Moi. Olen äiti ja haluaisin teiltä kysyä että millä tasolla murrosikäjutut voisi kertoa?
Kiitos jo etukäteen! : )
11-vuotiaan poikani
7
1031
Vastaukset
- Anonyymi
?
.. - Anonyymi
Koulussa kerrotaan nykyisin kaikki murrosikäjutut.
On parempi ettet huomaa koko murkkuikää kuin jos kerrot jotain tökeröä joka on itsestä mielenkiintoista.- Anonyymi
Eihä kai se oo oikee ku eiks pitäs antaa tietoo esim. siemensyöksyistä jos rupee tulee?
- Anonyymi
Voitteko auttaa häntä?
- Anonyymi
Kasvavien poikien isänä sanoisin että ongelma on useimmiten meissä aikuisissa eikä lapsissa. Meidän nopeasti amerikkalaistuneessa kulttuurissa lasten seksuaalisuus on jo nyt niin valtavan iso tabu,´että aikuisia nolottaa ja hävettää puhua siitä omien muksujen kansssa. Lapset itse olisivat hyvinkin vastaanottavaisia.
Jos aikuista hirveästi nolottaa koko ajan ja ollaan jatkuvasti kuin tulisilla hiilillä sen suhteen ettei vaan kerrota liikaa, luulen ettei jutustelusta ole silloin enää mitään suurempaa hyötyä. Lapset vaistoavat aikuisen vaivaantuneisuuden vaikka tämä kuinka toistelisi että on kyse luonnollisista jutuista.
Eli sanoisin että jos murrosiästä ja seksuaalisuudesta ollaan koko lapsen elämän aikana oltu täysin hiljaa, on aika mahdotonta toivoa että kuin salama kirkkaalta taivaalta tuon voisi muuttaa kun tietty ikä saapuu. Toimiva keskusteluyhteys niin seksusaalisuuden kuin muidenkin teemojen suhteen luodaan vuosien varrella jo hyvin pienestä pitäen. - Anonyymi
Osta sille tarpeeksi isoja kalsareita että kasvata kulli ja pallit mahtuu :)
Sitä voi vaikka hienovaraisesti kysyä että tarviitko miesten kalsareita.- Anonyymi
Mikä ettei sillä olen nähnyt terskan läheltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934367
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752604Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721131Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789