Eläinten vihaajat ovat aloittaneet propagandansa. Kyseessä ovat susien tappamista janoavat. Eläinvihasta puhuminen on sikäli paikallaan, että samat räiskivät vesilintuja ampumisen ilosta, vainajat jäävät ruovikkoihin.
”Susiongelma’ on täysin metsästäjien tekemä. Kohta alaknee hirvenmetsästys ja kaadettujen hirvien perkeet jäävät metsiin. Toissa syksynä niitä oli siirretty jopa lähelle luontopolkua. Näin houkutellaan nälkäiset eläimet pois reviireiltään lähelle asumuksia, ja sitten alkaa huuto ”susivaarasta”.
Oma julmuuden lajinsa on rautapyynti, joka aiheuttaa valtavaa tuskaa eläimille.
Eikä tässä kaikki. Sama porukka, joka tuhosi järviä nin sanottuun maanviljelykseen vaatii raivona järvien palauttamista ”lintujärviksi”. Verta janotaan.
Verta kehiin
Anonyymi
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hukat pois kuka niitä kaipaa ei kukkaan
- Anonyymi
Hukat pois kommentti kertoo tyhjentävästi alueelle jääneestä porukasta kaiken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491