Vaimoni irtisanoutuu välittömästi jos hoitajilta vaaditaan rokote

Anonyymi

Vaimoni on tällähetkellä työssä hoito alalla. Suojautuminen koko epidemian ajan on ollut massiivista. (maskit, suoja asut, vierailurajoitukset, desinfioinnit jne) Keskusteltuani mahdollisesta hoito alan rokote pakosta hän sanoi siltä istumalta eroavansa pitkä aikaisesta työstään. Aluksi olin hämilläni mutta lopulta ymmärsin päätöksen. Häntä loukkaisi nimenomaan pakollisuus, ei rokote sinänsä. (kuulema)

Olemme tällähetkellä tilanteessa jossa säästöjä on kertynyt jonkin verran joten en pitänyt ajatusta huonona. Itse otin ensimmäisen rokotteen mutta nyt olen alkanut miettiä etten ota toista koska koen painostuksen politikkojen ja median kautta jo liian voimakkaana. Jotenkin olen alkanut epäillä onko tämän kaiken taustalla sittenkin jotain mikä ei kestä päivänvaloa. Lapsemme tulemme jättämään vapaiksi tästä rokotteesta, vaikka kaikki muut neuvolan ohjelmaan kuuluvat ovat saaneetkin. Kun luin Italian pakollisuudesta koskien työssä käyviä kansalaisia ajattelin että tuo päätös aivan kuin sinetöisi päätöksen etten rokotetta ota. Elän mielummin säästöillä Iopun elämäni.

En ole mikään kiihkoilija näissä asioissa, vaan alkanut vasta viimeaikoina ihmetellä tuota mieletöntä vimmaa rokotuttaa kansalaisia erilaisia painostus keinoja käyttäen. Minusta tuo alkaa olla jo vastenmielistä. Ehkä tulevaisuudessa saamme tietää vielä jotain tästä ajasta mitä meille ei oltu vielä kerrottu. Joka tapauksessa minun luottamus alkaa olla lopussa.

160

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peukut vaimollesi kun ymmärtää erota oma-aloitteisesti. Mitä vastaat, jos mahdollisesti lapsesi sairastuu Covidiin vakavasti ja kysyy miksen saanut rokotetta?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Valeuutisia ei kannata lukea, missä terve lähdekriirtisyys, älkää olko hölmöjä ihmiset. Pelastetaan Suomen lapset on hölynpölyä .


      • Anonyymi

        Ja täällä heti "tuttava" kiittää mokomasta sontakasasta. Tuollainen meininki herkässä sairaala/terveyspalvelussa on vaarallinen. Ulos vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronateholla makaa nyt nuoria ihmisiä jotka eivät uskoneet rokotukseen.

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/88739880-177a-4088-875d-e4e76665df84

        Virus pyrkii aina etsimään seuraavaa uhria. Näin se vain menee.

        Ja myös 2 kertaa rokottettuja. Eikä meillä ole hätää, kun laitteet joutaa ulkomaille lainaan ja naapurista tunkee porukka meidän verorahoilla ylläpitämiin laitoksiin.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä nyt tarjotaan jo kolmatta rokotetta. Epätoivoista. Autoakaan ei viedä korjaamoon kolmea kertaa.

      • Anonyymi

        Täytyy ymmärtää että: Nyt on menossa kolmas maailmansota jossa käytetään biologista asetta.


      • Anonyymi

        Ei viedä, mutta minun autoni on kyllä ollut määräaikaishuolloissa yli kymmenen kertaa!


      • Anonyymi

        Kulunut yritys. Punkkirokotus on mm sellainen, jota otetaan kaksi noin kuukauden välein ja sen jälkeen tehoste kerran vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ymmärtää että: Nyt on menossa kolmas maailmansota jossa käytetään biologista asetta.

        Ja ensiviikolla alienit valtaa maan ja vie kaikki kauniit naiset mukanaan. No eihän siinä sitten . Voisihan sitä kokeilla nuoria poikiakin jos oikein kojottaa.


      • Anonyymi

        Nämä "myrkkyinjektio-koronarokotehörhöt" näkevät jo piruja, kun delta-viruksen plus- variantti lähestyy uhrejaan. Kauhean kauheaa! Mutta olkaa huoleti viehättäviä ruumiskontteja on varattu isompaankin kuperkeikkajuhlaa varten.

        Eli sijoituspaikka löytyy! Levitätte koronaa tyhmyyttänne jatkuvasti. Valtio kiristää otteitaan pakosti, uskokaa pois. Älkää olko tyhmiä!

        Minä menen myös 3- piikille. En meinaa mennä ruumiskonttiin vaan luotan ja tiedän rokotteen tehoon. Hyvä näin.
        Rokottamattomat saavat korona-plus-deltan varmasti ja ovat jo saaneet, koska pääosin näitä rokotuskielteisiä, joita on raahattu sairaaloihin. Potilaista jo 77% on rokotusta vailla olevia.
        Menkää rokotukseen, älkää tautilingot vaarantako muita! Olette itse syyllisiä sairastumiseenne! Rokotteet ovat turvallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulunut yritys. Punkkirokotus on mm sellainen, jota otetaan kaksi noin kuukauden välein ja sen jälkeen tehoste kerran vuodessa.

        Minussa ei mitään täitä/satiaisia tai punkkeja. Rokotukset ovat eri juttuihin. HIV/kuppa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ensiviikolla alienit valtaa maan ja vie kaikki kauniit naiset mukanaan. No eihän siinä sitten . Voisihan sitä kokeilla nuoria poikiakin jos oikein kojottaa.

        Ja jäähän me rumat naisetkin


    • Anonyymi

      No sehän on vain hyvä että noin vastuuton ihminen eroaa tuosta työstä jos ei osaa välittää muista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Joutaa vaikka puliämmäksi kadulle.Ei sairaaloissa kaivata tuollaisia tolloja.Hyvää matkaa


    • Anonyymi

      Ai vastuuton??? Rokottenhan on saanut kaikki halukkaat vanhukset ja kahteen kertaan. Heidän tulee olla suojassa, mikäli rokote toimii. Tuosta hoivayksiköstä ei ole kuulunut ainuttakaan tartuntaa. Oletko koskaan ajatellut että ei ehkä kannattaisi uskoa aivan kaikkea mitä rokotteista kerrotaan?

      • Anonyymi

        ai halukkaat, väkisinhän Astraa pistettiin vahuksiin vaikka ongelmat olivat jo tiedossa! Koita nyt saatana vähän edes tutkia asioita ja lopeta tuo paskan jauhaminen! Hitto että ihmiset osaa olla tyhmiä ja olevinaan ovat perillä asioista. Huhhuh!


      • Anonyymi

        Rokote pitää olla hoitajillakin kun hoitaa niitä vanhuksia.Ei parane uskoo niitä salaliittoteorioita menkää rokotukselle tautii jyllää rokottamattomien vuoksi pitempään.


      • Anonyymi

        Mikäli olet tilaaja tai saat käsiisi tämän päivän Helsingin Sanomat, niin siellä on laaja artikkeli eräästä turhasta kuolemasta. Lue se ajatuksella ja mieti sen jälkeen puheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli olet tilaaja tai saat käsiisi tämän päivän Helsingin Sanomat, niin siellä on laaja artikkeli eräästä turhasta kuolemasta. Lue se ajatuksella ja mieti sen jälkeen puheitasi.

        "46-vuotias mies irrotettiin hengityskoneesta ja sydän-keuhkokoneesta. Perusterve keski-ikäinen mies kuoli koronataudin seurauksiin."

        "mies ei ollut ottanut koronarokotusta"
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli olet tilaaja tai saat käsiisi tämän päivän Helsingin Sanomat, niin siellä on laaja artikkeli eräästä turhasta kuolemasta. Lue se ajatuksella ja mieti sen jälkeen puheitasi.

        Pääsin lukemaan ilman tunnusta ja tilausta.


      • Anonyymi

        Luuleeko joku että hallitus ja eduskunta olisi ottanut piikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "46-vuotias mies irrotettiin hengityskoneesta ja sydän-keuhkokoneesta. Perusterve keski-ikäinen mies kuoli koronataudin seurauksiin."

        "mies ei ollut ottanut koronarokotusta"
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html

        Tämä tarina on sepitettä. Lääkefirmat syöttävät valtavall vyöryllä disinformaatiota rahvaalle voittojen maksimoimiseksi. Ota itse asioista selvää, ketkä on HS:n taustalla, kuka omistaa lääkefrmoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "46-vuotias mies irrotettiin hengityskoneesta ja sydän-keuhkokoneesta. Perusterve keski-ikäinen mies kuoli koronataudin seurauksiin."

        "mies ei ollut ottanut koronarokotusta"
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html

        Suomennettu video Etiikan professori erotettiin koska ei ottanut koronarokotetta:

        https://rapsodia.fi/etiikan-professori-erotettiin-koska-ei-ottanut-koronarokotetta/

        Kanadalainen etiikan professori Julie Ponesse kertoi itkuun purskahtaen tällä videolla siitä, miten hänen työnantajansa Huron College yliopisto määräsi hänelle rokotepakon koronarokotteen osalta, jotta hän voisi jatkaa 20 vuotista uraansa yliopistolla. Professori piti kiinni etiikastaan ja hänet erotettiin virastaan 7.9.2021.

        Tässä on suoria lainauksia

        ”Opetan teille nyt lyhyesti universaalisti hyväksytystä etiikasta, jossa ihmisiä pakotetaan lääketieteellisiin toimenpiteisiin. Toimin itse tässä nyt esimerkkinä. Työnantajani on juuri määrännyt, että minun on pakko ottaa koronarokote, jos tahdon jatkaa työtäni täällä professorina.

        Tässä tulee teille pohdittavaa. Työnantajani on palkannut minut toimimaan täällä etiikan opettajana. Minulla on tohtorin tutkinto etiikasta ja antiikin filosofiasta. Ja kerron nyt, että on eettisesti väärin pakottaa joku ottamaan rokote. Jos tämä tapahtuu sinulle, sinun ei tarvitse suostua siihen. Jos et tahdo koronarokotetta, älä ota sitä. Se on sinun oma asiasi. Länsi-Ontarion yliopisto ei kuitenkaan näe asiaa näin, sillä he ovat nyt yhtäkkiä vaatineet, että minun täytyy ottaa välittömästi rokote tai lopettaa työskentelyni. Nyt kun syyslukukausi on täällä alkamassa, minua uhkaa välitön irtisanominen 20 työvuoden jälkeen, koska en suostu ottamaan kokeellista rokotetta omaan kehooni.

        Minä en työskentele riskiryhmien kanssa, en toimi lääkärinä ensiavussa. Olen opettaja, yliopiston professori. Työnkuvaani kuuluu opettaa opiskelijoita ajattelemaan kriittisesti ja kysymään virheellistä argumentaatiota paljastavia kysymyksiä. Kuten, kuka niin sanoo? Kuka on se auktoriteetti, joka on antanut käskyn? Pitäisikö minun luottaa heihin ja luovuttaa heille kontrolli kehoni ylitse?

        Kun työntekijä on tehnyt samaa työtä työnantajansa hyväksi 20 vuoden ajan. Onko oikein vai väärin alkaa yhtäkkiä vaatimaan, että työntekijän täytyy altistaa itsensä tarpeettomalle lääketieteelliselle toimenpiteelle, jotta työntekijä saisi pitää työpaikkansa? Tässä tapauksessa on kyse toimenpiteestä, jota ei ole kunnolla turvallisuustestattu. Sitä ei ole todistettu tehokkaaksi. Se on tarkoitettu ehkäisemään sairautta, josta on vain pientä uhkaa työntekijälle. Työntekijä ei saa esittää kysymyksiä. Hän voi ainoastaan alistua tai tulla irtisanotuksi. Kysyn ensimmäisen vuoden oppilailtani, onko tämä oikein vai väärin? Minä tiedän jo vastauksen.”


      • Anonyymi

        Sinä et ole koskaan ajatellut, koska sulla ei ole välineitä siihen, uskomattomia typeryksiä sitä kulkee joukossamme.


      • Anonyymi

        Sinäkö fiksu, ÄLÄ VIITSI! Et ÄO 70 riko, vaikka satakertaa koittaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleeko joku että hallitus ja eduskunta olisi ottanut piikin.

        Ei luule, kun tietää, tollo.


      • Anonyymi

        Rokote ei ole 100% suoja, kyllä se hoitajan rokote lisää myös vanhuksen suojaa. Vanhuksilla muutenkin immuniteetti toimii heikommin, kolloin rokotteen suoja pienempi kuin nuoremmalla.

        On ihmisiä joilla sairauden/lääkityksen takia edes rokotteella ei saada nostettua immuniteettia kovinkaan korkealle. Heille rokottamattomat ovat potentiaalisia viruslinkoja, kuolemanlähettiläitä, joiden takia moni heistä ei uskalla liikkua juuri missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote ei ole 100% suoja, kyllä se hoitajan rokote lisää myös vanhuksen suojaa. Vanhuksilla muutenkin immuniteetti toimii heikommin, kolloin rokotteen suoja pienempi kuin nuoremmalla.

        On ihmisiä joilla sairauden/lääkityksen takia edes rokotteella ei saada nostettua immuniteettia kovinkaan korkealle. Heille rokottamattomat ovat potentiaalisia viruslinkoja, kuolemanlähettiläitä, joiden takia moni heistä ei uskalla liikkua juuri missään.

        "kyllä se hoitajan rokote lisää myös vanhuksen suojaa"
        Ei sitten millään tavalla..... tässä ns. rokote asiassa on mennyt puurot ja vellit pahasti sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote ei ole 100% suoja, kyllä se hoitajan rokote lisää myös vanhuksen suojaa. Vanhuksilla muutenkin immuniteetti toimii heikommin, kolloin rokotteen suoja pienempi kuin nuoremmalla.

        On ihmisiä joilla sairauden/lääkityksen takia edes rokotteella ei saada nostettua immuniteettia kovinkaan korkealle. Heille rokottamattomat ovat potentiaalisia viruslinkoja, kuolemanlähettiläitä, joiden takia moni heistä ei uskalla liikkua juuri missään.

        Nostaako vai laskeeko rokotus omaa immuniteettia?
        Kysyn vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "46-vuotias mies irrotettiin hengityskoneesta ja sydän-keuhkokoneesta. Perusterve keski-ikäinen mies kuoli koronataudin seurauksiin."

        "mies ei ollut ottanut koronarokotusta"
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html

        "Terve suomalainen 40v mies kuoli yllättäen ilman mitään järkevää syytä."

        "Mies oli ottanut korona rokotteen 2 viikkoa aiemmin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote pitää olla hoitajillakin kun hoitaa niitä vanhuksia.Ei parane uskoo niitä salaliittoteorioita menkää rokotukselle tautii jyllää rokottamattomien vuoksi pitempään.

        Ja paskat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "46-vuotias mies irrotettiin hengityskoneesta ja sydän-keuhkokoneesta. Perusterve keski-ikäinen mies kuoli koronataudin seurauksiin."

        "mies ei ollut ottanut koronarokotusta"
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html

        Lääkefirma probakantaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kyllä se hoitajan rokote lisää myös vanhuksen suojaa"
        Ei sitten millään tavalla..... tässä ns. rokote asiassa on mennyt puurot ja vellit pahasti sekaisin.

        Ja jotka tietävät tästä rokotteesta on maksettu hiljaiseksi.


    • Anonyymi

      Ap on aivan oikeassa.... Nimittäin
      Jos rokotteesta saa suojan, ei vanhuksilla ole mitään pelättävää... Nyt alkaa kolmas kierros... Sitten neljäs jne. Ovathan nämä vähän Arkoja asioita mutta elämme aika omituisia aikoja.
      Mitä tulee lapsiin ja nuoriin ei he käytännössä usein edes tiedä sairastaneensa koronaa. Ei he mitään rokotteita tarvitse. Lääketeollisuus niitä tarvitsee.

      • Anonyymi

        Joka syksyinen influenssarokote on pitänyt minut terveenä vuoden ympäri.
        Niin ei käynyt, kunce1n ottanut rokotetta. Joka kuukausi kuumeessa!


      • Anonyymi

        Siä on kuule nuoriakin sairaalassa kun eivät ole rokotukseen ehtineet tai joutaneet.Tauti tavoittaakin nyt siksi nuoria ja alle 40vuotiaita.Piikki olkapäähän ja pulinat pois.


      • Anonyymi

        "Nimittäin
        Jos rokotteesta saa suojan, ei vanhuksilla ole mitään pelättävää."

        Sama kuin väittäisi, että jos nastarenkaissa on pitoa, niillä ei voi joutua liirtoon. Rokote suojaa hyvin, mutta maailmassa ei ole mitään sata prosenttia varmaa ja riskiryhmäläisen heikko puolustuskyky ei välttämättä saa kahdesta rokotteesta riittävää suojaa. Kolmen rokotteen jälkeen suoja on huomattavasti parempi.

        Kyllä on heikkoja ne lillukanvarret, joihin rokotevastaiset yrittää takertua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nimittäin
        Jos rokotteesta saa suojan, ei vanhuksilla ole mitään pelättävää."

        Sama kuin väittäisi, että jos nastarenkaissa on pitoa, niillä ei voi joutua liirtoon. Rokote suojaa hyvin, mutta maailmassa ei ole mitään sata prosenttia varmaa ja riskiryhmäläisen heikko puolustuskyky ei välttämättä saa kahdesta rokotteesta riittävää suojaa. Kolmen rokotteen jälkeen suoja on huomattavasti parempi.

        Kyllä on heikkoja ne lillukanvarret, joihin rokotevastaiset yrittää takertua...

        "Sama kuin väittäisi, että jos nastarenkaissa on pitoa, niillä ei voi joutua liirtoon. "
        onpa todella ontuva vertaus... ihanko itse keksit.
        Kyse ei ole mistään lillukanvarsista vaan yksinkertaisesti siitä syystä, että jokaisella on oikeus valita osallistuuko kokeelliseen "rokotukseen" vai ei.


    • Anonyymi

      Olen 70-vuotias ja olen ottanut itse2 rokotusta, minkä lisäksi käytän yleisillä paikoilla maskia ja muita varotoimenpiteitä SUOJELLAKSENI TOISIA MAHDOLLISILTA TARTUNNOILTA! EN IKINÄ PÄÄSTÄ KOTIINI ILMAN VASTAAVIA SUOJAVARUSTEITA JA ROKOTETTA OTTANEITA HENKILÖITÄ! LASKEN SEN MURHAYRITYKSEKSI JA VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDEKSI TOISTEN ELÄMÄÄ Kohtaan!
      Ei tulisi mieleenkään käydä yleisillä paikoilla, koska siellä on näitä ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen tartuttaa toisiin ehkä kuolemaan vievä sairaus ennen aikaisesti. Kiitos!

      • Anonyymi

        Miksi leikkaus lääkärit käyttävät maskia ja pesevät kätensä, jos se on tarpeetonta?


      • Anonyymi

        On todella hyvä, että yleisillä paikoilla käytät maskia ja muita varotoimenpiteitä, koska kerrotaan, että rokotetut voivat levittä tätä tautia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella hyvä, että yleisillä paikoilla käytät maskia ja muita varotoimenpiteitä, koska kerrotaan, että rokotetut voivat levittä tätä tautia.

        Olin kaupassa juuri ennen sulkemista, jolloin harva asioi. Kassalla sanoin ystävällisesti miehelle perässäni, että pieni välimatka, kiitos!
        "Minä olen lääkäri ja olen rokotettu", mies vastasi kädellään huitaisten.
        Ai, sanoin kädet puuskassa, olen saanut informaatiota että myös rokotetut voivat tartuttaa toisia! Minun on noudatettava, sitä yleistä ohjetta, jota meille kouluttamattomille syötetään!
        Lääkärin vaimo katsoi minua kuin kunnianloukkaajaa!
        Hänen miehensä koko olemukseen oli kirjoitettu punaisin kirjaimin:
        "Minä olen rokotettu lääkäri!"
        Minun olisi pitänyt ottaa hattu käteen ja pokata maahan asti.
        Minä kouluttamaton kansalainen!


      • Anonyymi

        Videoilla näkyy olevan huu haa juttuja saavat rahaa noista valheista.


      • Anonyymi

        Älä levitä valeuutisia, levittäjistä tehdään parhaillaan tietokantaa, tulee jumalattomat sakot tahi vankeutta.hys,hys😷😋


      • Anonyymi

        kyllä se 70-kymppisenä alkaa pää pehmetä, mutta taytyy myöntää että hyvin on median aivopesu onnistunut.
        Vanhalle ihmiselle voi syöttää vaikka minkäläista pajunköyttä niin täydestä menee...näköjään.


    • Anonyymi

      Meidän perheessä tuore sairaanhoitaja, ei ota korona piikkiä ja siksi tekee muun alan töitä, koska painostusta on likaa.

      • Anonyymi

        Hienoa että on ymmärtänyt ettei hänellä ole mitään asiaa sairaita hoitamaan koska rokottamattomana hänen käyntinsä sairasvuoteen ääressä voisi olla viikatemiehen vierailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että on ymmärtänyt ettei hänellä ole mitään asiaa sairaita hoitamaan koska rokottamattomana hänen käyntinsä sairasvuoteen ääressä voisi olla viikatemiehen vierailu.

        Minä tahdon rokottamattoman hoitajan itselleni jos joudun sairaalaan, en halua saada vielä veritulppiakin hoitajien piikkiproteiineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tahdon rokottamattoman hoitajan itselleni jos joudun sairaalaan, en halua saada vielä veritulppiakin hoitajien piikkiproteiineista.

        Nyt menee jo ylityperyyden puolelle.


    • Anonyymi

      Vapauutupa sitten paikka jollekin oikeasti motivoituneelle henkilölle. Pääsee muijasikin rötköttämään sohvalle leveän perseensä kanssa.

    • Anonyymi

      Työajan jälkeen vaimosi on joka tapauksessa vaaravyöhykkeellä. Korona iskee hyvin todennäköisesti kaikkiin rokottamattomiin. Me kaksi piikkiä saaneet olemme jo turvallisella puolella.

    • Anonyymi

      Tämä koronapandemia rokotteineen on ovela salajuoni,jolla testataan kuinka nöyrästi ihmiset saadaan tekemään juuri niinkuin käsketään.Tämän takana on itse pahis juonimassa seurakuntansa kanssa tällaisella puolipakolla vs.tulevaa pakotettua 666-merkkiä ajatellen.Ihmisten on nyt pysähdyttävä miettimään tätä todenteolla,että mikä ihmeen kiire on tuo myrkyn tyrkytyksen takana.Sitten ollaankin tosiliemessä,kun se merkki tulee,kun et voi ostaa edes ruokaakaan ilman sitä!!

      • Anonyymi

        jepjep. En ota kantaa sen enempää mutta Bill Gatesillahan on vetämässä patentti jossa sopivasti nuo numerot. Löytyy kun googlaa: wo2020060606
        Siitä sitten ihmettelemään liittyykö pandemiaan vai ei. Ajankohta tosi hyvä kuitenkin.


      • Anonyymi

        HAE itse vaan kiltisti apua kun olet piikillä jo esimerkattu nöyräksi,että sinut voidaan lopullisesti merkata ettet vaan jää ilman leipää..


    • Anonyymi

      Itse jo piiiitkään miettinyt tätä. Hoitajista on pulaa enkä ihmettele yhtään jos rokotetta vaaditaan. Nythän roudataan ulkomaalaisia tänne ja opetetaan heidän hoitamaan vajavaisella suomenkielen taidoilla. Sääli että meidän hoitajia ei sitten enää riitä vanhusväestölle jolle olisi todella tärkeää saada selkokielistä puhetta.

      • Anonyymi

        Olin sairaalassa, jossa henkilökunta opetteli käyttämään tarvittavia koneita!
        Puhuivat puolaa keskenään ja mulkoilivat minua pahasti, kun eivät osanneet käsitellä sitä konetta, mihin minut sulloivat.
        En tiennyt, mitä olisi pitänyt tehdä, joten kiittelin heitä suurisanaisesti, miten hienoa, että opettelevat sen kapineen käyttöä!
        En perusta mitään niille tutkimuksille!
        Välttelin sairaalaan menoa juuri, koska ne ovat huonosti siivottua, sairaalabakteeri kun sieltä saa tuliaisiksi avoimeen haavaan, niin ei auta benisiliinitkään!
        Kouluttamaton henkilökunta harjoittelemassa kielitaidottomana!
        Kutsuin itseäni loppuvaiheessa heidän auliiksi eläväksi ihmismassaksi, että oppivat, mitä tarvitsevat! Toivoin vielä onnea opiskelulle ja nauroin😅.
        Jo on aikoihin eletty ja pahemmaksi se menee!


    • Anonyymi

      Saavathan Hiv-Sairaat nykyisin harrastaa vapaasti toisen tartuttamista.
      Mitä olen kuullut, niin HIV-sairas mies vapautettiin vastuusta, vaikka tämä ei ollut ilmaissut sairauttaan ennen kuin harjoitti seksiä.
      Tarttuvat sairaudet ovat nykyisin yksityisasia, mikä ei muille asiain omaisille kuulu!
      Kansalaisella on oikeus tartuttaa kenet tahansa, jos se häntä miellyttää.
      Mainio ase epämiellyttäviä ihmisiä vastaan.

    • Anonyymi

      Pandemiaa käytetää maailmanlaajuisen kansalaiskontrollin saavuttamiseksi.Eli järjestetty juttu ja maailman eliitti on sen takana.Nämä totuudet on nyt vaan rokotteisiinkin narrattujen alettava tajuamaan,miten teitä onkaan pissitetty!Etsikää lähteitä mistä totuus löytyy,ei suinkaan lehdistä eikä tv:stä! ps. Samainen eliitti ajaa jo uuden maailmanjärjestyksen,sekä klobaalin rahajärjestelmän asiaa ja samalla tulee tuo 666-merkki.Haluatteko todella tulla täysin vahdituksi ilman mitään yksityisyyttä?Nämä ovat tasantarkkaan toteutumassa olevia tosipahoja asioita!!!!

      • Anonyymi

        Lisäisin vielä, että minulla on mielialalääkitys,!!.


      • Anonyymi

        En epäile, ettetkö olisi oikeassa. Luuletko itse selviytyväsi pedon Asiain johdosta?
        Luuletko todella säästyväsi kontrolloinnilta!
        Näin hyvän filmin:The Cirkeln vai mikä sen nimi oli, missä kuvattiin ihmisten ajatustenkin kontrollointi, manipulointi ja hyväksikäyttö. Niitä on useita vastaavia samalla teemalla.
        Ainoa, mitä minä ymmärrän on tehdä parhaansa, oikein kussakin tilanteessa.
        Juuri nyt näen parhaaksi ottaa rokotukset, vaikka niissä olisi väliaikaisen hyödyn jälkeen kohtalokkaat seuraukset. Olen nimittäin lapsesta asti saanut rokotteista tietynlaista suojaa.
        Niitä on siksi helppo väärinkäyttää myös muihin tarkoituksiin.

        Puukko valmistettiin riistan käsittelyyn. Mutta sitä on käytetty naisten tappoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että minulla on mielialalääkitys,!!.

        Ei ole pakko sun kertoa lääkityksestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäile, ettetkö olisi oikeassa. Luuletko itse selviytyväsi pedon Asiain johdosta?
        Luuletko todella säästyväsi kontrolloinnilta!
        Näin hyvän filmin:The Cirkeln vai mikä sen nimi oli, missä kuvattiin ihmisten ajatustenkin kontrollointi, manipulointi ja hyväksikäyttö. Niitä on useita vastaavia samalla teemalla.
        Ainoa, mitä minä ymmärrän on tehdä parhaansa, oikein kussakin tilanteessa.
        Juuri nyt näen parhaaksi ottaa rokotukset, vaikka niissä olisi väliaikaisen hyödyn jälkeen kohtalokkaat seuraukset. Olen nimittäin lapsesta asti saanut rokotteista tietynlaista suojaa.
        Niitä on siksi helppo väärinkäyttää myös muihin tarkoituksiin.

        Puukko valmistettiin riistan käsittelyyn. Mutta sitä on käytetty naisten tappoon.

        Kontrolloinnilta välttyy se joka ei ota ko.merkkiä,vaikka sitten joutuisikin lopetettavien listoille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrolloinnilta välttyy se joka ei ota ko.merkkiä,vaikka sitten joutuisikin lopetettavien listoille..

        Rokotus ei ole pedonmerkki mistä raamatussa kerrotaan.Sirukortit kun aikanaan tulivat uskovaiset pelkäsivät sitä ja luulisin jokaisen lompakossa jo sen olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotus ei ole pedonmerkki mistä raamatussa kerrotaan.Sirukortit kun aikanaan tulivat uskovaiset pelkäsivät sitä ja luulisin jokaisen lompakossa jo sen olevan.

        Etkö sinä pässi ymmärrä luettua!Siinä ei väitetäkään,että rokotus olisi pedonmerkki,vaan rokotuksilla testataan kuinka nöyräksi ihminen saadaan tällä maailmanlaajuisella kusetuksella.Näin sitten myöhemmin on heidän helppo merkata hövelit ihmiset saata....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotus ei ole pedonmerkki mistä raamatussa kerrotaan.Sirukortit kun aikanaan tulivat uskovaiset pelkäsivät sitä ja luulisin jokaisen lompakossa jo sen olevan.

        Tutkija, tietokirjailija Olli Tammilehdon blogista Rokotepassi – totalitarismin työkalu, katkelma:

        http://www.tammilehto.info/blogi/2021/09/08/rokotepassi-totalitarismin-tyokalu/

        Rokotepassilla ei siis ole mitään tekemistä terveyden kanssa. Mistä oikein on kysymys? Ainakin hanke on rokoteyhtiöiden rahasampo: ihmiset pakotetaan ottamaan vähän päästä uusia tehosterokotteita tai laboratorioista sikiäviä geeniterapioita mitä erilaisimpien todellisten tai luuloteltujen uhkien torjumiseksi4. Rokote- ja lääkeyhtiöt saavat miljardien eurojen voitot ja voivat kasvattaa rikollista liiketoimintaansa.

        Rokotepassi on kuitenkin myös paljon muuta. Asiaa kuvastaa se, että EU on valmistellut sitä jo ainakin kaksi vuotta ennen koronaepidemiaa5. Tästä huolimatta vielä viime vuonna puheet rokotepassista leimattiin salaliittoteorioiksi. Salailuun on syytä, sillä esimerkiksi WHO:n globaalia rokotepassia koskevan dokumentin mukaan siihen halutaan liittää mitä erilaisimpia tietoja ihmisen terveydestä ja elämästä6. On mahdollista, että rokotepassia näyttämällä kulloinenkin portinvartija tai sellaisena toimiva elektroninen järjestelmä pääsee käsiksi mitä erilaisimpiin ihmiseen liittyviin tietokantoihin.

        Samanaikaisesti rokotepassin kanssa on valmisteltu EU:n tasolla ja myös globaalisti digitaalista henkilöllisyystodistusta tai -lompakkoa, johon kasattaisiin suuri määrä ihmistä koskevia tietoja7. Lisäksi keskuspankit ja niiden ”keskuspankki” eli Kansainvälinen järjestelypankki ovat ajaneet käteisen rahan poistamista ja sen korvaamista digitaalisella keskuspankkirahalla. Tämän digirahan käytön jokainen sentti olisi keskitetyssä tietokonevalvonnassa, ja se voitaisiin milloin tahansa vetää pois huonosti käyttäytyvän ihmisen ”taskusta”.8 On paljon merkkejä siitä, että rokotepassin halutaan toimia digirahalompakkona ja -henkilöllisyystodistuksena9. Näin ihmisen elämä saataisiin täydellisesti keskitettyyn kontrolliin. (jatkuu linkissä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkija, tietokirjailija Olli Tammilehdon blogista Rokotepassi – totalitarismin työkalu, katkelma:

        http://www.tammilehto.info/blogi/2021/09/08/rokotepassi-totalitarismin-tyokalu/

        Rokotepassilla ei siis ole mitään tekemistä terveyden kanssa. Mistä oikein on kysymys? Ainakin hanke on rokoteyhtiöiden rahasampo: ihmiset pakotetaan ottamaan vähän päästä uusia tehosterokotteita tai laboratorioista sikiäviä geeniterapioita mitä erilaisimpien todellisten tai luuloteltujen uhkien torjumiseksi4. Rokote- ja lääkeyhtiöt saavat miljardien eurojen voitot ja voivat kasvattaa rikollista liiketoimintaansa.

        Rokotepassi on kuitenkin myös paljon muuta. Asiaa kuvastaa se, että EU on valmistellut sitä jo ainakin kaksi vuotta ennen koronaepidemiaa5. Tästä huolimatta vielä viime vuonna puheet rokotepassista leimattiin salaliittoteorioiksi. Salailuun on syytä, sillä esimerkiksi WHO:n globaalia rokotepassia koskevan dokumentin mukaan siihen halutaan liittää mitä erilaisimpia tietoja ihmisen terveydestä ja elämästä6. On mahdollista, että rokotepassia näyttämällä kulloinenkin portinvartija tai sellaisena toimiva elektroninen järjestelmä pääsee käsiksi mitä erilaisimpiin ihmiseen liittyviin tietokantoihin.

        Samanaikaisesti rokotepassin kanssa on valmisteltu EU:n tasolla ja myös globaalisti digitaalista henkilöllisyystodistusta tai -lompakkoa, johon kasattaisiin suuri määrä ihmistä koskevia tietoja7. Lisäksi keskuspankit ja niiden ”keskuspankki” eli Kansainvälinen järjestelypankki ovat ajaneet käteisen rahan poistamista ja sen korvaamista digitaalisella keskuspankkirahalla. Tämän digirahan käytön jokainen sentti olisi keskitetyssä tietokonevalvonnassa, ja se voitaisiin milloin tahansa vetää pois huonosti käyttäytyvän ihmisen ”taskusta”.8 On paljon merkkejä siitä, että rokotepassin halutaan toimia digirahalompakkona ja -henkilöllisyystodistuksena9. Näin ihmisen elämä saataisiin täydellisesti keskitettyyn kontrolliin. (jatkuu linkissä)

        Aivan ja kaiken tuon tulevan paskan takana maailman rikkain eliittijoukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että minulla on mielialalääkitys,!!.

        antaako ne lääkityksen automaattisesti rokotetuille, onko tujua ainetta?
        Pitäisiköhän käydä hakemassa korona-piikki niin saisi sitten pään kunnolla sekaisin, ei tarvitsisi viinan kanssa läträtä.


      • Anonyymi

        Raamatun kirjoituksen mukaan tämä tapahtuu vasta ylöstempauksen jälkeen joten uskovaiset eivät ole enää näkemässä sitä pedon merkkiä ne jotka jäävät tänne saavat sen merkin.


    • Anonyymi

      * Ensin koronan piti olla vain pelkkä flunssa, kunnes kävi ilmi että se on noin 20x tappavampi ja tämä oli ennen deltavarianttia.

      * Sitten maskien piti vaarantaa "luojan luoma hengityselimistö", tehdä tyhmemmäksi tai levittää tauteja, mutta rokotevastaiset unohtivat terveydenhoitoalan ja myöhemmin monen muunkin alan käyttäneen hengityssuojaimia vuosikymmeniä, ellei vuosisadan ilman ongelmia.

      * Sitten "räkäriepujen" piti olla täysin tehottomia koronaa vastaan, kunnes tutkimukset toistivat sen mitä terveydenhoidossa oltiin tiedetty vuosikymmeniä - maskit toimivat

      * Sitten ties minkä valkaisuaineiden, hevosten matolääkkeiden ja muiden ihmelitkujen piti parantaa korona, mutta ihmiset päätyivät soittelemaan myrkytyskeskuksiin ja joutuivat silti teholle koronan takia. Tutkimustulokset osoittivat melko pian alun jälkeen, että lupaavana pidetty hydroklorikiniini ei tehoakaan koronaan

      * Uutislähetykset ja videot maailman sairaaloista täynnä korona-potilaita ovat kuulemma vain näyteltyjä. Hoitajat, lääkärit ja potilaat ovat kuulemma näyttelijöitä.

      * Kokonaiskuolleisuus ei ole kuulemman noussut... Paitsi että kokonaiskuolleisuus on noussut useissa maissa ja esimerkiksi koko EU:n kuukausittaisen vaihtelun näyttävä kuvaaja osoittaa selvästi kuolleisuuden olleen korkeampaa 2020 ja 2021 kuin aiempina vuosina. Onneksi ei kuitenkaan massiivisesti.

      * Sitten rokotteiden piti:
      - muuttaa rokotettu magneettiseksi (kaatuu naurettavuuteensa)
      - sisältää mielenhallintasiruja (niinhän hullut aina luulee)
      - muuttaa rokotettu krokotiiliksi (tämäkin väite eli internetissä)
      - muuttaa rokotetun perimää (väite perustui vääristelyyn tutkimuksesta, jonka mukaan itse koronavirus (ei rokote) voisi vaikuttaa perimään)
      - tehdä rokotettu hedelmättömäksi (piti tuhota istukka, näin ei kuitenkaan ole käynyt kenellekään)
      - aiheuttaa keskenmenoja (tilastojen mukaan keskenmenoja tapahtuu yhtä paljon rokotetuilla ja rokottamattomilla)
      - tappaa rokotetut 42-365 päivää rokotuksesta (testipotilaiden rokotuksista on jo enemmän aikaa)
      - heikentää vastustuskykyä (väite perustui tarkoituksella väärin ymmärrettyyn haastatteluun)
      - rikastuttaa bill gatesia (joka ei omista yhtään lisenssiä tai patenttia)
      - pfizerin toimitusjohtaja kuulemma kieltäytyi rokotteesta (kävi ilmi että rokotevastaiset olivat suomentaneet haastattelun väärin ja hän sanoi vain, ettei halua ohittaa jonossa asemansa turvin ja ottaa rokotteen vasta kun hänen vuoronsa tulee)
      - sisältää "tappavia myrkkyjä", kuten grafeeni (=vaaraton ihmisille), kaliumkloridi (=käytetään lääkkeenä kaliumvajeisilla) ja mitä muita näitä oli :D

      Entäpä sitten "asiantuntijat" rokotevastustajien taustalla?
      - Venäjä jäi kiinni yritettyään lahjoa somevaikuttajia levittämään valheita länsirokotteista, erityisesti pfizerista
      - S24:ssä venäläinen trolli jäi kiinni käytettyään suomennettua ilmaisua, joka ei suomeksi tarkoita mitään järkevää, mutta toimii ilmeisesti venäjän kielellä
      - amerikkalainen pastori-lääkäri, joka väittää lääketehtaiden käyttävän avaruusolioiden DNA:ta ja että gynekologiset ongelmat voivat johtua unissa harrastetusta seksistä demonien ja noitien kanssa
      - amerikkalainen osteopaattilääkäri, jonka aiempi vaihtoehtolääke tappoi syöpäsairaan tuhoamalla tämän maksan "parannuskoktailillaan"
      - Suden-Pärentö joka pitää itseään analyytikkona, tutkijana ja tiedemiehenä, mutta ei tunnista edes DNA:n emäspareja, eikä selvästi tiedä mistä puhuu
      - Lauma eri alojen tyyppejä, jotka myyvät kirjoja, pillereitä, hoitoja, vastustavat 5G-torneja, väittävät lentokoneiden kemikaalivanojen levittävän koronaa

      • Anonyymi

        Todella hyvä yhteenveto nassutuksista, joita sitten pitäisi noudattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä yhteenveto nassutuksista, joita sitten pitäisi noudattaa!

        Noudata vaan, nyt on tulossa µ-variantti jonka on todettu väistävän rokotesuojaa, mutta onneksi ei leviä yhtä herkästi kuin delta-variantti. Kyseistä µ-varianttia on löydetty jo Euroopasta kymmenestä maasta (lähtöisin Kolumbiasta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noudata vaan, nyt on tulossa µ-variantti jonka on todettu väistävän rokotesuojaa, mutta onneksi ei leviä yhtä herkästi kuin delta-variantti. Kyseistä µ-varianttia on löydetty jo Euroopasta kymmenestä maasta (lähtöisin Kolumbiasta).

        Jus oli et Suomessakin löytynyt pari ko.varianttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noudata vaan, nyt on tulossa µ-variantti jonka on todettu väistävän rokotesuojaa, mutta onneksi ei leviä yhtä herkästi kuin delta-variantti. Kyseistä µ-varianttia on löydetty jo Euroopasta kymmenestä maasta (lähtöisin Kolumbiasta).

        Sehän on selvää, että näitä muunnoksia tulee jatkuvasti, kuten syysflunsissa!
        Luin juuri eilen, miten kehon vastustuskyky paranee kunnon ravinnon, kohtuullisen liikunnan ja ennen kaikkea MYÖNTEISEN AJATTELUN avulla!
        Nyt tarvitaan järkevää, iloista mieltä ja toimintaa, ei anneta pelon kahlita itseämme.

        Ihmettelen sitä, että sairaanhoito koulutuksen saaneet voivat sen jälkeen hypätä muihin toimiin tällaisena erikoisaikana. Luulin, että juuri näillä henkilöillä olisi yhteiskuntavastuu, sillä se koulutus on ollut heille halvanlaista.

        Sitä kuulee vapaaehtoisista, jotka altistavat oman henkensä pelastaakseen toisia
        erikoistilanteissa. Nyt koulutetaan itsensä eri tehtäviin ja hypätään pois.
        Eikö sairaanhoitajien tulisi ennen koulutustaan tajuta, että
        HEIDÄN TEHTÄVIINSÄ TULEE KUULUMAAN SAIRAIDEN HOITO?
        Eihän se työ voi olla vastaisuudessakaan mitään lomailua Malliksella!


      • Anonyymi

        Kukahan noin on väittänyt,-outoa asioiden vääristelyä.Sille ei kukaan voi mitään että ilmestyskirja on nyt toteutumassa!


      • Anonyymi

        Voi sinua tietämätön,mutta tulet sen pian kokemaan,-nämä asiat vaan on tulossa!!


    • Anonyymi

      En usko että kukaan jäisi kaipaamaan

    • Anonyymi

      Siitä vaan - onnea tulevaan elämään (jos se jatkuu). Toivotaan ettei vaimosi tai sinä saa vaikeaa koronaversiota, itse halusin pelata varman päälle ja otin rokotukset heti kun ne sain (vaikka jouduinkin kroonikkona odottamaan suhteellisen kauan).

      Parempi onkin että hoitohenkilökuntaan kuuluva joka ei suostu ottamaan rokotteita, lähtee työstään ettei altista hoidettaviaan koronalle. Onneksi on vielä henkilökuntaa jotka ajattelevat potilaiden parasta ja olen kiitolinen kun he jaksavat tehdä työtään eivätkä nipota (olin juuri viikon sairaalassa äkillisen muun kuin koronaan sairastumisen vuoksi).

      • Anonyymi

        On siellä tehohoidossa kahdesti rokotettujakin (ainakin iltapäivälehtien mukaan). Joten mitään takeita vaikean korona-muodon ilmaantumisesta eivät ne kaksi rokotetta anna. Korona tulee, jos on tullakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä tehohoidossa kahdesti rokotettujakin (ainakin iltapäivälehtien mukaan). Joten mitään takeita vaikean korona-muodon ilmaantumisesta eivät ne kaksi rokotetta anna. Korona tulee, jos on tullakseen.

        Ne kuolleet rokotetut ovat kuolleet muihin sairauksiin!

        Sitä voidaan väittää mitä tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä tehohoidossa kahdesti rokotettujakin (ainakin iltapäivälehtien mukaan). Joten mitään takeita vaikean korona-muodon ilmaantumisesta eivät ne kaksi rokotetta anna. Korona tulee, jos on tullakseen.

        Laitatko linkin missä iltapäivälehdessä on ollut juttu että kahdesti rokotettuja on ollut tehohoidossa. Itse en ole nähnyt tällaisia uutisia, vaan päinvastaistaisia, ettei täysin rokotettuja ole joutunut yhtään tehohoitoon ja muuten sairaanhoitoon vain vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kuolleet rokotetut ovat kuolleet muihin sairauksiin!

        Sitä voidaan väittää mitä tahansa!

        "Sitä voidaan väittää mitä tahansa!"

        Rokotevastaisten kirjoituksia lukiessa kyllä huomaa, että mitä tahansa voidaan tosiaan väittää, täysin järjen ja logiikan vastaisia juttuja teillä on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä voidaan väittää mitä tahansa!"

        Rokotevastaisten kirjoituksia lukiessa kyllä huomaa, että mitä tahansa voidaan tosiaan väittää, täysin järjen ja logiikan vastaisia juttuja teillä on :D

        Älä sitte lue,kun et mitään ymmärrä ja tiedä tulevasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä tehohoidossa kahdesti rokotettujakin (ainakin iltapäivälehtien mukaan). Joten mitään takeita vaikean korona-muodon ilmaantumisesta eivät ne kaksi rokotetta anna. Korona tulee, jos on tullakseen.

        Tutustuppa todennäköisyyslaskenta.


    • Anonyymi

      Ei siä työssä sais olla rokottamattomia hoitajia huh,huh.Luulis ny et jotai järkee ois.

      • Anonyymi

        Olen kiitollinen että hoitajat ja lääkärit jotka hoitivat minua äskettäin sairaalassa olivat huolellisesti suojautuneita enkä saanut sieltä koronaa. Ennen sairaalaan joutumistani jouduin olemaan pitkään poliklinikoilla ja onneksi sielläkin vaadittiin asiakkailta maskien käyttöä (rokotuksista ei siis ole tietoa).


    • Anonyymi

      Ihan teidän perhee asia.Siinähän elätät häntä.Ei se keneltäkään ole pois.Jos hän on työtön ja sinulla varaa häntä pitää kotona? Pärjätte siis hyvin ilman vaimon tiliä? Miksi hän sitten yleensä on töissä?

      • Anonyymi

        Entä jos, kun potilas esim. halvaantuu rokotuksen jälkeen, kuka hänet elättää?

        Kerro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos, kun potilas esim. halvaantuu rokotuksen jälkeen, kuka hänet elättää?

        Kerro!

        Suomessa sosiaalitoimi huolehtii sairaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos, kun potilas esim. halvaantuu rokotuksen jälkeen, kuka hänet elättää?

        Kerro!

        Tuollaisen todennäköisyys on jopa lottovoittoakin pienempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen todennäköisyys on jopa lottovoittoakin pienempi.

        Tarkoitatko 7 ja lisänumerot oikein vai niitä eurojen voittoja?


    • Anonyymi

      Komppaan aloittajaa.

      STM ja THL ovat vastuuttomia ja koko tilanne näyttää oudolta, tulee mieleen massahypnoosi tai - psykoosi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle selvitti: Näin rokotevastaisuudella kerätään rahaa Suomessa – mukana myös talousrikoksista tuomittu

        https://yle.fi/uutiset/3-11772207

        ..ja sinä tomppeli uskoit tuonkin..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksittäiset blogikirjoitukset voivat olla mitä tahansa dis-informaatiota. Bichute, tokentube tai youtube huuhaavideot jätän myös katsomatta.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä. Ei ole sopiva alalle.

    • Anonyymi

      Hs kertoi eilen artikkelissaan koronaan kuolleesta 46-vuotiaasta miehestä. Kokonaan artikkeli jätti mainitsematta rokotteeseen kuolleita. Niitäkin on ja paljon. Asiallinen journalismi sisältää asioiden tarkastelua monelta kantilta.

      • Anonyymi

        Ei ole hirveän paljon heitä jotka ovat rokotteeseen kuolleet. Niitä taas on jo miljoonia jotka ovat rokottamattomina kuolleet.


      • Anonyymi

        Koko artikkeli oli suurta vedätystä. Tutkikaapa itse, ko henkilöä on mielikuvituksen tuotetta. Helppoahan tuollaisia on kirjoitelle. "Emme julkaise asianosaisten nimiä asian arkaluontoisuuden vuoksi"


      • Anonyymi

        Koronavirustautiin kuolee ihmisiä turhaan, koska saatavilla olevia tehokkaita ja turvallisia hoitoja ei käytetä.

        Yhdysvalloissa on kehitetty varhaisvaiheen monilääkehoito, jossa käytetään mm. ivermektiiniä, hydroksiklorokiinia, sinkkiä ja c- ja d-vitamiinia. Hoito aloitetaan ensioireiden ilmaantuessa kotioloissa. Käytettävissä on kaikkiaan 46 erilaista lääkettä, jotka ovat kaikki vanhoja, tutkittuja ja turvallisia. Niiden patentit ovat kuitenkin ummessa, joten ne eivät tuota voittoja lääkeyhtiöille toisin kuin koronarokotteet.

        Varhaisvaiheen hoidolla saadaan usein koronatauti pysähtymään jo alkuvaiheissa. Teksasissa, missä menetelmä on ollut pisimpään käytössä, koronakuolemat laskivat jo ennen rokotteen tuloa eikä terveydenhuollon kantokyky ole missään vaiheessa ylittynyt.

        Sen lisäksi että monien koronaan soveltuvien lääkkeiden patentit eivät ole voimassa, lääkeyhtiöt ovat saaneet rokotesopimuksiinsa ehdon, jonka mukaan sopimuksia ei voi purkaa vaikka löytyisi vaihtoehtoinen hoito.

        Koronapländemia on siis tragedia siinäkin suhteessa, että ihmisiltä estetään tarpeellinen hoito, lääketeollisuuden voittojen maksimoimiseksi. Ja ehkä muistakin syistä - paniikista on vallanpitäjille monenlaisia hyötyjä. Kyse ei ole missään vaiheessa ollut pelkästään kansanterveydestä.

        Videoita joilla tietoa koronan varhaisvaiheen lääkehoidosta:

        Peter McCullough, MD testifies to Texas Senate HHS Committee
        https://www.youtube.com/watch?v=QAHi3lX3oGM

        https://www.clovercarecentre.com/tucker-carlson-interviews-dr-peter-mccullough-on-covid/

        https://www.youtube.com/watch?v=SypsmuVidXk

        Myös lääkäri Mikael Kivivuoren haastatteluja kannattaa katsoa:
        https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=105914734


      • Anonyymi

        Ällöttää nuo melkein päivittäiset valtamedian jutut, joilla traagisen yksittäistapauksen kautta pelotellaan ihmiset ottamaan piikkejä. Surullista, että nuo koronapotilaat olisi todennäköisesti voitu pelastaa, jos heitä vain olisi viitsitty hoitaa. Varhaisvaiheen monilääkehoidoista (ivermektiini, hydroksiklorokiini ym.) on tietoa saatavilla, mutta sitä pitää erikseen hakea, ja lääkärit ovat yleisesti niin hypnotisoituja, etteivät ryhdy tähän. Lisäksi Suomessa on rajoituksia miten kyseisiä lääkkeitä saa määrätä. Näistä ja koronan hoidon ja kriisin kokonaiskuvasta kertoo mielestäni hyvin tutkija-kirjailija Olli Tammilehto haastattelussa, jonka linkkasin aiemmin tuonne toiseen viestiin. Varhaisvaiheen lääkehoidoista mm. kohdasta 0.55 alkaen.
        Demokratia, Korona tilanne, Propaganda - Olli Tammilehto #42
        https://www.youtube.com/watch?v=kNV3oXGIuBc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttää nuo melkein päivittäiset valtamedian jutut, joilla traagisen yksittäistapauksen kautta pelotellaan ihmiset ottamaan piikkejä. Surullista, että nuo koronapotilaat olisi todennäköisesti voitu pelastaa, jos heitä vain olisi viitsitty hoitaa. Varhaisvaiheen monilääkehoidoista (ivermektiini, hydroksiklorokiini ym.) on tietoa saatavilla, mutta sitä pitää erikseen hakea, ja lääkärit ovat yleisesti niin hypnotisoituja, etteivät ryhdy tähän. Lisäksi Suomessa on rajoituksia miten kyseisiä lääkkeitä saa määrätä. Näistä ja koronan hoidon ja kriisin kokonaiskuvasta kertoo mielestäni hyvin tutkija-kirjailija Olli Tammilehto haastattelussa, jonka linkkasin aiemmin tuonne toiseen viestiin. Varhaisvaiheen lääkehoidoista mm. kohdasta 0.55 alkaen.
        Demokratia, Korona tilanne, Propaganda - Olli Tammilehto #42
        https://www.youtube.com/watch?v=kNV3oXGIuBc

        Myös omakohtaisesti, vaikka olenkin hyvän vastustuskyvyn omaava perusterve, enkä vielä ikänikään puolesta riskiryhmässä, niin perhanan ikävää on tietää, että jos saan koronan, hoitoa ei minulle siihen tarjota ennen kuin siinä vaiheessa kun olot on jo tosi tukalat. Vakava koronan muotohan on harvinainen muissa kuin riskiryhmissä, joten minulla ei pitäisi olla henkeni puolesta hätää, mutta onhan lieväkin tauti ikävä.

        Pitäisi olla saatavilla se koronapotilaille jo nykyään joissakin maissa annettava kotihoitopaketti, jossa on osa varhaisvaiheen lääkehoidon perusvalikoimaa: ivermektiiniä ja joitakin muita lääkkeitä ( joita en kaikkia nyt tarkkaan muista), d-vitamiinia, sinkkiä, c-vitamiinia jne. Näin asiasta uutisen jossain, en muista koko listaa mitä paketti sisälsi mutta se perustui kuitenkin Yhdysvalloissa kehitettyyn monilääkehoitoon. Sen avulla moni pärjää kotihoidossa koronan kanssa. Tautihan kehittyy vakavaksi vain pienellä osalla potilaista, mutta lieväkin tauti pitäisi hoitaa jottei se pahene ja jotta potilaan olo helpottuu. Tällä hetkellä Suomessa ja useimmissa muissa maissa yhä vain lähetetään hengitystieoireita poteva ihminen pelottavan koronadiagnoosin kanssa kotiin, sanoen että sairaalaan saa tulla vain kun ei enää pysty hengittämään! - Ja kaikki tämä on turhaa. Ihmisiä voidaan hoitaa koronataudissakin, jos vain halutaan.

        Järjetöntä ja pelottavaa - meillä ei siis ole demokratiaa enää paljon yhtään, sen osoittaa koronapassisekoilut, ja meillä ei ole ainakaan koronataudin hoidon osalta enää luotettavaa terveydenhoitojärjestelmää jonka puoleen voi hakeutua jos tulee kipeäksi. Luottamus mennyt ainakin minulla moniin tahoihin tässä yhteiskunnassa koronakriisin myötä. En usko että palautuu helpolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös omakohtaisesti, vaikka olenkin hyvän vastustuskyvyn omaava perusterve, enkä vielä ikänikään puolesta riskiryhmässä, niin perhanan ikävää on tietää, että jos saan koronan, hoitoa ei minulle siihen tarjota ennen kuin siinä vaiheessa kun olot on jo tosi tukalat. Vakava koronan muotohan on harvinainen muissa kuin riskiryhmissä, joten minulla ei pitäisi olla henkeni puolesta hätää, mutta onhan lieväkin tauti ikävä.

        Pitäisi olla saatavilla se koronapotilaille jo nykyään joissakin maissa annettava kotihoitopaketti, jossa on osa varhaisvaiheen lääkehoidon perusvalikoimaa: ivermektiiniä ja joitakin muita lääkkeitä ( joita en kaikkia nyt tarkkaan muista), d-vitamiinia, sinkkiä, c-vitamiinia jne. Näin asiasta uutisen jossain, en muista koko listaa mitä paketti sisälsi mutta se perustui kuitenkin Yhdysvalloissa kehitettyyn monilääkehoitoon. Sen avulla moni pärjää kotihoidossa koronan kanssa. Tautihan kehittyy vakavaksi vain pienellä osalla potilaista, mutta lieväkin tauti pitäisi hoitaa jottei se pahene ja jotta potilaan olo helpottuu. Tällä hetkellä Suomessa ja useimmissa muissa maissa yhä vain lähetetään hengitystieoireita poteva ihminen pelottavan koronadiagnoosin kanssa kotiin, sanoen että sairaalaan saa tulla vain kun ei enää pysty hengittämään! - Ja kaikki tämä on turhaa. Ihmisiä voidaan hoitaa koronataudissakin, jos vain halutaan.

        Järjetöntä ja pelottavaa - meillä ei siis ole demokratiaa enää paljon yhtään, sen osoittaa koronapassisekoilut, ja meillä ei ole ainakaan koronataudin hoidon osalta enää luotettavaa terveydenhoitojärjestelmää jonka puoleen voi hakeutua jos tulee kipeäksi. Luottamus mennyt ainakin minulla moniin tahoihin tässä yhteiskunnassa koronakriisin myötä. En usko että palautuu helpolla...

        Joten, koska lieväänkään koronatautiin ei saa mitään kunnon hoitoa, ylläpidän vastustuskykyäni normimenetelmillä. Tuore valkosipuli on tehokas alkavien flunssaoireiden nitistäjä, sitä kannattaa syödä niin paljon kuin vatsa sietää heti ensioireiden ilmetessä - tehoaa!:) Mustaherukka, aronia, omega-3, ja tietenkin d-vitamiini, 100 mg päivässä. Ym. - Yleisesti suomalaiset saavat liian vähän tarpeellisia ravintoaineita ruuastaan, d-vitamiinisuosituksetkin mitättömän alhaiset.

        Tiesittekö muuten, että Italian ja Espanjan koronakuolemalukuja selittää (paitsi virheelliset ja vääristellyt tilastot ja monet paikalliset tekijät) mm. että sielläpäin on väestöllä yleisesti d-vitamiinin puutetta, huolimatta auringosta? Varsinkin talviaikaan on tutkimusten mukaan etelä-eurooppalaisilla alhaisemmat d-vitamiinitasot kuin esim. suomalaisilla. Meillä kun d-vitamiinia lisätään elintarvikkeisiin, siellä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten, koska lieväänkään koronatautiin ei saa mitään kunnon hoitoa, ylläpidän vastustuskykyäni normimenetelmillä. Tuore valkosipuli on tehokas alkavien flunssaoireiden nitistäjä, sitä kannattaa syödä niin paljon kuin vatsa sietää heti ensioireiden ilmetessä - tehoaa!:) Mustaherukka, aronia, omega-3, ja tietenkin d-vitamiini, 100 mg päivässä. Ym. - Yleisesti suomalaiset saavat liian vähän tarpeellisia ravintoaineita ruuastaan, d-vitamiinisuosituksetkin mitättömän alhaiset.

        Tiesittekö muuten, että Italian ja Espanjan koronakuolemalukuja selittää (paitsi virheelliset ja vääristellyt tilastot ja monet paikalliset tekijät) mm. että sielläpäin on väestöllä yleisesti d-vitamiinin puutetta, huolimatta auringosta? Varsinkin talviaikaan on tutkimusten mukaan etelä-eurooppalaisilla alhaisemmat d-vitamiinitasot kuin esim. suomalaisilla. Meillä kun d-vitamiinia lisätään elintarvikkeisiin, siellä ei.

        Valkosipuli ja sitruuna ovat täälläkin kotiapteekissa ja päivittäisessä käytössä.
        Lisäksi muitakin mausteita, kuten inkivääri, kurkamaa, mustapippuri...
        Plasebo tai ei, niin pystyssä seistä aina 2019 marraskuusta lähtien kylässä, jossa on eniten koronaa jo kuukausia. Ihmiset kulkevat ilman suojaa kaikkialla ja räkivät ilmaan, kun iäkkäämpi menee ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkosipuli ja sitruuna ovat täälläkin kotiapteekissa ja päivittäisessä käytössä.
        Lisäksi muitakin mausteita, kuten inkivääri, kurkamaa, mustapippuri...
        Plasebo tai ei, niin pystyssä seistä aina 2019 marraskuusta lähtien kylässä, jossa on eniten koronaa jo kuukausia. Ihmiset kulkevat ilman suojaa kaikkialla ja räkivät ilmaan, kun iäkkäämpi menee ohi!

        Sitruuna ja kurkuma olisi minunkin pitänyt lisätä listaani:) - Sitruunamehua juon joka aamu vehnänorasjauheen kanssa. Vehnänoras antaa todella "potkua" päivään, vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja suoliston toimintaa. Sitruunamehusta tulee juomaan sopiva makuvivahde ja lisäksi c-vitamiinia.

        Lievänä tai oireettomana sairastettu koronavirustauti antaa kattavan ja pitkäaikaisen immuniteetin. Paljon paremman kuin nämä kyseenalaiset "rokotteet".

        Moni on jo tietämättään sairastanut koronan. Epäilen että itsekin olen, sillä sain jonkinlaisen epätavallisesti oireilevan flunssan sen jälkeen kun olin viettänyt aikaa toisen koronapiikin ottaneen ystäväni seurassa. Hän oli saanut jo ekasta flunssan, toisesta hän sai pahempia haittoja: kaksi viikkoa kuumeilua, päänsärkyä ja nivelkipuja. Sanoi olevansa huonossa kunnossa, vaikka "vanhan kansan" ihmisenä ei yleensä valita. Kävin hänen luonaan kyläilemässä, ja sain itse heti flunssan joka kesti pitempään kuin flunssat minulla yleensä sekä yskä oli kuivaa ja myös huimasi. Vähän eri oireet siis kuin tavallisesti ja kesti myös hieman kauemmin. Söin tapani mukaan valkosipulia ym., paljon hunajaa ym., ja minulla on "paketissani" mukana myös spirulinatabletit. Joten tämä outo pikku flunssa meni viikossa ohi, jäin vain ihmettelemään kummia oireita. Sitten luin jostain että koronarokotettu erittää piikkiproteiineja usean viikon ajan, ns. shedding-vaikutus.

        Mahdollisesti olen saanut tästä "toisen käden koronataudista" vasta-aineita koronaan, näin väitti eräs sairaanhoitajatuttuni ja kehotti minua käymään vasta-ainetestissä. Testi maksaa reilun satasen, joten harkitsen vielä. Mutta jos olisin näin helpolla saanut immuniteetin koronataudille, asiahan olisi mitä mainioin. - Ehkä välttyisin myös koronapassi-uhkauksilta, jos voisin kirjallisesti osoittaa että minulla on vasta-aineita ja siis koronatauti lievänä sairastettu, vaikka ns. toisen käden kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitruuna ja kurkuma olisi minunkin pitänyt lisätä listaani:) - Sitruunamehua juon joka aamu vehnänorasjauheen kanssa. Vehnänoras antaa todella "potkua" päivään, vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja suoliston toimintaa. Sitruunamehusta tulee juomaan sopiva makuvivahde ja lisäksi c-vitamiinia.

        Lievänä tai oireettomana sairastettu koronavirustauti antaa kattavan ja pitkäaikaisen immuniteetin. Paljon paremman kuin nämä kyseenalaiset "rokotteet".

        Moni on jo tietämättään sairastanut koronan. Epäilen että itsekin olen, sillä sain jonkinlaisen epätavallisesti oireilevan flunssan sen jälkeen kun olin viettänyt aikaa toisen koronapiikin ottaneen ystäväni seurassa. Hän oli saanut jo ekasta flunssan, toisesta hän sai pahempia haittoja: kaksi viikkoa kuumeilua, päänsärkyä ja nivelkipuja. Sanoi olevansa huonossa kunnossa, vaikka "vanhan kansan" ihmisenä ei yleensä valita. Kävin hänen luonaan kyläilemässä, ja sain itse heti flunssan joka kesti pitempään kuin flunssat minulla yleensä sekä yskä oli kuivaa ja myös huimasi. Vähän eri oireet siis kuin tavallisesti ja kesti myös hieman kauemmin. Söin tapani mukaan valkosipulia ym., paljon hunajaa ym., ja minulla on "paketissani" mukana myös spirulinatabletit. Joten tämä outo pikku flunssa meni viikossa ohi, jäin vain ihmettelemään kummia oireita. Sitten luin jostain että koronarokotettu erittää piikkiproteiineja usean viikon ajan, ns. shedding-vaikutus.

        Mahdollisesti olen saanut tästä "toisen käden koronataudista" vasta-aineita koronaan, näin väitti eräs sairaanhoitajatuttuni ja kehotti minua käymään vasta-ainetestissä. Testi maksaa reilun satasen, joten harkitsen vielä. Mutta jos olisin näin helpolla saanut immuniteetin koronataudille, asiahan olisi mitä mainioin. - Ehkä välttyisin myös koronapassi-uhkauksilta, jos voisin kirjallisesti osoittaa että minulla on vasta-aineita ja siis koronatauti lievänä sairastettu, vaikka ns. toisen käden kautta?

        https://pelastetaansuomenlapset.fi/fimea-thl-kirje/

        Sairastetun SARS-CoV-2-virusinfektion antama luontainen immuniteetti:

        Kirjallisuuden mukaan taudin sairastaminen (myös lieväoireisena) voi antaa pitkäaikaisen suojan SARS-CoV-2-virusta vastaan (https://immunology.sciencemag.org/content/5/54/eabf3698, https://www.nature.com/articles/s41586-021-03647-4).

        Geeniteknologiaan perustuvien injektioiden antama suoja variantteja vastaan on rajallinen, sillä piikkiproteiinin tuotannon solussa käynnistävät mRNA- ja adenovirusvektori-injektiot johtavat vasta-aineiden syntymiseen vain yhtä viruksen piikkiproteiinia vastaan. Viruksen pyrkiessä luontaisesti varmistamaan lisääntymiskykynsä kehittyy variantteja, joissa nimenomaan piikkiproteiinit ovat muuttuneet niin, etteivät injektoiden synnyttämät vasta-aineet tunnista niitä ja virus pääsee vapaasti lisääntymään infektoimansa henkilön soluissa. Sen sijaan sairastettu virusinfektio tai heikennettyä taudinaiheuttajaa sisältävä klassinen rokote käynnistää kehossa laaja-alaisen immuunivasteen eli monien erilaisten vasta-aineiden syntymisen viruksen kymmeniä eri antigeenejä vastaan ja antaa täten laaja-alaisen suojan myös tulevia variantteja vastaan. Eli mahdollisista yksittäisistä viruksen antigeeneissä/proteiineissa tapahtuvista muutoksista huolimatta vastustuskyky uusille varianteille säilyy hyvänä.

        Geeniteknologiaan perustuvat, vain kapeakirjoisen suojan SARS-CoV-2-virusta vastaan antavat injektiot eivät aiheuta myöskään yhtä hyvää steriloivaa immuniteettia (eli ne eivät estä infektion etenemistä eivätkä lisätartuntoja yhtä hyvin) kuin taudin sairastaminen tai heikennettyä taudin aiheuttajaa sisältävä rokote. Siis ”koronarokotetut” voivat täydestä rokotussuojasta huolimatta tartuttaa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronavirustautiin kuolee ihmisiä turhaan, koska saatavilla olevia tehokkaita ja turvallisia hoitoja ei käytetä.

        Yhdysvalloissa on kehitetty varhaisvaiheen monilääkehoito, jossa käytetään mm. ivermektiiniä, hydroksiklorokiinia, sinkkiä ja c- ja d-vitamiinia. Hoito aloitetaan ensioireiden ilmaantuessa kotioloissa. Käytettävissä on kaikkiaan 46 erilaista lääkettä, jotka ovat kaikki vanhoja, tutkittuja ja turvallisia. Niiden patentit ovat kuitenkin ummessa, joten ne eivät tuota voittoja lääkeyhtiöille toisin kuin koronarokotteet.

        Varhaisvaiheen hoidolla saadaan usein koronatauti pysähtymään jo alkuvaiheissa. Teksasissa, missä menetelmä on ollut pisimpään käytössä, koronakuolemat laskivat jo ennen rokotteen tuloa eikä terveydenhuollon kantokyky ole missään vaiheessa ylittynyt.

        Sen lisäksi että monien koronaan soveltuvien lääkkeiden patentit eivät ole voimassa, lääkeyhtiöt ovat saaneet rokotesopimuksiinsa ehdon, jonka mukaan sopimuksia ei voi purkaa vaikka löytyisi vaihtoehtoinen hoito.

        Koronapländemia on siis tragedia siinäkin suhteessa, että ihmisiltä estetään tarpeellinen hoito, lääketeollisuuden voittojen maksimoimiseksi. Ja ehkä muistakin syistä - paniikista on vallanpitäjille monenlaisia hyötyjä. Kyse ei ole missään vaiheessa ollut pelkästään kansanterveydestä.

        Videoita joilla tietoa koronan varhaisvaiheen lääkehoidosta:

        Peter McCullough, MD testifies to Texas Senate HHS Committee
        https://www.youtube.com/watch?v=QAHi3lX3oGM

        https://www.clovercarecentre.com/tucker-carlson-interviews-dr-peter-mccullough-on-covid/

        https://www.youtube.com/watch?v=SypsmuVidXk

        Myös lääkäri Mikael Kivivuoren haastatteluja kannattaa katsoa:
        https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=105914734

        Mikä sinut pistää uskomaan moista huuhaata, kun todellista tieteeseen perustuvaa informaatiota on vaikka kuinka paljon? Oletko jäänyt saamapuolelle pahasti vai mikä on?


    • Anonyymi

      👍👍👍👍. Erittäin viisaasti pohdittu ja ymmärretty. Olen täysin samaa mieltä💚🧡💛

    • Anonyymi

      Tervemenoa. Minua ei koronan levittäjät hoida.

    • Anonyymi

      Nämä koronarokotteen "vastustajat" ovat osa salaliittoa, jossa ymmrtämättömiä ihmisiä pelotellaan rokotuksen vaaroilla. Näin eliitti, joka on rokotettu säästyy taudilta ja suorittaa maailman uudelleenjaon. Rokottamaton rahvas pikkuhiljaa menehtyy, Tämä on natsismin ideologiaa hidastettuna. Nyt virallisesti viisi miljoonaa kuollutta, mutta todellisia lukuja ei julkaista, jotta yhä useampi väheksyy tautia ja rokotetta. Kyseessähän ei ole tauti vaan Kiinan ja USAn yhdessä kehittämä hidas "myrkkypilleri". Demokraatti puolue yhdessä Kiinan kommunistisen puolueen ja Putinin lähipiirin ajama maailmanvallan uusjako. Vastakkainasettule hyväuskoisten hölmöjen (pienten maiden, kuten suomen hallitus) ja salaliittoteoreetikkojen välille.

      • Anonyymi

        Taas väärin!Nimenomaan juuri eliitti ei ota noita rokotteita,jotka he ovat itse kehittäneet kansanpaljouden vähentämiseksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin!Nimenomaan juuri eliitti ei ota noita rokotteita,jotka he ovat itse kehittäneet kansanpaljouden vähentämiseksi..

        Oletko varma? Hehän voivat ottaa rokotukset, mutta väittää kansalle etteivät ole ottaneet.


    • Anonyymi

      Tervemenoa toivottavasti hyvä muija häräämäänkotona.

    • Anonyymi

      Vaimollasi on siis oikeus tartuttaa potilaita. Keneltä se oikeus on saatu?

      • Anonyymi

        Minulla ja vaimollani on perustuslailliset oikeudet valita olla ottamatta rokotetta. Samoin työpaikoilla ei ole perustuslain mukaan oikeutta vaatia rokotteen ottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja vaimollani on perustuslailliset oikeudet valita olla ottamatta rokotetta. Samoin työpaikoilla ei ole perustuslain mukaan oikeutta vaatia rokotteen ottoa.

        Missä kohdassa perustuslakia on kerrottu että Suomen kansalaisella pitää olla vapaus tartuttaa sairauksia toisiin kansalaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohdassa perustuslakia on kerrottu että Suomen kansalaisella pitää olla vapaus tartuttaa sairauksia toisiin kansalaisiin?

        Googlaa. Äläkä esitä tyhmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja vaimollani on perustuslailliset oikeudet valita olla ottamatta rokotetta. Samoin työpaikoilla ei ole perustuslain mukaan oikeutta vaatia rokotteen ottoa.

        Työnantajalla on oikeus johtaa ja valvoa työtä sekä yleinen velvollisuus huolehtia, että työpaikalla on turvallista työskennellä.
        Jos työnantaja katsoo, että rokottamattomuus vaarantaa asiakkaiden muiden työntekijöiden rterveyden, niin rokottamattomalle on annettava sellaista työtä jossa hän ei joudu tekemisiin asiakkaiden tai muiden työntekijöiden kanssa. Ainahan joitakin varastoja täytyy järjestellä tai pihaa haravoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajalla on oikeus johtaa ja valvoa työtä sekä yleinen velvollisuus huolehtia, että työpaikalla on turvallista työskennellä.
        Jos työnantaja katsoo, että rokottamattomuus vaarantaa asiakkaiden muiden työntekijöiden rterveyden, niin rokottamattomalle on annettava sellaista työtä jossa hän ei joudu tekemisiin asiakkaiden tai muiden työntekijöiden kanssa. Ainahan joitakin varastoja täytyy järjestellä tai pihaa haravoida.

        Työsuojelutoimenpiteiden pitäisi aina perustua tietoon, ei uskomuksiin. Työnantajille ohjeistuksia antavien THL:n ja STM:n viestintä koronavirustaudista ja koronarokotteista ei tällä hetkellä pohjaudu riippumattomaan lääketieteelliseen tutkimustietoon. Lähes kaikki mitä ko. viranomaisilta tulee tiedotteina ja ohjeina on lääkeyhtiöiden korruptoiman WHO:n propagandaa.

        Kokeelliset geeniteknologiset koronarokotteet, joita tällä hetkellä jaetaan kansalaisille, eivät paranna kenenkään turvallisuutta työpaikalla, koska ne eivät estä rokotettua tartuttamasta virusta. Ne eivät suojaa kattavasti myöskään rokotettua itseään: rokote antaa lyhytaikaisen, kapea-alaisen suojan koronaviruksen yhtä varianttia vastaan, mutta ei muita. Pitemmällä aikavälillä koronarokote heikentää luonnollista vastustuskykyä, joten rokotettu on suuremmassa riskissä saada erilaisia virustauteja ja hän todennäköisesti myös sairastaa ne vakavampina kuin ihminen, jonka luonnollinen vastustuskyky on kunnossa.

        Rokotettu myös erittää hengityksessään mRNA-rokotteen piikkiproteiinia ainakin kaksi viikkoa injektion oton jälkeen, jolloin hän voi myös tartuttaa virusta muihin (shedding-vaikutus). Rokotteen oton jälkeen pitäisi tämän vuoksi olla sairaslomalla tämä aika, jottei vaaranna ympärillään olevia. - Esimerkiksi itse olen sairastanut flunssan, joka sopi koronaoireisiin, oleskeltuani koronapiikin vastikään ottaneen henkilön lähettyvillä. Mainittakoon myös, että tällä henkilöllä (perusterve iäkäs ihminen) oli kohtalaisen vakavia haittoja toisesta koronapiikistä. Hänellä oli kuumeilua, päänsärkyä, huimausta ja nivelkipuja, jotka jatkuivat lähes kaksi viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajalla on oikeus johtaa ja valvoa työtä sekä yleinen velvollisuus huolehtia, että työpaikalla on turvallista työskennellä.
        Jos työnantaja katsoo, että rokottamattomuus vaarantaa asiakkaiden muiden työntekijöiden rterveyden, niin rokottamattomalle on annettava sellaista työtä jossa hän ei joudu tekemisiin asiakkaiden tai muiden työntekijöiden kanssa. Ainahan joitakin varastoja täytyy järjestellä tai pihaa haravoida.

        "Jos työnantaja katsoo, että rokottamattomuus vaarantaa asiakkaiden muiden työntekijöiden rterveyden, "

        Työnantaja ei ole lääkäri, joten hänen "katsomisillaan" terveysasioissa ei ole mitään merkitystä. Hänen olisi hankittava luotettavaa lääketieteellistä tietoa työnjohtonsa pohjaksi. Sellaista tietoa ei kuitenkaan valitettavasti ole tällä hetkellä saatavilla niistä kanavista, joita työnantajien odotetaan tavallisesti käyttävän tiedonhankinnassaan: työterveyshuollosta, THL:stä ja STM:stä.

        Suosittelen kaikkia koronavirustaudista ja geeniteknologisista rokotteista kiinnostuneita ottamaan asiasta selvää riippumattomista tieteellisistä julkaisuista ja seuraamaan kansainvälistä keskustelua sikäli kuin se on mahdollista tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa. Viranomaiset ja valtamedia pyrkivät sensuroimaan kaikkea koronasta käytävää keskustelua, myös tieteellistä.

        Pelastetaan Suomen Lapset -lääkäriryhmän sivustolla on artikkeleita ja koosteita kansainvälisistä tiedejulkaisuista, jotka eivät perustu lääkeyhtiöiden rahoittamiin tutkimuksiin. Esimerkiksi :
        https://pelastetaansuomenlapset.fi/tietopaketti-koronarokotusten-vaaroista-yms-jonka-helsingin-uutiset-sensuroi-haastattelusta/


    • Anonyymi

      Voi ressukkaa... Jos ei ole enempää annettu, ei voi mitään. Valitan

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koronapassia vastusta ne henkilöt jotka haluaa ryypätä vapaasti läpi yön ja käydä hillumassa erilaisissa massatapahtumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapassia vastusta ne henkilöt jotka haluaa ryypätä vapaasti läpi yön ja käydä hillumassa erilaisissa massatapahtumissa.

        Ota sitten se merkkis otsaan,niin saat matkalipun helv.....


    • Anonyymi

      Hyvä, että irtisanoutuu. On pontentiaalinen vaara sairaille ja työyhteisölle.
      Tilanne on vakava, eikä kannattaisi leikkiä yhtään. Näin YLE 20.9. "Tehohoidon tarve yllätti, sillä koronapotilaiden määrä ei ole laskenut toivotusti – professori: "Syynä rokottamattomien suuri määrä"

      Koronatehohoitoa koordinoivan toimiston professori Matti Reinikainen sanoo, että tehohoidon tulevaan tarpeeseen vaikuttaa olennaisesti rokottamaton väestö. Tuoreimman raportin mukaan tehohoidossa olleista koronapotilaista 16 prosenttia on menehtynyt."

      • Anonyymi

        Ja sinä uskot kaiken. Aivan kaiken. Sama artikkeli ei jostain syystä halunnut mainita ROKOTTEISIIN kuolleista sanallakaan. Ei tosin yllättänyt. Jos olisin. 50 v ja siitä yli tai kovin ylipainoinen, ottaisin rokotteen. Mutta että tuolla pelottelulla ja nuori, normaalipainoinen, en ottaisi. Ja kyllä vain,rokotettunakin tartutat muita.


    • Anonyymi

      Kuinkas suu nyt pannaan!

    • Anonyymi

      Toivottavasti sinä itse ja vaimosi saatte maksaa vähintään terveydellänne tyhmyydestänne.

    • Anonyymi

      Israel on natsi monessa asiassa ja Kiina on vain eri rotua kuin Eurooppa.

    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla urakoi lääkeyhtiön trolli, hienommin sanottuna somevaikuttaja. Jälki on tuttua.

      • Anonyymi

        Palstatrollithan yleensäkin "lihovat" kun niitä ruokkii vastauksilla, tässä tapauksessa lääkeyhtiön pikku apulainen lihoo konkreettisestikin, koska saa palkkaa.


    • Anonyymi

      Hienoa videokuvaa koronapassia ja lasten pakkopiikityksiä vastustavasta mielenilmauksesta Helsingissä viime lauantaina. Osallistujia noin 1300, mikä on suomalaisittain paljon, meillä kun ei ole vastaavaa mielenosoituskulttuuria kuin esimerkiksi Ranskassa.

      Worldwide Demonstration 4.0 (Helsinki 18.9.2021)
      https://www.youtube.com/watch?v=TaZkMB1iEJQ

      Valtamediakin huomioi, asiallisesti kerrankin:
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008273594.html

      Ruotsinkielisessä Hufvudstadsbladetissa ja Östnylandissa oli hyvä juttu:
      https://www.hbl.fi/artikel/hander-i-dag-vaccinmotstandare-demonstrerar-pa-mannerheimvagen/

    • Anonyymi

      Oi kun olet vastuullinen ja fiksu mies! Olen vaimollesi vähän kade, mutta iloinen hänen puolestaan!
      Vaimosi tekee oikean ratkaisun ja te perheenä kun suojelette lapsianne.
      Kyllä hoitotyötä löytyy rokottamattomanakin joskin vähemmän, itse joudun palkkaamaan hoitajaa ja mieluiten suosin rokottamattomia, hoidettavan turvaksi ja eettisistä syistä.
      Mrna-piikitetty on vaaratekijä lähellään oleville varsinkin 4 ensimmäistä kk piikistä, onneksi löytyy keinoja piikkiproteiinin tuhoamiseen.
      Jos sinun läheisesi ovat saaneet oireita tai haluat ne piikin myrkyt kehostasi pois voit kokeilla kuppausta ja neulasteetä(jos ei ole hartsiallergiaa), niistä on kuulemma apua. Muitakin keinoja ovat tutkimusryhmät keksineet piikkiä katuvien avuksi.

    • Anonyymi

      Vai kuppausta ja neulasteetä, ootte te kyllä sekaisin heh

      • Anonyymi

        Miksi perinnehoitoja olisi käytetty satoja vuosia jos niistä ei olisi saatu mitään terveyshyötyjä?
        Kaikki millä nuo piikin paskat saa elimistöstä edes osittain pois on avuksi.
        Nythän on selkeästi vuorossa sairaiden ja vammautuneiden määrän lisääminen väestössä.
        Agendaan kuuluu rotujen sekoittaminen ja sitä tehdään agressiivisesti. Toinen on perheen ja yksilön tuhoaminen seksuaalisuuden kierouttamisella eli homo ja trans -propaganda.
        Tämä toteutetaan asennemuokkauksella median keinoin ja mm.muoveista löytyneiden sukupuolta blendaavien myrkkyjen avulla. Liika estrogeeni vesissä lisää homouden määrää yhdessä indoktrinaation kanssa. Kaikki sairas ja epäluonnollinen pyritään normalisoimaan koska paholainen vihaa ihmistä ja haluaa tuhota ihmiset.
        Eliitin pahaa palvovat sitten toteuttavat asioita käytännössä koska ovat pahan orjia.


    • Anonyymi

      Bilderbergin osallistujia :

      Mikael Pentikäinen :2005 , 2008
      Janne Virkkunen :1998, 2001
      Aatos Erkko : 1994
      Olli Kivinen :2003
      Antti Blåfield :2008, 2010

      Kaikki Helsingin Sanomien toimittajia.
      Siinä teille syy miksi ei kommentit kelpaa.
      Siellä on NWO agendat pöydällä kokouksissa.

    • Anonyymi

      Typeryys lisääntyy huolestuttavaa vauhtia, sitten ne tekee vielä lapsiakin, ja taas tulee typerämpiä ihmisiä.
      Ämpiä ihmisiä

    • Anonyymi

      Olen itse rakennusteollisuudessa työssä. Jos meille tulisi, kuten vaikka Australiassa tuollainen uhkaasi että tulee rokottautua, jäisin 100% armuudella työstä pois. Tuossa vaiheessa ei ole mitään menetettävää. Ei minua työn menetys pelota. Ei ole velkoja. Toistaiseksi luotan yhteiskuntaamme, mutta seuraan tarkoin mitä nwo hullutuksia tänne tulee. Silloin hyppään kelkasta pois.

    • Anonyymi

      vaimosi on aitiopaikalla kuulee ja näkee homman menon olisi hyvä jos joku pitää meitä ajantasalla.

    • Anonyymi

      Ei osa lammaslaumalaisia tainnut lukea ap.n viestiä läpi tai sitten on sisälukutaidossa puutteita. Hänen työpaikalla ei ole ollut tartuntoja. Käytössä raskaat suojaustoimet. Ja tärkeä: koronaa levität rokotettunakin. Rokotettuna ehkä pahemmin sillä tuudittaudut rokotteen antamaan suojaan

    • Anonyymi

      Kyseessä mahdollinen NWO. Eikö hälytyskellot soi?

    • Anonyymi

      Sinulla on harvinaisen järkevä vaimo. Itse tunnen yhden kaverin joka lähti te keskuksen työharjoittelusta ja otti karenssin kun kertoi ettei voi olla harjoittelussa koska työkaveri oli ottanut rokotteen. Kaverin mielestä tuo rokote vaikutti häneen myös. Kalevi Korentohan on näin viimeisimmässä You tube haastattelussan väittänyt.

      Itse lähden kuljetus alalta samantien jos edes puhutaan natsi passista. Minä en kotimaassani passeja näytä nyt enkä tulevaisuudessa. Kokonaan poikkeus on rajavartijoille ja kaupan kassoille jos sikaria ostan

      • Anonyymi

        "Tartuntatautilaki ei muuta palvelussuhdetta koskevaa lainsäädäntöä eikä muita työelämässä normaalisti noudatettavia toimintatapoja. Rokotteen ottaminen tai sairastettu tauti on henkilökohtainen terveydentilaa koskeva tieto. Työnantajalla ei ole oikeutta käsitellä työntekijän terveydentilaa tai soveltuvuutta koskevia tietoja ilman työntekijän suostumusta.
        --
        Ensisijaisesti tulee selvittää, onko työnantajalla mahdollisuus sijoittaa työntekijä sellaiseen yksikköön, missä ei osallistuta riskiryhmiin kuuluvien asiakkaiden tai potilaiden hoitoon tai kuljettamiseen."


      • Anonyymi

        Tartuntatautilaki 47 § Pakollinen rokotus

        Valtioneuvoston asetuksella voidaan säätää järjestettäväksi pakollinen rokotus, jos kattava rokottaminen on välttämätöntä väestön tai sen osan hengelle ja terveydelle vakavaa vahinkoa aiheuttavan yleisvaarallisen tartuntataudin leviämisen ehkäisemiseksi. Pakollinen rokotus voidaan rajoittaa myös tiettyyn väestön osaan, ryhmään tai ikäluokkaan.

        Tämä takaportti on vielä käyttämättä.


    • Anonyymi

      Samoin Teen itse. Rohkaisevaa huomata että muitakin on. T mies 37v

    • Anonyymi

      Kanadassa tuhannet terveydenhuollon työntekijät protestoivat pakollisia koronainjektiota vastaan. Esimerkiksi Quebecin osavaltiossa 25 000 terveydenhuollon työntekijää on kieltäytynyt injektiosta, ja määräaikaa on jatkettu kuukaudella. Uhkana on virasta pidättäminen.

      "Emme alistu lääketieteelliseen tyranniaan. Jos me emme puolusta vapauttamme ja kansalaisoikeuksiamme, millaisen maailman jätämme lapsillemme?"

      https://tnc.news/2021/09/02/healthcare-workers-protest-against-covid-19-vaccine-mandates-and-medical-tyranny/

      https://rairfoundation.com/canada-fights-back-police-healthcare-workers-patriot-groups-protest-mandatory-vaccinations-interviews/

      On myös perustettu maailmanlaajuinen terveydenhuollon tekijöiden liitto, joka pyrkii tuomaan julki todellisuutta koronapandemian takana.
      Global Frontline Nurses
      https://www.globalfrontlinenurses.com/about

      "Olemme riskeeranneet kaiken koska me välitämme ja koska teidän, kansalaisten, on saatava tietää mitä todella tapahtuu. Taistelemme jatkuvasti voimakasta mediasensuuria ja vaientamisyrityksiä vastaan työtovereidemme, työnantajiemme ja muiden ihmisten taholta. Perheitämme on uhattu vain koska todistimme kuinka tapahtumia sairaaloissa ja hoivakodeissa yritettiin peitellä. "

      • Anonyymi

        Tämän tietyn piikin pakottaminen kaikille ympäri maailmaa on niin väkivaltaista ja outoa, että on pakko alkaa ajatella, että siinä piikissä on jotain erityistä.


    • Anonyymi

      Ilman muuta on jotain vialla. Bill Gates foundationin kautta näitä rahoitetaan ja väitteissä joita on pidetty salaliittoina, on alettu pitää yleisemmin oikeansuuntaisina. Sanoisin, ettei savua ilman tulta. Maailma on ihmeellisempi kuin äkisti arvaisi.

    • Anonyymi

      Pöhölöjä suurin osa. Täysin vietävissä. Kun valtion narrit kertoo ,mennään vaikka polttouuniin

    • Anonyymi

      Se on hyvä että on selkärankaa tuonverran että tajuaa erota itse.

    • Anonyymi

      Hauskoja nää do your own research ihmiset.
      Aloittajan vaimo voi ottaa loparit, siitä vaan. Rokotepakkohan ei ole kai edes olemassa tässä maassa, mutta ainahan voitte mennä jenkkeihin osoittamaan mieltä muiden Trumpistien kanssa. Koronapassilla suojellaan antivaxereita, heillä ei ole asiaa meidän tuplarokotettujen seuraan.

      Ihan uteliaisuudesta: onko antivaxereissa tupakoitsijoita? Oletteko tutkineet mitä salaliittoja tupakkateollisuudessa on, kähmintää ja lobbausta? Ulottakaa "tee tutkimukset itse", asenne ihan kaikkeen johdonmukaisesti :)

    • Anonyymi

      Uskaltavatko tehdä pakolliseksi hoitajille? eipä kannattaisi

    • Anonyymi

      Hoitohenkilökunta kelpasi kyllä hoitamaan koronasairaita koko viime vuoden ilman että kukaan olisi valittanut, etteivät ole rokotetut.

      Nyt ollaan valmiit potkimaan pellolle. Tämänkö arvoista oli se työ, jota he tekivät silloin kun toiset olivat paniikin vallassa?

      Hävetkää rokoteintoilijat! Hoitohenkilökunta on jo saanut tartunnan useita kertoja, joten heillä jos kenellä on immuniteetti.

      Miksi pelkäät saavasi tartunnan hoitohenkilökunnalta kun menet hoitoon koronan takia? Silloinhan sinua ei voi kukaan tulla hoitamaan, koska levität tartuntaa. Kuole siis kotonasi, ellet selviä omin neuvoin!

    • Anonyymi

      Krista Kiuru aloittamassa aikamoista kaaosta

    • Anonyymi

      Valhetta - tarinaa tehty ja monistettu eri lähettäjille kylvettävksi kanaville. Tuollainen rokotamaton hoitaja voi olla myös häijy muutenkin. Ei sopiva potilastyöhön. Menkööt makkaratehtaateseen tms. paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe