Katselin Nightwish Family tekemää haastattelua Henk Poortista.
Haastattelija kysyi suoraan, aikooko Henk esiintyä lavalla Nightwish on kanssa.
Mies meni hiukan vaikean näköiseksi ja katseli pilviin päin. Vastasi sitten ympäripyöreästi tyylin .." you never know. It's possible f it is possible.."
Luulen että mies tullaan piakkoin näkemään joissain konserteissa Marcon tilalla.
Mikä on hieno juttu!
Nightwishin esitykset uupuvat nyt vahvaa miesääntä.
Henk Poort korvaamassa Marcoa
4
550
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä Hollannissa muodon vuoksi, mutta yleensä ottaen en jaksa innostua. Taustat hoituvat kyllä, kun Jukan eteen asennetaan mikkiteline. Troy saisi minun puolestani eläköityä, sillä kielensä ei taivu oikein humppaveikkoihinkaan.:)
- Anonyymi
En usko.
Ennemminkin tuo kielii siitä, että edes sitä kertaesiintymistä Nightwishin kanssa ei ole sovittu. Floor on varmaan asiasta puhunut Henkin kanssa, mutta Floor ei varmaan voi koko porukan puolesta luvata.
Ehkä siellon neuvottelut kesken. Onko Henk kallis mies? Se kai on aika suosittu Hollannissa, jossa tietysti on paljon Suomea isommat musiikkimarkkinat, ainakin Henkin tyyppiselle artistille...
Vakkariksi Niggtwishiin tulee joku, joka on hevimetallimiehiä. Mutta kuka? - Anonyymi
Luulempa että Hollannin keikoilla Henkka vetää Phanton of the Operan Nightwishin kanssa ihan mielenkiinnon vuoksi. 17 000 yleisön edessä metallibändi takana on varmaan sellainen kokemus Henkalle että jos kutsu käy niin varmasti tarttuu kiinni. Jos tutustuu vaikka Wikipedian kautta Henkan uraan niin ei hän mikään tähti ole. Varmasti nimi tunnetaan Hollannissa mutta ei sen ihmeellisenpää.
- Anonyymi
Marko koolla nykyään, muutes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682