Laittaako ajattelemaan?

Anonyymi

"Mm. Pirkanmaan sairaanhoitopiirissä on yhä 100 000 ihmistä, jotka eivät ole ottaneet koronarokotteen ensimmäistäkään annosta. Luku tarkoittaa viidesosaa kaikista sairaanhoitopiirin alueella asuvista yli 12-vuotiaista.
– Kun yhteiskuntaa avataan, heistä jokainen tulee kohtaamaan koronaviruksen, elleivät he täysin eristäydy yhteiskunnasta, sanoo Tampereen yliopistollisen sairaalan Taysin infektioyksikön ylilääkäri Jaana Syrjänen."

Jotkut uskovat mieluummin mitä hulluimpiin salaliittoteorioihin kuin esim. tuollaisiin lausuntoihin jä jättävät rokotteen ottamatta. Minusta se on edesvastuutonta toimintaa.

10

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö rokote sitten suojaa rokottamattomien mahdollisesti levittämältä tartunnalta?

      • Kaikki kai levittävät, myös rokotetut.


      • Anonyymi
        RempseäSOTILAS kirjoitti:

        Kaikki kai levittävät, myös rokotetut.

        Kaikki levittää, rokottamattomiin tarttuu? Miten se rokotettuun sitten on tarttunut, jos sekin levittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki levittää, rokottamattomiin tarttuu? Miten se rokotettuun sitten on tarttunut, jos sekin levittää?

        Se on rokotetussa jo valmiina.


      • Anonyymi
        RempseäSOTILAS kirjoitti:

        Se on rokotetussa jo valmiina.

        Siis jos ottaa rokotteen, koronatesti näyttää sen jälkeen positiivista? Vaikka ennen rokotusta näyttäisi negatiivista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki levittää, rokottamattomiin tarttuu? Miten se rokotettuun sitten on tarttunut, jos sekin levittää?

        Korona voi kyllä tarttua rokotettuunkin. Onhan uutisoitu jopa sellaisista rokotetuista, jotka ovat sairastuneet. Monikymmenkertaisesti on kuitenkin sellaisia rokotettuja, joille koronavirustartunta ei aiheuta sairauden oireita, mutta viruksia heissäkin voi olla. Eihän rokotettu ihminen missään virukset ulkopuolelle jättävässä vakuumipakkauksessa elä.


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Korona voi kyllä tarttua rokotettuunkin. Onhan uutisoitu jopa sellaisista rokotetuista, jotka ovat sairastuneet. Monikymmenkertaisesti on kuitenkin sellaisia rokotettuja, joille koronavirustartunta ei aiheuta sairauden oireita, mutta viruksia heissäkin voi olla. Eihän rokotettu ihminen missään virukset ulkopuolelle jättävässä vakuumipakkauksessa elä.

        Koronalta välttyy terveellisillä elämän tavoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronalta välttyy terveellisillä elämän tavoilla.

        Ja ennen kaikkea pesemällä käsiä, käyttämällä maskia, pitämällä kahden metrin turvavälin toisiin ihmisiin, kun on pakko lähteä kotoaan ihmisten ilmoille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe