Tämän päivän Keskisuomalaisessa oli että tehovalvonta paljasti lähes puokella taksiyrittäjistä laiminlyöntejä..myyntejä ei kirjattuna? No eipä oo yllätys tälläkään paikkakunnalla kun kuittia ei saa vaikka pyytää..??
Ei kuittia.
8
1527
Vastaukset
- Anonyymi
Taidatkin siis ajella vain pimeillä takseilla...
- Anonyymi
Onko Konnevedellä takseja ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Konnevedellä takseja ??
MINÄ iha ite näin ,koolun pihassa ol 2 taksia kerran.
- Anonyymi
Konnaveellä on semmonen ns.taxiyrittäjä, uusimpia ehkäpä..puhuu asiakkaille paskaa toisista taksikuskeista.
On valitettavasti "paremmista" piireistä tullut...
No, onhan hän "kuningassukua"...joku saattaa tunnistaakin..
Että kateus, se ei ole pikkukylällämme täällä lainkaan katoava kansanperinne, vaan jatkaa kulkuaan. - Anonyymi
Onneks Jaska Jokunen ei oo viime aikoina enää kytännyt linkkibaarissa..😅
- Anonyymi
Kuka oli J.Jokinen,varmaan arvonsa tunteva iso herra.
- Anonyymi
Minä sain ihanan kyydin terveysasioissa, sain avautua ja purkaa patoutuneet huoleni kuljettajaan. Olen ainakin tyytyväinen että kyyti kulkee. Taksikuskillahan on vaitiolovelvollisuus, siihen luotan. Taksissa tapahtuneet asiat jäävät sinne. Autonkuljettaja olisi maksanut minulle, mutta kieltäydyin toki kohteliaasti. tulipa hänenkin tarpeensa tyydytettyä. Niin vaille kontaktia on Korona eristänyt.
- Anonyymi
Eikö sinulla ollut vastata niin isosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189