Katselin Nightwish Family tekemää haastattelua Henk Poortista.
Haastattelija kysyi suoraan, aikooko Henk esiintyä lavalla Nightwish on kanssa.
Mies meni hiukan vaikean näköiseksi ja katseli pilviin päin. Vastasi sitten ympäripyöreästi tyylin .." you never know. It's possible f it is possible.."
Luulen että mies tullaan piakkoin näkemään joissain konserteissa Marcon tilalla.
Mikä on hieno juttu!
Nightwishin esitykset uupuvat nyt vahvaa miesääntä.
Henk Poort korvaamassa Marcoa
4
644
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ehkä Hollannissa muodon vuoksi, mutta yleensä ottaen en jaksa innostua. Taustat hoituvat kyllä, kun Jukan eteen asennetaan mikkiteline. Troy saisi minun puolestani eläköityä, sillä kielensä ei taivu oikein humppaveikkoihinkaan.:)
- Anonyymi
En usko.
Ennemminkin tuo kielii siitä, että edes sitä kertaesiintymistä Nightwishin kanssa ei ole sovittu. Floor on varmaan asiasta puhunut Henkin kanssa, mutta Floor ei varmaan voi koko porukan puolesta luvata.
Ehkä siellon neuvottelut kesken. Onko Henk kallis mies? Se kai on aika suosittu Hollannissa, jossa tietysti on paljon Suomea isommat musiikkimarkkinat, ainakin Henkin tyyppiselle artistille...
Vakkariksi Niggtwishiin tulee joku, joka on hevimetallimiehiä. Mutta kuka? - Anonyymi
Luulempa että Hollannin keikoilla Henkka vetää Phanton of the Operan Nightwishin kanssa ihan mielenkiinnon vuoksi. 17 000 yleisön edessä metallibändi takana on varmaan sellainen kokemus Henkalle että jos kutsu käy niin varmasti tarttuu kiinni. Jos tutustuu vaikka Wikipedian kautta Henkan uraan niin ei hän mikään tähti ole. Varmasti nimi tunnetaan Hollannissa mutta ei sen ihmeellisenpää.
- Anonyymi
Marko koolla nykyään, muutes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398