Miten voi rakastaa jotain niin paljon että kaikki vain romahtaa. Tunnen itseni niin heikoksi. Rukoilen ja toivon että Jumala auttaisi minua.
Olen itkenyt eilisestä saakka.
26
783
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä, että turvaat Herraan👍 Room. 8:28 "Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut."
- Anonyymi
Jumala ei kuule sinun pieruasi, kyynelulinasi tunnelmissa, vaikka kyllä kuulee.
Jeesukselle lyötiin, vaikka Jeesus lyötiin, niin Hän löytää sinut, älä pelkää, ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=VWtvR-5QHxc - Anonyymi
Tiedän tunteen... Rukoillut että sydän antaisi hänet unohtaa. Ei ole rukouksiini vastattu.
- Anonyymi
Luota siihen että Jeesus auttaa. Sitä hän haluaa, uskoa joka luottaa häneen. Ja hän antaa uskoakin pyydettäessä. Olen itse aika kylmän viileä uskossani. Mutta tämä aloitus taas muistuttaa siitä, että rakkaus on tärkeintä. Olen myös rukoillut paljon lohdutusta tuskaan jota yksinäisyyteni on aiheuttanut. Sitä rakasta vaimoakin vierelle. Ei kannata vaipua epätoivoon. Uskoa asiansa Herran huomaan vain. Rukoilla ja kertoa toiveensa Jumalalle kiitoksella ja kaikella nöyryydellä. Kaikki järjestyy. Ei Jumala ole sinua unohtanut. Älä sinäkään unohda että tuskasi on Jumalan sallimaa kuritusta sekin. Suruttomat ihmiset eivät tunne Jeesusta eivätkä peri Jumalan valtakuntaa. Jeesus tietää kaiken murheistasi, muista se. Hänhän on luonut surun meihin ja meitä varten, että me sen kautta tulisimme tuntemaan rakkauden. Ja hän on itse loputtoman surullinen. Aina surullisempi kuin me. Aina rikkinäisempi. Siksi hän meitä niin täydellisesti ymmärtääkin. Jumala kuulee vanhurskasten rukoukset ja vanhurskas on se kenessä on vilpitön usko Jeesukseen ja katuvainen sydän. Sen ihmisen synteihin Jumala ei katso vaan hänen anomiseensa ja rukouksiinsa.
- Anonyymi
...
Ja on tärkeää ettei menetä uskoaan. Vaikeina hetkinä sitä uskoa todella koetellaan ja se on niiden hetkien ja aikojen tarkoitus. Mutta mitä sitten vaikka koko elämä olisi yhtä tuskaa? Toinen vaihtoehto on rientää synnintekoon ja hukuttaa murheensa niihin ja kadottaa sielunsa ja häpäistä itsensä. Etsiä omat vastaukset, eikä toteuttaa Herran vastauksia, jotka annetaan kärsivällisille.
Jos me saisimme kaiken oman halumme mukaan, me unohtaisimme Jeesuksen hetkessä. Tuhlaisimme sen mitä olemme saaneet, kuin tuhlaajapoika. Siinä yksi syy sille miksi Jumala ei anna asioita niinkuin maailma antaa vaan omien laskelmiensa mukaan. Juuri oikeaan aikaan ja oikeaan tarpeeseen. - Anonyymi
Olet nii tuulella käypä, ett huh huh trollin piru. 🙉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nii tuulella käypä, ett huh huh trollin piru. 🙉
Mieti että jotkut luottavat itseensä kuka on kuolevainen ja kenen tieto on hyvin rajoittunutta tai poliittisiin päättäjiin ketkä eivät muuta tee kuin valehtele. Toiset uskonnollisiin johtajiinsa tai epäjumaliinsa. Toiset demoneihin ja riivaajiin. Ja viisaat luottavat Jeesukseen, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan kuka rakentaa tulevaisuuden ja ylläpitää nykyhetken. Sinä kuljet ajan mukana haihtuvien aatteiden, "faktojen" ja maailman mukana katoavien toiveiden kanssa. Toisilla on uskonsa ja toivonsa Jeesuksessa. Sinua tulisi pilkata tuosta turhasta uskosta ja toivosta jossa elät, mutta jumalattomia rangaistaan todenteolla vasta kuoleman jälkeen. Silloin heidän toivonsa sammuu lopullisesti kun helvetin todellisuus ilmoitetaan. Että se ei koskaan lopu, eikä toivoa poispääsystä ole. Usko Jeesukseen tai hukut synteihisi.
- Anonyymi
Tiedän tunteen, kun aikoinaan halusin erota, ajattelin, että saisinpa voimaa jättää tuo ihminen hyvä etten rukoillut, et saan sen lopetettua, sain lopulta voimaa jättää hänet. Nyt olen umpi rakastunut yhteen toiseen, toivon vain, että asiat olisi niin tai näin ja kyllä hei rakkaus voi romauttaa kaiken!
- Anonyymi
Rukoileminen kannattaa. Olen myös itkenyt tämän koko päivän, koska erosimme riidoissa ihmisen kanssa, jota rakastan. Olen kokenut tämän saman jo monta kertaa. Ehkä on hyväksyttävä, ettemme voi olla yhdessä tässä elämässä. Ei tunnu hyvältä ei. Juuri kun ajattelit, että tulette jo paremmin toimeen. Toisaalta, en tykkää juoda ja hänen kanssaan tulee juotua. Se vetää myös mielen matalaksi. On alettava pitää itsestään huolta, ei auta muu. Liian vaarallista leikkiä.
- Anonyymi
Ajattelepa järjellä, tuo kaivattu on ainoastaan sun päässä, ei missään muualla!
- Anonyymi
Täällä samaa. Eilinen ahdistus oli pahinta pitkään aikaan. Jumala auta.
- Anonyymi
Jumala ei pahoja pettureita auta!
- Anonyymi
Tietääkö tämä rakkauden kohde rakkaudestasi? Toivottavasti.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Olisi kannattanut miettiä omaa toimintaasi jo silloin kun hän vielä oli siinä.
- Anonyymi
Itke vaan, jos helpottaa. . .
Itketään sit yhdessä
Ilosta
Kallelat olivat vielä yli 30 v liiton jälkeen onnellisia toisistaan
Se on mahdollista - Anonyymi
Joissain tilanteissa pitäisi osata pitää suunsa kiinni, eikä itsekkäästi kommentoida vaan... sivusta
Heikkouden löytäminen itsestä ja heikkona oleminen ei ole välttämättä paha asia. Nauti rakkaudesta.
- Anonyymi
Miksi vuodatat täällä rukolevasi?
- Anonyymi
Teko pyhä ihminen!
- Anonyymi
Miksi sinua närästää se että hän kertoo r u k o l e v a n s a ?
- Anonyymi
Voi ei :/
- Anonyymi
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään.
- Anonyymi
Juuri niitä elävä Jumala ei auta, vaan heidät jätetään omien kykyjensä varaan. Jeesus itse vaikuttaa omissaan oman mielensä mukaisen tekemisen ja tahtomisen. Itseensä uskova ihminen ei usko Jeesukseen vaan itseensä.
- Anonyymi
Järviset, Virtaset ja Lampiset yhdessä kosteuttaa maan vielä.
- Anonyymi
Rukoile Jumalalta voimia ja viisautta auttaa itseäsi.
Sillä vain sellaisia Jumala auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606854- 1003522
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262860- 212538
- 272113
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251760
- 111652
- 321638
- 511556