Kallis lasipintainen puhelin on huonompi kuin halpa

Anonyymi

Tuollaiset lasipintaiset puhelimet kuten samsung s sarja hajoaa todella helposti. Puhelin kestää huonommin kuin muovikuorinen joissa näyttökin on kestävämpi.

Älypuhelin on juuri oltava sellainen jossa ei ole lasia. Suunnitteluvirhe laittaa helposti hajoavaa laitteeseen joka kulkee mukana kaikkialla.

Toinen on sitten rahan sulaminen puhelimessa. Näkyy olevan parivuotiaita s sarjan puhelimia 100eur myynnissä. Ostaja maksanut 600-700eur. Ei mitään järkeä

13

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep ja näissä on erittäin tärkeää hankkia hyvä suojakuori kuten sellainen lompakkomallinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nämä viimeisten mallien mukana kulkevat pitkälti maksavat koko puhelinvalmistusbisneksen. Onneksi käytetty hivenen vanhempi malli kelpaa. Ja kamera. Sillä kilpaillaan. Paljonkohan sen osuus on puhelimen hinnassa?

    • Anonyymi

      Siksihän ne niitä tekee että menisi helpomin rikki ja joutuisi ostamaan uuden tai korjauttamaan kalliilla. Eihän reunoille kaartuvassa näytössäkään ole mitään järkeä, tukeva kehys siinä pitäisi olla kuten Lumiassa.

    • Anonyymi

      Puhelimia on kaikenlaisia nettikaupoissa myynnissä. Eri malleissa on panostettu eriosiin. Noin 100-200€ hintaluokassa voi valita mitä haluaa puhelimessaan olevan hyvää. Kamera, RAM-muisti, suoritin, akku vaiko se näyttö.

      Puhelin pitää siis valita oman tarpeen mukaan ja minkä ominaisuuksien haluaa olevan hyviä omassa puhelimessa.

      Tonnin puhelimessa kaikki on hyvää, parinsadan puhelimessa pitää osata valita itselle sopiva puhelinmalli.

      4G puhelimia hyvillä ominaisuuksilla saa nyt myös suht hyvillä ominaisuuksilla parilla sadalla kun monet vaativat että puhelimessa pitää olla 5G.

      • Anonyymi

        Onneksi 200€ saa paremman androidin kuin 1000€ iphone ja kun asentaa vielä sailfishin niin sitäkin parempi!


      • Anonyymi

        "Puhelin pitää siis valita oman tarpeen mukaan ja minkä ominaisuuksien haluaa olevan hyviä omassa puhelimessa."

        Puhut järkeä! 👍 Minulla on Nokia C2-01. Se on lähes uusi, vasta 10 vuotta vanha. Maksoi 60 euroa. Ei koskaan mitään päivityksiä, akku juuri vaihdettu, joten seuraavan akun ostan vasta vuonna 2031.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi 200€ saa paremman androidin kuin 1000€ iphone ja kun asentaa vielä sailfishin niin sitäkin parempi!

        Silloin se vasta huononeekin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhelin pitää siis valita oman tarpeen mukaan ja minkä ominaisuuksien haluaa olevan hyviä omassa puhelimessa."

        Puhut järkeä! 👍 Minulla on Nokia C2-01. Se on lähes uusi, vasta 10 vuotta vanha. Maksoi 60 euroa. Ei koskaan mitään päivityksiä, akku juuri vaihdettu, joten seuraavan akun ostan vasta vuonna 2031.

        Itse pelaan paljon puhelimella. Työmatkoilla, bussi/rautatieasemalla odotellessa. Ja illalla kotona.

        Siksi ostin puhelimen jossa on panostettu RAM-muistiin jota on peräti 8gb mikä on paljon parinsadan puhelimeen.

        Kamera on myös ihan ok. Muuta kehuttavaa en uudesta puhelimestani keksi. Näyttö on lasia, ja akku vain 4500mah joka riittää kun akku on uusi, muttei enää vuoden päästä kun puhelin ja akku ikääntyy.
        Puhelin on 4G, jos vaatii 5G luurin niin ominaisuudet tippuu heti huonommaksi samassa hintaluokassa.

        Ostamani puhelin on muuten Ulefone Note 11P.

        https://www.e-ville.com/fi/3148-alypuhelimet/53104-ulefone-note-11p-alypuhelin-8128gb.html?gclid=EAIaIQobChMIuIyp5cCI8wIVnIWyCh3S_g9FEAEYASABEgKdc_D_BwE

        Ei sopisi aloittajalle koska näytössä on säästetty, se on lasia. Panssarilasin voi tilata varaosana erikseen halutessa ja suojakuoret.

        Mutta menis jo hifistelyksi. Itse pidän puhelinta eri taskussa kuin avaimia ja lompsaa niin en usko että näyttä naarmuuntuu ilman suojaakaan taskussa.

        Jos haluaa että puhelimessa pitää olla 5G niin silloin Samsung Galaxy A22 5G on hyvä valinta.
        Mutta peli/ RAM muisti tippuu ulefonen 8gb.stä heti 4gb kun puhelimessa on panostettu ainoastaan 5Ghen eikä juuri muihin ominaisuuksiin. Ehkä kameraan 5G.n lisäksi.

        https://www.verkkokauppa.com/fi/product/79317/qvfqg/Samsung-Galaxy-A22-5G-Android-puhelin-64-Gt-Gray?gclid=EAIaIQobChMIk6ujrcKI8wIVS9iyCh10ngzjEAQYAiABEgIdevD_BwE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pelaan paljon puhelimella. Työmatkoilla, bussi/rautatieasemalla odotellessa. Ja illalla kotona.

        Siksi ostin puhelimen jossa on panostettu RAM-muistiin jota on peräti 8gb mikä on paljon parinsadan puhelimeen.

        Kamera on myös ihan ok. Muuta kehuttavaa en uudesta puhelimestani keksi. Näyttö on lasia, ja akku vain 4500mah joka riittää kun akku on uusi, muttei enää vuoden päästä kun puhelin ja akku ikääntyy.
        Puhelin on 4G, jos vaatii 5G luurin niin ominaisuudet tippuu heti huonommaksi samassa hintaluokassa.

        Ostamani puhelin on muuten Ulefone Note 11P.

        https://www.e-ville.com/fi/3148-alypuhelimet/53104-ulefone-note-11p-alypuhelin-8128gb.html?gclid=EAIaIQobChMIuIyp5cCI8wIVnIWyCh3S_g9FEAEYASABEgKdc_D_BwE

        Ei sopisi aloittajalle koska näytössä on säästetty, se on lasia. Panssarilasin voi tilata varaosana erikseen halutessa ja suojakuoret.

        Mutta menis jo hifistelyksi. Itse pidän puhelinta eri taskussa kuin avaimia ja lompsaa niin en usko että näyttä naarmuuntuu ilman suojaakaan taskussa.

        Jos haluaa että puhelimessa pitää olla 5G niin silloin Samsung Galaxy A22 5G on hyvä valinta.
        Mutta peli/ RAM muisti tippuu ulefonen 8gb.stä heti 4gb kun puhelimessa on panostettu ainoastaan 5Ghen eikä juuri muihin ominaisuuksiin. Ehkä kameraan 5G.n lisäksi.

        https://www.verkkokauppa.com/fi/product/79317/qvfqg/Samsung-Galaxy-A22-5G-Android-puhelin-64-Gt-Gray?gclid=EAIaIQobChMIk6ujrcKI8wIVS9iyCh10ngzjEAQYAiABEgIdevD_BwE

        Akku kyllä riittää vallan mainiosti 4-vuoden ajan.. Panssarilasi on täyttä huijausta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se vasta huononeekin:)

        Muista käydä lataamossa ettet huonone :)


    • Anonyymi

      Samsung A41 tarpeeksi hyvä kaikkeen ostin n vuosi sitten oliko 249€ joku 200€ Motorolakin hyvä ,tietenkin Nokia. Xiaomit hoitavat hommansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe