Onko kenelläkään moista? Pitäisi huonoselkäisen saada helpotusta tulevan talven lumitöihin, piha ei ole mikään valtavan iso, ehkä 100-150 neliöä ajoväylää, mutta penkat kasvaa nopeasti ja kolalla raskaan lumen työntäminen ja lumennostelu penkalle ei tee hyvää. Pitääkö tuotakin lykätä paksussa lumessa yhtä kovaa kuin lumikolaa, vai meneekö keveästi? Toinen juttu, että piha on soralla,kivituhka sitoo kyllä osin. Mutta sora lentää alkutalvesta?
Stiga st 8051 80V akkulumilinko
4
2214
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli aloituksen pointti?
- Anonyymi
100 neliö?? Ootko tosissasi? Minä puhdistan pihamaan ja 300 metriä tietä lumikolalla talvisin jokapäivä, ei ongelma.
Mutta jos tuo kokoinen piha jo on ongelma niin....
No asiaan, akku koneilla lumihommissa ei tee yhtäänmitään eikä myöskään näillä leluilla mitä kutsutaan mönkijöiksi ja lumilingoiksi.
Hanki pieni traktori tai jonkun muun auraamaan, huonoilla rimpulavehkeillä ei mee kuin hermot- Anonyymi
Näistä vastauksista näkee oivan esimerkin, miksi suomen PISA tulokset ovat laskusuunnassa. Luettua ei ymmärretä ja minä-minä.
- Anonyymi
Aktivoituuhan se palsta huonoillakin pisa tuloksilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059