Mikä on ensimmäinen sana, joka tulee mieleen Purrasta

Anonyymi

Latu on avattu, niin saadaan asiat oikealle tolalle.

65

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen.

    • Anonyymi

      Bond. Bondissa oli se jyrmyleuka joka puri rikki lähes kaiken metallihampaillaan.

    • Anonyymi

      Vastenmielinen. Aina naama väärällään, mamumamumamu...

      • Anonyymi

        Eipäs nimitellä Purraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs nimitellä Purraa.

        tosi harva huutaa hurraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tosi harva huutaa hurraa.

        Hurraa Purra


      • Anonyymi

        Eikös persuvaltuutettu Haapaveden teurastaja halunnut tehdä Kiurusta minkinrehua?


    • Anonyymi

      Tuleva pääministeri.

    • Anonyymi

      Mamuja rakastava. Ei voi sanoa mitään ilman mainintaa heistä.

    • Anonyymi

      Kukkahattutäti

      • Anonyymi

        uskomatonta mutta totta mutta live batlessa Purra pyyhkii mennen tullen ja palatessa Orpolla pöytää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskomatonta mutta totta mutta live batlessa Purra pyyhkii mennen tullen ja palatessa Orpolla pöytää??

        Joo....Kuullun perusteella vaikea uskoa että em:t istuisivat samassa hallituksessa niin kaukana persut ja kokoomus toisistaan ovat. Yllätti Purra joka sai Orvon kiemurtelemaan useita kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo....Kuullun perusteella vaikea uskoa että em:t istuisivat samassa hallituksessa niin kaukana persut ja kokoomus toisistaan ovat. Yllätti Purra joka sai Orvon kiemurtelemaan useita kertoja.

        Orpo poistaa työvoimapulan esim. hoitoalalta jolta pakenee työntekijöltä työn kuormittavuuden ja heikon palkan takia laskemalla sosiaaliturvaa jotta alkaa se se paskaduuni kelpaamaan paskalla palkalla huh huhu!?! Kepu samalla linjalla persut ääripäänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo poistaa työvoimapulan esim. hoitoalalta jolta pakenee työntekijöltä työn kuormittavuuden ja heikon palkan takia laskemalla sosiaaliturvaa jotta alkaa se se paskaduuni kelpaamaan paskalla palkalla huh huhu!?! Kepu samalla linjalla persut ääripäänä.

        Joo...ja nyt kertoo että sosiaaliturvalla täytyy ihmisen pärjätä heh heh..Harvemmin näkee Orvon kasvot punaisena mutta nyt näki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo...ja nyt kertoo että sosiaaliturvalla täytyy ihmisen pärjätä heh heh..Harvemmin näkee Orvon kasvot punaisena mutta nyt näki.

        Purralle iskee nopeasti väsy jos jatkaa samalla tavalla eli antaa politiikan mennä tunteisiin. Hermostui Orpoon niin useasti että ohhoh? Aiheesta tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo....Kuullun perusteella vaikea uskoa että em:t istuisivat samassa hallituksessa niin kaukana persut ja kokoomus toisistaan ovat. Yllätti Purra joka sai Orvon kiemurtelemaan useita kertoja.

        Pistipä Purra Orpon hikoilemaan??? Jatkaessaan samalla linjalla persujen kannatus lähtee nopeasti nousuun ja ovi hallitukseen sulkeutuu jos nolaa Orpon jatkossakin samalla tavalla? Edellyttäen tietenkin että kokoomus on seur.vaalien jälk. pääministeripuolue joka kasaa hallituksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistipä Purra Orpon hikoilemaan??? Jatkaessaan samalla linjalla persujen kannatus lähtee nopeasti nousuun ja ovi hallitukseen sulkeutuu jos nolaa Orpon jatkossakin samalla tavalla? Edellyttäen tietenkin että kokoomus on seur.vaalien jälk. pääministeripuolue joka kasaa hallituksen.

        Voi sinua typerää persureppanaa! Tilanne on sama kuin ennen vaaleja, jolloin Timo Soini ja mölypersut lupasi ettei koulutuksesta missään tapauksessa leikata, ei heikennetä missään tapauksessa asemassa heikommassa asemassa olevien tilannetta, ei myydä Valtion omaisuutta ja mitä tekivät perussuomalaiset hallituksessa? Kaikkea sitä, mistä syyttivät demareita ja jota demarit eivät olleet tehneet,
        Aivan varmasti samanlainen säälimätön kyykytys- ja kurjistuspolitiikka tulee jälleen kansaa kurittamaan jos perussuomalaiset pääsevät hallitukseen.
        Perussuomalaisia ja varsinkin kaikkein hölmöimpiä, äärioikeisto tarvitsee äänestäjäkseen, siksi että kansaa vihaava politikka pääsee taas vauhtiin.
        En olisi uskonut, että persuäänestäjät ovat niin äärimmäisen tyhmiä, että menevät jo toisen kerran persujohdon petettäväksi.
        Sananlasku, tyhmä kuin persu, on aivan liian mieto kuvamaan sitä tyhmyyttä mikä on persuilla. Taas maa ja kansa joutuu kärsimään tyhmien persujen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistipä Purra Orpon hikoilemaan??? Jatkaessaan samalla linjalla persujen kannatus lähtee nopeasti nousuun ja ovi hallitukseen sulkeutuu jos nolaa Orpon jatkossakin samalla tavalla? Edellyttäen tietenkin että kokoomus on seur.vaalien jälk. pääministeripuolue joka kasaa hallituksen.

        Purrahan ei enää kieltänyt yhteistyömahdollisuutta demarien kanssa, mikä oli aikamoinen pyörähdys aiempiin mielipiteisiinsä verrattuna. Saattaa puolueen äärioikeistosiipi vetää pultit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo....Kuullun perusteella vaikea uskoa että em:t istuisivat samassa hallituksessa niin kaukana persut ja kokoomus toisistaan ovat. Yllätti Purra joka sai Orvon kiemurtelemaan useita kertoja.

        Tekopeliä sanon minä!
        Siinä Orpo ja Purra näyttelivät halpaa näytelmää. Heidän molempien suurin tavoite on Juha Sipilän kyykytys- ja kurjistushallituksen tapainen täysin säälimätön äärioikeistolainen hallitus.
        Nyt lähes kaikki persut hyökkäävät verenmaku suussa Sanna Marinia ja hänen hallitustaan vastaan täysin valheellisin väittämin.
        Tyhmääkin tyhmemmät persut uskovat persupamppujen ja -pamputtarien valeet ja jos oikein huonosti käy meillä on ehkä vieläkin julmempi pers-kokoomus hallitus.
        Ajatelkaa sitä, ennen kuin on myöhäistä ja kurjistushallitus maassa.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Voi sinua typerää persureppanaa! Tilanne on sama kuin ennen vaaleja, jolloin Timo Soini ja mölypersut lupasi ettei koulutuksesta missään tapauksessa leikata, ei heikennetä missään tapauksessa asemassa heikommassa asemassa olevien tilannetta, ei myydä Valtion omaisuutta ja mitä tekivät perussuomalaiset hallituksessa? Kaikkea sitä, mistä syyttivät demareita ja jota demarit eivät olleet tehneet,
        Aivan varmasti samanlainen säälimätön kyykytys- ja kurjistuspolitiikka tulee jälleen kansaa kurittamaan jos perussuomalaiset pääsevät hallitukseen.
        Perussuomalaisia ja varsinkin kaikkein hölmöimpiä, äärioikeisto tarvitsee äänestäjäkseen, siksi että kansaa vihaava politikka pääsee taas vauhtiin.
        En olisi uskonut, että persuäänestäjät ovat niin äärimmäisen tyhmiä, että menevät jo toisen kerran persujohdon petettäväksi.
        Sananlasku, tyhmä kuin persu, on aivan liian mieto kuvamaan sitä tyhmyyttä mikä on persuilla. Taas maa ja kansa joutuu kärsimään tyhmien persujen takia.

        Miksi puhut soinista,myös hallaaho on mennyttä,nyt on Purra johdossa,Hallaaho vei puolueen kuntavaaleissa voittoon.Katotaan ihan rauhassa mikä on persujen tulos seuraavissa eduskunta vaaleissa Purran johdossa.Olen itsekin entinen persu koska Hallaaho alkoi nuoleskelemaan haavistoa näissä yli suuriksi menneissä pakolaisten palautuksissa.


    • Anonyymi

      Takakireä

      • Anonyymi

        Kovat paineet niskassa Halla-ahon manttelinperijänä mikä mutta siinä missä Halla servasi tämä Purrahan on kova luu? En ole ennen nähnyt Orpon noin kiemurtelevan tuskissaan...Jos persujen kannatus nousee tuon jatkuessa kokoomuksen ohi Orpo saa alkaa taas pelkäämään omiaan joista moni on odottanut jo kauan milloin pääsevät syrjäyttämään Orpon.


    • Anonyymi

      Hampaat. Joilla voi Purra.

      • Anonyymi

        Miksi sotket perussuomalaiset palstaa. Etkö ole persu?


      • Anonyymi

        Se ei muuten sitten ole ainakaan AdDicte, hän ei ole palstalla ollut yli 10 vuotta. On lisäksi harvija, jotka kierjoittavat asiallisesti ja tasapuolisesti perussuomalaisista.


      • Anonyymi

        Olisiko mahdollista, sinulla on mennyt raivo yli. Kaikki ovat jo vihollisiasi ja hyökkäät heitä vastaan. Huolimatta mitä kirjoittavat.


      • Anonyymi

        Miksi teet sitten hallaa Perussuomalaisille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet sitten hallaa Perussuomalaisille ?

        On ainakin tyypillistä persuilua. Hyökkää omiaan vastaan.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan tuosta ymmärtänyt yhtään mitään. Erikoinen on tapasi palsta sotkemisessa kuitenkin. Puret ja haukut omia. Ihme Persu.


      • Kirjoituksista ja tyhmyydestä päätellen hän on typeryydestään maankuulu Pankkomajuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan tuosta ymmärtänyt yhtään mitään. Erikoinen on tapasi palsta sotkemisessa kuitenkin. Puret ja haukut omia. Ihme Persu.

        Tapaus on harvinaislaatuinen, yleensä persut hoitavat asiat vasaroilla ja teräsputkilla kuten Katajan tapauksessa Jämsässä. Ja täydessä lähimmäisen rakkaudessa tietysti, perussuomalaisten edustaman vasararakkauden,


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tapaus on harvinaislaatuinen, yleensä persut hoitavat asiat vasaroilla ja teräsputkilla kuten Katajan tapauksessa Jämsässä. Ja täydessä lähimmäisen rakkaudessa tietysti, perussuomalaisten edustaman vasararakkauden,

        Noista kommenteistasi selviää koko ajan lisää anonyymejä sikailukommenttejasi. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noista kommenteistasi selviää koko ajan lisää anonyymejä sikailukommenttejasi. 😏

        Aliupseerivanhus taas asialla.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Purra=isänmaallinen

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla mielipidettä kenestäkään, Purrastakaan ? Miksi näin typerää keskustelua käydään ? Jos itselläsi pipo kiristää tai lääkkeet on päivittämättä, kannattaa asia korjata mitä pikimmin. Katso peiliisi ja ota lääkkeesi.

      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten olet seuraamassa tätä typerää keskustelua?


    • Anonyymi

      mölinä

      • Anonyymi

        jääpuikko


    • Anonyymi

      Purra-sanasta jos tulee mieleen vampyyrit ja multihampaat kuten tekarit, sellaiset.

    • Että meillä on oikeuksia ja myös velvollisuuksia.Teeveestä kun tulee kuvia esim. kutsunnoista tai kun nuoret astuvat varusmiespalvelukseen ei siellä näy somaaleja tai muuta tummahipiäistä jengiä suuremmin. Nyt tietenkin suvakki muistuttaa tässä yhteydessä aina mainitta Halla-ahon ja minä kuittaan sen Haavistolla.

      • Anonyymi

        Vastakuittina Hankamäki ja Tynkkynen. Doublekick!


    • Anonyymi

      Purra haluaa jatkaa PS:n "rouheaa" linjaa, eli PS aikoo jatkossakin keskittyä populismiin. Purra on helppoheikki junttien markkinoilla.

      • Kyllä ne helppohilkat löytyvät sieltä vihreistä, hei kohta me "pössytellään" ja lepäillään valtaväylillä kiusaamassa autoja tarvitsevia ihmisiä. Kahden asian puolueen haave nousta yleispuolueeksi jää haaveksi.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen mieleen tuleva sana on Maho!

    • Anonyymi

      Välinpitämätön

    • Anonyymi

      🐮🐮🐄

    • Anonyymi

      Menneisyys

    • Anonyymi

      Sininen tulevaisuus

    • Anonyymi

      Yhteiskuntavastainen epätoivoinen ärisijä, joka yrittää hampaat irvessä toitottaa aivotonta populismiään kansainvälisen Suomen muuttamisesta takapajulan perslandiaksi

    • Anonyymi

      Juoppo

    • Anonyymi

      Voi pian käydä kuin ystävälle Venäjällä: https://t.me/trctv/22406

    • Anonyymi

      Kylmä ja kova nainen
      Opportunisti, joka ei ymmärrä millaisen sirkuksen johtajaksi on ryhtynyt
      Todennäköisesti rasisti

      Total turnoff

    • Anonyymi

      rotweiler

    • Anonyymi

      Alkoholisti

    • Anonyymi

      Silmäpussit

    • Anonyymi

      No nyt äkkiä verrataan kahta äärilaitaa ja kahta suomen vihatuinta poliitikkoa ( jos katotaan näitä kommentteja ) Ohisalo ja Purra..Kumpi vie suomea enemmän tuhoon ja konkurssiin.Pakolais politiikka vai mailman parannus.Kommentoikaa.

    • Anonyymi

      Pääministeri

    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe