alueuutisissa juri sanottiin, että siellä Kuopiossa eivät yliopisto-opiskelijat osaa oikein mennä Kuopio-hallille koronarokotuksiin. eikös se ole melkein vieressä ja opiskelijoiden luulisi olevan sitä maamme älykkäintä osaa. Mutta ei, kampukselle pitäisi rokotukset saada kun ei Kuopio-halli löydy.
Alue-uutisista juuri kuulin...
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli on internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.
Netiketti suosittelee olemaan ruokkimatta trollia. Tämä tarkoittaa käytännössä trollin jättämistä omaan arvoonsa ja suhtautumista trollaaviin viesteihin tai viestiketjuihin ikään kuin niitä ei olisi koskaan kirjoitettukaan. Tämä on usein vaikeaa, sillä muutaman ihmisen trollaantuminen saattaa aiheuttaa trollaustarkoituksessa aloitetun keskustelun laajenemisen tai olemassa olevan keskustelun väärille urille ajautumisen.- Anonyymi
Tuhansien aiheiden tyyppi taas huolissaan vaikka ei ole edes täältä päinkään!
- Anonyymi
Itse asia jää nyt aloittajan arvostelemisen varjoon. Onko jotenkin ylivoimaista löytää kampukselta Kuopio-hallille?
- Anonyymi
Eehän se nyt iha ylvoemastakkaa oo vuan ku opiskelijoehen kulukureetti ee ihan satu Kuopijohallin nurkalta kulukemmaa ni ee sitä jaksa asijaksseen lähttee sinne rokotusta suammaan:D Harjotustyöt ja tentittii paennaa piälle:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eehän se nyt iha ylvoemastakkaa oo vuan ku opiskelijoehen kulukureetti ee ihan satu Kuopijohallin nurkalta kulukemmaa ni ee sitä jaksa asijaksseen lähttee sinne rokotusta suammaan:D Harjotustyöt ja tentittii paennaa piälle:D
Haalarikekkereissä voi kyllä pyöriä ympäriinsä hirmulösseissä tenttien häiritsemättä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832