Minä olen ottanut molemmat koronarikotteet heti kun siihen tarjoutui mahdollisuus. Tein sen siksi kun haluan olla vastuullinen kansalainen. Näin sen tekee suurin osa väestöstä.
Rokottamattomat ovat nyt mahdollisesti muodostumassa esteeksi yhteikunnan täydelle avautumiselle. Osa näistä (liian iso osa) kieltäytyy rokotteista, koska heillä on siihen laillinen oikeus. Pelkkää itsekkyyttä on se, että he eivät tässä ajattele muita, eikähän heillä olekaan siihen laillista velvoitetta. Moraalinen velvoite silti olisi, mutta siitä he vähät välittävät.
Nyt on muodostumassa rokottamattomien epidemia.
Rokotettu saattaa tietämättään olla taudinkantaja ja myös levittää sitä, koska rokote estää tautia puhkeamasta havaittavaksi. Kun se sitten tarttuu rokottamattomaan, saattaa jälki olla hyvinkin tuhoisaa.
Tämän vuoksiko meidän rokotettujen tulisi pidättäytyä normaalista sosiaalisesta elämästä, tai useimmista normaaleista tekemisistä yleensäkin?
Ei käy, ei käy lainkaan!
Kun minä olen hoitanut osuuteni asiallisesti, niin minä katson, että minun velvollisuuteni ei ole suojella ihmisiä, jotka eivät halua osallistua yhteiskunnan tarjoamaan epidemian torjuntaan - eli rokotuksiin.
Sitä mukaa kun määräykset vähänkin sallivat, jopa aiemminkin, minä lopetan maskien käytön, turvavälien pitämisen ja käsien töläämisen desinfiointiaineilla. Siirryn hygienian suhteen normaaliin käytäntöön. Pesen kädet silloin kun ne kuuluu pestä jne..., mutta en tee yhtään enempää.
Jos joku rokotteesta kieltäytyjä saa minussa (kenties) piilevänä olevan koronan, niin se on kyllä ihan hänen oma vikansa.
On tietysti myös niitä, jotka eivät voi terveydellisistä syistä ottaa rokotetta. Miten heidän kanssaan tulisi menetellä, en tiedä. Siitä ohjeistaminen kuuluu terveysviranomaisille.
https://yle.fi/uutiset/3-12098356
Minulle riitti tämä rokottamattomien "ymmärtäminen"
74
1172
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin.
Se on ihmeellistä myös että nämä rokoteänkyrät ovat ensimmäisenä itkemässä mm. koronapassista kun se eriarvoistaa muka ihmisiä ja loukkaa ties mitä oikeuksia.
Eipä näillä aivorusina sanele sitä että jos kaikki olisi rokotettu niin koronapasseista ei tarvitsisi edes puhua, ja koko yhteiskunta voitaisiin avata ja elää vapaasti.- Anonyymi
Siinäpä tulikin taas kerran tanakka satsi imbesilliä, lammasta, ja tyhmää persettä.
Hienoa että keskustelun taso pysyy perinteisen korkeana.
Koronapassi tarvitaan ettei rokottamattomia rusina-aivoja päästettäisi baareihin ja tapahtumiin tartuttamaan toisiaan ja siten kuormittamaan sairaanhoitokapasiteettia.
Rokotetuilla ei todellakaan ole mitään hätää ja huvittaakin jotenkin kalseasti se että rokottamattomat reppanat eivät edes tunnu ymmärtävän että rokotepassilla pyritään suojelemaan heitä itseään, ei niitä jotka ovat vastuunsa kantaneet ja suojautuneet itse ottamalla rokotteet.
Mutta kuten aiemmin jo todettiin, mitäpä me rokotetut näistä vähämielisistä välitämme, antaapa heidä nauttia vapaasti koronasta jonka he tuolla menolla varmasti tulevat saamaan. - Anonyymi
Rokote ei estä tartuntaa, eikä tartunta sinänsä ole vaarallinen, mutta sen aiheuttama vakava tautimuoto on pahimmillaan tappava ja juuri siltä rokote suojaa.
Ainoat ketkä koronaan tulevat kuolemaan, ovat rokottamattomat.
Koronapassin avulla oli ajatus heitä suojella kun eivät itse sitä ymmärrä tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote ei estä tartuntaa, eikä tartunta sinänsä ole vaarallinen, mutta sen aiheuttama vakava tautimuoto on pahimmillaan tappava ja juuri siltä rokote suojaa.
Ainoat ketkä koronaan tulevat kuolemaan, ovat rokottamattomat.
Koronapassin avulla oli ajatus heitä suojella kun eivät itse sitä ymmärrä tehdä.Paitsi että ei ole 100% varmuutta keillä rokote toimii ja keillä ei. 2x modernaa saanut mutta käytän maskia ja käsidesiä ja turvavälejä. Tosin muut tunkevat iholle jatkuvasti enkä muuta tapojani vaikka kuinka poliitikot avaisivat yhteiskuntaa ammattiliittojen ja yrittäjien painostuksista.
- Anonyymi
En ole rokotevastainen, mutta tämän muuntogeenisen (GMO) tuotteen kohdalla sanon, ei kiitos. Ihmiset eivät tiedä, tai eivät vaivaudu selvittämään, mitä ainetta antavat itseensä pistää. Tämä tuote ei ole tavallinen rokote, tässä ei pistetä elävää virusta. Tässäpä lakitekstiä luettavaksi. Sopivasti muuttivat GMO-lainkin näitä rokotuksia varten.
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39 2020.aspx?fbclid=IwAR18BmmH6x_989ma_Yvjy17aLGtWIpFxnoLwMcfW9znu8LHo96xXOWcC-zs - Anonyymi
Minä ymmärrän sinua ressukkaa taas rokottamattomana, että sinä olet pelännyt niin hirveästi, että olet mennyt ottamaan myrkkyä kehoosi eli paniikki rokotteet. Kyllähän media siihen ajoi kovasti ja oletkin heidän uhri. Samoin ne rahaa saavat tahot tykkäävät uunoista jotka tekevät kuten he sanovat.
Jatka vaan matkaasi mumisten omiasi. Me muut myös omaamme.- Anonyymi
Hyvää matkaa sitten vaan ja ennen kaikkea onnea!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cc883b43-006d-4cb2-aa32-100553ad0e8e
Tuollaisia uutisia lukiessa naurattaisi, ellei ihmisten tyhmyys itkettäisi...
Olen ottanut molemmat rokotteet ja otan kolmannenkin tehosteen jos sitä tarjotaan.
Maskia en enää käytä sillä olen oman osani tehnyt, enkä kanna vähääkään huolta rokotevastaisista urpoista, seilatkoot tuurillaan kuten tähänkin asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut molemmat rokotteet ja otan kolmannenkin tehosteen jos sitä tarjotaan.
Maskia en enää käytä sillä olen oman osani tehnyt, enkä kanna vähääkään huolta rokotevastaisista urpoista, seilatkoot tuurillaan kuten tähänkin asti.Aika monta koronankieltäjää ja rokotevastustajaa on kuollut... Koronaan!
Ja minusta se on hyvä asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta koronankieltäjää ja rokotevastustajaa on kuollut... Koronaan!
Ja minusta se on hyvä asia.No tuohan on jo sairaalloista. Varo ettei osu omaan nilkkaan, kun sulla tuollaiset toiveet on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan on jo sairaalloista. Varo ettei osu omaan nilkkaan, kun sulla tuollaiset toiveet on.
Eipä siinä kenenkään toiveet mitään auta, ainoa mikä auttaa on rokotteen ottaminen. Jos jokin on sairasta niin rokotevastaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minusta se on hyvä asia.Ei ole kuollut koronaan, on väitetty ja valehdeltu kuolleen koronaan.
Tosiasiassa piikkien ottajat ovat kuolleet ja voit tarkistaa ihan tilastoista.Israel on maailman eniten rokotettu valtio ja siellä koronasi jyllää isolla kädellä ja porukkaa kuolee.
Skotlannin tilastojen mukaan yli 5,500 ihmistä on kuollut 28 päivän sisällä koronapiikkisi ottamisen jälkeen.
VIRALLINEN TILASTO voit tarkistaa sen itse.
Sinä tulet kuolemaan piikkiisi ja minusta se, on hyvä asia.Tyhmempi osa porukasta poistuu multiin. - Anonyymi
Nyt on sinulta viimeisetkin lepakot kaikonneet tapulista...
Kuule, ihan hyvä ettet ota rokotetta. Miksikö? No lottoapa sitä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuollut koronaan, on väitetty ja valehdeltu kuolleen koronaan.
Tosiasiassa piikkien ottajat ovat kuolleet ja voit tarkistaa ihan tilastoista.Israel on maailman eniten rokotettu valtio ja siellä koronasi jyllää isolla kädellä ja porukkaa kuolee.
Skotlannin tilastojen mukaan yli 5,500 ihmistä on kuollut 28 päivän sisällä koronapiikkisi ottamisen jälkeen.
VIRALLINEN TILASTO voit tarkistaa sen itse.
Sinä tulet kuolemaan piikkiisi ja minusta se, on hyvä asia.Tyhmempi osa porukasta poistuu multiin.No, teillä niitä sitten riittää, tyhmien hautajaisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskia en enää käytä sillä olen oman osani tehnyt, enkä kanna vähääkään huolta rokotevastaisista urpoista, seilatkoot tuurillaan kuten tähänkin asti.Minkälaisen rokotteen olet saanut?
Onkohan ollut keittosuolaliuosta tai jotain muuta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minusta se on hyvä asia.Ja aika monta kahteen kertaan rokotettuakin, sitten kun olet näillä kokeilu rokotteilla tuhonnut oman immuniteettisuojasi niin voipi olla että kaikki muut taudit tarttuvat todellakin helpommin. Niin että kumpi meistä nyt on tyhmä??
- Anonyymi
Rokotusten vastustajat ovat kansassa vähemmistönä, sillä yli 70% suomalaisista on jo ottanut rokotteen. Tulevaisuus näyttää että oliko rokotusta boikotoiva vähemmistö se viisas osa kansasta joka jää henkiin ja rokotettu enemmistö tyhmiä jotka valtiovallan toimesta myrkytettiin. Vai olisiko asia toisin päin, mitäpä nyt ihan oikeasti luulette?
- Anonyymi
Juuri näin. Ja minkäänlaista tietoa näiden rokotteiden pitkä aikaisvaikutukdists ei oo vielä olemassakaan.
Jos te maskilampaat ootte antaneet rokotuttaa itsenne, niin älkää siitä rokottamattomille valittako. Tulevaisuudessa nähdään, kuka oli oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ja minkäänlaista tietoa näiden rokotteiden pitkä aikaisvaikutukdists ei oo vielä olemassakaan.
Jos te maskilampaat ootte antaneet rokotuttaa itsenne, niin älkää siitä rokottamattomille valittako. Tulevaisuudessa nähdään, kuka oli oikeassa.Olet kai varautunut siihen että itse et olisikaan oikeassa olevien joukossa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos te maskilampaat ootte antaneet rokotuttaa itsenne, niin älkää siitä rokottamattomille valittako. Tulevaisuudessa nähdään, kuka oli oikeassa.Maskilammas tarvitsee olla vain siihen asti kun on rokotteet saanut, sitten lampaan huki siirtyy rokottamattomille.
Enää en välitä paskaakaan siitä saako rokoteänkyrät koronan, minä en ainakaan heitä enää suojele.
Lisäksi yhteiskunnan ei pitäisi maksaa rokottamattomien koronatestejä eikä sairaanhoitoa koronan takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kai varautunut siihen että itse et olisikaan oikeassa olevien joukossa...?
Jos viinamies tarjoo kaverilleen ryypyt ja kaveri kielytyy, niin viinamies masentuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos viinamies tarjoo kaverilleen ryypyt ja kaveri kielytyy, niin viinamies masentuu.
Tuskinpa olet ryypystä kieltäytynyt, rokotteesta vain.
meilläkin kaikilla paitsi lasten lasten lapsille 2 piikkiä. Mutta vasta kesällä läheisyydessäni saivat koronan, siis työkaveri ja nuorin tyttäreni.
Työkaverille se on ollut hankala, yli 2 kk, kotona on hyvä olla, mutta ei jaksa autoa ajaa ja yhden kerroksen kävelyn jälkeen pitää levätä. Iltaisin on kuumetta.- Anonyymi
Sinultako se työkaverisi tartunnan sai?
Tuollaisia super tartuttajia ne rokotetut on. Ja sitten kun näitä höynäytettyjä on valtavat määrät niin siinä sitä onkin terveellä ihmisellä välttelemistä ettei näiltä typeryksiltä tartuntaa saisi. Kyllä vähintään maskin käyttö kaikissa paikoissa pitäisi rokotetuilla olla pakollista etteivät terveitä tartuttaisi.
Terveet, siis rokottamattomat, luonnollisesti voisi ja saisi liikkua ilman tuota hölmön merkkiä. Eikö olisi näin aivan oikeuden mukaista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinultako se työkaverisi tartunnan sai?
Tuollaisia super tartuttajia ne rokotetut on. Ja sitten kun näitä höynäytettyjä on valtavat määrät niin siinä sitä onkin terveellä ihmisellä välttelemistä ettei näiltä typeryksiltä tartuntaa saisi. Kyllä vähintään maskin käyttö kaikissa paikoissa pitäisi rokotetuilla olla pakollista etteivät terveitä tartuttaisi.
Terveet, siis rokottamattomat, luonnollisesti voisi ja saisi liikkua ilman tuota hölmön merkkiä. Eikö olisi näin aivan oikeuden mukaista?Ottakaa ne rokotukset, saakelin jästipäät, niin kaikki voi elää ja liikkua vapaasti!
Ilman rokotusta on lottovoitto jos säästyy koronalta, varianttitehtaina kyllä toimitte ja vaarannatte siten rokotteiden tehon tulevaisuudessa. Turvasäilöön tuollaiset kouhot pitäisi laittaa ja rokottaa pakolla, tartuntatautilakia pitäisi siltäosin muuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa ne rokotukset, saakelin jästipäät, niin kaikki voi elää ja liikkua vapaasti!
Ilman rokotusta on lottovoitto jos säästyy koronalta, varianttitehtaina kyllä toimitte ja vaarannatte siten rokotteiden tehon tulevaisuudessa. Turvasäilöön tuollaiset kouhot pitäisi laittaa ja rokottaa pakolla, tartuntatautilakia pitäisi siltäosin muuttaa.> Ottakaa ne rokotukset, saakelin jästipäät, niin kaikki voi elää ja liikkua vapaasti!
Mistähän olet saanut tuollaisen "jästipäisen" vatmuuden piikin, piikkien tehosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa ne rokotukset, saakelin jästipäät, niin kaikki voi elää ja liikkua vapaasti!
Ilman rokotusta on lottovoitto jos säästyy koronalta, varianttitehtaina kyllä toimitte ja vaarannatte siten rokotteiden tehon tulevaisuudessa. Turvasäilöön tuollaiset kouhot pitäisi laittaa ja rokottaa pakolla, tartuntatautilakia pitäisi siltäosin muuttaa.Tuollaiset kirjoitukset ovat VIHAPUHETTA!
- Anonyymi
alotus on täyttä roskaa. Miten tuollaista voi levittää asiallisella nettifoorumilla?
- Anonyymi
Täyttä asiaahan tuo on. Jo onkin aika puhua totuuksia asiasta jota pieni hörhöporukka on foliohattuteorioineen pyrkinyt kokoajan vääristelemään.
- Anonyymi
Meille mainostettiin, että rokote suojaa Koronalta. Rokotetut ovat siis suojassa taudilta, eikö niin. Rokotetuilla ei ole mitään hätää tai sitten viranomaiset valehtelee. Asia on käännetty viranomaistaholta toisinpäin, väittäessään rokottamattomien olevan yhteiskunnan uhka. Kuinka mummo tai pappa siellä mökissä pyöriessään kaukana muista ihmisistä voi tartuttaa muita kymmenien kilometrien päästä? Käynnissä on halu syyllistää täysin syyttömiä ja pakottaa kaikki ihmiset pakollisen k-piikin ottajiksi pelottelun avulla. Suomen kuolleisuusluvut ovat normaalit. Ei ole olemassakaan jotain vaarallista virustautia. On mentävä faktat edellä. Tietääkseni ei ole yhtään väitetysti koronaan kuolleille tehty ruumiinavausta jossa kuolinsyyksi olisi mainittu kyseinen virus. Nämä kuolleet ovat ikäihmisiä joilla on jo muukin vakava kuolemaan johtava sairaus. Sen sijaan on moni on jopa kuollut pian k-piikin ottamisen jälkeen. Maskeissa Kanadassa on ollut keväällä pahoja haittavaikutuksia. Japanissa vedettiin k-piikit pois markkinoilta loislöytöjen takia. Kannattaa seurata maailmanlaajuisesti mitä ympärillä tapahtuu, eikä olla muutamien tietolähteiden varassa joista voi muodostua yksipuolinen kuva. Meidän ympärillämme on jatkuvasti kaikenlaisia bakteereja ja viruksia ja ihmisen oma immuunipuolustus pitää siitä huolen hyvin tehokkaasti. Terveellinen monipuolinen ruokavalio, liikunta niihin kannattaa satsata niin ei tule viruskammoiseksi ja pysyy terveenä. Sitten on niitä jotka terveyssyistä eivät voi käyttää maskia tai ottaa rokotteita. eikö jätetä toinen toisemme nyt rauhaan ja lopettaa syyttömien syyllistäminen. Kun oli tämä sikainfulenssa silloin ei vanhusten toimitiloissa suositeltu jatkuvaa käsien desinfioimista, koska se tuhoaa käsissämme hyödylliset mikrobit, vaan nyt on vouhotettu aivan muuta, miksi? Oman elinvuosieni ajan kun sairastuin hengitystieinfektioon ja menin lääkärille, aina kysyttiin mitkä ovat oireet? Katsottiin nieluun ja niin edelleen. Vaan niin on maailma muuttunut kaikkien edellämainitsemien asoiden suhteen ,ettei mikään ole ennallaan. Joku oireettomien hypetys on menossa. Kohta joku arvovaltainen taho sanoo, että maapallo ei ole pyöreä vaan soikea niin joku taas menee retkuun. Oletko lukutaitoinen vai kopioitko toisten sanomiset faktoina. Pelko on tehokas massojen hallintatapa.
NIM: äly- Anonyymi
Eikö järkesi riitä tajuamaan että rokottamattomat sairastuessaan vakavaan tautimuotoon (jolta rokote juuri suojaa) kuormittavat sairaanhoitoa ja tehohoidon vähiä ja kalliita resursseja ja tulevat veronmaksajille kalliiksi?
Ei rokotteiden puolesta muuten rummuttettaisi jos siitä ei koituisi yhteiskunnallista hyötyä ja verorahojen säästöä.
Teillä änkyrähörhöillä on jostakin syystä järki valahtanut sukkaan tai sitten te olette syntyjään syyntakeettomia. - Anonyymi
Mistä helevetistä nämä onkii noita tietojaan...vai vielä loisia oliko kihomatomallia vaiko ameeboja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö järkesi riitä tajuamaan että rokottamattomat sairastuessaan vakavaan tautimuotoon (jolta rokote juuri suojaa) kuormittavat sairaanhoitoa ja tehohoidon vähiä ja kalliita resursseja ja tulevat veronmaksajille kalliiksi?
Ei rokotteiden puolesta muuten rummuttettaisi jos siitä ei koituisi yhteiskunnallista hyötyä ja verorahojen säästöä.
Teillä änkyrähörhöillä on jostakin syystä järki valahtanut sukkaan tai sitten te olette syntyjään syyntakeettomia.Vihapuhetta !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhetta !!!
Itse sinä itseäsi ja muita rokottamattomia vihaat jos et ota rokotteita.
- Anonyymi
Vain sairastettu tauti antaa luonnollisen suojan joksikin aikaa, max vuodeksi. Viisainta on sairastaa tauti, jolloin ei tarvitse mitään koerokotteita. Tartunnat miedontuvat sitä mukaa mitä useamman on sairastanut.
- Anonyymi
Entäpä jos tuo sinun ehdottama "viisaus" osoittautuu kuolemaksi. Kuinkahan moni "viisas" olisikin kuollut koronaan, jos ei olisi ollut sairaalahoidossa, tai sairaalan tehohoidossa hengityskoneessa. Sitä sopii miettiä.
Mistähän mahtaa johtua joidenkin ihmisten vänkyrä mielenlaatu? Onko pitkittynyttä uhmaikää, jolloin tehdään juuri päinvastoin, mitä on toivottu? Sama asia kiellettynä johtaa väistämättä päinvastaiseen lopputulokseen. Siis kielletäänpä sitten ottamasta rokotetta, niin vänkyrät ärräpäitä singoten vaativat rokotetta. - Anonyymi
Voihan jösses! Mistähän tuollaisia neroja oikein sikiää? Suosittelen kyllä kondomin käyttöä ko. piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos tuo sinun ehdottama "viisaus" osoittautuu kuolemaksi. Kuinkahan moni "viisas" olisikin kuollut koronaan, jos ei olisi ollut sairaalahoidossa, tai sairaalan tehohoidossa hengityskoneessa. Sitä sopii miettiä.
Mistähän mahtaa johtua joidenkin ihmisten vänkyrä mielenlaatu? Onko pitkittynyttä uhmaikää, jolloin tehdään juuri päinvastoin, mitä on toivottu? Sama asia kiellettynä johtaa väistämättä päinvastaiseen lopputulokseen. Siis kielletäänpä sitten ottamasta rokotetta, niin vänkyrät ärräpäitä singoten vaativat rokotetta.Pelkotilat esim kuolemanpelko.
- Anonyymi
Rokottamattomat ---ei hoitoa , kun saavat covidin.
- Anonyymi
Tällä logiikallako rokotteen ottaneet---ei hoitoa, kun saavat rokotehaitan?
Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa. Minä en vaan pysty ajattelemaan, että jonkun ihmisen voisi jättää hoitamatta, onpa sitten rokotettu tai rokottamaton.
Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, on paras ikinä kuulemani elämänohje! - Anonyymi
Entä rokotehaitan saanut, onko hän oikeutettu hoitoon? Vapaaehtoisesti on piikin ottanut, tietäen sen riskit, koskapa on varmasti etukäteen tarkkaan tutkinut piikin mahdolliset haittavaikutukset, joita totisesti riittää. Tällä hetkellä sairaaloiden neurologiset osastot on täynnä, arvaa ketä? Niinpä, oudoista neurologisista oireista kärsiviä koronapiikitettyjä. Ja on ihan ensikäden tietoa, ei luuloa. Saapa nähdä milloin valemedia aiheesta meinaa alkaa kirjoittamaan ja milloin lääkärit ja hoitajat uskaltavat julkisesti avata suunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa. Minä en vaan pysty ajattelemaan, että jonkun ihmisen voisi jättää hoitamatta, onpa sitten rokotettu tai rokottamaton.
Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, on paras ikinä kuulemani elämänohje!Tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän...? No otapa sitten kiltisti rokotteesi.
Koska yhteiskuntamme on sinulle rokotetta suositellut ja sen maksuttomasti tarjoaa, niin silloin se hoitaa myös mahdolliset haittavaikutukset. Enemmän sinulle kuitenkin olisi hyötyä rokotteesta kuin tuosta p**kanjauhamisesta.
Jos taas aiheutat yhteiskunnalle kustannuksia toimimalla vastoin ohjeita, niin maksapa itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, on paras ikinä kuulemani elämänohje!"Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän..." Aika hyvä, mutta ei näytä kelpaavan sinulle sellaisenaan. Toteutat sitä silloin kun se sinulle sattuu sopimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän...? No otapa sitten kiltisti rokotteesi.
Koska yhteiskuntamme on sinulle rokotetta suositellut ja sen maksuttomasti tarjoaa, niin silloin se hoitaa myös mahdolliset haittavaikutukset. Enemmän sinulle kuitenkin olisi hyötyä rokotteesta kuin tuosta p**kanjauhamisesta.
Jos taas aiheutat yhteiskunnalle kustannuksia toimimalla vastoin ohjeita, niin maksapa itse.No, minä en kyllä kenenkään toivo ottavan tuota kokeellista injektiota. Oikeasti kannattaa avata silmiä ja ottaa asioista selvää, eikä uskoa valtamedian ja THL:n syöttämää pelkopropagandaa. Oikeasti pelottaa niiden ihmisten puolesta, jotka ovat nämä rokotteet ottaneet. Montako rokotekierrosta ihmisen elimistö kestää ennen kuin immuunipuolustus romahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, on paras ikinä kuulemani elämänohje!Jos olet osoittanut välinpitämättömyytesi koronantorjuntaan ja omaan terveyteesi jättämällä rokotteen ottamatta, niin miksi yhteiskunnan pitäisi rahoittaa sinun mielipiteenilmaisusi seuraukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minä en kyllä kenenkään toivo ottavan tuota kokeellista injektiota. Oikeasti kannattaa avata silmiä ja ottaa asioista selvää, eikä uskoa valtamedian ja THL:n syöttämää pelkopropagandaa. Oikeasti pelottaa niiden ihmisten puolesta, jotka ovat nämä rokotteet ottaneet. Montako rokotekierrosta ihmisen elimistö kestää ennen kuin immuunipuolustus romahtaa.
Meitä rokotettuja on jo pitkästi yli 3 miljoonaa. Koronarokotteen aiheuttamia, perusterveiden kuolemia ei ole yhtään. Jätettäköön tuohon varaus. Minä en löytänyt sellaista tilastoista.
Vakavasti perussairaiden kuolemia on mahdollisesti vajaa sata, mutta vain mahdollisesti, koska niissäkään rokotetta ei ole kyetty osoittamaan syylliseksi tai ainakaan ainoaksi syyksi.
Tuosta kun lasketaan lukujen suhteet (99/3000000), niin Joensuun kokoisessa kaupungissa kuolemia olisi pari kappaletta. Suunnilleen influenssarokotteen tasoa. Joensuussa influenssan seurauksiin kuolee vuosittain huomattavasti enemmän väkeä ja koronan kohdalla kuolleisuus on hyvinkin kaksinkertainen.
Ja lopuksi, edelleen pitää muistaa, ettei rokotteen osuus noihin kuolemiin ole täysin varmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet osoittanut välinpitämättömyytesi koronantorjuntaan ja omaan terveyteesi jättämällä rokotteen ottamatta, niin miksi yhteiskunnan pitäisi rahoittaa sinun mielipiteenilmaisusi seuraukset?
Mihin ihmeen "koronantorjuntaan", näillä piikeillä ei torjuta yhtään mitään, päinvastoin. Seuratkaa Israelin tilannetta, lähes kaikki piikitetty ja silti tapausmäärät nousseet rajusti. Tässä ei nyt ole kyseessä mikään muu kuin ihmisten saaminen kontrolliin rokotepassien avulla...Kiinan mallia kohti mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin ihmeen "koronantorjuntaan", näillä piikeillä ei torjuta yhtään mitään, päinvastoin. Seuratkaa Israelin tilannetta, lähes kaikki piikitetty ja silti tapausmäärät nousseet rajusti. Tässä ei nyt ole kyseessä mikään muu kuin ihmisten saaminen kontrolliin rokotepassien avulla...Kiinan mallia kohti mennään.
Rokote ei estä tartuntaa, voit olla viruksenkantaja saamistasi rokotteista huolimatta ja myös levittää tautia.
Mutta, rokotetutuilla korona ilmenee vain flunssantapaisena romuskana, eikä tehohoitoa vaativana tai jopa kuolemaanjohtavana vakavana tautimuotona.
Ja juuri tämä onkin rokotteen päätarkoitus, eli säästää sairaaloiden potilaspaikkoja ja kalliita tehohoitoresursseja ja sitä kautta meidän veronmaksajien rahoja.
Rokottamattomia ei suojaa mitään ja he juuri miehittävät tällä hetkellä teho-osastoja, voisi sanoa että pelkästään oman tyhmyytensä takia ja yhteiskunta maksaa heidän tyhmyydestään.
Korona ei olisi syysflunssaa kummempi tauti jos kaikki olisivat rokotettuja, en tiedä miksi tämä on joillekin niin mahdotonta ymmärtää. Johtuneeko piikkikammosta vai valkotakkikauhusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote ei estä tartuntaa, voit olla viruksenkantaja saamistasi rokotteista huolimatta ja myös levittää tautia.
Mutta, rokotetutuilla korona ilmenee vain flunssantapaisena romuskana, eikä tehohoitoa vaativana tai jopa kuolemaanjohtavana vakavana tautimuotona.
Ja juuri tämä onkin rokotteen päätarkoitus, eli säästää sairaaloiden potilaspaikkoja ja kalliita tehohoitoresursseja ja sitä kautta meidän veronmaksajien rahoja.
Rokottamattomia ei suojaa mitään ja he juuri miehittävät tällä hetkellä teho-osastoja, voisi sanoa että pelkästään oman tyhmyytensä takia ja yhteiskunta maksaa heidän tyhmyydestään.
Korona ei olisi syysflunssaa kummempi tauti jos kaikki olisivat rokotettuja, en tiedä miksi tämä on joillekin niin mahdotonta ymmärtää. Johtuneeko piikkikammosta vai valkotakkikauhusta?Sinäpä sen sanoitkin: korona ei ole syysflunssaa kummempi. Rokottamatonta suojaa oma immuniteettipuolustus. Sitä kannattaa vahvistaa esim. käyttämällä päivittäin 100 mikrogrammaa D-vitamiinia ja terveillä elintavoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoitkin: korona ei ole syysflunssaa kummempi. Rokottamatonta suojaa oma immuniteettipuolustus. Sitä kannattaa vahvistaa esim. käyttämällä päivittäin 100 mikrogrammaa D-vitamiinia ja terveillä elintavoilla.
Rokottamattomia D-vitaministeja makaa nytkin teho-osastoilla. Että se omasta immuniteettipuolustuksesta, joka sekin on eri ihmisillä ihan erilainen.
Korona pysyy syysflunssana varmasti vain jos ottaa rokotteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin johtava rokotevastustaja kuoli, kuinka ollakkaan, koronaan.
Eikö muistanut ottaa D-vitamiinejaan vai mikä tuli?
Kuulehan, jos kaikki ottaisivat rokotteet niin korona muuttuisi tavalliseksi nuhayskäksi.
Niin kauan kuin rokottamattomia on, niin teho-osastoille riittää töitä ja veronmaksajille kulunkeja. - Anonyymi
Vihapuhetta!
- Anonyymi
Normaali henkilö sairastaa koronainfektion lievänä kotioloissa. Sairaalahoitoon joutuvat ovat jotenkin jo muutenkin toinen jalka krematorion rappusilla tai geenivirheisiä. Juuri sellaisten poistamiseksi kiinalaiset ovatkin viruksen tuottaneet.
Heidän mukaansa maailmaan mahtuu enemmän kiinalaisia kun huonompia karsitaan pois.- Anonyymi
"Normaali henkilö sairastaa koronainfektion lievänä kotioloissa."
Noin se taitaa olla tilastojen valossa, mutta tuossa on se huono puoli, että pääset tilastoihin vasta sairastettuasi koronan. Jos kuolet, todetaan, että et ollut normaali henkilö.
Ymmärtääkseni ei ole vielä keksitty sellaista lääkärintarkastusta, jolla voitaisiin ennakolta todeta ettei pienintäkään riskiä teholle joutumisesta tai kuolemisesta ole.
Koska en ole toinen jalka krematorion rappusilla, mutta altistavasta geenivirheestä ei ole tietoa, en pistäisi itsekään sellaisesta tarkastuksesta pahakseni, mutta sen keksimistä odotellessa otin rokotteen.
- Anonyymi
Tässä piripiikillä rokotellu itteeni jo useamman vuoden, en siis käytä maskia enää
- Anonyymi
Eli olet mallia minä-minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet mallia minä-minä.
No niitähän nämä. Mitään ei itse olla valmiita asian hyväksi tekemään mutta asian perkelöityessä ollaan kita levällään huutamassa yhteiskuntaa apuun ja maksumieheksi.
- Anonyymi
Valtaosa maapallon väestöstä on rokottamattomia. Ei korona maapallolta häviä, vaikka suomen rokotekattavuus olisi 100%.
- Anonyymi
Mutta suomesta häviää.
- Anonyymi
Kysehän on vakavan sairastumisen torjuminen. On alusta asti sanottu, ettei rokotteiden teho ole 100 %. Niillä torjutaan vakavan sairastumisen uhka. Ei voi mitään jos ei mene selkeä asia kaikilla jakeluun.
- Anonyymi
Mitä noita vapaita rokotusaikoja on vime aikoina ollut, niin nopeasti ne on menneet. Helpolla ei taida sitä rokotusaikaa kuitenkaan saada? Rokotusajan saamiseksi pitänee kuitenkin roikkua aika lailla puhelimessa.
- Anonyymi
Sulla ei siis ole kokemusta, joka tarkoittaa, ettet ole hankkinut rokotusta. Jos kokeilisit niin tietäisit, että kyllä sen ajankin saa, eikä tarvitse olla Einstein.
- Anonyymi
Kuinka pitkäksi aikaa rokote antaa suojan? Koska suojateho alkaa laskea?
- Anonyymi
Nyt kun halukkaat on saaneet rokotukset ja palataan normaaliin kanssakäymiseen, niin eiköhän tuo koronakin leviä deltavariantin vimmalla melko pikaisesti sen lopun väestön läpi, joilla ei vielä tartunnan tuottamaa parasta immuniteettia ole. Muutama rokotevastainen siinä varmaan menehtyy, mutta puolitoista vuottahan tässä jo suojeltiinkin niitä, jotka ovat omasta halustaan riippumatta haavoittuvimpia.
Jos nyt sellainen tutkimustulos tulevaisuudessa saadaankin, että rokotteen suojateho kestää vuoden tms, se ei tarkoita sitä, että vuoden päästä on lockdownit uudestaan päällä. Ei tämä tauti lähde kuin sairastamalla, ja nyt viimein rokotteiden ollessa laajasti saatavilla voidaan viimeinkin antaa mennä kuten Tegnell visioi vuoden 2020 maaliskuussa.
- Anonyymi
Rokotteen antamaan suoja-aikaan ei edes THL osaa sivuillaan antaa vastausta.
- Anonyymi
Rokote suojaa toistaiseksi. Sitten kun sen teho alkaa laskea, niin sitten se alkaa. Varmasti siitä tulee julki myös virallista tutkimustietoa kunhan tiedetään.
Moni rokotettu saa kuitenkin suoja-ajan kuluessakin tartunnan joka antaa suojan näillä näkymin pitemmäksi aikaa, mutta samalla välttää lähes kokonaan riskin joutua sen tapahtuessa teholle. Riittää minulle.
- Anonyymi
Sain toisen rokoteannoksen heinäkuussa. Matka varattuna maaliskuulle. Suojaako rokote vielä? En todennäköisesti saa kolmatta rokotetta, kun en ole riskiryhmää.
- Anonyymi
Tekisi mieli varata matka helmikuulle, mutta enemmän huolettaa nämä poukkoilevat rajoitukset kuin rokotesuojan kestävyys.
- Anonyymi
Minä oon sitä mieltä että jos kakki tulee niin se saa tulla. Samaa mieltä oli myös naapuri ja sitten mentiin laulamaan kakin kanssa.
- Anonyymi
Olette hienoja ihmisiä. Sinä ja naapurisi. Kertakaikkiaan.
- Anonyymi
"Sitä luulee niin yli-ihminen olevansa, että kaikki sairastaa sen lievänä..."
Niinpä niin, ja henki meinasi lähteä...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008274328.html
Ottaakos änkyrät näistä kokemuksen äänistä opikseen?
No ei, siihen ovat ihan liian tyhmiä. - Anonyymi
Lukekaa tämä.
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39 2020.aspx- Anonyymi
Pitkä kirjelmä, mutta enpä tuossa näe muuta kuin hyvän tarkoituksen suojata ihmisiä vaaralliselta taudilta. Tuolla GMO-asialla nyt voidaan saivarrella yhtä paljon kuin ilmastomuutoksella. Rokotekmpanjan lopputulos kuitenkin on toimiva ja antaa hyvän suojan taudin vakavaa muotoa vastan, joka taas helpottaa painetta terveydenhoidossa ja teho-osastoilla.
Muistutukseksi taudin ankaruudesta joensuulainen tapaus:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008274328.html
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822