Sekamuotoinen jakso ja skitsoaffektiivinen häiriö

Anonyymi

Hei, mulla on kaksisuuntainen muoto skitsoaffektiivisesta häiriöstä. Nyt kun pahimmat skitsofreniaoireet on poissa, niin bipon sekamuotoinen kausi painaa täysillä päälle. Masentaa aivan todella paljon ja silti olo on kiihtynyt kuin maniassa. Kaiken kukkuraksi nukun vain pari tuntia yössä.

Lääkäri on aiemmin ehdottanu mulle litiumia ja mietin, että pyytäisin sitä nyt ja tekisin sillä itsemurhan. Toisaalta mulla on koira, joten en voi vaan lähteä oman käden kautta jättäen koiraa tänne. Mulla on ihan kamala olo ja mietin, pitäiskö mennä osastolle.

Oon kyllä maniapäissäni saanu aikoinaan itelleni niin suuret velat aikaiseksi, ettei osastohoitoon olis oikein varaa. Se ihan hävettääkin. Haluaisin tästä helvetillisestä olosta pois, mut mikään ei tunnu auttavan.

2

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata rahaa ajatella kun terveydestä puhutaan! Sinuna hakeutuisin hoitoon heti kun mahdollista. Kunhan saat koiralle hoitajan. Jospa ne sut paremmalle tolalle sais. Toivotaan niin.

• Anonyymi

No totta. Pelottaa vaan, et joudun ulosottoon...Toisaalta lito vois auttaa sekä masennukseen että maniaan, mut pelkään, etten malta olla yliannostamatta sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 148
      3785
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2363
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2216
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      79
      1807
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      958
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe