Onko Toyotan suurin innovaatio

Anonyymi

Rakentaa RAV-4 minkä neliveto ei toimi hybrideissä?
Vai se ettei se pysy tiellä?
Vai olisiko se suurin innovaatio ettei se lämpene kunnolla talvella?
Vai olisiko se tehoa hukkaava eCVT vaihteisto?
Mitä luulette mikä oli Toyotan suurin innovaatio tässä huijausmallissa?

36

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Todellisuudessa Toyota RAV4 on paras nelivetoinen katumaadturi. Hurja myyntimenestys sen kertoo.


    • Anonyymi

      Omituinen vehe, kun ei loikkaa eteenpäin??🤭🤭🤭

    • Anonyymi

      Täällä kolmas kateellinen ilmoittautuu!

      • Anonyymi

        Ei kai Toyotasta kannata kateellinen olla?
        Ei ainakaan sen ostoa voi järkisyillä perustella.
        Mutta jos ei parenpaa osaa valita ni kai silläki ajelee.
        Maksaa vaa ihan liikaa ominaisuuksiin nöhden.
        Jopa Skoda on parempi kuin Tojo.
        Mikä siinä jos ei halua tai halua parenpaa ottaa autoksi.


    • Anonyymi

      Lapsellinen pikkumiesten nillityspaikka täällä?

      Vain Suomessa asuu tällaista "autofantasia" miestä, jotka eivät pääse irti koskaan tästä 1960-luvulta alkaneesta sairaudesta. Japanilainen ei muka osaa autoa valmistaa, vaikka myy kuin häkä, juuri autoja.

      Tämä on ydessä tuon lapsellisen lippalakkimiehen tapa yrittää erottautua, mutta samalla se on jälkijunassa maleksimista. Näitä aina sattuu juuri suomalaiselle. Ei haluta turvavyötä. 16-venttiliset autot ovat paskoja, kuka nyt katalysaattoria autoosa laittaa ja lyijytön hyi hitto!

      Mutta että keskustelu siitä mikä merkki on paras pölynimureissa jatkuu ja jatkuu.

      Vain mies voi olla näin typerä. Nämä tössykät jotka eivät koskaan edes ole ajaneet Toyotaa kiemurtelevat täällä itsekeskeisessä töhnässään. Eivät ymmärrä autoista mitään, mutta kas kun edessä ajaa Toyota merkki, niin jo terävöityy mies. Ei kai nyt sentään japanilainen voi minun edessäni ajaa?? Nyt polkaisen kaasua ja ajan ohi, vaikka hirveä musta savu pakoputkestani ulos lentää ja venttiilit nakuttaa niin vietävästi.

      Pakko päästä ohi, en halua aina jäljessä, juosta en jaksa vaikka maha jo pullottaa vasten rattia. Mutta kun painan kaasua, silloin voin näyttää kaikille kuka olen. Jos keulani on metrin edellä tuota japanilaisen kasaamaa pelttitölkkiä , on päiväni pelastettu.

      Miksi oi miksi se naapurikin osti sen tojotan, vaikka olen sen silmille tätä mustaa savua jo roiskauttanat aamuisin?

      • Olisikin hauska kuulla näiden miespoloisten puhuvan siitä, mikä on heidän juoksukuntonsa?

        Yleensä se heikkokuntoisin kun kilpailee sillä autolla tienpäällä ja pikkuisin mies ostaa suurimman Bemarin!!!


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Olisikin hauska kuulla näiden miespoloisten puhuvan siitä, mikä on heidän juoksukuntonsa?

        Yleensä se heikkokuntoisin kun kilpailee sillä autolla tienpäällä ja pikkuisin mies ostaa suurimman Bemarin!!!

        Onneksi olkoon! Lukemattomien vinoilujesi ansiosta rupean kiusimaan tojoja ihan tarkotuksella. Varokaa isoa pahaa 6-sarjan Bemaria! Se tulee vielä uniinne ja lakananne kastuu silkasta kusesta!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Hait sitten jutun Pietarista???

        Näitä videoita on Youtube täynnä ihan automerkistä piittaamatta. Asella ne tuolla välejä selvittää, olipas kiltti kuski kun kirveellä?

        Yhtä hyvin olisivat voineet istua päinvastoin niissä autoissa!

        Oho,oho! Rommihan ottaa kierroksia ku tojo täkäläisellä motarilla :D

        Siitäkin huolimatta: tuossa jos missä on elävä esimerkki provosoituneesta tojokuskista. Kaljuuntuva barbaarinen kirvestä heilutteleva örkki. Audimies sitä vastoin jämäkän cool ja solakka uraohjus jolla vehkeet pelittää kyytiläisistä päätellen. Kirveellä huitominen se vasta brutaalia ja epäinhimillistä onkin. Kirves kallossa tekee suttuisempaa jälkeä ja pidemmän piinan luotiin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho,oho! Rommihan ottaa kierroksia ku tojo täkäläisellä motarilla :D

        Siitäkin huolimatta: tuossa jos missä on elävä esimerkki provosoituneesta tojokuskista. Kaljuuntuva barbaarinen kirvestä heilutteleva örkki. Audimies sitä vastoin jämäkän cool ja solakka uraohjus jolla vehkeet pelittää kyytiläisistä päätellen. Kirveellä huitominen se vasta brutaalia ja epäinhimillistä onkin. Kirves kallossa tekee suttuisempaa jälkeä ja pidemmän piinan luotiin verrattuna.

        Minäkin kiihotun audimiehistä, terv. Jaakko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho,oho! Rommihan ottaa kierroksia ku tojo täkäläisellä motarilla :D

        Siitäkin huolimatta: tuossa jos missä on elävä esimerkki provosoituneesta tojokuskista. Kaljuuntuva barbaarinen kirvestä heilutteleva örkki. Audimies sitä vastoin jämäkän cool ja solakka uraohjus jolla vehkeet pelittää kyytiläisistä päätellen. Kirveellä huitominen se vasta brutaalia ja epäinhimillistä onkin. Kirves kallossa tekee suttuisempaa jälkeä ja pidemmän piinan luotiin verrattuna.

        Sinun teoriasi mukaan naiset sitten käyttäytyvät barbaarisimmin liikenteessä? Sinulla on edelleen tuo vanha jäsähtänyt käsitys autosta statuksena. Tänään kun kuka vain voi ostaa (kuukausimaksaa) minkä auton tahansa. Koita käsittää, että auto on nyt pölynimuri ja et meni sitäkään ostamaan millään "uraohjus vehkeellä? Vai menetkö?

        Kun vedät sitä imuria letkusta, et ole moksiskaan jos joku toinen vetää sitä imuria perässä eri tavalla tai eri väreissä?

        Jos haluat imagoa autosta, sinun kannattaa ostaa vanha kupalvolkkari tai rättisitikka. Valitettavaa on, että yhä näkee sitä, että liikenteessä "kilpaileva" osoittautuu lihavaksi ylipainoiseksi ja ISO bemarikuski on pikku-ukko.

        Silloin kato se Ego on kovin pieni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon! Lukemattomien vinoilujesi ansiosta rupean kiusimaan tojoja ihan tarkotuksella. Varokaa isoa pahaa 6-sarjan Bemaria! Se tulee vielä uniinne ja lakananne kastuu silkasta kusesta!

        Säälimme sinua pikkumies. Sinun egosi on jatkettu peltilehmällä. Jokainen normaali ihminen voi hankkia autosi, mutta vain pieni vähemmistö saa siitä mitään.

        Et pärjää millään muulla elämän alueella ja siksi olet liikenteessä vihaisena ja toisia häiriköivänä. Miksi joku ajaessaan töistä, harrastuksista tai kyläilyn jälkeen "kilpailee toisen tuntemattoman kanssa"? Ei mitään järkeä.

        Kerro, miksi sitä itse teet?

        Käveletkö myös toisten ohi vain "näyttääksesi jotakin"? Siitäkö saat kiksejä? Huomaatko miten tyhmä olet?


    • Anonyymi

      Lisätään vielä ettei plugin hybrid lämpene -10° pakkasessa sähköllä latauksessa eikä ajon aikana ollenkaan, pelkällä bensalla vain. Autoon pitää asennuttaa saksalainen polttoainekäyttöinen lämmitin jos haluaa tuolla pakkasella lähteä liikkeelle lämpimällä autolla.
      Fakta!

      • Anonyymi

        Voiko lisälämmitintä asentaa niin ettei se sotke auton omia antureita ja anna siten väärää tietoa moottorin ja hybridin ohjauksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko lisälämmitintä asentaa niin ettei se sotke auton omia antureita ja anna siten väärää tietoa moottorin ja hybridin ohjauksella?

        Toyotaan lisälämmitintä ei voi liittää niin, että moottorinohjaus osaisi sen ottaa huomioon. Halpisanturien antama ristiriitainen tieto lämmöstä voi johtaa moottorin käynnistymättömyyteen. Pakokaasupäästöt ainakin tulevat olemaan moninkertaisia.


    • Anonyymi

      Hih hih, miten kainalohiki haisee!

      • No kaikki vieras aina pelottaa, maahanmuuttajat ja japanilaiset autot.

        Sony, Panasonic, Sharp, Canon, Casio, Fujitsu, Hitatci, Nikon, Seiko, Casio, Olympos, niin ei huonoa ajoitus yhdeltä maalta? Tähä kun lisää, Mitsubishi, Yamaha, Honda, Toyota ja BOSS, Pentax, Minolta, Konica, ja monia monia muita.... ja

        https://serviceproekt.ru/fi/biznes/yaponskoe-kachestvo-luchshe-v-mire-yaponskie-brendy-vypuskaemaya-produkciya/

        Jos edes yksi merkki olisi suomalainen, olisimme ylpeitä. WOW!

        Auto on yksi vanhimmista mitä valmistetaan.


      • Anonyymi

        Tuossakin on yksi Toyotan parhaimmista innovaatioista. Maanläheinen hien ja pierun tuoksu tekee autosta kotoisan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossakin on yksi Toyotan parhaimmista innovaatioista. Maanläheinen hien ja pierun tuoksu tekee autosta kotoisan.

        Pierun tuoksu tulee parhaiten lihavasta bemarikuskista joka vaivoin jaksaa nousta autostaan ja hajuistaan.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Pierun tuoksu tulee parhaiten lihavasta bemarikuskista joka vaivoin jaksaa nousta autostaan ja hajuistaan.

        Näinhän se on. Pieru narisee mukavasti bemarin nahkapenkissä. Tosin saksalaisessa laatuautossa tiivis nahkapäällyste suojaa penkin sisuksia pierun hajulta ja tehokas ilmastointi ohjaa pahat hajut kabiinista auton ulkopuolelle kanssaeläjien iloksi. Toisin kuin wokkipannujen kaasuja absorboivissa muovipenkeissä mihin pierun haju jää kummittelemaan ajasta ikuisuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Pieru narisee mukavasti bemarin nahkapenkissä. Tosin saksalaisessa laatuautossa tiivis nahkapäällyste suojaa penkin sisuksia pierun hajulta ja tehokas ilmastointi ohjaa pahat hajut kabiinista auton ulkopuolelle kanssaeläjien iloksi. Toisin kuin wokkipannujen kaasuja absorboivissa muovipenkeissä mihin pierun haju jää kummittelemaan ajasta ikuisuuteen.

        Samalle hajottamolle ne hinataan sinun pierulle haisevat "laatuautosi". Käyppäs Kanrialla kun korona hellittää. Siellä taksi on halpaa kyytiä, mutta katso matkamittareita. Samat kilometrit niin mersulla kuin tojotalla. Kokemusta on ja olen nähnyt useita Corolloja 1,3 miljoonaa kilometriä mittarissa ja sama Mersuilla!

        Itse omistanut ranskalaista, saksalaista, japanilaista ja ruotsalaista automerkkiä, eikä niissä ole muuta eroa kuin hinta. Esim. vuoden 1989 Volvo ja saman vuoden Corolla (joka oli yli puolet halvempi) olivat 10 vuoden kuluttua siinä iskussa, että se Corolla oli yhä nykyaikainen moderni auto, mutta se Volvo vanhanaikanen körmy ja hirveä bensarosvo!

        Tällä tavalla me emme tällä hetkelää tiedä, mikä auto tai merkki pitää pintansa tulevaisuuteen. Nyt varsinkin on ostajalle vaikea päättää auton hankinnasta. Siksi kai lähes kaikki jättää panostamatta pääomaa siihen ja tyytyy rahoitukseen. Sehän on kuin vuokraisi autoa.

        Yritykset eivät enää käytä pääomaa autoon ja se on siirtynyt tavalliselle ihmiselle. Auto on nyt enemmän "kollektiivi", sillä se vaihtaa omistaa elinkaaren aikana. Siksi mm. merkkiuskollisuuus vähenee ja toivon mukaan myös suomalaisten paha tapa (lähinnä lippalakkikansa) pinttyneesti tehdä näitä eroja yhä näihin automerkkeihin.

        Ruotsissa esim Toyota on laatuauto, eikä siellä ole tällaista keskustelua kuin meillä edelleen höpötetään. Automerkitkin ovat jo epäselvä rypäs samaa alustaa ja samoja osia. Elektroniikka ja turvatyynyt, katalysaattorit jne jne lähes kaikki osat valmistaa kohta sama yritys kaikkiin merkkeihin.


      • Anonyymi

        Kyllä se ottaa päähän Toyotan erinomaisuus.


      • No hah hah!

        Tiede ja teknologia

        Japani on yksi maailman johtavista valtioista tieteellisen tutkimuksen, teknologian, konetekniikan ja lääketieteellisen tutkimuksen aloilla. Noin 700 000 tutkijaa jakavat 130 miljardin dollarin suuruisen tutkimukseen ja tuotekehitykseen tarkoitetun budjetin, joka on kolmanneksi suurin maailmassa.[68] Japanilla on ollut merkittävä osuus esimerkiksi elektroniikan, teollisuusrobottien, optiikan, kemikaalien, puolijohteiden ja metallien kehityksessä. Lähes puolet maailman teollisuusroboteista on käytössä Japanissa ja maan teollisuus onkin maailman automatisoiduin.[69] Huomattava osa maailman tärkeimmistä autojen ja puolijohteiden valmistajista on lähtöisin Japanista.

        Japanilla on merkittäviä tavoitteita avaruustutkimuksessa, kuten tukikohdan rakentaminen Kuuhun vuoteen 2030 mennessä.[70] Japanin avaruusjärjestö tekee ilmailu- ja avaruustutkimusta sekä kehittää raketteja ja satelliitteja. Se on rakentanut Kibō-tutkimusmoduulin, joka liitettiin kansainväliseen avaruusasemaan vuosien 2008 ja 2009 aikana.


    • Anonyymi

      Suurin innovaatio on Toyotan erinomainen myyntimenestys!

      • Anonyymi

        Myyntimenestys suomessa. Ei euroopassa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyntimenestys suomessa. Ei euroopassa!!!

        Myyntimenestys myös maailmassa, hippohiihdot jäävät vw ja muille cyrslereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyntimenestys myös maailmassa, hippohiihdot jäävät vw ja muille cyrslereille.

        Toyota, johdata sinä meitä.
        Merkkien merkki tuo uskoville ikuisen onnen, autuuden ja voiton. Mutta voi niitä kurjia uskottomia merkkien merkin kieltäjiä ja pilkkaajia, heidän kohtalonsa on ikuinen kurjuus, hammasten kiristys ja vaikerrus, tulta ja tulikiveä sataa uskottomien päälle kun kurjat vaeltavat synkässä murheen laaksossa.
        Hirmuinen tulee olemaan valitus kun kun väärän merkin valinneet tajuavat erheensä ja ikuisen kadotuksen johon he joutuvat mutta oikean merkin valinneet, he ovat autuaita iänkaikkisesti.


    • Anonyymi

      Uudessa faceliftissä ovikytkimet ovat vakiona valaistut !

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta ilmankin on pärjännyt ja säästää tehtaalta varoja parhaan laadun kehittämiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta ilmankin on pärjännyt ja säästää tehtaalta varoja parhaan laadun kehittämiseen!

        Toyotalla ne rahat menee halpuutuksen kehittämiseen ja epätoivoiseen sähköauton kehittämiseen. Ei ne muilta ostetut autot taida isoa katetta kerryttää?


      • Anonyymi

        Lisää tulipalon aiheuttajia Toyotaan, ei hyvä.


    • Anonyymi

      Tulipalovaara kilpailijoilla, RAV4 kolmantena myynnissä elokuussa.

      • Anonyymi

        Heikosti menee kun ei ole muuta kuin koko maailman suosituin ja ostetuin. VW on sijoittanut pelkästään huijausohjelmiston tuotekehittelyynkin jo ainakin yli 30 miljardia. Onko mikään ihme jos on maailman velkaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikosti menee kun ei ole muuta kuin koko maailman suosituin ja ostetuin. VW on sijoittanut pelkästään huijausohjelmiston tuotekehittelyynkin jo ainakin yli 30 miljardia. Onko mikään ihme jos on maailman velkaisin?

        Laittoi Toyotakin pelkästään Usassa katkeavien autojen hoitoon 34 miljardia ja se on vielä pieni siivu mitä muuta on ollut.
        Mikä sinut laittaa puolustelemaan Toyotaa, tuskin ole myyjä, etkä saa centtiäkään rahaa tuosta "työstä"?
        Poika ei edes ymmärrä mitään yhtiöiden veloista ja varainhoidosta jne.... noloa kun epätoivoisesti jaksat yrittää ja yrittää.
        Olet ilmeisesti pettynyt Toyotaasi todella pahasti ja joudut keksimään perusteluja itsellesi ettet menetä mielenterveyttäsi täysin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

      Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4483
    2. Olit ihan

      Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3248
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

      Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2904
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

      "Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2707
    5. Kaipaamasi miehen nimi?

      Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2630
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

      se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

      Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2547
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

      Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

      TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2085
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

      Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    Aihe