ihastuin ja rakastuin

Anonyymi

Silmiisi ja hymyysi... Jäit ikuiseksi mysteeriksi. En uskaltanut tehdä mitään, enkä saanut suutani auki... ja voin syyttää siitä vain itseäni. Sinun kiinnostuksesi sammui? Ehkä petyit minun saamattomuuteeni, tai ajattelit ettei minua kiinnostanut... Asialla ei taida olla enään mitään väliä.
Ei saisi koskaan odottaa liian kauaa. Sen viimein opin.

39

3207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva =)

    • Anonyymi

      Kenelle noin kiva viesti?

    • Anonyymi

      Olipa kaunis aloitus. Tällaisia pitäisi olla enemmän näilläkin palstoilla. Mukava oli lukea tämä niin monien negatiivisten joukosta. Oliko miehelle vai naiselle ?

      • Anonyymi

        Naiselle.


    • Jos mikään ei liiku mihinkään suuntaan, niin kyllä se väkisinkin jättää käsitykseen, ettei maaperä otollinen.
      Et ole varmaankaan hän, mutta vähän vastaavan tilanteen olen kokenut.
      Pitää kuitenkin muistaa, että koskaan ei ole liian myöhäistä, jos tunteet ovat aitoja.
      Ne ei tukahduttamalla sammu eikä käskemällä vaimennu.
      Rakkaus pitää elää todeksi ,jos tämä mahdollisuus tarjotaan.
      Olisin näin toiminutkin, mikäli toinen olisi tullut mua vastaan, mutta sen sijaan hiljaisuuteen jätti.
      Ei ollut siis "se oikea" vaikka näin luulin pitkän aikaa.

      • Anonyymi

        Näinpä. Hyvin kirjoitettu, hyvin todettu.

        🧞‍♂️


    • Anonyymi

      Millon ihastuit ja rakastuit? Joskus elämä on yhtä pettymystä ja virhettä toisensa jälkeen. Voi olla liian myöhäistä tai kaiken alku siirtynyt tulevaisuuteen. Se että tukeutuu siihen että on liian myöhäistä on taas selitys sille mikset vieläkään tee mitään asian eteen. Et ole oppinut mitään. Totuus sattuu joskus.

      • Anonyymi

        En tarkkaan muista millon se eka päivä oli... Mutta siitä on joitakin viikkoja, ehkä kohta 2 kk. No haluaisin edelleen uskoa ettei ole liian myöhäistä, mutta toisen osapuolen käytös ei helpota asiaa. Sieltä kun ei enää hymyä ja katsetta tule. Olen ollut todella rikki sen jälkeen, enkä tiedä mitä sille enää voi tehdä. En nyt sano että olisin oppinut tästä jotain, muuta kuin teoriatasolla. On varmasti vaikea ymmärtää, millainen kynnys voi jollakin olla lähestyä ihmistä joka kiinnostaa tavallista enemmän. Ei näitä asioita pysty järjellä selittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkkaan muista millon se eka päivä oli... Mutta siitä on joitakin viikkoja, ehkä kohta 2 kk. No haluaisin edelleen uskoa ettei ole liian myöhäistä, mutta toisen osapuolen käytös ei helpota asiaa. Sieltä kun ei enää hymyä ja katsetta tule. Olen ollut todella rikki sen jälkeen, enkä tiedä mitä sille enää voi tehdä. En nyt sano että olisin oppinut tästä jotain, muuta kuin teoriatasolla. On varmasti vaikea ymmärtää, millainen kynnys voi jollakin olla lähestyä ihmistä joka kiinnostaa tavallista enemmän. Ei näitä asioita pysty järjellä selittämään.

        Aikaa on kulunut niin vähän että ei voi sanoa juuta eikä jaata. Saattoi kohdallasi olla salamarakastuminen ja tunteet laantuu kyllä.


    • Anonyymi

      Ehkä toisellakin osapuolella oli syynsä miksi ei mitään tapahtunut. Katseltiin ja hymyiltiin.

    • Anonyymi

      Kun asiat pitkittyy, niin ne mutkistuu, vanha sanonta ja siinä on vissi perä. Ehkä ajattelen, että et ole ollut riittävän kiinnostunut minusta, kun mitään ei ole sinusta kuulunut. En niinkään saamattomaksi sinua ajattelisi. Vihreää valoa tällä sulle vilkuttelen. Saatat luulla sitä keltaiseksi ensivilkaisulla, mutta vihreä se on. On aina ollut. Vielä ehtii ja asialla on todellakin väliä.

      • Anonyymi

        Kaikkia ihmisiä ei voi ymmärtää, vaikka haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia ihmisiä ei voi ymmärtää, vaikka haluaisi.

        Kaikkia ihmisiä ei tarvitse yrittää ymmärtää. Ei edes tarvitse haluta ymmärtää.


    • Anonyymi

      Kyllä se ajan kanssa unohtuu.

    • Anonyymi

      Miksi oletat, että häntä ei enää kiinnosta? Jos hän ei tiedä tunteistasi?

      • Anonyymi

        Siitä, miten hän käyttäytyy jos kohtaamme. Painaa katseensa alas. Ei tervehdi. Ei halua huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, miten hän käyttäytyy jos kohtaamme. Painaa katseensa alas. Ei tervehdi. Ei halua huomata.

        Oletko ajatellut, että hän voi olla tavattoman ujo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, miten hän käyttäytyy jos kohtaamme. Painaa katseensa alas. Ei tervehdi. Ei halua huomata.

        Sivusta totean, että kuvailet omaa käytöstäni oman kaivattuni ohimennessä vaikka en ole kaivattusi, sillä olemme edellisen kerran nähneet muutama kuukausi sitten, ja puhe-etäisyydellä olemme olleet viimeksi 1,5 vuotta sitten.

        Siitä huolimatta että kaivattusi käyttäytyy noin kuten kuvailit, voi hän ollakin kiinnostunut. Tuossa tilanteessa hän saattaa olla epävarma tunteistasi, jos et ole niitä hänelle selkeästi näyttänyt, tai niistä kiertelemättä kertonut, ja siksi arkana/ujona piilottanut omat tunteensa niitä sulle näyttämättä. Jos tiellä on esteitä, kuten ikäero, tai että toinen ajattelee ettei ole tarpeeksi hyvä sinulle, koska hänen elämässä on mahdollisesti jotain rajoitteita, ei hän kovin herkästi tunteitaan näytä, ja kääntää katseensa alas peittäen ne tunteet jotka muutoin saattaisi kasvoilla näkyä.

        Tuossa on omia syitäni siihen etten uskaltanut omaa katsettani kohottaa vielä silloin kun se oli mahdollista. Nyt se taitaa olla jo liian myöhäistä, enkä tiedä näemmekö enää toisiamme tulevaisuudessa. En siitä huolimatta pysty unohtamaan. Aloituksesi on kuin omasta kynästäni silloin kun näimme oman kaivattuni kanssa vielä säännöllisen epäsäännöllisesti ennen toissa huhtikuuta (katseen painamiset ovat tapahtuneet sen jälkeen), vaikkakin itsellä ihastumiseen meni pari vuotta.

        Sulle ap sanon että älä vielä täysin luovuta toivettasi, sillä peli ei välttämättä ole menetetty. Jos ja kun tapaatte seuraavan kerran, voit silloin tehdä jotain. Aina on toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että hän voi olla tavattoman ujo?

        Ei ujostellut aikaisemmin. Tämä alkoi myöhemmin... Siitä päättelen, ettei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, miten hän käyttäytyy jos kohtaamme. Painaa katseensa alas. Ei tervehdi. Ei halua huomata.

        Olisinpa minäkin joskus edes kohdannut uudestaan. En ainakaan vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ujostellut aikaisemmin. Tämä alkoi myöhemmin... Siitä päättelen, ettei enää kiinnosta.

        .... tai sitten tunteet heräsi myöhemmin? Kysy häneltä, ei tarvis tehdä jatkuvasti päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että kuvailet omaa käytöstäni oman kaivattuni ohimennessä vaikka en ole kaivattusi, sillä olemme edellisen kerran nähneet muutama kuukausi sitten, ja puhe-etäisyydellä olemme olleet viimeksi 1,5 vuotta sitten.

        Siitä huolimatta että kaivattusi käyttäytyy noin kuten kuvailit, voi hän ollakin kiinnostunut. Tuossa tilanteessa hän saattaa olla epävarma tunteistasi, jos et ole niitä hänelle selkeästi näyttänyt, tai niistä kiertelemättä kertonut, ja siksi arkana/ujona piilottanut omat tunteensa niitä sulle näyttämättä. Jos tiellä on esteitä, kuten ikäero, tai että toinen ajattelee ettei ole tarpeeksi hyvä sinulle, koska hänen elämässä on mahdollisesti jotain rajoitteita, ei hän kovin herkästi tunteitaan näytä, ja kääntää katseensa alas peittäen ne tunteet jotka muutoin saattaisi kasvoilla näkyä.

        Tuossa on omia syitäni siihen etten uskaltanut omaa katsettani kohottaa vielä silloin kun se oli mahdollista. Nyt se taitaa olla jo liian myöhäistä, enkä tiedä näemmekö enää toisiamme tulevaisuudessa. En siitä huolimatta pysty unohtamaan. Aloituksesi on kuin omasta kynästäni silloin kun näimme oman kaivattuni kanssa vielä säännöllisen epäsäännöllisesti ennen toissa huhtikuuta (katseen painamiset ovat tapahtuneet sen jälkeen), vaikkakin itsellä ihastumiseen meni pari vuotta.

        Sulle ap sanon että älä vielä täysin luovuta toivettasi, sillä peli ei välttämättä ole menetetty. Jos ja kun tapaatte seuraavan kerran, voit silloin tehdä jotain. Aina on toivoa.

        Jätä ap varatut rauhaan! Jos ei halua, nii ei halua! Tuuleen huutelet. Etkä edes ole tosissasi, sillä itsekki elät toisen miehen kaa. Olet kiusaaja trolli! 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä ap varatut rauhaan! Jos ei halua, nii ei halua! Tuuleen huutelet. Etkä edes ole tosissasi, sillä itsekki elät toisen miehen kaa. Olet kiusaaja trolli! 😤

        Öö... Mitähän sä sekoilet? Nyt kyllä haukut väärää puuta. En ole ap, enkä ole seurustellut kenenkään kanssa vuosiin. En ole trolli, enkä kiusaa ketään. Olen nelikymppinen nainen, tai no tarkka ikä on 41v, 11 vuotta sinkkuna ollut, ja tarkoittamani itseäni nuorempi mies on ensimmäinen kehen ihastuin pari vuotta sitten vuosien tauon jälkeen. Niiden vuosien aikana yksikään kakslahkeinen ei kiinnostanut pätkääkään, tarkalleen ottaen yhdeksään vuoteen. Tietääkseni kaipaamani mies EI OLE varattu. Mut sekoile mitä sekoilet.

        Btw, kyseisen miehen olen nähnyt vilaukselta viimeksi toukokuussa, koska en ole itse kyennyt helvetillisten selkäkipujen takia käymään juuri missään viimeisen 1,5 vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä ap varatut rauhaan! Jos ei halua, nii ei halua! Tuuleen huutelet. Etkä edes ole tosissasi, sillä itsekki elät toisen miehen kaa. Olet kiusaaja trolli! 😤

        Sinähän et määrää kuka ketäkin kaipaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö... Mitähän sä sekoilet? Nyt kyllä haukut väärää puuta. En ole ap, enkä ole seurustellut kenenkään kanssa vuosiin. En ole trolli, enkä kiusaa ketään. Olen nelikymppinen nainen, tai no tarkka ikä on 41v, 11 vuotta sinkkuna ollut, ja tarkoittamani itseäni nuorempi mies on ensimmäinen kehen ihastuin pari vuotta sitten vuosien tauon jälkeen. Niiden vuosien aikana yksikään kakslahkeinen ei kiinnostanut pätkääkään, tarkalleen ottaen yhdeksään vuoteen. Tietääkseni kaipaamani mies EI OLE varattu. Mut sekoile mitä sekoilet.

        Btw, kyseisen miehen olen nähnyt vilaukselta viimeksi toukokuussa, koska en ole itse kyennyt helvetillisten selkäkipujen takia käymään juuri missään viimeisen 1,5 vuoden aikana.

        Olen siis tuon 16.09.2021 14:19 kommentin kirjoittaja, enkä huomannut sitä tohon äsken kirjoittamaani lisätä.


    • Anonyymi

      Rakastuminen on mielenhäiriö. Tunnehuuma. Oikea rakkaus on jotain aivan muuta.

      • Anonyymi

        tuohon en osaa sanoa enaan mitaan sillä nyt kirjoittelet taas hankalia asioita


    • Anonyymi

      Mukavia sanoja hyvää palvelua ja????

      • Anonyymi

        kokeile soittaa nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile soittaa nyt

        kokeile toimiiko se nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile toimiiko se nyt

        Tekisi mieleni mun sanovani
        Aprillia
        Ei kuitenkaan ole aprillipäivä


      • Anonyymi

        kuule mina haluan laurta ja siina on minun hartain toiveeni talla hetkellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi mieleni mun sanovani
        Aprillia
        Ei kuitenkaan ole aprillipäivä

        kuule ei sitten tobellakaan ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ei sitten tobellakaan ole

        mina menen kohta iltapalalle joten palsataan taas huomenna jommalle kummalle puolelle hyvää yöta j kauniita unia terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen kohta iltapalalle joten palsataan taas huomenna jommalle kummalle puolelle hyvää yöta j kauniita unia terv seija

        tamako toimii


    • Anonyymi

      Haluaisin jutella hänen kanssaan... Ei vaan tule tilaisuutta.

    • Anonyymi

      Etkä sit kertonut mul? Hävytöntä...

    • Anonyymi

      Mullekin tuli mieleen, että ehkä tuo nainen on ujo. Ja vaikka se valitettavaa onkin, hän tavallaan peittää tuolla käytöksellä arkuuttaan.

    • Tämä aloitus kuulostaa niin tutulta, että se saattaa olla minun tekemä. Voisin kyllä vannoa, että se on. Tasan vuosi tästä. Meni muutama päivä tästä ja tein mitä en ollut koskaan ennen tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe