Mitä mieltä

Anonyymi

Sellaisesta asiasta, että vanhempi nainen on ihastunut 20 v nuorempaan mieheen?

36

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai sillä mitään väliä ole. Jos molemmat pitävät toisistaan ja ovat aikuisia. Eikä pelkkä ihastuminen kiellettyä ole, vaikket tekisikään asialle mitään

      • Anonyymi

        Jokaisen pitää elää omaa elämää sellaisena kuin itse haluaa ja jos toinenkin haluaa niin toimivat sen mukaisesti. Itse en voisi kuvitella seurustelevani kovin paljon eri-ikäisen kanssa kuin itse olen.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan minun mielestä mikään asia kenenkään moittia tai ihmetellä.
      Jos ihastuneille ihmisille ikä ei ole itselleen mikään ongelma, niin ei se ole ongelma muillekaan. Ja jos on, niin siinähän ihmettelevät.
      Jos taas ikäero aiheuttaa henkilöiden välillä ongelmia esim. miten ajattelee asioista tms. niin sehän on eri juttu. Mutta sekin on henkilöiden välinen asia eikä ulkopuolisten.
      Mielestäni 20 v. ikäero ei ole mikään ongelma, päinvastoin, hienoa jos ihmiset ihastuu ja elämä maistuu hyvälle. :)

    • Anonyymi

      Joillakin lienee kyky muuttaa sukupolvien välinen kuilu positiiviseksi voimavaraksi. Henkilökohtaisesti en voisi ajatellakaan yhtään nuorempaa. Tai no pari vuotta ehkä, muttei enempää

    • Anonyymi

      Jotkut nuoret miehet vetoaa vanhempiin naisiin. Aikasen harvinaista et oikeasti tuntee vetoa itteensä nuorempaan. Näin vaan pääs käymään.

      • Anonyymi

        Jotkut vanhemmat naiset myös vetoavat nuorempiin miehiin. ;)
        Hieno asiahan se on jos ihastuu ja liekki leimahtaa. Tuskin aito ihastus ikää katsoo.


    • Anonyymi

      Äitinä jos miettii niin kyllä se aika hiljaiseksi vetäisi jos tulevaisuudessa oma poika toisi parikymppisenä jonkun 40 Hilkan näytille. 😶

      • Anonyymi

        Voihan se olla kolmikymppinen ja viiskymppinen.
        (Sivusta vain)


      • Anonyymi

        Eikö pääasia ole että lapsi olisi onnellinen. Olisiko parempi henkistä väkivaltaa käyttävä oman ikäinen joka murskaisi sydämen ja polkisi poikasi jalkoihinsa. Nää ei oo helppoja asioita.


      • Anonyymi

        Toisi sinua vanhemman naisen. Ja toisaalta isä voi naida äitipuoleksi tytärtänsä nuoremman. Tai äiti isäpuoleksi poikansa ikäisen. Sitä oikeasti tapahtuu ja varmasti suurin osa huomaa ajan kanssa, että rakkautta on turha estellä tai tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla kolmikymppinen ja viiskymppinen.
        (Sivusta vain)

        Ei se silloin ehkä niin oudolta tuntuisi. Toisaalta rakkaus sokeaa. Mutta 20 - 40 ajatus maailma monesti noin erilaista että mietityttää mikä yhdistää. 30 on jo kokenut ja ymmärtää elämää enemmän kuin joku 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisi sinua vanhemman naisen. Ja toisaalta isä voi naida äitipuoleksi tytärtänsä nuoremman. Tai äiti isäpuoleksi poikansa ikäisen. Sitä oikeasti tapahtuu ja varmasti suurin osa huomaa ajan kanssa, että rakkautta on turha estellä tai tuomita.

        En tuomitse olisi se siltikin outoa. Kaipa siihen tottuisi minä rupea kenenkään rakkaus asiaa sotkemaan. Varsinkin omien lasten omat virheet saavat kyllä tehdä niinkuin jokainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pääasia ole että lapsi olisi onnellinen. Olisiko parempi henkistä väkivaltaa käyttävä oman ikäinen joka murskaisi sydämen ja polkisi poikasi jalkoihinsa. Nää ei oo helppoja asioita.

        Tietenkin on. Enhän minä voi lapseni puolesta päättää kehen rakastuu onneksi en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla kolmikymppinen ja viiskymppinen.
        (Sivusta vain)

        Minä olin nelivitonen ja hän oli kuusvitonen, kun rakkaus hetken kytemisen jälkeen roihahti ja sitä kesti hänen sairastumiseensa asti. Rakastan häntä kyllä vieläkin, mutta nykyään vain yksipuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se silloin ehkä niin oudolta tuntuisi. Toisaalta rakkaus sokeaa. Mutta 20 - 40 ajatus maailma monesti noin erilaista että mietityttää mikä yhdistää. 30 on jo kokenut ja ymmärtää elämää enemmän kuin joku 20.

        sinussa on vaan jokin piirre minka haluan vaan itde nahdä ei siina muuta mutta sekin voi olla isompi asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin nelivitonen ja hän oli kuusvitonen, kun rakkaus hetken kytemisen jälkeen roihahti ja sitä kesti hänen sairastumiseensa asti. Rakastan häntä kyllä vieläkin, mutta nykyään vain yksipuolisesti.

        kuinka niin


    • Anonyymi

      Ehkä mies on vaan jälkeenjäänyt ja siksi vaikuttaa nuoremmalta?

    • Anonyymi

      Ei mielipidettä, siinähän on. Ei ihastumiselle mitään mahda eikä siinä ole mitään väärää. Jos molemmat on aikusia ja halukkaita niin ei sitä tarvii siihen ihastumiseenkaan jättää.

    • Anonyymi

      Haaveilen vieläkin toisinaan siitä 19v nuoremmasta salskeasta miehestä joka toivotti minulle silloin ihan yllättäen hyvää nimipäivää aikaisin aamulla. Olin aika ihmeissäni ja otettu siitä silloin. Kuka muka toivottelee itseään paljon vanhemmalle naiselle hyvää nimipäivää tuosta vaan kahden kesken silmiin katsoen. No oli siinä muutakin, meidän juttumme kävivät hyvin yksiin ja silmissä oli vähän sähköä molemmilla. Onneksi ei siitä sen enempää kuitenkaan tullut, mutta viehättävä hän on yhä edelleen, kun joskus tiemme sattuvat risteämään, harvemmin nykyään näin muutamia vuosia myöhemmin. On charmikas älykäs tapaus huhhuh. Kaikkea hyvää hänelle. Ajattelen lämmöllä.

    • Anonyymi

      Liikaa ikäeroa! Liikaa! Ainakin pidemmän päälle. Ei se sun vaippoja tuu vanhainkotiin vaihtamaan! 😂

      • Anonyymi

        Kukas sun vaipat - vieläkin - vaihtaa?


    • Anonyymi

      Mies & Nainen... So what's the problem?

    • Anonyymi

      ei mitää mielt!
      lail pitäis tuollaane kieltää!

    • Anonyymi

      Oletteko minkä ikäisiä, sinä ja tuo mies?
      Itselläni lähipiirissä 20 vuotta minua vanhempi nainen joka pistää usein pääni pyörryksiin.
      En tietysti ajattele, että olisit hän, mutta ihan vaan siksi, että ei ikäero ole mikään este kun kemia toimii.
      Minä olen 40 ja hän 60 .

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Sinä 40 mies ja hän 60 nainen? Vai päinvastoin?
        Itse eilen näin hänet. ❤


    • Anonyymi

      Hyvin säilyneen ihmisen iästä voi aina 7 vuotta ottaa pois, jos joku kysyy.

      • Anonyymi

        Ja miehen ikään voi aina lisätä 7 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehen ikään voi aina lisätä 7 vuotta.

        Niin varmaan voikin. Naisen ikään ei voi. ehe ehe


    • Anonyymi

      Siis täähän on trolli..

      • Anonyymi

        et sina ole sina olet mamman parempi puolisko usko vaan pois ja sillä mina sinut juuri hakuan nahba joten sillä mina saan sitten itselleni rauhan


    • Anonyymi

      Aina voi ihastua mitä pahaa siinä on. Ei sen enempää tarvitse merkitä.

    • Anonyymi

      Tiedän, että näin se on.

    • Anonyymi

      Minkä sitä tuntrilleen mahtaa? Mies on vaan niin <3

    • Anonyymi

      No onhan se kauheaa kun joku hampaaton vanha ämmä alkaa roikkumaan kiinni. Se ehk aattelee että näytät iteki viiskybäseltä

    • Anonyymi

      Samaa koen tällä hetkellä. Ihastumiselle mitään voi...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe