Jatketaanko samasta aiheesta? Minun piti poistua menoilleni ja nettiyhteys lakkasi toimimasta, en saanut sinulle vastattua. Kopion jopa kommentin omalle koneelleni.
Mihin Aladdinin aiempi aloitus hävisi? Kuka poisti? Miksi poisti?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä vastaukseni siihen aiempaan keskusteluun johonkin kommenttiisi, jota en pystynyt lähettämään.
En minäkään halua, että se huomio tulisi ensisijaisesti ulkoisista asioista vaan sisäisistä asioista. Tiedän, että olen älykäs, lahjakas, hauska ja huumorintajuinen sekä hyvää seuraa. Minulla on vahva arvopohja ja kykenen ja haluan pitkään ja uskolliseen suhteeseen. Olen päämäärätietoinen, sitkeä ja ehkä vähän kunnianhimoinenkin mutta se ei kuitenkaan ohjaa toimintaani. Minussa on paljon hyviä sisäisiä ominaisuuksia ja toki etsin sellaista, joka arvostaa niitä ja jossa on myös niitä.
En todellakaan miesten vuoksi meikkaa tai laittaudu, jos en oikeasti halua. Toisten huomioimista voi olla myös se, että laittautuu sillä tavalla, että se itselleen luontevaa eikä tapahdu pakosta. Jos haluan kulkea pieruntuoksuisissa legginsseissä, myös kuljen (ainakin kotona), eikä se välttämättä kovin seksikästä kaikkien mielestä ole. Minua ärsyttää naisen yliseksualisoiminen ja -roolittaminen tiettyyn muottiin. Pidän silti vaatteista, kengistä ja kaikesta muusta, mistä nyt moni naisista usein pitää. Pidän niistä ja hankin ja käytän niitä, olipa miestä tai ei. Rakastan myös sitä ulkoista kauneutta ympärillä. Ulkoisen kauneuden arvostaminen ei ole väärin.
Se, että joku ei ole ulkoisesti kaunis, ei tarkoita sitä, ettei joku voisi olla sisäisesti kaunis. Se, että joku on ulkoisesti kaunis, ei tarkoita automaattisesti sitä, että hän olisi myös sisäisesti kaunis. Toisaalta ulkoisesti "rumakaan" tai ei-fyysisesti-viehättäväkään ei ole automaattisesti sisäisesti aina kaunis vaan voi omata myös todella vastenmielisen sisimmän ja toisaalta niin voi ulkoisesti kauniskin. Toiset toki voi olla sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniita, toiset sekä ulkoisesti että sisäisesti vastenmielisiä. Ulkoisesti kaunis voi olla ruma ja vastenmielinen sisältä ja ei-fyysisesti-viehättävä voi olla todella kaunis sisältä.- Anonyymi
Oho, pitää hetki sulatella. :D
Miten puran ja vastaan.
Ensinnäkin hienoa, että arvostat itseäsi ja uskallat ääneen sanoa sen.
"Jos haluan kulkea pieruntuoksuisissa legginsseissä, myös kuljen"
-Hahhahhaa, nyt repesin. Kuule, ennen kun vaihdoin vaatteet miesten vaatteisiin, minäkin kuljin jatkuvasti leggareissa ja tunikoissa. :D
Ne on oikein jees. Pierulla ja ilman.
Eipä tuohon ole lisättävää. Asiaa. :)
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, pitää hetki sulatella. :D
Miten puran ja vastaan.
Ensinnäkin hienoa, että arvostat itseäsi ja uskallat ääneen sanoa sen.
"Jos haluan kulkea pieruntuoksuisissa legginsseissä, myös kuljen"
-Hahhahhaa, nyt repesin. Kuule, ennen kun vaihdoin vaatteet miesten vaatteisiin, minäkin kuljin jatkuvasti leggareissa ja tunikoissa. :D
Ne on oikein jees. Pierulla ja ilman.
Eipä tuohon ole lisättävää. Asiaa. :)
🧞♂️;OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;D
- Anonyymi
Viimeisessä kappaleessa esiintyy sana kaunis 9 kertaa, ulkoisesti 7 kertaa, sisäinen 7 kertaa.
- Anonyymi
Kuka jaksoi tsoorin lukea.ei kukaan💩
- Anonyymi
Ai minkä? Ai tuon pitkän kommenttini vai sen edellisen ketjun, jonka joku poisti/poistatti?
- Anonyymi
Missä keskustelukumppani luuhaa? ;)
- Anonyymi
Luuhasin sinkuissa. :)
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuhasin sinkuissa. :)
🧞♂️No kiva, että tulit. Kuis hurisee? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva, että tulit. Kuis hurisee? :)
Tulin, kun kyllästyin jankkaamaan. :)
Tänään olen pääosin lorvinut koko päivän. Jaano kyllä mä siivosin lattiat tänään, moppasinkin. Pyykkihuoltoa ja lasten kyyditsemistä. Kohta lupasin laittaa nuoremmalle lapselle pään täyteen pikkulettejä. Aamulla on sitten söpöt laineet. :)
Entäpä sulla? :)
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin, kun kyllästyin jankkaamaan. :)
Tänään olen pääosin lorvinut koko päivän. Jaano kyllä mä siivosin lattiat tänään, moppasinkin. Pyykkihuoltoa ja lasten kyyditsemistä. Kohta lupasin laittaa nuoremmalle lapselle pään täyteen pikkulettejä. Aamulla on sitten söpöt laineet. :)
Entäpä sulla? :)
🧞♂️Ahkera typykkä! :)
Lounastin ulkona hyvässä seurassa, siksi piti poistua. Kävin katsomassa taidetta sen jälkeen. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahkera typykkä! :)
Lounastin ulkona hyvässä seurassa, siksi piti poistua. Kävin katsomassa taidetta sen jälkeen. :)Noo, typykästä tiedä mutta mää. :)
Mitäs söit lounaaksi? En yhtään utelias. :')
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, typykästä tiedä mutta mää. :)
Mitäs söit lounaaksi? En yhtään utelias. :')
🧞♂️Siellä oli buffet, hyvin runsas sellainen. Kaupungin parhaaksi valittu monta kertaa. Siellä oli vaikka mitä tarjolla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä oli buffet, hyvin runsas sellainen. Kaupungin parhaaksi valittu monta kertaa. Siellä oli vaikka mitä tarjolla. :)
Nyt tulee nälkä, kun kuvittelee kaikkea hyvää tuoksuineen buffetpöytään, niukasti syönyt taas tänäänkin. Perso hyvälle ruoalle. :P''
Käväsen tekemässä ne pikkuletit. :)
🧞♂️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096983- 954481
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524177- 513578
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493577- 1923535
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 672804
- 492579
- 131944