Martinan tapa ylpeillä kaikella mahdollisella.

Anonyymi

On se kova nainen kehumaan itseään. Jos ei muuta löydy niin ainakin uni on hänellä täydellinen😉
Kaikki on ihanaa, huikeaa, mahtavaa ja onnellinen ja kiitollinen hän on aina🙄
Kuka tahansa normi ihminen tajuaa että tämä on feikkiä. Vaikka olisi miten tyytyväinen elämäänsä niin on meillä jokaisella päiviä jotka ovat raskaita.
Tämän naisen tyyliä on aina ollut hehkutella omaa elämäänsä ja itseään, myös silloin kun asiat ovat huonosti. Eli rehellinen hän ei ole, ei ainakaan seuraajilleen.
Olisiko helpompi pitää tästä ihmisestä jos hän olisi edes vähän aidompi ja nöyrempi?

110

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joooo,unenlaatukin on aina niin hyvä hänellä😂

• Anonyymi

Miksi todistella niin paljon kaikkea.Kertooko epävarmuudesta vai mistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi todistella niin paljon kaikkea.Kertooko epävarmuudesta vai mistä.

Kertoo huonosta itsetunnosta ja narsismista?

• Anonyymi

Hannullakin alkoi olla kaikki siistii, huikeeta ja nättii. Outoa miehen käyttämäksi kieleksi.
      No eipä noita tarvitse lukea, käyttäköön mitä kieltä tahansa. Ei ole aikuisten juttuja, teinipissistasoa kaikki.

• Anonyymi

Tämä joka ei lue eikä käy katsomassa instaa mutta kuitenkin kommentoi kaiken instasta tänne. Vai valheitako keksit omasta päästäsi?

• Anonyymi

Oletko lukenut aikaisemmin Hannun instaa vai aloitko lukemaan vasta Martinan takia Hannunkin instaa? Onhan Hannulla ollut insta jo pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lukenut aikaisemmin Hannun instaa vai aloitko lukemaan vasta Martinan takia Hannunkin instaa? Onhan Hannulla ollut insta jo pitkään.

Kyllä on aamusta jo kateellista porukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellista??🙄Säälittää tuo nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellista??🙄Säälittää tuo nainen!

Voi kuule! Mä kun luulen että Martina ei sun sääliäsi kaipaa! Mitäpä jos ostaisit itsellesi ihan oman elämän ja alkaisit elää sitä? Ja unohdat Martinan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä joka ei lue eikä käy katsomassa instaa mutta kuitenkin kommentoi kaiken instasta tänne. Vai valheitako keksit omasta päästäsi?

Emme todellakaan katsele näiden tyhmien Martinan ja Hannun postauksia, kurkotelkoot tähtiä vaikka lopun elämänsä. Fiksuja mielenkiintoisia ihmisiä löytyy instassa montakin, jos nyt välttämättä haluaa jotakuta seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme todellakaan katsele näiden tyhmien Martinan ja Hannun postauksia, kurkotelkoot tähtiä vaikka lopun elämänsä. Fiksuja mielenkiintoisia ihmisiä löytyy instassa montakin, jos nyt välttämättä haluaa jotakuta seurata.

Missä niin on lukenut että kurkotellut tähtiä? Instassako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstallahan on kerrottu moneen kertaan että kurkottelevat yhdessä tähtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kuvaa kävin katsomassa (picukista), mutta teksti niitten alla oli niin imelää, että riitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kuvaa olen katsonut picukista, instassa en ole, enkä aio liittyä. Niissä kuvissa oli nuo sanat käytössä.
        Hyvin vähän olen Hannustakin kommentoinut, lörppäsuusta joitakin viestejä pääasiassa.(kuvat lehdissä). Älä sotke muitten juttuja minun kirjoittamakseni.

