PLG lasifirma työpaikkana?

Anonyymi

Minkälainen työpaikka tämä Plg Glas Kiuruvedellä on? Aika useasti paikkoja auki,kertokaa risut ja ruusut?

22

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Risut ja ruusut: TUlee haava lasista. Ruusut taas tilipäivänä. Pääsee mäkkärille.

    • Anonyymi

      Pakkohan sen on olla hyvä paikka, jos jatkuvasti ottaa uusia töihin. Onkohan ongelma työhaluttomuutesi?

      • Anonyymi

        Minua lasihommat kiinnostaa kovasti olen jo nuoresta pitäen niistä tykännyt, mutta että niistä vielä maksetaankin! Missä semmonen paikka on ja miten sinne pääsee?


      • Anonyymi

        Yritys kasvaa, kuin satiaiset hoitamattomana. Liksaa korotetaan joka päivä, muttei kuitenkaan löydy tarpeeksi työntekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys kasvaa, kuin satiaiset hoitamattomana. Liksaa korotetaan joka päivä, muttei kuitenkaan löydy tarpeeksi työntekijöitä.

        Onko satiaiset hoidettuina pienempiä kuin hoitamattomana?


    • Anonyymi

      Jostain syystä porukka ei viihdy siellä ja vaihtaa työpaikkaa, jostakinhan se kertoo..

    • Anonyymi

      Kaveri piipahti tuolla töissä..
      Vissiin näkemyseroja oli tullut aika pian..😂
      Mutta eipähän ne työntekijän ja työnantajan näkemykset eri asioihin aina kohtaa.. 😋

    • Anonyymi

      Ei voi suositella kenellekään sen perusteella mitä kuuluu työntekijöiltä..

    • Anonyymi

      No mitä kuuluu työntekojöiltä ? Olen vaan kuullut, että olisi aika ykstoikkosta. Mutta sellaista se "tehdastyö" tuuppaa olemaan.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella kenellekään sen perusteella Haapajärvellä ja Kiuruvedellä. Paska paikka!!!

    • Anonyymi

      Kannattaisko kysyä työpaikasta ihan suoraan firmasta kuin juorupalstalta??? Ootko sinne töihin pyrkimässä vai ihan joutessasiko kyselet???

    • Anonyymi

      Pienet palkat ja raskas työ

      • Anonyymi

        Kiuruveen lässyköille kärpäsentappokin on raskasta. Mieluummin ottaa rahat kelalta ja syljeksii kattoon. Tosin tyhmyyttään ei tajua, että se räkä sieltä tippuu omille silmille.


      • Anonyymi

        Ei hyvä paikka, kun joutuu tekemään töitä palkkansa eteen. Kela parempi.


    • Anonyymi

      Olen kuullut monesti, että ei ole hyvä työpaikka, koska johtajat on hirveitä orjapiiskureita.

      • Anonyymi

        Narsistiset piirteet ylemmällä taholla olevalla jo peruskoulu tasolla selvästi nähtävillä olivat !


    • Anonyymi

      Saako siellä istua puolet päivästä ja rassata puhelinta??

    • Anonyymi

      Saako kahvitauolla lämmittää mikrossa herkullisia banaani sämpylöitä?

    • Anonyymi

      Jos johonkin hommaan ei vaadita koulutusta ja työkokemuskin saa olla nolla niin yleensä se on ykstoikkosta ja pitää tehä kokoajan töitä työaianana. Sitten kun on paremmissa hommissa niin maksetaan vastuusta ja sitä joutuu kantamaan kahvitauoillakin mitä sen rividuunarin ei tarvii tehä kun on ns. omaa aikaa. Toiset ei vaan hoksaa että jos työstä maksetaan niin vastinettakin odotetaan. Se pitää sitten tyytyä siihen hommaan mihin paukut riittää tai olla sitten ilman ja valittaa ettei huippumiehelle ole töitä ja jos on niin vain paskahommia. Peiliin katsomalla selviää monasti missä vika.
      En ole tuolla ollut hommissa mutta voisi olettaa että tuorannon pitää pyöriä ja sillon tehään hommia eikä näppäillä kännykkää tai muuten ihmetellä ihan kuin kaikissa teollisissa laitoksissa. Mc Donalds olisi monelle hyvä koulu miten töitä tehään. Siellä on eväät tultava rivakasti tai asiakas antaa heti palautetta jos kestää. Miettikääpä vätykset omalle kohalle maksasistko itsesi kaltaiselle palkkaa.

    • Anonyymi

      Kauhea. Tyypillisesti otetaan silmätikkuja joita savustetaan pihalle. Vittuilua saat kuulla koko ajan johdon puolesta. Kertoo jotain jo se ettei kukaan sinne enää töihin mene, ja samat paikat auki jatkuvalla haulla. Konkurssi kutsuu ellei johtopoppoo ymmärrä rueta kohtelemaan työntekijöitään paremmin ja saa paikan vanhaa jäärään kuriin. Hyvät työntekijät lähtevät melko nopeasti parempiin paikkoihin.

    • Anonyymi

      Ainakin tuo yks muikkeli johtoportaasta pikkusen ylimielinen.

    • Anonyymi

      Se jolla pitkät hiukset? Sama huomattu..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe