Siis koirani on pian viisikuinen ja on jo aika hyvin sisäsiistiytynyt, joskus yöllä vielä saattaa päästellä sisälle. Ainut ongelma on, että se tuntuu laskevan parvekkeen ulkona olemiseksi ja tekee tarpeensa yhä sinne usein, jos parvekkeen ovi on auki. Ja avaankin sen sille usein, kun se on lapinkoira ja partsilla on viileämpää. Ei tunnu tajuavan, vaikka ei saa palkkaa siitä että tekee tarpeensa sinne vaan palkitsen sen vaan kun tekee ne oikeasti ulos nurmikolle. Miten mä opettaisin sen siihen ettei myöskään parvekelle pissailla tai kakkailla? Eikä kyse siis ole siitä että käyttäisin sitä ulkona liian harvoin. Joskus ollaan just tultu sisälle ja hetkenpäästä se onkin jo kyykkäämässä parvekkeelle.
Koirani laskee parvekkeen ulkotilaksi
Anonyymi
1
576
Vastaukset
- Anonyymi
kokeile suihkuttaa parvekkeelle omaa deodoranttia tai partavettä ja kerro koiralle, että se on sinun paikkasi. Voit siirtää sinne myös koiran viltin, ruokakupin yms joka tuo koiralle mieleen olohuoneen ja keittiön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5497182Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272705Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872038- 1271244
- 311203
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel102992Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64971- 42836