Onko muille käynyt näin Cittarissa?

Anonyymi

Cittarissa on paljon tuotteita, joissa -30% tai joku muu vastaava lappu. Köyhänä ja nuukana ostelen näitä tuotteita, mutta kuinka ollakaan, kotona sitten kuitin tarkastelu osoittaa, ettei alennuksia olekaan huomioitu kassalla vaan on otettu täysi hinta. Näin on käynyt useammankin kerran.
Sitten kun menee kauppaan takaisin ja koettaa oikaista asiaa, annetaan kyllä oitin ymmärtää, että ei ne mitään aletuotteita ole olleet, vaan yrität huijata. Joskus olen kyllä ottanut ko. tavaratkin hintalappuineen mukaan.
Joskus jo kassalla olen hoikannut näin käyneen ja se kassahan ei enää virhettä pysty korjaamaan vaan kehottaa menemään Infotiskiin missä saa sitten jonotella veikkaus- ja postiasiakkaiden kanssa, kun työntekijöitä ei ole siinä yleensä kuin yksi.
Voiskohan kauppias tai joku muu henkläkunnasta ottaa asiaa hoitaakseen, ettei näin kävisi. kerran kyllä sanoin asiasta kasvotusten itse kauppiaalle, mutta hänen kommenttinsa oli jotain että "virheitä sattuu kaikille" eikä tehnyt elettäkään pahoitellakseen eikä puhettakaan, että olis luvannut puuttua epäkohtaan.

73

2119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttua on, /oli,jos halusi vaihtaa jonkun tuotteen, hyvä ettei silmille hypitty! Nyt vaikuttaa siltä, ett oltas menossa parempaan suuntaan, nämä kirjoittelut täällä varmaan on antanut aihetta parantaa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Tuota tapahtuu usein. Olin ostamassa ulkoilupukua, joss alennus juurikin se 30%. Siinä oli minulla paljon muitakin ostoksia ja vasta siinä tavarat pakttuani vilkaisin kuittia ja täyden hinnan olin maksanut puvusta. Huomautin kassalle, joka töykeästi sanoi että olisit sanonut asiasta ennenkuin työnsit sen puvun hihnalle!!! Siellä infossa asiaa sitten setvittiin ja ihme kyllä sain "pahan mielen lisää" kahvipaketin. Mutta olipa viimeinen kerta siinä kaupssa.

      • Anonyymi

        Joopa joo taas tätä samaa tuubaa itse olen ale tuotteita ostanut ja tarkistan aina kuitin ennen kuin lähden cittarista ja aina on kuitissa myös lyöty se alennus että sillälailla..


      • Anonyymi

        Tuo on muuten totta, että asiakas syyllistetään tilanteessa kuin tilanteessa vaikka näin ei pitäisi olla , Kouluttamattomia ! Ei edes elämä ole opettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta, että asiakas syyllistetään tilanteessa kuin tilanteessa vaikka näin ei pitäisi olla , Kouluttamattomia ! Ei edes elämä ole opettanut.

        Eipä tämä nyt ymmärtänyt taaskaan eli itse mitä olen alesta ostanut on myös näkynyt kassakuitissa hohoijaa


    • Anonyymi

      Ja nyt nesteelle pitämään hätä kokous asiasta hopi hopi

      • Anonyymi

        Vanha vitsi!


    • Anonyymi

      Kauppias varmaan ohjeistanu että älkää huomioiko alennuksia, tulevat sitten valittamaan jos huomaavat, annetaan kahvipaketti siitä hyvästä, ja jos ei asiakkaat huomaa nii kauppias tienaa vähän enemmän ;)

      • Anonyymi

        Tuttua on eastonissaja lkontumarketissa. Erittäin tökeröä toimintaa ja vaikka huomaat asian et saa jollain vilungilla rahoj takas vaan menee jopa kaksinkertainen määrä.


    • Anonyymi

      Kummallista, ettei siellä kassa pysty korjaamaan omaa virhettään, vaikka siitä heti huomauttaa. Viime perjantaina ihmettelin ostosteni isohkoa loppusummaa, ja kävi ilmi, että ostamanai teräskattila oli kuitissa kahteen kertaan. No kassahan ei sitä siinä ryhtynyt korjaamaan vaan käski mennä neuvontaa, jossa sitten jonotin reilun varttitunnin. Eikä annettu edes sitä kahvipakettia.

      • Anonyymi

        No voi kettu mitä touhua.


      • Anonyymi

        Kyllä kassa pystyy siinä heti sen hinnan korjaamaan, ainakin minulle on korjattu, onkohan sattunut joku kouluttamaton olemaan sillä hetkellä siinä, en tiedä.


