Blörö riipaisee tänään kännit

Anonyymi

Joka viikonloppuinen bailuu alkaa...

35

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka maksaa?

• Anonyymi

Sekös sua harmittaa, kun sulla ei varaa ryypätä, vaikka mieli tekisi😄

• Anonyymi

Ei harmita. Popparit on jo tulilla. Kunnon kännishow nyt pystyyn, pellepariskunta 🍿🤡🤡

• Anonyymi

Ja milloin näit viimeksi hänet kännissä? Drinkkejä voi ottaa olematta kännissä, mutta se varmaan on mm. sinulle ihan outo asia. Hyvin kun ruokailee samalla, niin ei mitään vaikutusta ruokajuomilla.

• Anonyymi

Miksi Sohva ryyppää niin usein?

• Anonyymi

Onneton elämä, onneton ihminen. Ei materia eikä logot tuo onnea.

• Anonyymi

Entäpä jos Sofia viettää kotiviikonlopun ja katsoo telkkaria illalla, silloin alkaa kauhea poru, kun aina kierii lakanoissa :D
      Sofia sitä, Sofia tätä.
      Ihana tuo Sofia, kun pyörii kaikkien mielessä jatkuvasti.
      Suomen kaunein nainen.

• Anonyymi

Sofialla ei ole omaa kotia. Loisii toisten nurkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koditon kiertolainen. Lokki. Vätys. Ulosoton kanta-asiakas. Laiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suku on ylpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksee avoimesti, Nordean pk, ja kela kortti , Luis vittunin laukussa, pitkin katuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla on oma koti Stefanin kanssa. Hieno lukaali onkin hienolla paikalla, käykö kateeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koeta ryhdistäytyä, jospa vielä tuolta ylös nousisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koeta ryhdistäytyä, jospa vielä tuolta ylös nousisit.

Sofialleko puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialleko puhut?

Tuskinpa Sofia tuota viesti kirjoitti, johon vastaus on. Missä järkesi on?

• Anonyymi

Tylsä Sofia. Joko ryyppää tai nukkuu... Missä oikea normaali elämä?

• Anonyymi

Saako aloittaja sitä läskipersrttään ylös sohvalta. Päivän reitti on sänky, sohva, sänky, päivän tähtihetket JULKKISJUORU PALSTA! KÄY kävelyllä joskus, saat vähän sisältöä elämääsi! Tulee hapenpuute, kun sohvalla vietät 24/7 palstan parissa. Ota Sofiasta mallia, ja ulkoile. Mm mestari Sofia👍

• Anonyymi

Nuo ovat menetettyä sakkia jo. Eivät yllä millään tavoin Sofian tasolle ja siksi käyttävät elämänsä Sofian kadehtimiseen. Voi raukat, ei muuta voi sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat menetettyä sakkia jo. Eivät yllä millään tavoin Sofian tasolle ja siksi käyttävät elämänsä Sofian kadehtimiseen. Voi raukat, ei muuta voi sanoa.

Ja jälleen kerran: se mm-titteli on vuodelta 2015, nyt on vuosi 2021. Mun laskujen mukaan siitä on jo kuusi(!) vuotta aikaa!!!! Ei siis kovin ajankohtainen titteli. No, toisaalta. Ymmärränhän minä. Tuo on Sofian ainut "saavutus" elämässä. Ja nykyään kun Sofia on niin pirun laiska, ei jaksa enää edes treenata. Niin pakkohan se on jokaikinen kerta vedota tuohon että "Sofia on sentään maailmanmestari."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jälleen kerran: se mm-titteli on vuodelta 2015, nyt on vuosi 2021. Mun laskujen mukaan siitä on jo kuusi(!) vuotta aikaa!!!! Ei siis kovin ajankohtainen titteli. No, toisaalta. Ymmärränhän minä. Tuo on Sofian ainut "saavutus" elämässä. Ja nykyään kun Sofia on niin pirun laiska, ei jaksa enää edes treenata. Niin pakkohan se on jokaikinen kerta vedota tuohon että "Sofia on sentään maailmanmestari."

Se mm-titteli kulkee mukana saavuttajallaan koko loppuiän. Hän on ikuisesti maalmanmestari. Sama juttu joka lajin maailmanmestareilla. Se on sellainen saavutus ettei sitä unohdeta koskaan kenenkään kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on muuten niin totta 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ryypätä päivittäin, niin ei saa kankkusta

• Anonyymi

Popparin syöjälle upea ilta, pääsi vihdoin monen viikon jälkeen nauttimaan suolaisista herkuistaan Sofian instaan tuijottaen.
      Vihdoinkin perjantai ja Sofialla stooreja ravintolasta!!!!
      Sofia on mennyt liian monena perjantaina vaan tylsästi nukkumaan, nyt on kaverin synttärit, joita juhlitaan Farougessa ja popparit katoaa ahneeseen suuhun alta aikayksikön.
      Uusi pussi mikroon ja jälleen instan päivitystä.
      Käsi käy ja pussi rapisee, suolaiset sormet kaivavat viimeiset rasvaiset herkut pussin uumenista syömärin kylttymättömään kitaan.
      Voi kun se Sofia kävisi baarissa joka ilta, mikä ihan tekosyy syödä lisää.

• Anonyymi

Hyvä yhteenveto yhden kommentoijan elämästä.

• Anonyymi

Sofi ei osaa kokata eikä myöskään pidä siitä että mies kokkaa. Nikoakin moitti asiasta ja sanoi että miks sun aina pitää olla kokki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofi ei osaa kokata eikä myöskään pidä siitä että mies kokkaa. Nikoakin moitti asiasta ja sanoi että miks sun aina pitää olla kokki.

Sofia alkaa kuvata varmaan taas kuvia Stefanista ja itsestään, kun on juoruja et Martina on jättänyt Hannun .Ainakin viime kerralla teki niin, kuvia odotellen.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia alkaa kuvata varmaan taas kuvia Stefanista ja itsestään, kun on juoruja et Martina on jättänyt Hannun .Ainakin viime kerralla teki niin, kuvia odotellen.😂

Milloin viimeksi Martina jätti Hannun?
        Onko sinusta outoa, jos pari on jo yli vuoden olleet yhdessä, jos joskus ovat samoissa kuvissakin?
        Nytkin olivat synttärijuhlissa, varmasti on joku kuvannut heidät yhdessäkin. Eikös ole ihmeellistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi Martina jätti Hannun?
        Onko sinusta outoa, jos pari on jo yli vuoden olleet yhdessä, jos joskus ovat samoissa kuvissakin?
        Nytkin olivat synttärijuhlissa, varmasti on joku kuvannut heidät yhdessäkin. Eikös ole ihmeellistä?

Kun Hannun syyte tuli julkisuuteen niin Sofia hehkutti ihanaa päivää. "Mikä ihana päivä". Ja sitten laittoi kuinka käveli Stefun kanssa käsi kädessä mutta poisti sen. Laittoi myös Stefusta että paras matkakaveri. Ja että "meidän perheen sokerihiiri" kun Stefu söi jälkiruokaa. Että sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Hannun syyte tuli julkisuuteen niin Sofia hehkutti ihanaa päivää. "Mikä ihana päivä". Ja sitten laittoi kuinka käveli Stefun kanssa käsi kädessä mutta poisti sen. Laittoi myös Stefusta että paras matkakaveri. Ja että "meidän perheen sokerihiiri" kun Stefu söi jälkiruokaa. Että sellaista.

👏😂👏👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofianko olisi pitänyt myötätunnosta esittää, etteivät ole Stefun kanssa yhdessä?
        Miten helvetissä sä saat Sofian ja Stefun yhdessäolon liitettyä johonkin Hannuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Sofialla on ollut ihana päivä, niin mitä hänen olisi instaan pitänyt laittaa?
        Lopettakaa nuo harhojenne levitykset ja kuvitelmat, miksi joku jonkun kuvan instaan laittaa.
        Seuratkaa vain yhtä instaa, kun useamman seuraaminen näyttä kaikenmaailman harhaluuloja tuottavan. Siihen päälle keksittyjä teorioita, mistä mikäkin muka johtuu.
        Tyyliin: Jollain on hyvä päivä, nyt se johtuu siitä, kun jostain toisesta on uutisoitu jotain ikävää...voi hyvää päivää, en muuta sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Sofialla on ollut ihana päivä, niin mitä hänen olisi instaan pitänyt laittaa?
        Lopettakaa nuo harhojenne levitykset ja kuvitelmat, miksi joku jonkun kuvan instaan laittaa.
        Seuratkaa vain yhtä instaa, kun useamman seuraaminen näyttä kaikenmaailman harhaluuloja tuottavan. Siihen päälle keksittyjä teorioita, mistä mikäkin muka johtuu.
        Tyyliin: Jollain on hyvä päivä, nyt se johtuu siitä, kun jostain toisesta on uutisoitu jotain ikävää...voi hyvää päivää, en muuta sano.

Sofian instan julkaisut oli poikkeuksellisia sinä päivänä. Yhtäkkiä alettiin hehkuttamaan perhe-elämää ja näytettiin jopa Stefua. Ja Sofian luonne on nähty, esim. hänen sarjassaan, joten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofianko olisi pitänyt myötätunnosta esittää, etteivät ole Stefun kanssa yhdessä?
        Miten helvetissä sä saat Sofian ja Stefun yhdessäolon liitettyä johonkin Hannuun?

Koska Sofia ei koskaan aikaisemmin puhunut että "meidän perheen sokerihiiri" tai "parasta matkaseuraa" - ei ikinä.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että sulla on jo alkanut😂🥂🍻.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe