Tallinn ostanut Linda Linen konkurssipesän

Anonyymi

Netkun lausunnon mukaan pika-alukset palaavat ensi keväänä.

12

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsinki - Tallinna reittiä ei ole tarkoitus ajaa, koska reitillä on jo nyt paljon nopeita lähtöjä. Ajavat jo aikaisemmin hyväksi havaittua reittiä Kotka - Sillamäe. Bussilla Narvaan, matka kestää puoli tuntia. Tallinnaan matka kestää kaksi ja puoli tuntia. Narva on hieman eksootisempi kuin Tallinna.

• Anonyymi

Palstan huipputietävä vauhdissa. Kaipa joskus joku ennustus edes osin pitää paikkansa.

Tuo Lindan osto ja pikapaatit oli kylläkin lehdissä.

• Anonyymi

Ah Narva, tuo länsimaiden viimeinen linnake suurta idän petoa vastaan. Kaupunki on raadollisuudessaan kokemuksen ja näkemisen arvoinen paikka. Siellä vielä aistii ja haistaa aidon neukkutunnelman.

• Anonyymi

Vai on Tallinnan kaupunki ostanut konkurssipesän. Hauskaa olla pitää!

• Anonyymi

Veikkaan että liitetään TS Laevadin laivastoon. Pika-alus sopisi hyvin Saarenmaan liikenteeseen. Nykyiset lossit ovat hitaita ja kömpelöinä törmäilevät myös laitureihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että liitetään TS Laevadin laivastoon. Pika-alus sopisi hyvin Saarenmaan liikenteeseen. Nykyiset lossit ovat hitaita ja kömpelöinä törmäilevät myös laitureihin.

Kun noin sanot, sanopas meikäläinen autolautta, mikä ei olisi laituria kolistellut.

• Anonyymi

Joku heittää huuhaa jutun ja toiset pöljät kommentoivat niin kuin se olisi totta. Heh heh.

• Anonyymi

Jos ei ole luotettavaa lähdeviittausta niin tieto ei ole todellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole luotettavaa lähdeviittausta niin tieto ei ole todellinen.

Mistä tiedät lähdeviittauksen olevan luotettava?

• Anonyymi

Niin se vaan on. Lapsilla on joku mielikuvitusleikkikaveri. Lassella se on Leevi, täällä yhdellä Nököspaavo. Noille lapsille tuo henkilö on hyvin todellinen, kuten täältäkin näkyy. Luotettavaan lähteeseen nojautuva viittaus paljastaa parhaiten, että asia on tosi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe