Jokohan korjaisi kaupan ongelmakohdan eli vaihtaisi kaikki työntekijät. Asiakasta pakoilevat, palveluhaluttomat ja sitruunan syöneet hapannaamat. Sitten voisi alkaa asioimaankin kaupassa. Onneksi on Veksin kauppa koskella ja Jyväskylässä kaupat.
K-Rauta kauppias vaihtuu
36
2710
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä henkilökunta on ne vaan pakoilee sinua
- Anonyymi
Taidat olla itse henkilökuntaan kuuluva tai sitten et ole kaupassa käynyt. Kunpa olisikin yhden kokemus tuo aloitus mutta valitettavasti ei ole. Käyn jos on pakko. Tuo paikkahan Byggmax periaatteella, jos tiedät mitä tarvit ja teet ja satut vielä sen löytämään niin homma toimii. Kassalla yleensä on palveleva ihminen. Mutta varsinkin maali ja tapettiosastolla on palvelua turha odottaa.
- Anonyymi
Kyllähän se totta on,että jollei vaihda kaikki työntekijöitä, niin sama kohtalo odottaa. Se alko jo Kaalee aikaa pakoilut ym. No eihän sinne ole pakko mennä vieläkään.
- Anonyymi
On se kumma kun itse saan aina hyvää palvelua köydessäni liekö johtuu siitä kun olen rouva immeinen
- Anonyymi
Mäntän K- rauta on vielä kalliimpi, kuin mitä Jämsässä on.
- Anonyymi
Samat hinnat, ja yhtä luhmut työntekijät. eikä tavarata ole. Tilataan sanovat, ja siihen puolet kuluja.
- Anonyymi
Mitä tänne itket mene sanomaan suoraan jos noin henkeen ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tänne itket mene sanomaan suoraan jos noin henkeen ottaa
Taitaa olla lopputili lähellä, kun noin ravistaa. Taidat olla heikoin lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla lopputili lähellä, kun noin ravistaa. Taidat olla heikoin lenkki.
Heh heh katsos henkilökunta palvelee niitä jotka on mukavia eikä tommosia piipittäjiä
- Anonyymi
On siellä hyviäkin myyjiä. Kiinteistön omistaja... Poika täys nolla.
Muitakin asiakaan välteliöitä on.- Anonyymi
Toivotaan et Hankkia. Piristys.. Heittäs muumiot pihalle..
Heti kun menee... Tulee fiilis Uuno Turhapuro rautakaupiaana..
Tsemppiä Veksille. Asiakaskuntaa on. 👍
- Anonyymi
Näkyy olevan kauppiaille aika "tuulinen"paikka.
Palvelu sitä luokkaa et vältän viimeseen asti menemästä häritsemään henkilökuntaa.
Onneks on Veksi ja Jyväskylä.- Anonyymi
se on kyllä tullu jo selväksi, että sulla on veksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsä on tyhjänpäiväisten nillittäjien ghetto No life...
- Anonyymi
Millaista sen palvelun sitten pitäisi olla? Kai asiakkaalla itsellään on jokin ajatus, mitä hän haluaa. Vai pitäiskö myyjän päättää tapettien kuosit, ruuvien pituudet, porakoneen merkki, puutavaran määrä ja maalin väri?! Ei kai se myyjien vika ole, jos asiakas ei itsekään tiedä, mitä haluaa. Silloin on jopa suotavaa alkaa palvella asiakkaita, joilla on nämä perustiedot kunnossa. Kaikenmoiset haahuilijat vaan hidastaa muiden asiakkaiden asiointia. Kiitos K-raudan myyjät, kun pidätte meidän fiksujen asiakkaiden puolta ja jätätte arpojat arpomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista sen palvelun sitten pitäisi olla? Kai asiakkaalla itsellään on jokin ajatus, mitä hän haluaa. Vai pitäiskö myyjän päättää tapettien kuosit, ruuvien pituudet, porakoneen merkki, puutavaran määrä ja maalin väri?! Ei kai se myyjien vika ole, jos asiakas ei itsekään tiedä, mitä haluaa. Silloin on jopa suotavaa alkaa palvella asiakkaita, joilla on nämä perustiedot kunnossa. Kaikenmoiset haahuilijat vaan hidastaa muiden asiakkaiden asiointia. Kiitos K-raudan myyjät, kun pidätte meidän fiksujen asiakkaiden puolta ja jätätte arpojat arpomaan.
eipä siellä kovinkaan kummoiset myyjät ole olleet kun koko kesänä kertaakaan kyenneet ammattirakentajia palvelemaan.
Vanhusten kanssa kauppaa väkerrettiin pihakukista ja muista Tokmannin valikoimiin luokiteltaviksi olevista tavaroista ,mutta perusrautakaupan teko on unhoittunut.
Jyväskylässä on paljon helpompaa asioida ja samalla reissulla saa kaikki sekä tilauslistan
voi samalla jättää seuraavalle partille eikä tarvitse turhaan kuunnella tilataan jos muistetaan horinoita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä siellä kovinkaan kummoiset myyjät ole olleet kun koko kesänä kertaakaan kyenneet ammattirakentajia palvelemaan.
Vanhusten kanssa kauppaa väkerrettiin pihakukista ja muista Tokmannin valikoimiin luokiteltaviksi olevista tavaroista ,mutta perusrautakaupan teko on unhoittunut.
Jyväskylässä on paljon helpompaa asioida ja samalla reissulla saa kaikki sekä tilauslistan
voi samalla jättää seuraavalle partille eikä tarvitse turhaan kuunnella tilataan jos muistetaan horinoita..Ammattirakentajia. Salli mun nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattirakentajia. Salli mun nauraa.
Tulin vain näin keskellä viikkoa ja keskellä yötä kertomaan että meillä on viikonloppuna harjaskaiset Himoksessa.
Paljullinen kiimaisia naisia ja tarjoilut pelaa.. toisin kun K-raudassa josta emme enää kesän jälkeen ostaneet yhtikäs mitään....
Ken tässä nauraakaan???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattirakentajia. Salli mun nauraa.
Just. Tällä kylällä ei ole sitten ainutta Ammattirakentajaa. Törö-Timpureita kyllä löytyy, ja paketti mersuilla ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Tällä kylällä ei ole sitten ainutta Ammattirakentajaa. Törö-Timpureita kyllä löytyy, ja paketti mersuilla ajaa.
Missä kohtaa se ammattirakentaja väitti olevansa paikkakuntalaisia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veksi palvelee asiakkaansa ja on hyvällä tuulella aina joten asioin kyllä siellä mielummin ja puutavaran hankin koskelta kanssa sinne pamelan puljuun en astu enää ikinä!!
- Anonyymi
Hyvää, asiantuntevaa palvelua olen aina käydessäni saanut. Mistähän noita nillittäjiä sikiää? Kai jämsäläinen elämäntapa.
- Anonyymi
Entinen kauppias lähti etelä suomeen isommille mestoille. Että siinä teille paskapuhujille.
- Anonyymi
Jokos uusi yrittäjä pyörittää Salmista.
- Anonyymi
Paikalliset ei kykene arvosteluun kun eivät käy muualla eivätkä siten tiedä paremmasta, tämä on havaittu kerta toisensa jälkeen.
- Anonyymi
1kpl ulkovuori panelia luki netissä, ja lopettava myynny tikkunsa. Ei tehjä sit mitään.
- Anonyymi
Ja mitähän yritit sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän yritit sanoo?
Kauppiaalla huonosti puutavaraa varastossa, jopa yleisimpiä kuten juuri paneeleita.
- Anonyymi
K raudasta tilattava kaikki, Pamela lyö portit kiinni. Ekmannille en mene. Onko tällä myllymäen porukoilla hyllyssä kampetta. Pitäsköhän ostaa se kärpän pulju, kyllä rahoja olis, mut ei jaksa itte myyä ja vellata niitä tikkuja. Ei tainnu olla siitä salmisten vetelästä työ ukostakaa jatkajaks. Vähän kuullu kyllä hujuja että paikallinen tulis siihe, mut noinkohan.
- Anonyymi
Ei sieltä ennää mittään osteta siis Jämpsän K-raudasta..
Meinas kesällä työmaat kaatua sakoille kun joku vetelys "palvelu"tiskin takana ei ollut vienyt tilausta eteenpäin..
Tästäkin syytti poikaa..
Paljon varmempaa tilata Tourulasta ja noutaa omalla autolla tai ottaa työmaakuljetuksena jos enempi pitkää tavaraa kyydissä.. Toimitukset pelaa tavaraa on hyllyissä eikä luppotunteja tarvitse kärsiä joita Jämpsän oma K-rauta saa aina runsain mitoin aikaiseksi..
- Anonyymi
Missään muussa liikkeessä, ei minkään alan, en ole kuullut että myyjä sanoo ettei hänen edes tarttis palvella tässä vieraalla osastolla. Uskomatonta menoa.
- Anonyymi
Joo ei tuontasoisilla myyjillä pärjää ..
Palveluhalukkuutta ja asiantuntemusta ei löydy.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tuontasoisilla myyjillä pärjää ..
Palveluhalukkuutta ja asiantuntemusta ei löydy..No ei kumpaakaan!!
- Anonyymi
Keväällä taas Inventaario, kun kauppias vaihtuu. Mäntässä on sama touhu, ja jatkuu vaikka tämä uusi kauppias sinnekkin pyrkii. Salminen taitaa lyödä Syttymäessä portit kiinni, onhan ne jo kauan siinnä ollut ja melko joka pvä. Eiköhän he ole eläke päivät ansainnut.
- Anonyymi
Nyt kun joku viimeisen päälle kauppamies ostaa Salamisen, niin saa k-rauta naulata ovet kiinni pysyvästi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun joku viimeisen päälle kauppamies ostaa Salamisen, niin saa k-rauta naulata ovet kiinni pysyvästi!
Mitäs se paikka siihen vaikuttaa. Salmiset vaan osasi tehdä kauppaa. Sinne kohteelle on semmonen nousu jotta ei tahdo isolla autolla päästä mitenkään liukkailla. Joka talvi rekat ojassa siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403