MTV toitottaa EK:ta joka päivä lähetyksissään niin kuin FOX-kanava Donald Trumppia.
Kun Afkanistanissa alkoi tapahtumaan, halusin katsoa MTV:n uutisista mitä siellä tapahtuu: eikö mitä joku EK:n heppu huutaa työttömät hirteen, työttömyysturva pois, sosiaaliturva pois, mamuja lisää Suomeen.
Onneksi on YLE käänsin sinne ja näin mitä näissä paikoissa tapahtuu.
EK on työmarkkinajärjestö, ymmärrän kun on puhe työmarkkinasopimuksista, että EK on esillä, mutta, että joka päivä ja aina sitä samaa ainakin 5 -10vuotta olen nähnyt tuota.
MTV EK:n Fox-kanava
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kun se mitä ne toitottaa on pelkkää puutaheinää.
- Anonyymi
EK, Kokoomus, Keskusta ja Hjallis haluaa Thacherpoliitiikallaan saada suomen 1800 luvulle.
- Anonyymi
Suomesta ei voi enää puhua Pohjoismaana, Suomi 3 kertaa köyhempi kuin Ruotsi, Tanska, Norja ja Islanti.
- Anonyymi
Suomesta puuttuu media-alalla kilpailu. MTV on taatusti lahjottu.
- Anonyymi
Onhan Alfa-tv, mutta sielläkin höyryää Hjallis, työttömät hirteen, TESsin palkat pois, sosiaaliturva pois, työttömyysturva pois ym,.
- Anonyymi
Minäkään työnantajana ja yrittäjänä en voi sietää tota Ek:n propagandaa.
Mitä jos ei olisi työttömiä? Mistä minä saisin työntekijöitä kun tarve tulee?
Kohtelen työntekijöitä kunnolla, maksan asiallista palkkaa, työajat, lomat, lomarahat, urakat, bonukset. Palkat kaksin-, kolmenkertaisia TESsin palkkoihin verrattuna. - Anonyymi
Aateliset kepulaiset, eivät ole 60 vuoteen maksaneet veroja kun Kekkonen aateloi ne vapaaherroiksi.
Olisi aika ottaa tukiaiset pois ja pistää verolle.- Anonyymi
Suurin osa Kokoomuslaisista on yritystuen saajia.!
- Anonyymi
MTV on osa laatumediaamme ja uutisoi maailman menosta varsin tasapuolisesti.
Myös työmarkkina-asioista on kerrottava,koska ne vaikuttavat niin monien ihmisten elämiseen. MTV on tasapuolinen media siinäkin asiassa.- Anonyymi
MTV edistää rasismia. Se, että EK maalittaa työttömiä joka aamu MTV:n uutisissa on rasismia.
EK:n höpinöillä ei ole mitään tekemistä työmarkkinoiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MTV edistää rasismia. Se, että EK maalittaa työttömiä joka aamu MTV:n uutisissa on rasismia.
EK:n höpinöillä ei ole mitään tekemistä työmarkkinoiden kanssa.Palstan äärilaitojen edustajien teksteillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
MTV on laatumedia,joka antaa tilaa kaikille osapuolille myös työmarkkina-asioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan äärilaitojen edustajien teksteillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
MTV on laatumedia,joka antaa tilaa kaikille osapuolille myös työmarkkina-asioissa.Jos joku tulisi MTV:n maalittamaan maahanmuuttajia, mustia, arabeja, intiaaneja?
Mitä tapahtuisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tulisi MTV:n maalittamaan maahanmuuttajia, mustia, arabeja, intiaaneja?
Mitä tapahtuisi?Miksi tulisi?
Kyllä heitä maalitetaan valemediassa ja keskustelupalstoilla ihan riittävästi.
Suomessa ihmiset ovat tasa-arvoisia, vaikka politiikan äärilaidoilta muuta valehdellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984