Olen mies ja viihdyn tätimäisissä alusasuissa. Tykkään pukea rintaliivit, bodyn, isot alushousut tai housuliivit ja sukkahousut tai stayupit. Löytyykö muita joilla sama maku? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia
Tätimäiset alusasut
Anonyymi
301695
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 30
Vanhimmat
kyllä nuo asut ihania ja käytänkin t. transmummo
Olitko varmasti katsomassa mummo?
Hei, Olen hurjahtanut ihan samanlaisiin asuihin. Minulla on kokovartalobodyja, vintage korsetteja, erilaisia lahkeellisia housuliivejä korkealla vyötäröllä. Tätimallisia shapereita sukkanauhaliivejä. pitkiä rintaliivejä ja laatikollinen nailoneita, sekä tietenkin alushousuja. Käytän pikkuhousun suojia, etten liikaa tahri aarteitani. Tiukat housuliivit pitävät myös anustapin nätisti paikallaan vaikka koko päivän. Töissäkin käytän ainoastaan naisten alöusasuja. Pari naikolleegaani tietävät asian ja kyselevät usein mintä minulla on alla taas... Ihanaa...
Ihanaa et käytät kyllä ois kiva tavata vaikka joskus ja jutella asuista jne
t. transmummo
Mukava tavata muita, joilla sama maku vaatteiden suhteen. Tätimäiset alusasut ovatkin ihanan suloiset ja perinteisen naiselliset. Väreissä suosin valkoista ja puuterin sävyä. Rakastan vaaleanruskeita ja beigejä nyloneita, joskus myös tummempia valööreja. Minäkin puen naisten alusasuja töihin mennessäni: pitkien housujen alle sujahtavat niin maksimalliset alushousut kuin pehmeät sukkahousut. Totta tosiaan, välillä on hyvä pitää suojaa virtsankarkailun varalta, yöllä myös paksumpaa sidettä. On kiehtovaa ja kiihottavaa ajatella että siellä jossain on toinen, joka nauttii samoista asioista
Olet söpö kun suutut noin…
Sulla on ihania leikkejä ja ihania asuja.
Tykkään stayupeista, liiveistä, nyloneista ja tiukoista korseteista!
Tv-Jaana
Lahkeelliset vaaleanpunaiset silkkipöksyt trikookerrasto kokoliivit sukat alushameet etc😍
Tosi upeeta..
Ihanat. t. ukm 61
Ihania asuja sexy ois ihana nähdä ?
t. transmummo
miten saan yhteyden
[email protected]
Menkääs nyt pellet sinne sirkukseen
Oisit varmasti katsomas runkkaamassa t.transmummo
Olen itsekin kiinnostunut. Voidaanko jutella?
Missä trans-mummo asuu? Anna anteeksi, sinulla on jo heili Ei ollut tarkoitus häiritä.
Ei heiliä ole harmi ja ois ihana jutella jne olen tuolla qruiserissa nikillä transmummo eli sitä
kautta ainakin voi ja piipahdan tuolla persikan chat huoneessa myös Puss
ps Vantaalla asun
Miten sinuun saa yhteyden
Onko sinulla sähköpostia?
Missä päin asustelet?
Voi voi, missä asut? Haluaisn vaihtaa kanssasi lauseita!
Tällainen kokemus vuosien takaa...
Ollessani kolmentoista vanha, muistan kun otin parit äidin ihania pikkareita ja vedin ne jalkaani runkaten vimmatusti niiden antaman hyvänolon myötä. Eräänä iltana lainasin niitä taas ja vedin ne jalkaani maaten vuoteellani vatsallani. Alle olin laittanut tyynyt jota sitten nussin. En kuitenkaan laskenut spermojani pikkareihin silloin. Muutaman minuutin kuluttua äitini tuli yllättäen huoneeseen haluten pyytää minua iltateelle… Olin täysin lamaantunut. Siinä makasin hänen edessään kulli kovana äidin seisoessa ovella silmät suurina, mutta astui sitten lähemmäksi vuoteeni viereen ja istuutui siihen viereeni vuoteen reunalle. Minä olin purskahtamaisillani itkuun!! Hän pyysi minua kääntymään selin ja sanaakaan sanomatta hän alkoi hieromaan kaluani pikkareiden päältä! Voi minkä tunne! Unelmieni täyttymys! Hän kiihdytti tahtiaan aina siihen saakka kun minulta purskahti spermat pikkuhousujen sisään pursuen siitä ohuen kankaan läpi äitini sormille. Hän nousi sitten ylös ja pyysi hymyillen minua viemään pikkarit pyykkikoriin pestäväksi astellen samalla ulos. Makasin hiljaa paikallani, enkä oikein tajunnut oliko tapahtunut unta vai totta… Seuraavana päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli vuoteellani puhtaat vasta pestyt vaatteeni, mutta myös kolme paria kauniita pikkareita kauniisti taitettuna muiden asujen päälle. Äiti ei koskaan ottanut tapahtunutta puheeksi jälkeenpäin, mutta minä sain monet ihanat runkut äidin pikkuhousujen kanssa pitkän, pitkän aikaa jälkeenpäin. Spermani laskin joka kerta pikkareihin ja äiti pesi ne kuuliaisesti pyykkipäivinä.
Minäkin tykkään pukea aina kun tilaisuus. Nyt vaan niin harvoin mahd. Kiva olis vaihtaa kokemuksia samaa harrastavien kanssa.
Sama täällä. Olisi kiva jutella. Mekot,hameet,essut ja varsinkin huivit ihania.
Laita viestiä tref... ssä..
Apua mikä se on?
No tämän sivuston...
ota yhteys vaikka qruiserin kautta t. transmummo minulla on elämäntapa tää tyttöily
Joo okei.