    • Anonyymi

      Vaan mitenkäs sitte käy jos joku punnitsee tuorekurkun väärin. No, sehän on poliisiasia ja siitä kirjotetaan paikallislehteen.

      • Anonyymi

        Kunhan köyhät eläkeläiset tänne vollottaa 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan köyhät eläkeläiset tänne vollottaa 😭

        Jaa, köyhä, on itse maksettu talo, ja kenostakin vasta voitin isosti.

        En nyt kovin köyhänä ihteäni pitäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, köyhä, on itse maksettu talo, ja kenostakin vasta voitin isosti.

        En nyt kovin köyhänä ihteäni pitäisi

        Elä sitten vollotat Vaihda natsi Siwaan jos ei miellytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä sitten vollotat Vaihda natsi Siwaan jos ei miellytä

        Köyhän pakko vollottaa rahat männöö ja kauppias tienaa ja iltalisät kulkee


    • Anonyymi

      Ainakaan noita kaikkia tarjoushintoja sieltä ei löydy, mistä tulee mainoslehtiä kotiin. Kerran menin varta vasten ostamaan jotain kolmenkympin kosmetiikkapurkkia, joka piti olla tarjouksessa paljon halvemmalla. Alennusmainos oli hyllyn reunassa. Kassa otti täyden hinnan, ja huomautin sitä heti kuitin nähtyäni. Ja infotiskille piti mennä korjaus tekemään.

      Toisen kerran piti taas olla kosmetiikkaa tarjouksessa. Hyvin oli tuotteet aseteltu näkyville käytävän varrelle, mutta tarjoushinnoista ei mitään mainintaa. Jätin ostamatta enkä ole sinne enää sen jälkeen mennyt edes tarjousten perässä.

      • Anonyymi

        Pitäis kännykällä ottaa kuva tuotteesta ja tarjouslehti vielä mukaan


    • Anonyymi

      Mulle jo pitkä aika sitten tuli mitta täyteen, kun aina oli kuitissa jotain virheitä, alennuksia saamatta tai sama tuote pariin kertaan. Itseplavelukassoja käytin joskus, mutta siinäkin saa olla tarkkana, että hinnat oikein. Äänestin jaloillani ja käyn mykyään vain S-Marketisssa tai Lidlissä.

      • Anonyymi

        Korvien välissä vikaa kun ei osaa kuitteja lukea itselläni ole koskaan ollut mitään virheitä kuiteissa kun cittarissa käyn..
        Taitaa nämä vikisijät olla aina mömmöissä kun käy kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien välissä vikaa kun ei osaa kuitteja lukea itselläni ole koskaan ollut mitään virheitä kuiteissa kun cittarissa käyn..
        Taitaa nämä vikisijät olla aina mömmöissä kun käy kaupassa.

        Nykyisellä tekniikalla ei luulisi olevan vaikeata laittaa tarjoushinnat kassakoneille. Luulisi, että valtakunnallisten kampanjoiden osalta se hoituisi jo ainakin osittain keskitetysti niin ettei paikallisessa liikkeessä tarvitsisi tehdä mitään. Toista oli ennen kun tarjoukset olivat myyjän oman muistin varassa.

        Olen ollut parikymmentä vuotta pääasiallisesti S-ketjun asiakas ja virheitä on hyvin harvoin. En edes muista, milloin jostain tarjoustuotteesta olisi otettu normaali hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien välissä vikaa kun ei osaa kuitteja lukea itselläni ole koskaan ollut mitään virheitä kuiteissa kun cittarissa käyn..
        Taitaa nämä vikisijät olla aina mömmöissä kun käy kaupassa.

        Ei ole mömmöissä kuitinkatsoja vaan se jolla ei ikinä ole cittarissa mitään virheitä kuitissa. Niin mömmöissä ettei huomaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien välissä vikaa kun ei osaa kuitteja lukea itselläni ole koskaan ollut mitään virheitä kuiteissa kun cittarissa käyn..
        Taitaa nämä vikisijät olla aina mömmöissä kun käy kaupassa.

        Kuitenkin tarkistat kuitin :).


    • Anonyymi

      Tavallista K-ryhmän kaupoissa.

    • Anonyymi

      Itsepalvelukassat eivät ymmärrä aletarroja vaan perivät normaalin hinnan. Näissä tapauksissa myyjä pystyy syöttämään alennetun hinnan.

    • Anonyymi

      On muissakin kaupoissa . Sitten miettii ensi kerralla kyllä tarkistan heti kassalla. Unohtaahan sen. Joskus muistaa. joskus ei. Joskus otettu yhdestä tuotteesta kaksi hintaa. Ei auta kun lähtee takaisin. Tämä oli muu kauppa. Kassa oli ystävällinen. Muistan sinut. Muisti mitä olin ostanut ja kuitti kun oli mukana. On opittu ota aina kuitti. Vaikka joskus tuumaakin ei tartte kuittia.

      • Anonyymi

        Cittarista ostin alennus housut, kuitissa kuitenkin ovh .Vasta kotona huomasin ja olen naapuri
        kunnasta. ARVAA LUOTANKO SIIHEN KAUPPAAN !!!


    • Anonyymi

      Sittarissa tuo on "maantapa".

      • Anonyymi

        Pysy siellä leipäjonossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy siellä leipäjonossa

        Ei oo kyllä cittarissa jonoa näkyny leipä osastolla, se hyvä puoli on kun on kalliit hinnat ja hyvät tulot niin ei tarvi jonotella 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyllä cittarissa jonoa näkyny leipä osastolla, se hyvä puoli on kun on kalliit hinnat ja hyvät tulot niin ei tarvi jonotella 😎

        Osui ja upposi köyhän hermoon 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi köyhän hermoon 🤣 😂

        Su rammarissa neula kiertää samaa rataa


      • Anonyymi

        Ja huononäköisiä vanhuksia huijaavat paljon kontumarketissa ja eastonissa ja vammaisia ja vielä huono asiakadpalvelu


    • Anonyymi

      Kannttaa mennä pikakassalle maksamaan ostokset, siinä voi itse seurata miten hinnat ja alennukset tulevat ja tarvittaessa se pikakassan kassa joutuu syöttämään alennukset kassaan ja muutenkin kaikki hintaongelmat hoituu siinä, ei tartte mennä infoon.

      • Anonyymi

        Pika kassalla on tietty tavara määrä ei sinne mennä täydellä kärryllä ja aina voi kassalla kysyä onko kuitissa alennetut tuotteet HALOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pika kassalla on tietty tavara määrä ei sinne mennä täydellä kärryllä ja aina voi kassalla kysyä onko kuitissa alennetut tuotteet HALOO

        Missäs niin lukee, ja sitä paitsi ei se ole mikään pikakassa, vaan itsepalvelukassa 😂

        Kunnon taulapäät taas kirjoittelemassa kun eivät mistään mitään tajua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pika kassalla on tietty tavara määrä ei sinne mennä täydellä kärryllä ja aina voi kassalla kysyä onko kuitissa alennetut tuotteet HALOO

        Mutta kassa voi katsoa väärin,voit sitten syyttää kassaa, kuin jos siellä ITSEPALVELUKASSALLA itse katsot väärin, niin siitä syytät itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs niin lukee, ja sitä paitsi ei se ole mikään pikakassa, vaan itsepalvelukassa 😂

        Kunnon taulapäät taas kirjoittelemassa kun eivät mistään mitään tajua

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂


    • Anonyymi

      Onneksi on noin vähäpätöiset ongelmat.

    • Anonyymi

      Onneksi äki:ssä on muitakin kauppoja mistä ostaa

      • Anonyymi

        No ei kyllä montaa kauppaa ole mistä saisi ulkoiluvaatteita ym. pukeutuiseen liittyvää. Valikoima surkea niin kauppojen kuin pukeutumistuotteiden suhteen. Sit jos jotain onkin niin sika hintasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä montaa kauppaa ole mistä saisi ulkoiluvaatteita ym. pukeutuiseen liittyvää. Valikoima surkea niin kauppojen kuin pukeutumistuotteiden suhteen. Sit jos jotain onkin niin sika hintasia.

        Laatu korvaa määrän. Ei köyhällä ole varaa ostaa halpaa kun ne ei kestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä montaa kauppaa ole mistä saisi ulkoiluvaatteita ym. pukeutuiseen liittyvää. Valikoima surkea niin kauppojen kuin pukeutumistuotteiden suhteen. Sit jos jotain onkin niin sika hintasia.

        Näissä keskusteluissa nousee jatkuvasti esiin yksi kauppa Äänekoskella. Keskustelujen mukaan kauppa jatkuvasti pettää asiakkaitaan ja ei korvaa erehdyksiään. Siksi moni mielummin hankkii tuotteensa muualta. Jos suora palaute ei kauppaan auta niin kuluttajaviraston kautta voi hakea hyvitystä asiaan,heiltä saa varmasti neuvoa miten edetä asiassa.


    • Anonyymi

      Onko tämä se kauppa jossa kaappias huutaa työntekijöilleen, mutta asiakkaille on sitten niin yli ystävällinen

      • Anonyymi

        Enpäs kerro en


    • Anonyymi

      Tarpeeks köyhä kun on, niin tietää virheensä.

    • Anonyymi

      Lopetin jo aika päiviä sitten kyseisesä kaupassa käynnin, kun sattui liian monella kauppareissulla virheitä kassalla. Kun on pienet tulot ja muutenkin nuuka luonne, niin sitä haluaa ostaa ne vähäisetkin sapuskat tarjoushinnoilla, jos sellaiset luvattu. Kun kyseisen kaupan mainoslehti tulee kotiin (niinkuin tullut taas pari kertaa ihan muutaman päivän sisällä), heitän suoraan paperinkeräykseen mokoman.

    • Anonyymi

      Asioitava halpa-hallissa. Siellä virheitä sattuu harvemin ja jos joskus on joku -30% jäänyt laittamatta, niin kyllä siellä ollaan se hyvitetty, eikä erikseen ole missään pompotettu. Asiakaspalvelu ollut muutenkin hyvää ja asiallista.
      Ylipäätään ymmärrän sen että virheitä sattuu, kun ihmisiä myyjätkin vain ovat ja tietotekniikka pettää joskus syystä jos toisesta mm tarjouksien yms kanssa. Tuolla cittarissa vain niitä sattuu ja tapahtuu turhan usein.
      Jatkossakin asioin halpahallissa, kun sen olen hyväksi todennut ja myyjät siellä ovat huippuluokkaa! Kassallakib palvelu on niin ystävällistä.

      • Anonyymi

        On kiva, että asioita halvassa hallissa, nyt otat sen peilin ja vilkaise siihen löydät paskanpuhujan sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiva, että asioita halvassa hallissa, nyt otat sen peilin ja vilkaise siihen löydät paskanpuhujan sieltä.

        Taidat olla aika rikas kun on varaa ostaa kylän kalleimmasta kaupasta ruokaa.

        Ja jos koet että cittarissa saat huonoa palvelua tai jokin ei toimi, niin kannattaisko antaa keskolle palautetta... Tuskin cittarin väki näitä juttuja lukee, ja vaikka lukisinkin, niin eivät voi asialle mitään, kun päätökset tekee kuitenkin kauppias


    • Anonyymi

      Eräässäkin citymarketissa , oli täydet hinnat tarjouksista, ja kun meni huomauttamaan, sanoi kassa, että koko päivän on ollut nämä hinnat, niitä ei ollut koneelle muutettu. Sitten maksoivat edes yhdelle takaisin , mutta muuttivatko sittenkään hintoja tarjouksiinsa. City marketeissa saa olla aina tarkkana tarjoushinnoista.

      • Anonyymi

        Nämä tiedot ylös vaan:Asiointi paikka,aika,kuitti ja luvattu alennus tieto ja jos ei kauppiaalle suoraan valitus auta menetetystä alennuksesta niin edellä mainittu kuluttajaviraston kautta varmasti kyseinen kauppa saa huomautukset ja sinä rahat tilillesi


    • Anonyymi

      Cittari on Markkamäen kermaperseiden kauppa pysykää pois sieltä. S-Market paljon edullisempi ja rehellinen tavan duunarin kauppa.

      • Anonyymi

        Asun markkamäessä, ja käyn sokkarilla ja halpahallissa, kun noissa liikeissä työnantaja arvostaa työntekijöitään, ja kohtelee niitä hyvin


      • Anonyymi

        Huomasin tänään, että yksi myyjä joka oli tänään infossa, se kirjaa asiakkaan ostoksia ylös, what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin tänään, että yksi myyjä joka oli tänään infossa, se kirjaa asiakkaan ostoksia ylös, what?

        Ai cittarissa ? Kävitkö kahtomassa mitä siinä lapussa luki ? Ootko varma ettei vaan laskenut raaputusarpojen määrää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai cittarissa ? Kävitkö kahtomassa mitä siinä lapussa luki ? Ootko varma ettei vaan laskenut raaputusarpojen määrää

        Niinkö, itsepalvelukassalla huomannu samaa, tämän kyseissen myyjän kohdalla, siinä ei kyllä raaputusarpoja ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, itsepalvelukassalla huomannu samaa, tämän kyseissen myyjän kohdalla, siinä ei kyllä raaputusarpoja ole.

        Em ymmärrä miksi pitää ostoksia kirjata käsin. Eikö nykypäivänä saa kassakoneen tulosteista tavaramäärät selville. Vai mitä tuo tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, itsepalvelukassalla huomannu samaa, tämän kyseissen myyjän kohdalla, siinä ei kyllä raaputusarpoja ole.

        Onko vikaa lukemisen ymmärtämisessä ?

        Tuollahan lukee että infossa ollut myyjä, miten saat siitä yhtäkkiä itsepalvelukassan ?

        No ei sultakaan voi paljoa vaatia kun osa roiskahtanut lakanalle


    • Anonyymi

      Niinpä asiakkaat itse päättävät missä liikkeessä käyvät.Jos palvelu on huonoa oma vika jos uudestaan menet.
      Sen kyllä voi sanoa että valikoimat on Äänekoskella huonot ja hinnat korkeat
      ja palvelu on se mitä on.
      Erikoisliikkeissä istuu paikalliset aikaansa kuluttamassa ja juoruamassa,ei viitti mennä.

    • Anonyymi

      Parasta käydä kerran viikossa Jyväskylässä.Hinnat kohdallaan ja tarjonta ja palvelu myös.

      • Anonyymi

        Ja polttoaineetkin on halvempaa, ei ole mitään yrittäjien kesken sovittuja kartellihintoja tehdaslisällä


    • Anonyymi

      Olen aina seurannut kassan iskemiä lukuja koneeseen. Jos meinaa väärin laskutta jätän kaikki tavarat tiskille enkä maksa mitään ja kävelen tyytyväisenä ulos. Ei ole vartija koskaan perään hyökännyt!

    • Anonyymi

      Kerran ostin sukan 39% alennuksella, toisella kertaa ostin -30% sukulakua, kassalla sain alennusta 69%, nyt olin eilen ja ostin predaattorin -77%,kaikuluotaimen -55%,lohifilettä -30%, kyllä oli dronet ilmassa iloisesti kassan yllä filmaamassa ja kassaneidin hymyjen kera mukavaa muutenkin, sain puhelin numeron häneltä, lisäksi naapurikassalla jäi kiinni joku, sillä oli pakastebroilerin hattunsa sisällä, aika kuumapäinen kaveri oli.

      • Anonyymi

        Siis sattupas sulle hyvä päivä näit vielä jotain niin hupaisaa, että jollain broileri hatussa, tuo oli kyllä parasta mitä olen lukenu aikoihin, jos siis totta tuo?


    • Anonyymi

      Vähän väliä hyllyssä ja kassassa eri hinta ja aina asiakkaan vika. Onko se cittarin kauppatapa?

      • Anonyymi

        Ei vaan koko K ketjun tapa. Ollu vuoskymmeniä, rehellistä kauppiasta saa etsiä nykyäään.
        Kannattaa ottaa valokuva siitä tuotteesta ja hinnasta hyllyssä. Sitten kassalle , saat tuotteen hyllynreunassa olevalla hinnalla.


      • Anonyymi

        Vituttaahan se ku hyllyssä on kalliimpi hinta kuin kassalla, ottaa aina oman aikansa kun myyjälle vinkkaa että kone antoi halvemman hinnan ja sitten joutuu korjaamaan oikean hinnan tuotteille.

        Kerran ostin naudan sisäfilettä 10 kiloa, kassalla näytti hinnaks 15 euroa koko kasalle. Meni vähän myyjä vaikeaks ku sanoin että velotit liian vähän, mutta suostui korjamaan hinnan oikeaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaahan se ku hyllyssä on kalliimpi hinta kuin kassalla, ottaa aina oman aikansa kun myyjälle vinkkaa että kone antoi halvemman hinnan ja sitten joutuu korjaamaan oikean hinnan tuotteille.

        Kerran ostin naudan sisäfilettä 10 kiloa, kassalla näytti hinnaks 15 euroa koko kasalle. Meni vähän myyjä vaikeaks ku sanoin että velotit liian vähän, mutta suostui korjamaan hinnan oikeaks.

        Pistähän Mika korkki kiinni, nyt tulee sellasta tuubaa, ettet itekkää usko selvittyäs.


    • Anonyymi

      epä normaali

    • Anonyymi

      Itse Minä ostin kerran 12 pleikkaria 15 pöytä konetta 20 näyttöä,
      kassa sanoi että taidat olla peli miehiä, meni vähän tunteisiin tuo, sillä eihän minulla ole kuin 22 naisystävää.

    • Anonyymi

      Tokmanni kaikista pahin, aina jotain väärin... ja yllättäen kaupan eduksi. Onneksi niitä elämäänsä väsyneitä kassamummoja on jo päivitetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe