S Marketissa

Anonyymi

Ihan uskomaton juttu mutta miten ihmeessä voi olla mahdollista että joku random lähittäiskaupan työntekijä voi aiheuttaa näin voimakkaita tunteita kehossani😜 Etätöissä kun ollaan oltu ja kotona syödään aamupalat, lounaat ja välipalat niin kyl paikallisessa marketissa on tullu käytyä. Melkein AINA törmään erääseen naiseen joka huomaa minut aina, katsoo syvään silmään, hymyilee ja moikkaa. Jojoo, tällaista on asiakaspalvelu mut kylhän sen huomaa jos se on jotenkin erilaista. Ihan kuin kohtalostaan ajaudumme useasti yhteen jossakin hyllyjen välissä. Viimeksi kun taas näin kävi ja sen huomasimme hän sanoi ”en oo sua seuraamassa” vastasin et kyl must vähän tuntuu et oot. Siinä sit hymyiltiin molemmat.
Huomasin hänet jo n 4v sitten. Kun maksoin kassalla hänen posket menivät söpösti punaiseksi. En tiie. Tää on kyl jotain vetovoimaa mitä ei pysty selittämään. Ja nyt viel toinen pommi jos joku luulee et joku kokematon teini täss kirjoittelee.. niin ei. Mä oon 40v ja hän n 50v. En yleensä tällaisia ajattele tai tunne.. mut jos hän haluisi minusta jotain.. tekisin ihan mitä vaan hän pyytäisi. Hemmetin hot💥🔥

29

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Söpöö kun vanhemmat ihmiset on ihan teininä. Toivottavasti juttu kehittyy.

    • Anonyymi

      Itse haluaisinkin enemmän kuulla ja nähä vanhemmista naisista kertovia juttuja.
      Lisää tällaisia!!😉

      • Anonyymi

        Sama täällä..


    • Anonyymi

      Ihanaa! Sait hyvän mielen ja hän myös.
      Olis tietysti loistavaa jos olisi molemminpuolista kiinnostusta. Selkeästi teillä on joku yhteys, jota ei todellakaan synny kaikkien välille 🥰

    • Anonyymi

      Siinä sitten onkin miettimistä miten sais keskustelua hänen kanssa avata, mistä puhuis, mitä kysyis. Uskaltaisko..?
      Vinkkejä, anyone!?

    • Anonyymi

      Täällä ollaan samassa tilanteessa. Ratkaisin homman vaihtamalla kauppaa, koska en jaksa mitään sydänsuruja ja ihastushömppää.

      • Anonyymi

        mä en oikein pysty kun tää on kyläss missä vaan smarket ja kkauppa. Koko ikäni ääääss palveluita käyttäny..


    • Anonyymi

      Ne on semmoisia ne lähittäiskaupan työntekijät.

      • Anonyymi

        Itelläkin vaikea keksiä puheenaiheita... Niin se vaan menee kun on tälläinen hiljainen. Pää lyö tyhjää kun jännittää tietyn ihmisen kohdalla.


    • Anonyymi

      Silti sanoisin et voi olla pelkkää omaa kuvitelmaa vaikka kuinka tuntuisi et on molemminpuolista. Se on monet kerrat nähty ja kuultu

      • Anonyymi

        Niimpä. Myyjä voi olla muutenkin kohtelias ym eikä tarkoita sillä mitään ja kenties hänellä on mies. Toisen ihmisen käytöstä voi tulkita pahasti väärin.


    • Anonyymi

      Tälleen myyjän näkökulmasta mikäli hän nyt sattuisi olemaan kiinnostunut niin ei välttämättä tee aloitetta, koska voisi olla epäasiallista lähestyä asiakasta. Toisaalta myyjänä voi saada asiakkailta monenlaisia ahdistaviakin lähestymisyrityksiä..
      Ehkä helpoin tapa olisi antaa puhelinnumero rauhallisessa tilanteessa ja sanoa että hei vaikutat kivalle ja ota yhteyttä jos kaipaat kaveria tms, jotta tilanne ei vaikuta niin ahdistavalle. Mikäli hän sitten päättää ottaa yhteyttä niin pystyt rauhassa tutustumaan häneen ennen kuin kerrot tunteista. :)

    • Anonyymi

      Apuah, siis en missään nimessä uskaltais antaa numeroa.
      Ehkä juttelisin niitä-näitä. Kysyisin jostain tuotteesta, vaik eläinruuista, jossa mainitsisin mitä lemmikeitä itellä on. Tai vaik kasviruoka-vaihtoehdoista, jostain uusista tuotteista jne. Mitä nyt myyjän kaa vois puhua. Näistä vois kehkeytyä vähän muutakin juttua, vaik antaa palautetta jostain ja kertoo samalla että ite olen käyttänyt tämän kaupan palveluja koska bläbläblä. Seuraavan kerran kun tapaatte, voit vaik sanoo, et ”taas me törmättiin, no mitä kuuluu”. JNE. Sillai tutustuis rauhassa jotenkin.

      • Anonyymi

        Niin voihan tämän ajatella myös niin että kaksi aikuista naista tutustuvat kavereina. Miten muuten ihmiset saa kavereita kun juttelemalla ja tutustumalla ihmisiin.

        Nuoret enemmän tyyliin että hei tutustutaan. . Ja juttua tulee. Ei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista ja jos on niin sitten se ehkä selviää myöhemmin.


    • Anonyymi

      Uskomaton juttu, mutta ihmiset on ihan maailman sivu kohdanneet ties missä, työpaikoilla, kaupassa, koulussa, kahviloissa, terveyskeskuksissa, kirjastoissa jne. Miten ihmiset on niin todellisuudesta vieraantuneita, ettei enää uskalla edes kävelylle toista pyytää.

      • Anonyymi

        No sanopa se.. Mut kun ihastuin jo ensin tutustumatta niin sitten oon liian ujo...


    • Anonyymi

      Tyttömäisiä pelokkaita naisia ja Tossa iässä.
      🤭🤭🤭

    • Anonyymi

      Itse ihastuin vasta toiseen ruokakauppa-asiakkaaseen. Se oli sinällään yleisesti ottaen aika tavallisen näköinen, mutta siinä oli jotain sellaista piirrettä, että jäin katsomaan joitain sekunteja kauemmin sen saapastellessa kohti, jolloin se hymyili. Ja ujona alkoin katselemaan jo vähän muualle. Se tuli viereen katsomaan kylmäaltaasta juttuja, jolloin kehoni jäykistyi ja sen läpi virtasi lämmin tunne. Näin sitä välillä pienehkössä kaupassa siellä sun täällä ja aina koin tarvetta vilkuilla häntä. Yritin tietysti vähän rajoittaa sitä. Kassalla pakatessani ostoksia katsoin kassajonoon ja siellä se hymyili takaisin. Ärsyttävää oli jättää se sinne kauppaan.. Mutta etenkään ujona ihmisenä en osannut mitenkään ajatella alkavani jutella hänelle.. enkä tiedä varmasti oliko hän naisista edes kiinnostunut, saattoi olla hyvin vain kivanoloinen heteronainen.

    • Anonyymi

      Mulle s-marketeissa tulee flirttailee keski-ikäiset😁😏 Ite oon kolkyt niin en oo siinä mieles kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Tai sit sun kuvitelmissas.

        Aika usein ihmiset luulee minunki flirttailevan vaikka oon vaan hymyillyt ja katsonut heitä päin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit sun kuvitelmissas.

        Aika usein ihmiset luulee minunki flirttailevan vaikka oon vaan hymyillyt ja katsonut heitä päin...

        Joo tunnistan sen kauhistuneen ilmeen, että mitä toi tyyppi tarkoittaa ja tunnenko mä sen jostain, kun vaikka kapealla käytävällä katsoo päin ja hymyilee, että ole hyvä, päästän sut ensin tästä.


    • Anonyymi

      On se vaan ihmeellinen paikka tuo äsmarket. Siellä kyllä saa huomata olevansa seurattu, milloin minkäkinlainen juippi, laitapuolenkulkija tai EI kantasuomalinen. Tulee kaupassa pyörittyä vähän pitempäänkin, kun joutuu niitä karistamaan kannoiltaan. Saiars paikka. Koko äki!

    • Anonyymi

      Myyjillä huonot palkat, eli köyhiä kuka sellaisen haluaa

      • Jep, kyllä se kannattas vaihtaa Äsmarketti Koohon. Saattas sillon söpösti punaiseksi poskiltaan menevä olla vaikka kauppias ite 😅😉 💵


      • Anonyymi

        Niin köyhyys, sinulla vaikuttaa olevan todella KÖYHÄ elämä, jos rakkaus on vain rahasta kiinni. Minä köyhänä, olen äärettömän RIKAS elämässäni !!!!!🙂Omia valintoja, oma elämä ❤. Se se vasta on suurta RIKKAUTTA ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin köyhyys, sinulla vaikuttaa olevan todella KÖYHÄ elämä, jos rakkaus on vain rahasta kiinni. Minä köyhänä, olen äärettömän RIKAS elämässäni !!!!!🙂Omia valintoja, oma elämä ❤. Se se vasta on suurta RIKKAUTTA ❤

        Kauheesti näköjään silti tarvii todistella omaa elämän RIKKAUTTAUS. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheesti näköjään silti tarvii todistella omaa elämän RIKKAUTTAUS. 🤔

        Juu todellakin 🙂. Ja rikastuu vaan lisää OMA elämä, kun unohtaa tän foorumin !!!!!!!🙂😙


    • Anonyymi

      Meidän Ääss Marketissa käy kyl ihan tavalliset ihmiset. Enkä vaihta varmaan puoltakallimpaan Kookauppaan.

      • Anonyymi

        Mä käyn liidelissä😀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe