Haminan lidl

Anonyymi

Lopetin lidlissä asioinnin!!! Lidlin tyyli on kuin suoraan vanhasta neukkulasta, asiakkaita jonotetaa yleensä yhdellä kassalla ja jonon ollessa lähes takaseinällä kuulutetaan jonkin toisen kassan avautuvan, mutta ei,että joskus vartin päästä ja taas ihmiset odottelee naama punaisena milloinka kassaneiti, tai juippi joutaisi muista hommista kassalle. ei ne lidlin "moiveet" niin kaksisia ole, että kannattaisi aikaa tuhlata jonotteluun ja nyt ne suuressa "viisaudessa" keksi vielä ruveta ratsastamaan ilmastomuutoksella , hiilineutraali muka vuoden sisällä, voi hevon vittu! ja näitä mainoskikkoja joku vielä uskoo ja siunailee,että ovatpas edistyksellisiä, paskanmarjat! Kavereristani moni muukin on ruvennut ajamaan kyseisen puljun ohi.

16

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, kaukana saksalaisesta tarkkuudesta!!

    • Anonyymi

      menes karhulan lidliin....epäsiisti ja käytävät tukkeessa tavarakärryistä.

    • Anonyymi

      Onhan teillä S-Marketit. Ainahan sinne voi palata. Minä pysyn Lidl asiakkaana ja joku jonkun muun liikkeen. valinnanvaraa löytyy

    • Anonyymi

      Hyvä juttu niin ei tarvitse jonottaa niin pitkää kun et ole jonon tukkeena haisemassa😂

    • Anonyymi

      Ei sulla ole kavereita.

    • Anonyymi

      Sutela muuten hyvä, mutta kaupan avaaminen myöhästyy aamuisin noin 2-3minuutilla. Melkein joka aamu.

      • Anonyymi

        Piti aueta 8.00, mutta meni hieman pitkäksi tälläkin kertaa. Alna muutaman minuutin heitto, ihan aina. Puhun siis Sutelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti aueta 8.00, mutta meni hieman pitkäksi tälläkin kertaa. Alna muutaman minuutin heitto, ihan aina. Puhun siis Sutelasta.

        Sama ongelma oli aikoinaan Karhulassa. Nyt en tiedä siitä onko asia korjattu.
        Sutelassa vielä ongelmia, ovien aukaisussa sovittuun aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ongelma oli aikoinaan Karhulassa. Nyt en tiedä siitä onko asia korjattu.
        Sutelassa vielä ongelmia, ovien aukaisussa sovittuun aikaan.

        Kyse on muutamasta minuutista, kellään ei ole niin kiire kauppa-asioille.
        Olen jo aikoinaan Karhulassa tottunut keskimäärin 3min viiveeseen .


    • Anonyymi

      Vaalimaan Lidlissä menee, kuin strömsöössä, kaikki pelaa, siirtykää tänne asioimaan, ei oo ruuhkia😁😁

    • Anonyymi

      Vaikka Vaalimaa ei ole vielä kunnolla aukikaan niin venäjä tuntuu olevan valtakielenä Haminan Liiterissä.

      • Anonyymi

        Sutelan aukiolo ihmetyttää. Esimiehenä puuttuisin asiaan.


    • Anonyymi

      Aloituksen tekijä, oletko huomannut kuinka monta ihmistä on kerrallaan työvuorossa? Henkilöstömitoitus on todella minimissä, minusta epäinhimillisen alhainen. Ei ole myyjien vika että jonoa kertyy, kun tyhjästä on paha nyhjästä. Kun kassajono yltää maitohyllyjen luo, niin samaan aikaan yksi myyjä on kassalla, toinen yrittää sinne päästä Kunhan selittää eka hankalalle asiakkaalle miksi alennussuklaa on loppu, jota sitten pitää hakea takahuoneesta lisää, heti kun on ehtinyt hoitaa pullonpalautuskoneet kuntoon. Raakaa touhua ruuhka-aikana, kun mitoitukset eivät kohtaa asiakasmäärää. Puhumattakaan tilanteesta jos joku on sairaana eikä löydy tuuraajaa. Joten sillä aikaa kun sinä lopetat Lidlissä asioinnin, minä nautin yhtä asiakasta lyhyemmästä jonosta.

    • Anonyymi

      Käyn paljon lidl,vaalimaa,lpr.mustola,myllymäki.Ei kyllä jonoja oikestaan koskaan.Siistit kaupat,ei moitittavaa.

    • Anonyymi

      Saman jutun huomasin kun olin ostamassa kesäkurpitsaa, kortonkeja ja kookosrasvaa että olipa isot jonot

    • Anonyymi

      Ikävä oli huomata Haminan Lidlissä eräs kassanhoitaja maksattaa omat ostokset asiakkaalla 20 euron ostoksissa oli liikaa 5-6 euroa kassa heitti kuitin roskiin ei kysellyt tarvitseeko,no täytyypä pitää silmä tarkkana seuraavan kerran

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe