Media sensuuri jatkuu. Yle vahvasti mukana

Anonyymi

Eilen sain jälleen tuta Ylen sensuuria. Pitkässä korona viestiketjussa kritisoin voimakkaasti Korona passia. Ensin mielipiteeni oli julkaistu, jonka jälkeen se oli vedetty pois.
Itsellä tuollainen raukkamainen sensurointi aiheuttaa vain sen että jaan mielipiteeni muissa kanavissa. Mutta olisiko liikaa se pyyntö että verovaroin rahoitetussa palvelussa saisi äänensä kuuluviin. Vai onko kenties jotenkin arkoja aiheita nämä rokotus passi-asiat? Yleltä eivät tunnetusti aiheeseen vastaa. Veronmaksuhalukkuus ei tästä nouse. Ikävä ettei Yle veroa noin vain vältellä.

Suomessa valmisteilla oleva rokote passi on aidosti kansakuntaa jakava ja erittäin kyseenalainen. Maamme on yhä enenevissä määrin muuttumassa autoritaariseen suuntaan. Hivuttamalla kansalaisoikeuksia poljetaan. Tämä kaikki tehdään niin varoen ja hitaasti ettei kansa vain huomaisi asiaa. Ei hyvää heilu. Valmistautuminen vaikeisiin aikoihin kannattaa aloittaa nyt, muodossa tai toisessa.

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen koronakriisin myötä menettänyt uskoni sekä Suomen demokratiaan että suomalaiseen mediaan. Nämä ovat isoja asioita - isoja menetyksiä.

• Anonyymi

Koronapassista on turhaa enää sauhuta, juna meni jo. Vaikka hallitus valmistelee sitä, se ei enää tule käyttöön tarpeettomana. Mutta onpahan säädökset valmiina jos joskus tulevaisuudessa sellaista tarvittaisiinkin. Monet ravintolanpitäjät ja suurien tapahtumien järjestäjät olisivat kaivanneet sitä jo kuukausia sitten jotta olisivat voineet avata oviaan vapaammin.

• Anonyymi

Koko korona passi on niin kutsuttu pandoran lipas. Erittäin vaarallinen hanke. Ei mitään tekemistä terveyden tai ihmisoikeuksien kanssa. Siinä alkaa hiljalleen hymyt hyytyä kun huomaamme elävämme diktatuurisen hallinnon alla. Silloin on taatusti tuollaisille passille monenlaista käyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8348
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3272
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      155
      1085
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      726
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      682
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      643
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      623
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe