaalta tuon voisi muuttaa kun tietty ikä saapuu. Toimiva keskusteluyhteys niin seksusaalisuuden kuin muidenkin teemojen suhteen luodaan vuosien varrella jo hyvin pienestä pitäen. - Anonyymi
Osta sille tarpeeksi isoja kalsareita että kasvata kulli ja pallit mahtuu :)
Sitä voi vaikka hienovaraisesti kysyä että tarviitko miesten kalsareita.- Anonyymi
Mikä ettei sillä olen nähnyt terskan läheltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787554Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344721Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232750- 782218
- 911596
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225997