Tätimäiset alusasut

Anonyymi

Olen mies ja viihdyn tätimäisissä alusasuissa. Tykkään pukea rintaliivit, bodyn, isot alushousut tai housuliivit ja sukkahousut tai stayupit. Löytyykö muita joilla sama maku? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia

30

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä nuo asut ihania ja käytänkin t. transmummo

• Anonyymi

Olitko varmasti katsomassa mummo?

• Anonyymi

Hei, Olen hurjahtanut ihan samanlaisiin asuihin. Minulla on kokovartalobodyja, vintage korsetteja, erilaisia lahkeellisia housuliivejä korkealla vyötäröllä. Tätimallisia shapereita sukkanauhaliivejä. pitkiä rintaliivejä ja laatikollinen nailoneita, sekä tietenkin alushousuja. Käytän pikkuhousun suojia, etten liikaa tahri aarteitani. Tiukat housuliivit pitävät myös anustapin nätisti paikallaan vaikka koko päivän. Töissäkin käytän ainoastaan naisten alöusasuja. Pari naikolleegaani tietävät asian ja kyselevät usein mintä minulla on alla taas... Ihanaa...

• Anonyymi

Ihanaa et käytät kyllä ois kiva tavata vaikka joskus ja jutella asuista jne
        t. transmummo

• Anonyymi

Mukava tavata muita, joilla sama maku vaatteiden suhteen. Tätimäiset alusasut ovatkin ihanan suloiset ja perinteisen naiselliset. Väreissä suosin valkoista ja puuterin sävyä. Rakastan vaaleanruskeita ja beigejä nyloneita, joskus myös tummempia valööreja. Minäkin puen naisten alusasuja töihin mennessäni: pitkien housujen alle sujahtavat niin maksimalliset alushousut kuin pehmeät sukkahousut. Totta tosiaan, välillä on hyvä pitää suojaa virtsankarkailun varalta, yöllä myös paksumpaa sidettä. On kiehtovaa ja kiihottavaa ajatella että siellä jossain on toinen, joka nauttii samoista asioista

• Anonyymi

Olet söpö kun suutut noin…

• Anonyymi

Sulla on ihania leikkejä ja ihania asuja.
        Tykkään stayupeista, liiveistä, nyloneista ja tiukoista korseteista!
        Tv-Jaana

• Lahkeelliset vaaleanpunaiset silkkipöksyt trikookerrasto kokoliivit sukat alushameet etc😍

• Anonyymi

Tosi upeeta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi upeeta..

Ihanat. t. ukm 61

• Anonyymi

Ihania asuja sexy ois ihana nähdä ?
        t. transmummo

• Anonyymi kirjoitti:

t. transmummo

miten saan yhteyden

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt pellet sinne sirkukseen

Oisit varmasti katsomas runkkaamassa t.transmummo

• Anonyymi kirjoitti:

Oisit varmasti katsomas runkkaamassa t.transmummo

Olen itsekin kiinnostunut. Voidaanko jutella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. transmummo

Missä trans-mummo asuu? Anna anteeksi, sinulla on jo heili Ei ollut tarkoitus häiritä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä trans-mummo asuu? Anna anteeksi, sinulla on jo heili Ei ollut tarkoitus häiritä.

Ei heiliä ole harmi ja ois ihana jutella jne olen tuolla qruiserissa nikillä transmummo eli sitä
        kautta ainakin voi ja piipahdan tuolla persikan chat huoneessa myös Puss
        ps Vantaalla asun

• Tipsukka2 kirjoitti:

Olen itsekin kiinnostunut. Voidaanko jutella?

Miten sinuun saa yhteyden

• tätimäinen63 kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyden

Onko sinulla sähköpostia?

• Anonyymi

Missä päin asustelet?

• Anonyymi

Voi voi, missä asut? Haluaisn vaihtaa kanssasi lauseita!

• Anonyymi

Tällainen kokemus vuosien takaa...

Ollessani kolmentoista vanha, muistan kun otin parit äidin ihania pikkareita ja vedin ne jalkaani runkaten vimmatusti niiden antaman hyvänolon myötä. Eräänä iltana lainasin niitä taas ja vedin ne jalkaani maaten vuoteellani vatsallani. Alle olin laittanut tyynyt jota sitten nussin. En kuitenkaan laskenut spermojani pikkareihin silloin. Muutaman minuutin kuluttua äitini tuli yllättäen huoneeseen haluten pyytää minua iltateelle… Olin täysin lamaantunut. Siinä makasin hänen edessään kulli kovana äidin seisoessa ovella silmät suurina, mutta astui sitten lähemmäksi vuoteeni viereen ja istuutui siihen viereeni vuoteen reunalle. Minä olin purskahtamaisillani itkuun!! Hän pyysi minua kääntymään selin ja sanaakaan sanomatta hän alkoi hieromaan kaluani pikkareiden päältä! Voi minkä tunne! Unelmieni täyttymys! Hän kiihdytti tahtiaan aina siihen saakka kun minulta purskahti spermat pikkuhousujen sisään pursuen siitä ohuen kankaan läpi äitini sormille. Hän nousi sitten ylös ja pyysi hymyillen minua viemään pikkarit pyykkikoriin pestäväksi astellen samalla ulos. Makasin hiljaa paikallani, enkä oikein tajunnut oliko tapahtunut unta vai totta… Seuraavana päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli vuoteellani puhtaat vasta pestyt vaatteeni, mutta myös kolme paria kauniita pikkareita kauniisti taitettuna muiden asujen päälle. Äiti ei koskaan ottanut tapahtunutta puheeksi jälkeenpäin, mutta minä sain monet ihanat runkut äidin pikkuhousujen kanssa pitkän, pitkän aikaa jälkeenpäin. Spermani laskin joka kerta pikkareihin ja äiti pesi ne kuuliaisesti pyykkipäivinä.

• Minäkin tykkään pukea aina kun tilaisuus. Nyt vaan niin harvoin mahd. Kiva olis vaihtaa kokemuksia samaa harrastavien kanssa.

• Sama täällä. Olisi kiva jutella. Mekot,hameet,essut ja varsinkin huivit ihania.

• Tipsukka2 kirjoitti:

Sama täällä. Olisi kiva jutella. Mekot,hameet,essut ja varsinkin huivit ihania.

Laita viestiä tref... ssä..

• Ukmasut kirjoitti:

Laita viestiä tref... ssä..

Apua mikä se on?

• Tipsukka2 kirjoitti:

Apua mikä se on?

No tämän sivuston...

• Anonyymi

ota yhteys vaikka qruiserin kautta t. transmummo minulla on elämäntapa tää tyttöily

• Ukmasut kirjoitti:

No tämän sivuston...

Joo okei.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe