Onko kenelläkään moista? Pitäisi huonoselkäisen saada helpotusta tulevan talven lumitöihin, piha ei ole mikään valtavan iso, ehkä 100-150 neliöä ajoväylää, mutta penkat kasvaa nopeasti ja kolalla raskaan lumen työntäminen ja lumennostelu penkalle ei tee hyvää. Pitääkö tuotakin lykätä paksussa lumessa yhtä kovaa kuin lumikolaa, vai meneekö keveästi? Toinen juttu, että piha on soralla,kivituhka sitoo kyllä osin. Mutta sora lentää alkutalvesta?
Stiga st 8051 80V akkulumilinko
6
2559
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli aloituksen pointti?
- Anonyymi
100 neliö?? Ootko tosissasi? Minä puhdistan pihamaan ja 300 metriä tietä lumikolalla talvisin jokapäivä, ei ongelma.
Mutta jos tuo kokoinen piha jo on ongelma niin....
No asiaan, akku koneilla lumihommissa ei tee yhtäänmitään eikä myöskään näillä leluilla mitä kutsutaan mönkijöiksi ja lumilingoiksi.
Hanki pieni traktori tai jonkun muun auraamaan, huonoilla rimpulavehkeillä ei mee kuin hermot- Anonyymi
Näistä vastauksista näkee oivan esimerkin, miksi suomen PISA tulokset ovat laskusuunnassa. Luettua ei ymmärretä ja minä-minä.
- Anonyymi
Taitaa olla Kubotan omistaja vitsailemassa, voihan sitä hommata kaivinkoneenkin nostelemaan lumia naapurin puolelle, mutta missäs sitäkin säilytät kesällä, kun lumet on sulaneet. Tiellä nuo ylisuuret vehkeet on enimmän osan vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Kubotan omistaja vitsailemassa, voihan sitä hommata kaivinkoneenkin nostelemaan lumia naapurin puolelle, mutta missäs sitäkin säilytät kesällä, kun lumet on sulaneet. Tiellä nuo ylisuuret vehkeet on enimmän osan vuotta.
Kubota ei ole ylisuuri
- Anonyymi
Aktivoituuhan se palsta huonoillakin pisa tuloksilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741