Osaan lukea lehtiä ja joka kuvahan on täällä kommentoitu ketjuissa, joten hyvin tietää missä mennään milloinkin. Hannu ja Martina eivät vaan sen ihmeemmin kiinnosta, huvikseni kommentoin noitten muutaman höyrypään juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en lue kenenkään instaa. En sanoisi lukemiseksi, jos pari kuvaa ja juttua kuvan alta olen kurkannut picukin puolelta.
        Eli nuo eivät ole valhetta, nuo "siistii" jne. ovat todennäköisesti edelleenkin niitten kuvien alla.
        Hannun instassa olemisen ajasta ei ole tietoa, eikä myöskään Martinan.
        Sofia on ainoa henkilö, jonka kuvia käyn katsomassa picukin puolelta useinkin, en päivittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule! Mä kun luulen että Martina ei sun sääliäsi kaipaa! Mitäpä jos ostaisit itsellesi ihan oman elämän ja alkaisit elää sitä? Ja unohdat Martinan?

Onko Marsu palkannut sut puolustaan häntä juorupalstoille, eikö yksin pärjää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on sen verran nolo ja säälittävä, ettei hän paljon muuta pysty, kuin itseään kehumaan, kuka muu sitä tekisi jos ei hän itse ?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kuvaa kävin katsomassa (picukista), mutta teksti niitten alla oli niin imelää, että riitti.

Ei enää Martinaa ja Hannua, ei koskaan, please !!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Marsu palkannut sut puolustaan häntä juorupalstoille, eikö yksin pärjää?

Martinalla kun ei ole tämä sana hallussa, suusta tulee omituista mongerrustä...öööm..hmmm.. joo ..öö..tai no tavallaan..hhmm ja hoohottaa tyhmästi sanomansa päälle.

• Anonyymi

Kaikillahan on nykyään kaikki niin huikeeta😑.
        Boring😬😬😬😬😬😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on sen verran nolo ja säälittävä, ettei hän paljon muuta pysty, kuin itseään kehumaan, kuka muu sitä tekisi jos ei hän itse ?????

Eikö näillä kirjoittajilla ole ollenkaan omaa elämää rakkautta tai lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäkö kaupasta🤔??
        Saako hyvät boooonukset-sukset kaa, sellaisei ihqut😚😚😚😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, Martina ja Hannu ei todellakaan tarvi näitä palstapirkkoja. Jatkakaa vaan,jos elämänne ja pahaolonne siitä paranee, mutta Martina ei onneksi välitä tippaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on huvittava hahmo menneisyyden tuomioineen ja kaikenlaisilla itsensä kehumisillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule tuosta se taas johtuu etta ystavat ovat sinusta huolissaan uhden asian mina sinulle sanon että ei ole ihmekkään kun sina jo viipotat pitkin kaupunkia etkä kerro kenellekkaan mitaan muule nyt minua kyllä jo hymyilyttaa ja valtavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö näillä kirjoittajilla ole ollenkaan omaa elämää rakkautta tai lapsia

kyllä mina lapsia haluan mutta en ihan vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse keksiä yhtään mitään, ihan riittää, että toistaa Martinan omat lauseet.
        Martina on siitä erikoinen tapaus, ettei sillä ole ikinä huonoa päivää.
        Kaikki on aina sairaan siistiä ja mielettömän mageeta. Huippua. Ollaan siunattua, kiitollista ja onnellista. Sellaisia yli-ilmaisuja aina ja kaikkeen.
        Eihän tuo ole normaalia elämää, ihan jokaisella meistä on huonojakin päiviä. Päiviä, jolloin kaikki menee päin peetä, mikään ei onnistu.
        Yli-ihmisillä ei sellaisia päiviä muka ole, ainakaan omien sanojensa mukaan.
        Martinalla on ollut myrskyisä elämä ja vaikka mitä olisi, niin tämä nukkuu hyvin ja kaikki on täydellisesti.
        Onko tuo siis ihan tunteeton tyyppi, vai onko niin heikko ihminen, ettei voi myöntää olevansa ihan tavallinen kuolevainen omine tunteineen ja että niitä tunteita on muitakin, kuin kaikki superlatiivit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on itse kertonut, että Hannun kanssa kurkottelevat tähtiä.
        Lue idolisi instaa ja me akkoja, pysyt sinäkin kartalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstallahan on kerrottu moneen kertaan että kurkottelevat yhdessä tähtiä.

Ei rakkaudessa ole mitään pahaa kohde vaan vaihtuu

• Anonyymi

Törkeintä valehtelua oli suhde Thermaniin, niin onnellista, kiitollista ja siunattua ihmista sai hakea, mutta todellisuus oli yhtä helvettiä, pettämistä huutamista riitelyä jopa väkivaltaa.
      Sairasta !

• Anonyymi

Therman on nyt epäonni kenelle tahansa naiselle. Ei Martina olisi ilman lasta tuota katsellut ja yrittänyt hoitoon tai selitellyt parhain päin yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Therman on nyt epäonni kenelle tahansa naiselle. Ei Martina olisi ilman lasta tuota katsellut ja yrittänyt hoitoon tai selitellyt parhain päin yhtään.

Sofiakin haluaa asua yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan katkeraa Thermannin mustamaalausta, uppoaa typerimpiin kuten kaikki muutkin Feikin valheet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt muutamat yrittää väkisin sotkea heitä yhteen, kun rakastavat toisiaan jne.
        Antakaa Sofian ja Stefun elää rauhassa, älkää sotkeko noihin mölleihin heitä.

• Anonyymi

Tässä mullakin meni luotto martinaan. Valehteli kaiken ollessaan stefun kanssa. Jos toinen ei rakasta niin sille ei voi mitään.martina yritti väkisin olla stefun kanssa. Stefu oli suhteessa tyttärensä takia. Vaikka oli jo aikaisemmin ihastunut esim.sofiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin tarvittiin virkavalta apuun että Maralta saatiin avaimet pois, vaikuttaisi vahvasti että kovasti olisi halunnut jatkaa Stefanin katselua mutta se juna oli jo mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä mullakin meni luotto martinaan. Valehteli kaiken ollessaan stefun kanssa. Jos toinen ei rakasta niin sille ei voi mitään.martina yritti väkisin olla stefun kanssa. Stefu oli suhteessa tyttärensä takia. Vaikka oli jo aikaisemmin ihastunut esim.sofiaan.

kuule on teillakin siela parisuhbe sotkut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofiakin haluaa asua yksin.

Sofia on Stefun kanssa niin kauvan kun Stefun rahat riittää Sofialle riittää kun se saa merkkilaukkuja

• Anonyymi

Martina ei koskaan tule myöntämään, että olipa paska päivä. Kaikki mitä tekee, on vaan niin onnellista, laittaisi joskus että uni ihan päin persettä, mutta sitä emme tule näkemään.

• Anonyymi

Siinä on taito opetella tämä asia. Aina paska päivänä löytyy jokaiselta kiitoksen aihetta, jos viitsii opetella tämän taidon. Näin pääsee huonoista asioista nopeammin yli. Kannattaa opetella.

• Anonyymi

Kahvikuppi kourassa heräilen tähän päivään ja pitkästä aikaa osui joku täällä kirjoitettu txt omiin ajatuksiin. Meinaan oon jo pitkään miettiny et mikä se on se juttu mikä tossa Martinassa mua ja montaa muutakin puristaa ja ärsyttää?
      Kirjoittaja osu kyllä ainaki mun kohdalla siinä kohtaa oikeeseen, että kun ei tuo esiin sitä oikeeta fiilistä vaan väkisellä ollaan aina niin onnellista ja mitä muita, huikeita jne sanoja nyt onkaan.
      Ei kukaan ole jatkuvasti pelkkää häpihäpijoy ja itte ainakin arvostan ihan sitä arkea ja mitä siihen liittyy, paskat päivät ja ei niin upeet kelit. Se ihan kaikki mikä ei oo sitä puleerattua.
      Se tekee ihmisestä omissa silmissä sellasen samaistuttavamman, et silläkin on näitä päiviä kun ei oo mitään ihmeellistä tai sit kaikki on paskaa. Että semmosta tarttumapintaa pitää ihmisessä olla. Ja todellista aitoutta, ei ylinäyteltyä, koska sen näkee kun joku vetää roolia. Tai koittaa olla jotain muuta kuin on.
      Varmaan aidoimmillaan mun mielestä Martina oli siinä videon pätkässä missä rapsutti Nalaa. Voitasko me saada enemmän tätä tosielämän Martinaa, jotain mistä näkis niitä just sen hetken ajatuksia ja tunteita. Liika taiteellisuus vaan etäännyttää sen tavallisen ihmisen.
      Mä jatkan ny kahvinjuontia ettei mee ihan romaaniksi..

• Anonyymi

...kirjoittelee Sofian fani....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...kirjoittelee Sofian fani....

Mä en oo kyllä kenenkään "fani", en tiedä kenen kanssa kuvittelet kirjoittava kun en täällä kirjoittele, luen kyllä kun on luppoaikaa.
        Kummallisia ihmisiä täällä toiset

• Anonyymi

❤❤👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo kyllä kenenkään "fani", en tiedä kenen kanssa kuvittelet kirjoittava kun en täällä kirjoittele, luen kyllä kun on luppoaikaa.

Sofia se vasta AITO onkin 😂 Mitä nyt vähän esittää olevansa ökyrikas, vaikka oikeasti on kerjäläinen.... Mut joo, aitohan tuo Suomen oma Kim Kardashian on.. Tissit ja persekin on aidot, täyttä luomua 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia se vasta AITO onkin 😂 Mitä nyt vähän esittää olevansa ökyrikas, vaikka oikeasti on kerjäläinen.... Mut joo, aitohan tuo Suomen oma Kim Kardashian on.. Tissit ja persekin on aidot, täyttä luomua 🤣🤣🤣

Kuule ihan yhtä vitun luomut ne on martinallakin 😂😂! Ihan yhtä muokattuja naisia ovat molemmat mutta ainoa vaan että lähtökohdat on Sofialla upeammat❤. Siitä on hyvä lähteä muokkaamaan jos sellaista haluaa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota.. En nyt tajua mijs tähän joku belorffi kytkettiin. Mä kirjoitin Martinasta? Sulla joku fiksaatio siihen ja lukihäiriö?

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä, siksi tympii tämä Aitolehti ( jopa nimikin ) kun koko insta ja muu hänen
        " sepustus " pelkää satuilua ja itsekehua. Kuka viitsii sellaisen ihmisen kanssa yleensä seurustella, juu ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ihan yhtä vitun luomut ne on martinallakin 😂😂! Ihan yhtä muokattuja naisia ovat molemmat mutta ainoa vaan että lähtökohdat on Sofialla upeammat❤. Siitä on hyvä lähteä muokkaamaan jos sellaista haluaa tehdä.

Juuri näin !

• Anonyymi

Ketä kiinnostaisi seurata jonkun instaa, jossa kerrotaan kaikista p-päivistä ja kuinka kaikki menee päin seiniä? Sehän on myös jokaisen oma valinta, miten asioihin suhtautuu.
        Hankkikaa ystäviä, tai jutelkaa perheenjäsenten kanssa, sillä he yleensä auvautuvat näistäkin tunteista. Martinahan on jo itkenyt ainakin kerran julkisesti tv-ohjelmassa, eiköhän se riitä, on näyttänyt myös tämän puolen julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano vaan suoraan, että ovat sairaita. Milloin ne on kirjoittelevinaan julkkisten kanssa, milloin luulevat mitäkin. Skitsoa käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaisi seurata jonkun instaa, jossa kerrotaan kaikista p-päivistä ja kuinka kaikki menee päin seiniä? Sehän on myös jokaisen oma valinta, miten asioihin suhtautuu.
        Hankkikaa ystäviä, tai jutelkaa perheenjäsenten kanssa, sillä he yleensä auvautuvat näistäkin tunteista. Martinahan on jo itkenyt ainakin kerran julkisesti tv-ohjelmassa, eiköhän se riitä, on näyttänyt myös tämän puolen julkisesti.

Ja siitähän meteli syntyi. Eli mikään ei ole vihaajien mielestä oikein.

• Anonyymi

Mun mielestä taas se Nala video oli niin feikkiä, luulee että fanit lisääntyy, kun laittaa jotain koira pätkää. Ei jatkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä, siksi tympii tämä Aitolehti ( jopa nimikin ) kun koko insta ja muu hänen
        " sepustus " pelkää satuilua ja itsekehua. Kuka viitsii sellaisen ihmisen kanssa yleensä seurustella, juu ei kukaan.

No semmoiset tossut kuin Eerikäinen ja Pikkarainen, joita voi komentaa ja käskyttää kuin koiraa. Semmoisia ovat Maran miehet. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on joka tapauksessa ihmisenä sata kertaa aidompi. Hyvin usein kertoo stooreissaan, että paska päivä, voiko vielä joku mennä persiilleen jne.
        Tämä on se ero näiden välillä. Sofia pystyy myöntämään, että on huonoja päiviä, Martina ei millään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota.. En nyt tajua mijs tähän joku belorffi kytkettiin. Mä kirjoitin Martinasta? Sulla joku fiksaatio siihen ja lukihäiriö?

Sofia on täys nolla Martinaan verrattuna martina tienaa itse leipänsä ja maksaa vuokransa sofia on vaan miesten siivellä eläjä

• Anonyymi

Kun ei muut kehu, niin täytyy itse kehua. Huono itsetunto.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

kuule ei kyllä uskoisi minusta sina olet jyva kun keksit heti uusia juttuja kun vanhat eivat toimi

• Anonyymi

Martinallahan on tämä itsekyhäelty tekopositiivisuus metodi, eli kun tarpeeksi kauan hoet itsellesi,että elämä on ”sikasiistii” ja ”huigeenmakeeta”niin se alkaa vaikuttaa sellaiselta.
      Eihän sillä ole mitään tekemistä aitouden kanssa, mutta feikkiin elämäntapaan se sopii kyllä.
      Aito positiivisuus pohjautuu tosiasioihin, joita naisen on tunnetusti ollut aina vaikea tunnustaa.
      Menneisyytensä ja aidot tunteensa peittelemään tottunut ihminen ei voi koskaan olla sinut itsensä kanssa eikä oikeasti aito ja rehellinen.
      Kyllä tämän naisen kasvutarina on vielä pahasti kesken.
      .

• Anonyymi

Veit sanat suustani. Muistuttaa yhtä tuttavaani jolla kaikki kotona oli aina mahtavaa. Mahtava mies, mahtavat lapset, mahtava koti, kaikki oli mahtavaa😂. Kunnes selvisi jonkin ajan päästä että ero oli tullut ajat sitten, mies oli löytänyt uuden yms...ei se elämä ollutkaan niin mahtavaa. Se oli vain kulissia.

• Anonyymi

Hieno piirre ihmisessä, kun ymmärtää olla jäämättä tuleen makaamaan ja menee eteen päin elämässään, vaikka joskus on rankempaa. Arvostan todella paljon. Ja paljon enemmän kuin uhriutuvia ja muita ihmisiä ongelmistaan syyttäviä tyyppejä, jotka fleguna jäävät muiden varaan makaamaan kykenemättä tai oikeastaan haluamatta itse kantaaa vastuuta itsestää. Hyvä Martina !

• Anonyymi

Niin tyhmimmille follaajille uppoaa kaikki niin miksipä ei feikata 🤷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tyhmimmille follaajille uppoaa kaikki niin miksipä ei feikata 🤷

Tämä juuri hämmästyttää miten yksinkertaisia ihmiset ovat, kun näytelmä uppoaa aivan täydestä??

• Anonyymi

Hyvimpä kelpasi Martinallekkin jäädä yhdeksäksi vuodeksi ”tuleen makaamaan”ja nauttimaan matkoista ja toisen maksamasta luxuksesta.
        Kulissit pysi tiukasti pystyssä, epäilijöistä huolimatta.
        Ilman rahahuolia sai rakentaa omaa bisnestä ja tehdä mitä milloinkin huvitti.
        Vasta kun Steppuli ilmoitti, että se on loppu nyt , nainen uhriutui näyttävästi luottotoimittajilleen.
        Iltalehtien kannessa esiinnyttiin, tyttärien kanssa yksinhuoltaja leijonaemona.
        Esilläolon kiimassa ei säästetä edes lapsia.
        Mitään hienoa on vaikea nähdä tällaisessa toiminnassa.
        Valkopesu toki pyörii lakkaamatta ja jotkut jopa uskovat siihen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä juuri hämmästyttää miten yksinkertaisia ihmiset ovat, kun näytelmä uppoaa aivan täydestä??

Tätä samaa mäkin ihmettelen...eikö ihmisillä ole omia aivoja? Tämän takia löytyy aina hyväksikäyttäjiä kun ihmiset on niin vitun yksinkertaisia. Jos Martina sanois kuilun reunalla että hypätkää niin varmaan osa hyppäis ajattelematta omilla aivoilla yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvimpä kelpasi Martinallekkin jäädä yhdeksäksi vuodeksi ”tuleen makaamaan”ja nauttimaan matkoista ja toisen maksamasta luxuksesta.
        Vasta kun Steppuli ilmoitti, että se on loppu nyt , nainen uhriutui näyttävästi luottotoimittajilleen.

Hyvä kirjoitus 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä samaa mäkin ihmettelen...eikö ihmisillä ole omia aivoja? Tämän takia löytyy aina hyväksikäyttäjiä kun ihmiset on niin vitun yksinkertaisia. Jos Martina sanois kuilun reunalla että hypätkää niin varmaan osa hyppäis ajattelematta omilla aivoilla yhtään.

Martinan seuraajat ovat fiksuja. Paitsi tietenkin vihaseuraajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan seuraajat ovat fiksuja. Paitsi tietenkin vihaseuraajat.

Yksinkertaisia ne on.

• Anonyymi

Martina on suurin luuseri ikinä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras kommentti ja niin totta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyisin kovinkaan monella ole aivot kehittyneet. Etenkään some-aikakautena syntyneillä. On tehty tutkimuskin, että että ihmiset ovat tyhmentyneet huolestuttavasti ja se kyllä näkyy ja kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyisin kovinkaan monella ole aivot kehittyneet. Etenkään some-aikakautena syntyneillä. On tehty tutkimuskin, että että ihmiset ovat tyhmentyneet huolestuttavasti ja se kyllä näkyy ja kuuluu.

-että, tuli tuplaten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samaa mieltä👍. Miten Martina faneihin uppoaa toi teatteri esitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina fanit niin tyhmiä! Eivät näe ton teatterin läpi. Omakehu, uhriutuminen, ton naisen elämässä on kaikki niin feikkiä, yäk!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella hyvä kirjoitus 16.30. Martina todellakin osaa valkopesu taidon, siihen kuuluu lapset ja koira!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina fanit niin tyhmiä! Eivät näe ton teatterin läpi. Omakehu, uhriutuminen, ton naisen elämässä on kaikki niin feikkiä, yäk!

Voi,että!
        Nyt täytyy ymmärtää Martina fanien pettymystä.
        Nehän on täysin murtuneita viimeisimmistä erouutisista.
        Tulossa ei olekkaan megahuigeita häitä vaan nolo ero, vaikka tuli jo yhteen muuttamista ja vauvahaaveita hehkuteltua MeNaiset-lehden luottotoimittajalle.
        Pää kolmantena jalkana elävä nainen ei paljon taaskaan käänteitään ole harkinnut ja ilmeisesti miesvalinta epäonnistui tälläkin kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi,että!
        Nyt täytyy ymmärtää Martina fanien pettymystä.
        Nehän on täysin murtuneita viimeisimmistä erouutisista.
        Tulossa ei olekkaan megahuigeita häitä vaan nolo ero, vaikka tuli jo yhteen muuttamista ja vauvahaaveita hehkuteltua MeNaiset-lehden luottotoimittajalle.
        Pää kolmantena jalkana elävä nainen ei paljon taaskaan käänteitään ole harkinnut ja ilmeisesti miesvalinta epäonnistui tälläkin kertaa.

Mikä hemmetin ero, mitä sekoilet. Onnellisesti ovat yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti se joskus loytaa itselleen miehen

• Anonyymi

Lieneekö Martina kiinnostunut ollenkaan tyttärensä Vicken "Vivtoria ja Sara hiphop duo lapset pronssia" tanssiharrastuksesta?
      Esko tanssipoeka lataa facen täyteen Vicken menestystä! Missä Maran kehut???

• Anonyymi

Vikke on Eskon kasvattama pienestä yksi vuotiaasta lähtien.

• Anonyymi

Kyllä oikeita töitä tekevät ihmiset ovat paljon onnellisimpia elämäänsä, tuollainen kuuhun kurkoittelu on raskasta touhua kelle tahansa.

• Anonyymi

Kuinka noin terveellisesti elävä ihminen ja huippuunsa treenattu kroppa ei kestänyt, että jänteet katkesivat, joutui leikkaukseen, mikä meni vikaan?

• Anonyymi

Sussa monikin asia🤡 miten joku voi olla noin tyhmä🤣

• Anonyymi

Hän on hyvinvointivalmentaja ammatiltaan, ei pahoinvointi. Johtuisikohan siitä(kin).

• Anonyymi

Hyvinvointivalmentaja on pahoinpidellyt ihmisiä ja määrätty aiemmin lähestymiskieltoon?????🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinvointivalmentaja on pahoinpidellyt ihmisiä ja määrätty aiemmin lähestymiskieltoon?????🤡

Sinänsä hauska (tai ei niin hauska) juttu että tuo, johta kohtaan lähetymiskieltoon määrättiin, kirjoitteli aivan omalla nimellään kaikenlaista törkyä ihmisistä ja vielä vihjaili kaikenlaista. Saikin kunnianloukkaustuomion. Eroaako mitenkään täällä kirjoittelevista. No siten että siihen aikaan kirjoitti omalla nimellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä hauska (tai ei niin hauska) juttu että tuo, johta kohtaan lähetymiskieltoon määrättiin, kirjoitteli aivan omalla nimellään kaikenlaista törkyä ihmisistä ja vielä vihjaili kaikenlaista. Saikin kunnianloukkaustuomion. Eroaako mitenkään täällä kirjoittelevista. No siten että siihen aikaan kirjoitti omalla nimellään.

Seiskan blogeissahan tuo kaikenlaista kirjoitteli ja vihjaili. Eli Seiska antoi jo siihen aikaan alustan ihmisten haukkumiselle ja mustamaalaamiselle. Kuten nyt antavat kaikenlaiset keskustelupalstat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskan blogeissahan tuo kaikenlaista kirjoitteli ja vihjaili. Eli Seiska antoi jo siihen aikaan alustan ihmisten haukkumiselle ja mustamaalaamiselle. Kuten nyt antavat kaikenlaiset keskustelupalstat.

Tosi paljon oli juuri Martinan kimpussa, "tekopyhä tyrkky, alastonmalli", vihjaili jopa kaikenlaisten eri ammatissa olevien huumeidenkäytöstä, mainitsi erikseen mm. näyttelijät, muusikot, salarakkaat. Ja vaikka ja mitä tulee esille kun googlaa. Samaa jauhetaan tänä päivänä toistakymmentä vuotta myöhemmin.

• Anonyymi

Hänellä on terve itsetunto. Kumpa arvostelijoilla olisi myös.

• Anonyymi

Narsisti tulee lähinnä mieleen.

• Anonyymi

Kunpa. Näyttää toi äidinkieli olevan hakusessa sekä idolilta että faniltaan. Sydämellisesti yhdellä ämmällä

• Anonyymi

Kysymys kello 21:28:lle!
      Osaatko selittää kuinka huippuunsa reenatulle Davis Beckhamille kävi kuten kävi, eli hänen akillesjänteensä repesi kesken pelin?⛹️‍♂️⚽

• Anonyymi

Älä ikinä vertaa maraa ja Beckhamia samaan aikaan.

• Anonyymi

Mitenköhän Martina olisi pärjännyt Ironmanin MM-kilpailuissa Utahissa viikonloppuna, josta lopulta tuli tynkäkisat matkustusrajoitusten takia?

• Anonyymi

Näissä Utahin kisoissa, joissa eurooppalaisia ei lopulta näkynyt, ei olisi päässyt omassa ikäsarjassaan 50 parhaan joukkoon jos vertaa hänen viime vuoden Dubain kisan tulosta tämän vuoden MM-kisojen tuloksiin. Suomessa on tuonkin ikäsarjan naistriathlonisteja aika monta paremmin pärjääjää ja vähemmän menestyksestään hehkuttavaa mutta urheilun harrastushan on aina hyväksi kelle tahansa. Lahden vuoden 2023 MM-kisoissa hän kisannee 40-44 naisten triathlon 70.3 sarjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä Utahin kisoissa, joissa eurooppalaisia ei lopulta näkynyt, ei olisi päässyt omassa ikäsarjassaan 50 parhaan joukkoon jos vertaa hänen viime vuoden Dubain kisan tulosta tämän vuoden MM-kisojen tuloksiin. Suomessa on tuonkin ikäsarjan naistriathlonisteja aika monta paremmin pärjääjää ja vähemmän menestyksestään hehkuttavaa mutta urheilun harrastushan on aina hyväksi kelle tahansa. Lahden vuoden 2023 MM-kisoissa hän kisannee 40-44 naisten triathlon 70.3 sarjassa.

Martina alkaa jo nyt kehittelemään jotain estettä, ettei tarvitse osallistua Lahden kisoihin. Onhan hänellä pari vuotta aikaa keksiä este. Jospa taas jotain revähtää tai vaikka uimaharjoituksessa Vesijärvellä joku ajaa moottoriveneellä tahallaan hänen ylitseen.

• Anonyymi

S❤S

• Anonyymi

Martinan fanittajat puhuvat Martinasta sellaisena kuin he haluaisivat hänen olevan. Mutta kun EI ole. Martina ei omaa tervettä itsetuntoa, valehtelee ja on suurisuinen rehentelijä asioilla, joita ei ole olemassakaan. Esimerkkinä sijoitusasunto.

• Anonyymi

Totta !

• Anonyymi

Oletteko huomannut että täällä kirjoitellaan uhkauksia Martinaa kohtaan?

• Anonyymi

Enpä ole huomannut. Martina-fanit tietenkin kokevat idolinsa uhkauksina kommentit, missä Martinaa ei hehkuteta vaan päinvastoin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole huomannut. Martina-fanit tietenkin kokevat idolinsa uhkauksina kommentit, missä Martinaa ei hehkuteta vaan päinvastoin...

Eikös tässäkin ketjussa vihjailla että joku voi ajaa tahallaan veneellä päälle kun on uimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tässäkin ketjussa vihjailla että joku voi ajaa tahallaan veneellä päälle kun on uimassa.

Hei, se ei ollut uhkailua vaan pelkkää vittuilua. Se "tahallinen yliajo" pyöräilyretkellä innoitti lisäämään muita mahdollisia aivoituksia, mitä Martina voisi keksiä :D)))

• Anonyymi

Mua harmittaa ettei hän tuonut sitä sinivalkoisessa asussa hankittua triathlonin maailmanmestaruusmitalia Suomeen.😢

• Anonyymi

johan oli tekstiä taas vahaksi aikaa palataan taas myöhemmin terv seija nyt yritan paasta joku paiva sinne kaupunkiin etta saan sen puhelimen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

johan oli tekstiä taas vahaksi aikaa palataan taas myöhemmin terv seija nyt yritan paasta joku paiva sinne kaupunkiin etta saan sen puhelimen

kunhan paasisin sinne kaupunkiin olisi mulla sinne muutakin asiaa kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunhan paasisin sinne kaupunkiin olisi mulla sinne muutakin asiaa kyllä

kerro sina nyt minulle jotakin mukavaa

• Anonyymi

Ken itsensä ylentää, se alennetaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      495
      7997
    2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      2608
    3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      162
      2557
    4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1810
    5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      83
      744
    6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
      Ikävä
      42
      692
    7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
      Kokkola
      83
      673
    8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
      Sinkut
      152
      646
    9. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      126
      635
    10. Rokottamaton hoitaja levitti tautia?

Tämä on linja nyt. Koronanatsit ovat tosissaan. Rokottamattomia kohtaan on järjestelmällistä vainoa, syyllistämistä, lokaamista, häpäisyä, uhkailua ja
      Maailman menoa
      267
      590
    Aihe