Millaista on ajaa datsialla

Anonyymi

Onko hyvä auto ajaa? Pärjääkö rellulle ajettavuudessa? Itse en ole koskaan ajanut datsialla koska koen merkin hieman ala-arvoiseksi. Minulla on heikko itsetunto ja siksi autoni pitää olla ns. Valtamerkkiä, sellaista autoa haluan omistaa. Ei datsiaa koska se on sellainen halpismerkki.

12

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy ajamassa. Pidä aurinkolasit päässä ja maski naamalla niin kukaan ei tunne jos itsetunto on huono.

• Anonyymi

Tämä on hyvä neuvo. Daciakuskit mielletään jotenkin omalaatuisiksi ja äärimmäisen saidoiksi.
        Jos on huono itsetunto, niin osta käytetty auto. Merkilläkään ei ole niin väliä, kunhan se ei ole Dacia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Daciakuskit mielletään jotenkin omalaatuisiksi ja äärimmäisen saidoiksi.
        Jos on huono itsetunto, niin osta käytetty auto. Merkilläkään ei ole niin väliä, kunhan se ei ole Dacia.

Osta vanha mersu niin voit kuvitella olevasi rikas mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta vanha mersu niin voit kuvitella olevasi rikas mies.

Homaat että sinun olisi oltava rikas.

• Anonyymi

Tämä oli hyvä neuvo!!! Lippis vielä päähän niin kukaan ei tunnista kun koeajaa datsian 😀

• Anonyymi

Jos olet ajanut pykälää tai paria vanhempaa vuosimallia olevaa Renaultia, niin kyseessä on käytännössä sama auto.

• Anonyymi

Hanki ajokortti niin saat ajaa autolla.

• Anonyymi

Ennen ajattelin, että en ikinä voisi ostaa Daciaa mutta kun kävin kokeilemassa, että saisin sitä moittia kävikin päinvastoin, ostin Dacian ja en ole katunut.

• Anonyymi

Ajokorttia en tarvitse kun sellainen on ollut jo pitkään. Sain juuri työeläkekortin. Mites sinä POIKA?

• Anonyymi

Kyllähän Dacialla muuten ajaisi, muttei tuo mainoksen Pertti Koivula varoittanut yhdestä asiasta. Naiset käyvät todella kuumana Dacian kuljettajia kohtaan. Jostain syystä naisten mieleen on iskostunut, että Dacia-omistajat ovat todellisia alfauroksia. Ei tarvitse kuin pysähtyä liikennevaloihin tai parkkikselle, niin heti on naista kuin pipoa houkuttelemassa lemmentöihin. Dacian liikkuvilla kuuluu olevan poikkeuksellisen kova libido, eikä olla puunaamassa autoja kuten saksalaismerkkien kuljettajat tuppaavat harrastamaan.

Näitä kunnon kyytien pyytäjiä ei paljoa häveliäisyys haittaa. Kyllähän se muutama kerta aina kotiolot voitaa, mutta eihän tuotakaan ihan joka päivä tai jatkuvasti viitsisi harrastaa. Meidänkin naapuristossa tuo voi aiheuttaa närää, jos naapurin Toyota-kuskin rouva jatkuvasti kiehnää lemmentuskassaan ympärilläni.

• Anonyymi

Hihihihihihihihiiiii. Vai että naismagneetti. Hahahahahahahahahahahahahahahaha

• Anonyymi

Huumorimiehiä dasistit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73