Onko Juuassa kioskia? Eronen? R? Jokin muu?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei taida olla muuta kuin apteekin kioskiluukku.
- Anonyymi
Onko sossun luukku myös lähtenyt Juuasta?
- Anonyymi
Avaajalta melkoinen älynväläys, tai vaan provosi avatakseen keskustelun Mai-grillistä.
"Onkohan Juuassa vielä kirkkoa" olisi vastaavaa älyn välkytystä. - Anonyymi
Aloituksessani ei ollut koiraa haudattuna. Viimeksi kun kävin Juuassa en saanut grilliruokaa, mutta ensi kerralla ehkä muualle kuin ABC:lle.
- Anonyymi00011
Ei Juuan absiltakaan saa grilli ruokaa. Erosen gillille suuntaa.
- Anonyymi
Juuassa oli grillikioski K-kaupan ulkopuolella, siitä sai melko hyvää grilli ruokaa, mutta..............nyt viimeksi syksyllä käydessä paikkakunnalla kun grilli oli siirtynyt sisätiloihin ja tilattuamme pöperöt pettymys oli suuri, annos oli pieni ja laatu alakantissa pahemman kerran sen kummemmin erittelemättä, hyvää jatkoa vaan grillille, ehkä se juukalaisille riittää mutta ehkä kerran pettynyt ei tule enää uudelleen.
- Anonyymi
Torilla on muikkuja.
- Anonyymi
Main grilli löytyy ja nykysin myös 2 pizzeriaa jos grilliruokaa tekee mieli.
- Anonyymi
Grillaako ne sen pizzan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791722
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo104702Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51552- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18539