Media sensuuri jatkuu. Yle vahvasti mukana

Anonyymi

Eilen sain jälleen tuta Ylen sensuuria. Pitkässä korona viestiketjussa kritisoin voimakkaasti Korona passia. Ensin mielipiteeni oli julkaistu, jonka jälkeen se oli vedetty pois.
Itsellä tuollainen raukkamainen sensurointi aiheuttaa vain sen että jaan mielipiteeni muissa kanavissa. Mutta olisiko liikaa se pyyntö että verovaroin rahoitetussa palvelussa saisi äänensä kuuluviin. Vai onko kenties jotenkin arkoja aiheita nämä rokotus passi-asiat? Yleltä eivät tunnetusti aiheeseen vastaa. Veronmaksuhalukkuus ei tästä nouse. Ikävä ettei Yle veroa noin vain vältellä.

Suomessa valmisteilla oleva rokote passi on aidosti kansakuntaa jakava ja erittäin kyseenalainen. Maamme on yhä enenevissä määrin muuttumassa autoritaariseen suuntaan. Hivuttamalla kansalaisoikeuksia poljetaan. Tämä kaikki tehdään niin varoen ja hitaasti ettei kansa vain huomaisi asiaa. Ei hyvää heilu. Valmistautuminen vaikeisiin aikoihin kannattaa aloittaa nyt, muodossa tai toisessa.

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen koronakriisin myötä menettänyt uskoni sekä Suomen demokratiaan että suomalaiseen mediaan. Nämä ovat isoja asioita - isoja menetyksiä.

• Anonyymi

Koronapassista on turhaa enää sauhuta, juna meni jo. Vaikka hallitus valmistelee sitä, se ei enää tule käyttöön tarpeettomana. Mutta onpahan säädökset valmiina jos joskus tulevaisuudessa sellaista tarvittaisiinkin. Monet ravintolanpitäjät ja suurien tapahtumien järjestäjät olisivat kaivanneet sitä jo kuukausia sitten jotta olisivat voineet avata oviaan vapaammin.

• Anonyymi

Koko korona passi on niin kutsuttu pandoran lipas. Erittäin vaarallinen hanke. Ei mitään tekemistä terveyden tai ihmisoikeuksien kanssa. Siinä alkaa hiljalleen hymyt hyytyä kun huomaamme elävämme diktatuurisen hallinnon alla. Silloin on taatusti tuollaisille passille monenlaista käyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe