Pienyrittäjänä laskutuksella ajavat

Anonyymi

Kuinka paljon voi pyytää työnvälitysyrityksen kautta kuorma-autonkuljettajana tuntipalkkaa? Kuullut aika isojakin hintahaarukoita 20-35e. Kyse siis työnvälitysyritys, joka myy palveluani kuljetusalan yritykselle.

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se riippuu tietenkin mitä kuorma-auton ajoa työtehtävä on, niitä kun on maan ja taivaan väliltä kaikenlaista. Eli suhteuta työsi hinta työn vaativuuteen ja kestoon. Pullakaapin ajamisesta et voi laskuttaa 35 euroa tunti kun koko pullakaappi kuljettajineen päivineen ei taida saada edes 40 euroa tunnilta. Ikävä kyllä.

Jos menet vaikka ajamaan 6 kuukaudeksi yhdistelmää niin laskutushintasi keskiarvo pyörii varmaankin 25-28 euron välillä, tuon enenpää ei kukaan firma oikeen hanki pidemmän päälle maksaa. Ja ne jotka maksaa niin jättää yleensä sitten laskun maksamatta.

Lyhytaikaisemmissa hommissa voisin itse kuvitella laskuttavani 30 euroa tunti ja joissain muutaman päivän hätähätä-hommista maksimissaan sen 35 euroa.

Ja jos tänne tulee nyt joku paukuttelemaan henkseleitä että ajaa esim konttia 32e/tunti niin älä usko. Olen itse ollut alalla yrittäjänä reippaat 10 vuotta ja tuo aiemmin kirjoittamani perustuu puhtaaseen kokemukseen.

Aivan eriasia on sitten se onko mitkään noista hinnoista riittäviä. Mutta se tuntuu yleensäkkin tällä alalla olevan aivan toissijainen asia.

• Anonyymi

Ajan pimeenä romua 25€ tunti, töitä on vaikka kuinkapaljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan pimeenä romua 25€ tunti, töitä on vaikka kuinkapaljon.

Muista ottaa eläkevakuutus, pimeänä ajosta ei kerry kuin kansaneläkkeen perusosa..... se sama joka kertyy vaikka vain makaisi ja räkisi kattoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista ottaa eläkevakuutus, pimeänä ajosta ei kerry kuin kansaneläkkeen perusosa..... se sama joka kertyy vaikka vain makaisi ja räkisi kattoon.

Muista maksaa verot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista maksaa verot.

Kannattaa juoda kossupullo.

• Anonyymi

Kappaletavaran jakelusta kyse. Lähinä lavakuljetusta jakarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe