Nyt Färsaarten viranomaiset kehtaavat ilmoittaa, että tuli tehtyä virhe, kun tuli surmattua 1400 delfiiniä ! Ihmiset olivat kuulemma luulleet, että merenlahteen oli saatu ajettua vain 200 delfiiniä, mutta niitä sattuikin olemaan 1400 ! Kuitenkin kaikki delfiinit tuli tapettua melkein huomaamatta: Surmaamistapa oli ollut veitsellä tappaminen, joten aikamoinen veitsien viuhtominen siellä on ihmisillä käynyt, että saatiin kaikki delfiinit varmasti tapettua. Ihmisillä oli saappaat jalassa, etteivät sukat tahriinnu veriseen veteen, homma kävi varmaan ihan kuin Alfred Hitchokin Psyko elokuvassa ! Minä itse en kykenisi tappamaan mitään eläintä veitsen avulla, korkeintaan ampumalla, jos siihen olisi ihan pakottava syy. Jokatapuksessa 1400 delfiinin surmaaminen yhdellä kertaa on niin huomattavan suuri määrä, että sillä on varmasti vaikutusta delfiinien populaatioon pohjoisella Atlantin valtamerellä. Nyt siellä ei delfiinejä saisi surmata ainakaan 10 vuoteen, että delfiini populaatio voisi toipua ennalleen. Toivottavasti delfiinit nyt osaavat varoa Färsaaria, eivätkä menisi lähellekkään sen rantoja. Minä itse en ikimaailmassa matkusta Färsaarille, siellä asuu sellaisia ihmisä, joita en halua ikinä edes nähdä...
Färsaarten delfiinien joukkoteurastus
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallisilla persuilla lähti homma nk. lapasesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860