Okei eli, huomasin perheen kanssa toissapäivänä että mulla on kihomatoja. Heti seuraavana aamuna käytiin hakemassa lääkkeet apteekista, en nyt muista nimeä, mutta niitä piti ottaa tietty määrä oman painon mukaan ja tarkoitus ois vaikuttaa muutamassa päivässä, ja tosiaan toimivuuden voi kuulemma nähä siitä että onko uloste punaista, joka tarkoittaa että lääke on menny elimistön läpi. Noh, niinku sanoin otin sen vasta eilen aamulla, mutta seuraava yö ei ollut tippakaan helpompi ja tänään nyt taas illalla alko hirvee kutina ja se pari päivää mitä luvattiin että auttais olis siis huomenna aamulla. Mulla on vaan hirveen ahdistunu ja inhottava olo ja haluisin vaan päästä eroon näistä, ja my jotenkin pelottaa että mitä jos ei mitään huomenna käykkään ja tää sama vaan jatkuu:( Onko kellään mitään apua?
Kihomadot eivät lähde lääkkeiden jälkeen?
Anonyymi
0
717
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371991
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51884