YLE uutiset 20.30

Anonyymi

Mikä helvetti siinä on että pitää pelotella vanhija ja heikkoja ihmisiä sillä kuinka jossain Ranskassa tai Italiassa jengi laitetaan lomalle ilman palkkaa? Italiassa ja Ranskassa jengi popsii koko ajan antibiootteja milloin mihinkin. Itse vältän niitä ja syön jos ei muuten auta sairauteen.
Tälläkin halutaan vain että ihmiset ottaisivat rokotteen. Mitenköhän lopulta käy kun huomataan mikä on homman nimi ja aletaan vaatia selityksiä?
YLE, kerro rokotehaittojen saajista, olisi hieman tasapuolisempaa. Ai niin, ettehän te voi, koska rahahanat katkeaa ja maine mustataan.

2

183

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha luulla että kertovat tasapuolisesti. Heidän a studionsakin on samanmielisten kerho jossa ollaan väittelevinään. Samat naamat siellä pyörii. Toisenlaisia näkökantoja esittävät hoidetaan sivuun ja heille on osansa enää vain token tubessa. Yleen en luota enää koskaa

• Anonyymi

Vanhat ja heikot eivät käy enää töissä, he ovat eläkkeellä eikä heitä haittaa mitenkään vaikka Suomessakin vaadittaisiin. Rokotukset he ovat jo hakeneet koska ovat järkeviä ja haluavat ettei korona tartu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe